• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    [Gister; Reactie na reactie.
    Nu; Tjirp tjirp
    Haha]


    Ich liebe dich 27.12.23

    -Hmm, ik weet niet wie aan de buurt is bij ons.. Maar ik wacht in ieder geval op zijn minst op een reactie van Aurora ;d. Veel kan ik namelijk niet doen..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    //Daar moeten we ook op wachten ^^//


    Ich liebe dich 27.12.23

    (sorry dat ik zo onregelmatig reageer. Ik zit midden in de examenperiode)
    Alice Hale

    Meteen na mijn vraag komt er een soort katachtig gegrom van Blaise's kant. Ik had het dus juist; hij wou het met me bespreken. Maar niet als het aan mij ligt, dit is het verkeerde moment, de verkeerde timing en de verkeerde plaats. Wanneer alles weer oké is en Yulian veilig is, dan kunnen we nog altijd praten. Dit gaat voor.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Angel zich tussen de twee zetels propt en moet glimlachen. Ze is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken en dat bewijst ze nog maar eens. Zelfs als ze ziet hoe het Blaise duidelijk irriteert, verandert ze niet van plek.
    Ineens buigt Angel over Blaise heen, reikend naar het dashboardkastje. "Allereerst wil ik mijn wapen terug." Zegt ze, waarop Blaise haar een kleine zet geeft. Lekker kinderachtig.
    "Ik wilde hem niet mee naar binnen nemen en Kyle bang maken." legt Angel uit en ik knik begrijpend. Blaise kan zich weer eens niet inhouden en sneert: "Ach ja, het kleine jochie dat bij jou gaat inwonen, natuurlijk." Ik wil hem een boze blik sturen, maar hij zit met zijn hoofd op zijn hand geleund naar buiten te kijken. Dus richt ik mijn boze blik op de verlichte straat voor me. Waarom doet hij nu zo? Ik dacht dat hij dingen anders wilde?
    "Verder moeten we gewoon voorzichtig zijn en bij elkaar blijven." gaat Angel verder, zonder op de opmerking van Blaise te reageren. Of dat dacht ik toch. "Oh, en Blaise moet voorop, vind ik." ik rol met mijn ogen.
    "Oké, best." zegt Blaise met een toonloze stem en ik vraag me meteen af wat er in hem omgaat. Zijn irritatie is duidelijk te merken, maar op wie of wat is die gericht?
    Na deze kleine woordenwisseling blijft het een stille rit en na een paar minuten rijd ik het bospad op. Blaise stapt als eerste uit. "Ik zal jullie wel beschermen hoor, dámes." zegt hij en achter zijn rug maak ik een teken naar Angel, waarbij ik mijn vinger in mijn keel steek. Urgh.
    "Natuurlijk Blaise, ga dan maar." ik wijs naar het donkere bos voor ons en in plaats van me aan mijn eigen woorden te houden, neem ik zelf het voorbeeld en stap het pad op. Terwijl ik stug verder loop, begint het steeds donkerder en donkerder te worden, tot het enige licht van mijn gsm komt, die ik voor me uit houd om niet te vallen. Mijn geweer heb ik de andere hand, klaar voor als de heksen ons komen verrassen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    //Woow jij hebt vroeg examen, ik heb mijn oefenexamens pas in Februari dacht ik en de echte in Mei.//


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik wacht op een reactie van Angel voordat ik met Blaise ga schrijven.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga zo wat schrijven. Maar Aurora woont toch niet in het bos maar in de stad?


