• ( dit is een beetje een zeur topic dus als je er niet tegen kunt klik dan aub op het kruisje :) )

    met school etcetera alles zo'n beetje ik voel me de laaste tijd zo leeg, moe, slaap nauwelijks, nutteloos. normaal ben ik het type niet om te spijbelen en me nep ziek te melden maar de laaste dagen doe ik niks anders. ik denk erover om morgen maar weer te gaan anders valt het op.

    wie van jullie heeft er ook wel eens zoiets?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik, ik heb beetje problemen thuis, moet veel werken, sporten, heb last van mijn knieën want mijn lichaam werkt niet mee met wat ik wil en ik ben dus doodop en heb nergens zin in. Het spijbelen gedeelte had ik vorig jaar en zover is het nu nog niet. Gewoon van die fase's zijn het bij mij.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Change your username, man ^^

    Maar dat gevoel ken ik wel, al spijbel ik niet hele dagen, omdat dat op mijn school gewoon niet kan.

    Maar misschien moet je eventjes naar je vakantie gaan toeleven. Misschien dat zoiets helpt. Of plan leuke dingen in het weekend, die je week wat draaglijker maken.
    Of praat er met iemand over....

    Ik kan je wel vertellen dat spijbelen heel negatieve gevolgen heeft. Maar dat weet je zelf ook wel, denk ik.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 22:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    Change your username, man ^^

    Maar dat gevoel ken ik wel, al spijbel ik niet hele dagen, omdat dat op mijn school gewoon niet kan.

    Maar misschien moet je eventjes naar je vakantie gaan toeleven. Misschien dat zoiets helpt. Of plan leuke dingen in het weekend, die je week wat draaglijker maken.
    Of praat er met iemand over....

    Ik kan je wel vertellen dat spijbelen heel negatieve gevolgen heeft. Maar dat weet je zelf ook wel, denk ik.


    ja ik weet dat spijbelen niet goed is maja toch doe ik het :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    (...)

    ja ik weet dat spijbelen niet goed is maja toch doe ik het :S


    Als het niet alleen aan je schoolt licht, gelet op je beginpost, zou ik misschien daar als eerste aan gaan werken, want als je je slap, moe en nutteloos voelt, is je school natuurlijk ook geen pretje, al moetje zelf weten of je dat ook op Quizlet bespreekt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik meld me heel vaak ziek als ik gewoon geen zin heb in school s'ochtends, maar dat werkt eigenlijk ook niet, en je word er juist nog depressiever van.


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Je hoeft je er niet al et schuldig door te voelen hoor, iedereen spijbelt wel eens of vaker. Je zit er gewoon even door, misschien is het omdat je de vakantie mist. Of omdat je je nog niet helemaal hebt aangepast aan het schoolritme. Ik zou, zoals Bandicoot zegt, gewoon even naar de vakantie toeleven. Als je iets hebt om naar uit te kijken, gaat alles veel makkelijker, vind ik toch. [:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Je hoeft je er niet al et schuldig door te voelen hoor, iedereen spijbelt wel eens of vaker. Je zit er gewoon even door, misschien is het omdat je de vakantie mist. Of omdat je je nog niet helemaal hebt aangepast aan het schoolritme. Ik zou, zoals Bandicoot zegt, gewoon even naar de vakantie toeleven. Als je iets hebt om naar uit te kijken, gaat alles veel makkelijker, vind ik toch. [:


    uhu klopt maar voor zover ik weet heb ik niet veel om naar uit te kijken mijn leven is best saaitjes en kan er niet veel aan veranderen :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    depression schreef:
    ( dit is een beetje een zeur topic dus als je er niet tegen kunt klik dan aub op het kruisje :) )


    Ik haat het zo als mensen dat zeggen.

    It makes it hard to love and tolerate you XD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik haat het zo als mensen dat zeggen.

    It makes it hard to love and tolerate you XD


    dat is om te voorkomen dat er iets verkeerd wordt geplaats xD het is een precaution xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik haat het zo als mensen dat zeggen.

    It makes it hard to love and tolerate you XD


    Reageer dan niet :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik.


    <3

    Spijbelen lost idd niets op maar het is al goed dat je dat beseft (:
    Misschien moet je eens proberen er met iemand over te praten, of gewoon iemand zoeken die je niet persoonlijk kent (van Quizlet of een andere site) die je aanstaat waardoor je er de hele dag naar uit kan kijken om die te spreken ><
    anyways, probeer er gewoon over te praten, het mag dan wel cliché klinken toch is het zo. Mijn deur gastenboek staat altijd voor je open (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Astarte schreef:
    Spijbelen lost idd niets op maar het is al goed dat je dat beseft (:
    Misschien moet je eens proberen er met iemand over te praten, of gewoon iemand zoeken die je niet persoonlijk kent (van Quizlet of een andere site) die je aanstaat waardoor je er de hele dag naar uit kan kijken om die te spreken ><
    anyways, probeer er gewoon over te praten, het mag dan wel cliché klinken toch is het zo. Mijn deur gastenboek staat altijd voor je open (:


    dankje als ik er behoefte aan heb zal ik het doen :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Same.

    Gast, bezoek een dokter. Als je weet dat je zelf slecht bezig bent, dan doe je er toch iets aan, in plaats van je school te verzuimen,


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)