• Hallo Allemaal,

    Ik heb onderlaatst een Blauw kleurig jurkje gekocht deze namelijk ; http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/A01/532300/C21_1A1_A01_532300/?KW1=47206 .
    Ik was al van plan om er goud kleurige accessoires bij te doen,
    Maar nu heb ik geen idee welke kleur panty & pumps , iemand ideeën ?

    Groetjes Sylvana

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 6:50 ]


    May the odds be ever in your favor

    Zwart?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou er zelf eerlijk gezegd geen panty onder dragen. Maar als je echt wat eronder wil, zou ik zwart doen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou denken zwart, maar ik vind zonder panty veel mooier dan met. Misschien blauwe pumps?(:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 7:10 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En voor je pumps zou je blauwe stofachtige pumps kunnen dragen?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 7:10 ]


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    En voor je pumps zou je blauwe stofachtige pumps kunnen dragen?
    Suede *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Suede *O*

    Ja, dat. En ze zijn ook niet zo duur.


    The odds are néver in our favor.

    Dankjewel allemaal :)
    Ik denk dat ik er inderdaad maar geen panty onder doe..


    May the odds be ever in your favor

    Doe dan een huidskleurige panty aan, dat zit ook wat lekkerder in veel schoenen. Ik denk dat blauwe pumps een beetje té word eigenlijk. Je kan er altijd huidskleurige pumps onder doen, of gouden. Zilver staat er ook wel leuk bij, alleen dan niet met die gouden asseccoires. Zwart kan ook nog wel, maar dan is het leuker als je een open schoen draagt.


    Your make-up is terrible

    Rood en paars.
    Nee, gewoon geen panty of heel licht zwart + beige pumps als dat mooi staat bij jouw huidskleur, zo niet goud of grijs? Geen zwart.. dat is zo sterk vergelijken met je jurk en blote benen & armen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als het je om de kou te doen is, zou ik gewoon huidskleurige panty's aandoen, SwaggieBiebz.


    ars moriendi

    Zeker een huidskleurige panty en zwarte pumps=]


    The night is dark and full of terrors.

    Apocalyptic schreef:
    Als het je om de kou te doen is, zou ik gewoon huidskleurige panty's aandoen, SwaggieBiebz.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou het dezelfde kleur roze/rood doen als de andere kleur van hetzelfde jurkje, groen zou ook best goed kunnen :Y) Voor schoenen dan. Moet je er wel voor zorgen dat het in eenzelfde soort tint is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zwart.


    Bad decisions make good stories.

    Een dikke vette thermopanty want biatch pl0x het is winter en niemand wil je horen klagen over hoe koud het isss. Oh you, silly teenagers. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 22:26 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)