• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.

    De spieren spannen zich direct aan en onbewust was mijn blik er ook voor een seconde naartoe gegaan, voordat ik mezelf weer op zijn gezicht richtte. Hoewel hij wel wat spieren had, was ik niet bang dat ik abrupt een knal van hem te pakken had. Daar was hij veel te beheerst voor, maar ik zou op moeten passen als hij echt woedend was. Ik wilde hem enkel duidelijk maken dat ik er wel aan dacht en wist dat hij er nog mee zat, of dat nou veel of weinig was. Hij zat ermee, en hij kon me echt niet wijs maken dat het niets uitmaakte. Hij schudt kort met zijn hoofd om te laten merken dat ik er totaal naast zit, waarop ik diep zucht. Ik weet ook even niet wat ik erop moet zeggen, maar straks zal hij er wat van te horen krijgen. Het moet nu niet zo zijn dat ik wat aan hem ga of moet vertellen en hij het van hem nog steeds binnen houdt.
    Op wat ik zeg, haalt hij zijn schouders iets op. “Je laat me veel praten.” Antwoord hij murmelend, waarop ik hem direct weer aankijk. Een donkere blik komt er in mijn poelen terecht, maar het duurt een enkele seconde want ik laat mijn ogen naar onze handen afglijden. Het valt me niet echt op dat hij naar mij blijft kijken, daarvoor ben ik diep in gedachten. Geïrriteerd en gefrustreerd schudt hij met zijn hoofd toen ik het laatste zei. Wanneer zijn warme handen die van mij loslaten, lik ik iets beschaamd over mijn lippen, waarna ik op mijn volle onderlip bijt en hij naar achteren schuift. De koude slaat gelijk tegen mijn handen aan, helaas, ik mis het zelfs wat. “Ja, dat is zo. Maar volgens mij wil je graag alleen zijn en niemand hebben,” antwoord hij, maar voor mij klinkt het nogal bot en hierdoor word mijn gezichtsuitdrukking ook harder, terwijl hij zijn beide handen uit frustratie door zijn haren laat gaan.
    “Verdomme Avery, je weet toch wel hoe moeilijk dit is? Kan je nou alsjeblieft eens ophouden met die spelletjes die je constant speelt en je niet meer van de domme houden? Je weet donders goed hoe ik het bedoel.” Zijn handen gaan terug naar zijn schoot, en vervolgde: “Ik zou wel willen dat ik blind was en het niet zag, zodat ik het niet met jouw koppigheid hoefde te confronteren, maar dat is nou eenmaal niet het geval.” Ik snoof, “Ja, ik ben een moeilijk persoon in de omgang.” Het klonk zo definitief, alsof ik de vriendschap of wat we dan ook hadden, stop zette. Knarsetandend en nogal hakkelig stond ik op, voordat ik mijn moordende, boze blik op hem richtte. “Wil je weten wat er is? Dan hoef je nu niet veel meer te zeggen, tegen niemand niet.” Waarschuw ik hem, doelend op wat hij zei over dat ik hem veel laat praten, alsof het allemaal mijn schuld was en iets slechts was.
    Ik loop wat dichter naar hem toe, mijn blik nog de hele tijd op hem gericht, terwijl ik al bezig ben in een ruwe handeling mijn jasje uit te doen. Wanneer dat uiteindelijk uit was, was mijn donkere jurkje nog te zien, en de reden waarom ik het jasje in eerste instantie aan had gedaan. De blauwe plekken op mijn polsen, waaraan je duidelijk kon merken dat iemand me vast had gegrepen daar. Vervolgens draaide ik me om en ik liet mijn rug zien, waarvan de bovenkant rood was en bij mijn schouderbladen vooral blauwe plekken zaten, wat nog van de kast kwam. “Nu weet je het: Blaise had een woede-uitbarsting, dezelfde toen ik opeens verdwenen was naar New York.” Ergens was er ook een beschuldigende toon in mijn stem te horen en hoewel ik erachter aan had willen zeggen: ‘Maar dat wist jij niet, omdat je zo veel met Violet ging en mij zowat negeerde…’ Dat deed ik niet. Het was ook niet zijn schuld, maar er gingen nu zoveel emoties door me heen dat ik zelfs pijnlijk op mijn lip beet om de tranen binnen te houden. Dat was echter niet de enige reden dat ik naar NY ging, ook omdat ik ruzie – opnieuw – met mijn familie had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zane Blade Reynolds

