• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    [Wie kan ik Yurian laten bellen?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yurian kan Angel bellen en Aurora Zane?


    Your make-up is terrible

    [Hoe laat is 't nu ongeveer? Ik blijf van mening dat de dag lang duurt.]

    Blaise Wolf Hunter.

    Nadat ik met Zane had gesproken over Avery en andere bepaalde zaken was ik erachter gekomen dat ze eindelijk met iemand goed omging. Hoewel het een tovenaar was en ik eigenlijk zijn hersens in zou moeten rammen voor enige informatie, deed ik dit niet. Sowieso kreeg ik dan nog een woedender Avery achter me aan, en ten tweede, omdat hij haar dan misschien ook kon helpen beschermen als er gasten naar haar toe komen. Gasten die ze kent, maar die niet in een goed blaadje staan bij bepaalde mensen. Zeker niet bij mij.
    Meerdere gasten heb ik van haar ontmoet, soms met haar erbij, maar in andere gevallen weer niet… en met enkelen heb ik zelfs zulke erge ruzie gehad dat we gingen vechten. Soms was ze echt te roekeloos voor eigen woorden. Jesus christ, ze bracht niet alleen zichzelf, maar ook anderen in gevaar.
    In de auto dacht ik nog na over Alice, dat ik echt een klootzak ben geweest om het uit te maken zonder haar uit te leggen waarom. Het feit was gewoon dat ik haar niet kwijt wilde raken aan iets en misschien was ik ook wel botweg gezegd bang om me te binden. Een hele lange tijd zat ik al zonder relatie en met allerlei familieproblemen, de meeste draaiden om Avery, dat ik geen tijd of zin had om op zoek te gaan. Toen kwam, in een onverwachte hoek, Alice. Zij liet me zien hoe het was om weer lief te hebben… iets waardoor ik bang werd en vluchtte. Net zoals Avery, en waar kwam zij ermee? Ik wilde niet blijven vluchten. Daarnet, dat gesprek met haar, ik was te opgefokt door allerlei dingen om helder na te denken over dingen.
    Een diepe zucht liet ik, terwijl ik de auto voor mijn huis parkeerde. Ik stapte uit, deed de auto op slot en liep vervolgens naar de voordeur om deze te openen, dicht te doen en direct naar de huis telefoon te lopen. ‘Alice, lieverd, neem op.’ Murmelde ik, terwijl ik haar nummer intoetste en vervolgens de telefoon tegen mijn oor hield. Ongeduldig wachtte ik af.


    Yurian Xander Green

    Ik stond meteen op toen Aurora de deur op slot deed.
    "Open die deur!" Roep ik en ram er tegen. Ik trek aan de klink maar niets helpt. Ik begin te ijsberen.
    Waarom huilde ik net nou? Wat voor een loser was ik daarnet? Mijn ogen verwijden, ik kan bellen! Met een noodgang pak ik mijn mobiel, ik open mijn contacten en scroll erdoor heen. Angel, Angel... aah Angel! Ik druk op het groene horentje en ga op de grond zitten tegen de muur aan.
    "Neem op. Neem op!" zeg ik zacht maar toch met kracht, ze moet opnemen. Ik bijt op mijn lip en mijn ogen schieten door de kamer heen. Niets dat nuttig is als ontsnapping. Het raam! Ik sta weer op en loop erheen. Ik kijk erdoor naar buiten en zak naar beneden wanneer ik Aurora in de tuin zie. Ik ga onder het raam zitten en wacht op Angel tot ze opneemt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Uuuh, na 5 uur.]


    Your make-up is terrible

    Oeh, telefoontje van Blaise

    Alice Hale

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Angel gespannen op haar lip bijt en haar handen tot vuisten balt. "Ik begrijp het ook niet, Alice... Er klopt niets van." Ik hoor het medeleven in haar stem en vreemd genoeg gaat er een golf van sympathie door me heen, ten opzichte van de vrouw voor me. Ze haalt kort haar hand door haar haren - die in alle opzichten het tegenovergestelde is van dat van mij - en begint naar de auto te lopen. "Kom, dan breng ik je naar huis. Hier blijven heeft weinig zin." Alsof het haar eigen auto is, neemt ze plaats achter het stuur. Normaal zou dit me irriteren, maar voor nu ben ik enkel dankbaar. Naar huis rijden met een wazig zicht door de tranen is nu eenmaal niet ideaal.
    "Angel..." begin ik, als de auto eenmaal het bospad is afgereden. Maar ik maak mijn zin niet af. Want de wanhopige vraag die ik wou stellen kan zelfs zij niet beantwoorden. Wat moet ik nu doen?
    "Ik zal de auto bij jouw thuis van je over nemen." zeg ik dus maar, om geen argwaan te wekken. Toch blijft de onuitgesproken vraag in mijn hoofd rond dwalen. Ik neem diep adem.
    "Angel, wat moet ik-" net op dat moment gaat het bekende liedje van Metallica door de auto. Mijn ringtone. Ik begin meteen te graven in mijn handtas en haal het zilverkleurige mobieltje eruit. Blaise zie ik op het schermpje staan. Meteen beneemt het me de adem.
    "Het is Blaise." zeg ik ademloos tegen Angel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zane Blade Reynolds