    Your make-up is terrible

    De stad, inderdaad ja.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Het duwtje van Blaise is gewoonweg kinderachtig en misplaatst, maar ik zeg er niets omdat ik zag dat Alice het ook zag. "Ach ja, het kleine jochie dat bij jou gaat inwonen, natuurlijk." sneert Blaise, een opmerking die mij alleen maar tevreden stelt. Ik grijns katachtig en zet mezelf terug op de bank zonder er ook maar iets van te zeggen. Hij kijkt ondertussen gewoon naar buiten waardoor hij hoogstwaarschijnlijk mijn tevreden blik mist.
    "Oké, best." zegt Blaise met een toonloze stem als ik zeg dat hij voorop moet. Ik voel de ongemakkelijke sfeer in de auto gewoon groeien, als het tastbaar zou zijn, zou het zo uit de auto barsten. Ik heb er weinig last van en voel me alleen maar meer tevreden ervan worden. Het word hierna stil, ik neem aan dat Alic het er wel mee eens is. Niet veel later stoppen we voor het ogenschijnlijke heksenhuis den de drang om Blaise te irriteren zwakt hier gelijk door af. Geluksvogel dat het is, want normaal heb ik nog veel meer in huis.
    Blaise is de eerste die uit stapt. "Ik zal jullie wel beschermen hoor, dámes." zegt hij met een irritante nadruk op dames. Achter zijn rug om maakt Alice een teken naar mij, waarbij ze haar vinger in haar keel steekt en mijn lippen opnieuw omkrullen terwijl ik bevestigend knik. Het irritante eraan is dat ik ze hiermee nog best uit elkaar kan drijven, al vind ik dat Alice véél en véél beter verdient. "Natuurlijk Blaise, ga dan maar." zegt Alice en wijst, terwijl ze zelf voorop gaat.
    Zij heeft haar geweer in haar hand geklemt en ik klem zelf het wat kleine pistool tussen mijn slanke vingers. Ik bijt even op mijn lip door de spanning, mijn hart klopt in mijn keel maar ik weet hem snel genoeg te bedaren. Toch loop ik wijs achter Blaise in plaats van me ook voor te dringen zoals Alice. "Klaar?" fluister ik als we bij de deur staan.


    Your make-up is terrible

    (Spanning.. Sensatie..)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -Is het gek als ik zeg dat ik nog steeds op een reactie wacht? Of is het al mijn beurt om te reageren?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik wacht ook steeds haha, jij moet volgens mij nog op Aurora wachten. Ik moet op Zane wachten maar die wacht op jullie xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    -Sorry, ik heb proefwerkweek en het zit heel erg tegen... Ik heb even niet de tijd om hier te reageren.-


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blaise Wolf Hunter.
    Het irriteerde me nog altijd mateloos dat Alice klaarblijkelijk niet met me wilde praten, maar ik zou mijn zin krijgen en we zouden hierover praten. Goed, ze had gelijk dat dit nu voor ging, maar ik wilde haar belangrijke dingen vragen, zeggen.
    ‘Natuurlijk Blaise, ga dan maar.’ Ik keek naar Alice en zag hoe ze voor ons wees, maar net op het moment dat ik wilde lopen, ging Alice al voor me en stapt ze het pad op. Wanneer ze stug verder loopt, begint het donkerder te worden. Ze heeft een geweer in haar hand, terwijl ik mijn geweer uit de binnenzak van mijn jas haal en deze voor me hield voor bescherming.
    Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik haar volg, gelukkig blijft Angel wel achter me. Zij heeft ondertussen ook een geweer in haar hand geklemd. ‘Klaar?’ Fluistert zij als we bij de deur staan, waarop ik haar even beslissend aankijk en vervolgens knik, om de deur in te trappen en direct mijn geweer beter voor me te richten.
    ‘Veilig.’ Murmelde ik, waarna ik naar boven knikte, aangezien ik daar geluid hoorde. Die zouden nu ook wel weten dat we er waren. Haastig liep ik echter daar wel naartoe, om mijn geweer om de hoek van de kamer te richten. ‘Niet bewegen. Laat Yurian gaan.’ Mijn oog viel plotseling op een man die ik wel herkende, aangezien ik hem net nog gesproken had. Godver, natuurlijk kon ik weten dat hij er nu was… met al dat gedoe met Alice was ik het helemaal vergeten. ‘Zane.’ Zei ik, een hese stem welke meer op een grom leek. Mijn geweer hield ik echter nog altijd stevig vast, mijn ogen vernauwd.
    'Kyle.' vervolgde ik toen, mijn blik alweer door de kamer laten gaan en mijn ogen vestigde op die van hem. Knarsetand liet ik weer een grom. Angel zoekt ook echt goede jochies uit om bij haar in te kunnen wonen, zeg. Zo goed is haar neus naar heksen dus blijkbaar niet. 'Ik wist dat er iets mis was met je..' gromde ik verder, maar schudde mijn hoofd toen om naar Yurian te gebaren. 'Kom hier, nu. Snel een beetje.'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Zane.. en Kyle herkent hij niet..? ;p-

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you