• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 16:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [je vergeet sadistisch xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja het lijkt inderdaad onschuldig,' zeg ik dan en ik ben weggereden. Ik let op de weg en voeg in en rijd verder. 'Het leek er nog niet eens echt op alsof hij me iets ging aandoen.' Oké, hij pakte me beet, maar was dat niet gewoon een grapje?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het leuk klinkt en ik glimlach. 'Dan moeten we maar gaan anders kunnen we niet meer naar de film toe,' zeg ik dan en druk een kus op zijn lippen voordat ik opsta.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd. 'Misschien geloof je me niet omdat ik naast bezorgd ook jaloers was maar serieus Les, als niemand zou zijn binnengekomen, zat je nu in zo'n betoverde kelder waar je niet uit kunt verdwijnen of in verschijnen, vastgemaakt met een boei met kruiden zodat als je je te veel verzet pijn hebt.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij schudt zijn hoofd, dat zie ik vanuit mijn ooghoeken. Ik blijf gewoon gefocust op de weg. 'Je klonk wel jaloers, maar dat geeft niets,' zeg ik met een glimlach. 'Ik houd toch wel van je.' Maar bij Jake's volgende woorden verstrakt mijn vuist iets om het stuur. Zou Nate echt zo uitgekookt zijn? Het zal dan wel, ik geloof Jake niet Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leg mijn hand op het hare. 'Rustig.' zeg ik zachtjes en denk na. Ik moet echt eens een plan beginnen verzinnen om die handel van Nate gedaan te maken. Maar met elke stap die ik zet, is hij me er één voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het leuk klinkt en ik glimlach. 'Dan moeten we maar gaan anders kunnen we niet meer naar de film toe,' zeg ik dan en druk een kus op zijn lippen voordat ik opsta.


    Nick
    zelf sta ik ook op en trek mijn jasje gewoon aan en rist die deze keer dicht en wacht op haar, ik was eigelijk wel benieuwt naar de film, gewoon benieuwt naar wat mensen er van maakten


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel Jake's hand op die van mij en ik kijk even opzij naar hem. Ik glimlach eventjes en ontspan weer. 'Het komt wel goed schat,' zeg ik dan tegen hem. Ik ben niet bang voor Nate, hij gaat me toch niets doen. Ik heb liever dat in gedachten dan het idee dat hij me misschien wil pakken. Dat is toch van de zotte? We komen aan, maar het is heel druk. 'Stap jij maar vast uit Jake,' zeg ik dan tegen hem. 'Dan kan jij alvast beginnen met de boodschappen. En dan zet ik de auto ergens weg. De winkel gaat over niet zo lang sluiten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar lippen even en stap dan glimlachend uit. Ik ren snel naar de winkel. Ik pak een mandje en begin de benodigdheden te zoeken. Deeg voor de pizza's, tomatenpuree en groenten en vlees om het te belegen. Voor Tessa zoek ik iets vegetarisch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    zelf sta ik ook op en trek mijn jasje gewoon aan en rist die deze keer dicht en wacht op haar, ik was eigelijk wel benieuwt naar de film, gewoon benieuwt naar wat mensen er van maakten


    Hayden Fitch
    Ik volg Nick's voorbeeld en trek ook een jas aan. Iets dikker, want buiten is het koud. 'Gezellig zo,' zeg ik glimlachend en loop naar Nick toe en doe de deur open. Samen lopen we over de gang. 'Hoe gaan we erheen?' Vraag ik hem dan. 'Heb jij toevallig een auto?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake stapt glimlachend uit en ik rijd verder met de auto. Het is echt druk en ik snap niet waarom iedereen nog winkelt. Ik sta uiteindelijk ergens in een straatje die leeg is. Zal iemand wel over het hoofd gezien hebben. Ik stap uit en sluit de deur en loop dan richting het einde van de straat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zoek dan nog een dessert en vind ben&jerry's. Ik besluit dat ik morgen wel nog een cake bak voor erbij en zoek dan die spullen ook nog. Ik gooi alles in mijn mondje. Drank, chips, het eten, dessert, ben ik nog iets vergeten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik zoek dan nog een dessert en vind ben&jerry's. Ik besluit dat ik morgen wel nog een cake bak voor erbij en zoek dan die spullen ook nog. Ik gooi alles in mijn mondje. Drank, chips, het eten, dessert, ben ik nog iets vergeten?


    [Grote mond :P en Lizlll..... ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Grote mond :P en Lizlll..... ^^]

    [Ik bedoelde mandje !xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)
    [Ik bedoelde mandje !xd]


    [:P


    Lizl.. Denk jij wat ik denk? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.