    Als ik met mijn hoofd schud, houd hij zijn hoofd lichtjes schuin en kijkt me maar half begrijpend aan. Hierdoor leg ik het snel en zo goed mogelijk uit. Hierna kijkt hij me Vragend en bedenkelijk aan en schud dan toegeeflijk lichtjes met zijn hoofd. Heis ook wel heel wat als je er zo over na denkt. Was er sowieso nou maar wat aan te doen, het is op zich gewoon een rotsituatie en ik vraag me af hoe dit allemaal zo gekomen is, welke idioot ervoor heeft gezorgd dat wij in een slecht daglicht zijn komen te staan.
    "Ik moet je daarin gelijk geven. Je kunt ze daar niet kwalijk in nemen, maar waarom denken ze dan zo slecht over ons.. Van ons zijn er toch echt meer goeie dan slechte... Of ik wil de slechte gewoon niet zien." mompelt hij zachtjes. "Waarom denkt Angel er zo slecht over." vervolgt hij net zo zacht. Ik kijk even op als hij die naam noemt, is dat de vrouw waar hij nu bij woont? "Omdat de slechte aandachtsgeil zijn." grinnik ik als grapje. "Nou ja, zoiets is het wel... Ze doen slechte dingen en dat valt op. Onze goede dingen vallen niet op." verklaar ik daarna serieuzer.
    Kyle lijkt na te denken, tot hij lichtjes met zijn hoofd schud en mij met een klein glimlachje aan kijkt. "Zeg, zullen we nog iets gaan doen? Of blijven we hier zitten niksen?" vraagt hij met een lachje. Ik grinnik zacht en ik haal mijn schouders iets op. "Ik weet het niet, zeg jij het maar. Je kan ook je nieuwe huis laten zien, ik weet wel een spreuk waarmee het slot open gaat." grijns ik daarna op een jongensachtige, ondeugende manier.

    Angelica Wolfe

    Alice stapt ook gewoon in de auto en ik start hem snel, waarna ik het bospad afrijd. Ze heeft verder niets gezegd dus ik denk dat het wel goed is dat ik rij. Uiteindelijk begint ze wel te praten, hoewel de stilte niet echt drukkend was, voor mij niet tenminste. Ik ben niet zo goed in zulke situaties, ik heb ook nooit echt liefdesverdriet gekent. Het verlies van een jongen heeft bij mij nooit pijn gedaan, ik heb er nooit echt van gehouden.
    "Angel..." begint ze, maar ze maakt haar zin niet af. Ik werp een korte, vragende blik op haar, maar ik moet mijn aandacht verder bij de weg houden. Ik wacht verder geduldig af totdat ze de juiste zin in haar hoofd geformuleerd heeft en de moed om het aan mij te vragen. Ik voel echt medelijden voor deze jonge vrouw, het moet erg pijnlijk zijn. "Ik zal de auto bij jouw thuis van je over nemen." zegt ze dan, waarop ik frons. Goed, dat was dus niet helemaal wat ik had verwacht. "Nee, dat hoeft niet. Ik breng je wel thuis en loop dan, zover is het immers niet." Ik glimlach kort naar haar.
    "Angel, wat moet ik-" net op dat moment gaat er een telefoon af, net op het moment dat ze wel ging vragen waar ze al eerder aan begon. Hé, verdomme, dat is echt vervelend. Lekker moment om te bellen, joh. Ze begint te graven in haar handtas en haar reactie baart me zorgen. "Het is Blaise." zegt ze ademloos. Ik klem mijn handen boos steviger om het stuur heen. "Als jij niet opneemt, doe ik het." verklaar ik kort. "Op luidspreker graag." Het komt er allemaal botter en emotielozer uit dan bedoeld, maar dit is dan ook allemaal gericht tegen Blaise en niet tegen Alice.

    [Het typt zo moeilijk tussen niesbuien door. x'D En ik doe in mijn volgende post over Yurian, oké?]


    Your make-up is terrible

    Is goed


    Ich liebe dich 27.12.23

    Blaise Wolf Hunter.
    Nog steeds neemt ze niet op, waardoor ik me afvraag of ze het wel merkt of dat ze het bewust niet doet. Shit, shit, shit. Ik moest haar daar niet achterlaten, ik was al een klootzak door haar niet eens duidelijk te vertellen waardoor het klaar was, maar hoe kwam ze nu terug thuis? Ze moest vast denken dat ik alleen op seks uit was, niet van haar houdt, haar gebruikt heb of whatsoever… Dat is niet zo! En ik wil het haar duidelijk maken.
    Ten minste, als ze die fucking telefoon opneemt, anders kan ik vrij weinig.
    ‘Fuck, ze heeft de telefoon niet opgenomen!’ Roep ik uit, nadat ik haar voicemail al weg geklikt had. Nee, ik heb geen voicemail nodig, ik wist niet eens of ze dat af zou luisteren. Ik heb haarzelf aan de andere kant van de lijn nodig.
    Met de huistelefoon in mijn hand ijsbeer ik kort heen en weer, terwijl ik weer een poging waag om naar haar toe te bellen. Daarna plof ik op de bank neer, maar schuif direct iets naar voren zodat ik op het puntje zit. ‘Neem op, neem op…’ murmel ik zachtjes, knarsetandend, terwijl ik op de huistelefoon tik met mijn wijsvinger. Dit is al de tweede keer dat ik bel, maar misschien is ze op dit punt wel heel erg boos of verdrietig dat ze het expres niet op zal nemen.