    Avery snuift op mijn woorden, alsof het mijn schuld is. Dat gevoel krijg ik er in ieder geval van. "Ja, ik ben een moeilijk persoon in de omgang." gooit ze er dan ook nog even na. Het klinkt alsof het daarmee allemaal opgelost is, alsof dat het laatste is wat erover gezegd gaat worden en ik daar maar mee moet kiezen of ik het ga pikken of niet en als ik het niet pik, ik op kan rotten. Wat stijfjes staat ze op, ik kan haar tanden hier helemaal horen knarsen. Hierbij vraag ik me af of ze het weer op een lopen gaat zetten nu. Haar kwade blik zorgt er echter voor dat ik me iets schuldig voel over mijn woorden en blijf zitten. "Wil je weten wat er is? Dan hoef je nu niet veel meer te zeggen, tegen niemand niet." klinkt het waarschuwend uit haar mond. Aarzelend en iets verbaasd knik ik, ik had niet verwacht dat ze het nog echt ging vertellen ook.
    Ze loopt dichter naar me toe, haar ogen op mij gericht. Ik mis de handelingen dat ze haar jasje uit doet niet, maar mijn ogen blijven vooral op die van haar gericht. Dit ook omdat ik niet snap wat ze van plan is. Pas als haar jasje uit is weet ik mijn blik van die van haar los te rukken om mijn ogen over haar heen te laten gaan. Ik had er verder niet over na gedacht waarom ze zo'n jasje over een jurk droeg, maar nu snap ik het. Haar polsen zijn blauw, iemand heeft haar duidelijk vast gegrepen. Als ze zich omdraait kan ik op haar rug en haar iets uitstekende schouderbladen zien dat er ook blauwe plekken en rode vlekken zitten. Het schokt me, voor een moment houd ik mijn adem in. Ik had wel zoiets verwacht eerlijk gezegd, maar niet zo erg. Mijn vuisten ballen zich, omdat ik al bijna zeker weet wie dit gedaan heb, het kan gewoon niet anders. Ze zijn vers en nieuw, niet ouder.
    "Nu weet je het: Blaise had een woede-uitbarsting, dezelfde toen ik opeens verdwenen was naar New York." legt ze het duidelijke nog eens uit. Er klinkt een beschuldigende toon in door, maar ik weet niet precies waarom. Ik ben niet degene die er iets aan had kunnen veranderen volgens mij. Ze bijt op haar lip en ik probeer mijn woede om te zetten in andere dingen, wat maar amper lukt. Die gast maakt me zo kwaad, hoe durft hij dit Avery aan te doen? Het bewijst maar weer eens hoe gevaarlijk en harteloos die hunters zijn. Als mijn handen weer iets ontspannen zijn sta ik zwijgend op en pak ik haar handen opnieuw vast. Ik til ze iets omhoog om de blauwe plekken en rode striemen erom heen te bekijken. Ze had wel gelijk, het heeft me bijna meteen het zwijgen opgelegd.
    Als ik haar handen weer voorzichtig los laat, zet ik een stap dichterbij. Voorzichtig en al haar zichtbare blauwe plekken mijdend, sla ik mijn armen om haar heen en trek ik haar tegen me aan. Ik zou willen zeggen dat ze het de vorige keer al moeten zeggen, maar met dat ik me dat bedenk, snap ik haar beschuldigende toon ineens. Ze kon het niet tegen me zeggen vanwege Violet. "Het spijt me," bied ik dan ook murmelend mijn excuses aan, iets wat ik normaal gesproken niet snel doe. Het begint me steeds meer te dagen dat ik de echt belangrijke mensen heb laten vallen en de belangrijke dingen gemist heb vanwege die feeks. Ik hoop dat het nog niet te laat is om dingen goed te maken. "Maar Blaise... Hij gaat hier voor boeten. Ik beloof je dat hij hier niet ongestraft onderuit zal komen." zeg ik vervolgens met een wat verbitterde toon in mijn stem. Als Avery erop zal staan dat ik hem laat leven, zal ik dat doen. Maar hij zal de komende jaren door een rietje moeten drinken. Dit doe je geen vrouw aan, nooit.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik deze toch laat sluiten en het rollentopic gewoon opnieuw open om alles opnieuw te laten beginnen, want het gaat toch nergens heen.


    Your make-up is terrible

    Als jij het wilt, het is jouw roleplay. Moet ik me dan opnieuw aanmelden of is het dan vanzelfsprekend?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik denk dat het uiteindelijk toch weer alleen wij twee zijn als we doorgaan. Het is wel een leuk ding wat ze doen, maar zo jammer. D:
    Als je nog wilt meedoen krijg je gewoon de rollen die je wilt hebben.


    Your make-up is terrible

    That's why I asked earlier. Lol, een leuk ding.
    Ik wil sowieso nog mee doen, maar is het handiger om dit topic vol te maken of moet ik wachten totdat je een nieuw topic hebt aan gemaakt? Misschien is het ook leuker als we iets erbij verzinnen of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is al laat, ik kom niet zo goed meer op woorden en benamingen. D:
    Ik ga denk ik een nieuwe aanmaken, maar dat gebeurt morgen of later gewoon.
    Hm, wat zou je erbij willen verzinnen dan?


    Your make-up is terrible

    I don't know, maar ik bedoel meer dat het een idee kon zijn, als je niet wil dat het enkel nog ons twee is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, geen idee. Ik ga zo gewoon het nieuwe rollentopic openen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou ook nog graag meedoen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nieuwe rollentopic


    Your make-up is terrible

    Beginnen we trouwens helemaal opnieuw met alles of wat?
    Want de reactie van Zane staat nu in Word en ik wil weten of ik daarop nog moet reageren.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 22:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, dat hoeft niet meer. Als we straks met een nieuw topic beginnen gaan we ook niet verder op dit punt. Maar we kunnen natuurlijk alle relaties zoals ze nu zijn gewoon zo houden.


    Your make-up is terrible

    Dus alles wat is gebeurd, blijft wel zo? :']. Dat neem ik aan in elk geval.
    Waar beginnen we nu met de hele nieuwe topic-shit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, dat in ieder geval. Anders is het wel zonde eigenlijk.
    Uuh, ik heb nog geen idee haha.


    Your make-up is terrible