    Alice Hale

    "Als jij niet opneemt, doe ik het." zegt Angel op een boze toon. "Op luidspreker graag." Haar korte toon verbaast me; maar net als ik op het groene telefoontje wil duwen, stopt de ringtone. Ik geef het toe; ik ben enorm teleurgesteld en dat is duidelijk aan me te zien. Ik had gewoon op moeten nemen, zonder enige twijfel... ik voel meteen hoe het aan me begint te knagen.
    "Shit, ik had-" en net op dat moment komt mijn telefoon weer tot leven. Ik herken het nummer op de kleine display niet, maar weet intuïtief dat het Blaise is. Hij is nooit echt een opgever geweest.
    Dit keer druk ik zonder te aarzelen op 'beantwoord' en zet de speaker op zodat Angel mee kan volgen. Als hij me kwetsende dingen naar mijn hoofd gaat gooien, kan zij me helpen.
    "Hallo?" ik hoor zelf de trilling in mijn stem, verwachting, hoop, verdriet. Alles ineen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik wacht eerst eve op Blaise, ghehe.]


    Your make-up is terrible

    (Ik ben serieus écht benieuwd wat er gaat gebeuren :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter.
    Hoewel ik net weer voor de tweede keer gebeld had, verbaasde het me enorm dat ze nu wel in één keer opnam. Dat betekende dus dat ze vast wel had gemerkt, de eerste keer dat ik belde. Het is goed nu, ze neemt op, nu kan ik mijn verhaal doen. Het komt allemaal wel goed, spreek ik mezelf in, maar toch knaagt er een vaag ongemakkelijk gevoel in mijn maag.
    ‘Hallo?’ Haar stem herkende ik, lieve Alice. Alice die ik achter had gelaten in het bos. I fucked up, badly. Er was een bepaalde trilling in haar stem te horen, maar ik kon er niet mijn vinger op leggen wat ze nu van mij verwachtte. Nou, in elk geval een uitleg.
    ‘O, Alice, ik ben zo opgelucht dat je nu wel opneemt,’ spreek ik dan uit, wat duidelijk in mijn stem te horen was, terwijl ik direct opsprong en een hand ruw door mijn warrige haar haalde. ‘Luister, het spijt me, oké?’ Een korte stilte, terwijl ik weer stilstond in de woonkamer en mijn blik langs de spullen liet glijden, omdat ik geen idee had wat ik moest doen of waar ik moest kijken. ‘Ik weet dat het niet goed te praten is, maar… kunnen we nog een keer praten?’ Mijn stem klonk hoopvol.


    Kyle Dyer

    'Omdat de slechte aandachtsgeil zijn,' grinnikte Zane als grapje. Een klein lachje verscheen op mijn gezicht. 'Nou ja, zoiets is het wel... Ze doen slechte dingen en dat valt op. Onze goede dingen vallen niet op,' verklaarde hij daarna serieuzer. Ik zuchtte, knikte iets en mompelde vervolgens wat vage woorden over dat hij gelijk had en dat het eigenlijk absurd was dat het zo werkte. Moesten goeie dingen niet juist opvallen? Ik zuchtte weer eens en bedacht me dat het misschien beter was om iets anders te gaan doen, daarom vroeg ik dan ook of we nog iets gingen doen, of dat we hier heel de tijd bleven zitten. Zane grinnikte zacht en haalde vervolgens zijn schouders iets op.
    'Ik weet het niet, zeg jij het maar. Je kan ook je nieuwe huis laten zien, ik weet wel een spreuk waarmee het slot open gaat,' grijnsde hij daarna op een jongensachtige, ondeugende manier. Ik lachte zacht en schudde mijn hoofd iets. Zo'n spreuk was handig, maar wel onbeschoft als je het mij vroeg.
    'Nee, laten we dat maar niet doen. Dat is hetzelfde als inbreken. Wat als ze terug komt en ze ziet ons? Zie dat maar eens uit te leggen. Ik heb niemand verteld dat ik daar woonde, dat was ook niet echt mogelijk.. Jij kent haar niet, dus jij kon ook niet op bezoek komen voor haar.. Ik heb geen sleutel en ik ga ook niet weg en vervolgens de deur open te laten... Of je wilt haar geheugen daarna wissen of weet ik veel wat, maar dat lijkt mij ook niet echt aardig of wel?' vroeg ik met een glimlachje aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (*smelt*)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien