• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    Jua.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Mijn hoofd was er totaal niet bij op dit moment. De woorden die gezegd werden door de ander gingen mij voorbij. Ik voelde me alles behalve goed. Of het lag aan mij, maar de stem van Angel hoorde ik amper. Was ze er nog wel? Met een vaag afwezig blik keek ik eventjes de kamer rond, ze was er nog steeds. Mijn blik ontmoette eventjes die van Zane. Een klein glimlachje liet ik tevoorschijn toveren op mijn gezicht.
    'Grapjas,' snauwde hij vervolgens, waar ik eerlijk gezegd van schrok, maar hij had het gelukkig niet tegen mij. Ik luisterde een beetje naar wat hij ging zeggen. Hij vertelde dat veilig wegkomen het enige was wat wij wouden en dat wij geen gijzelaars wouden. Werd dat eerder gezegd dan? Hmm, ik moet beter leren opletten, zelfs in al was het in zulke situaties.. Zane legde zijn plan uit en die plan beviel mij wel. De jonge hunter dacht daar blijkbaar anders over, want hij begon tegen Zane praten, iets wat ik niet kon horen. Ik knikte wat op zijn woorden en keek even weer de kamer rond.
    'Ik vind dat een goed idee,' zei ik met een vriendelijk glimlach. 'Het laatste wat wij willen is dat er gewonden vallen,laat staan dooies. Maar als jullie ons volgen laten jullie ons geen keus,' vervolgde ik. Mijn blik ging eventjes naar Angel. Ik vroeg mijzelf af hoe ze nu over mij dacht. Dat ze een hekel had aan magie was duidelijk te merken aan het gesprek wat wij vanmiddag hadden, maar mij vond ze aardig.. toch? Anders had ze mij niet in huis genomen. Hoe moest het nou eigenlijk met mijn spullen? Niet dat ik veel had, maar goed.. Ik krabde eventjes aan mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter

    De hand die Alice naar me uitsteekt deed me even niets, ik merkte het niet eens op. Alleen de gedachte dat Zane Avery iets aan zou doen maalden door mijn hoofd heen, maar dat zou hij toch niet echt doen? Anders had Avery hem ook niet op haar verjaardag uitgenodigd. Het stelde me wel iets gerust, maar hoe hij er nu bijstond, ik weet het niet meer. Het pistool had ik op zijn hoofd gericht, maar ik voelde geen voldoening, enkel frustratie en iets van woede. Zane had kort geknikt, maar met een kille, dodelijke blik in zijn ogen. Misschien moest ik mijn heethoofdige gedrag en gedoe even afkoelen door iets, maar de laatste tijd kon Alice dat wel. Ondanks dat dat ze me nog altijd pissig kon maken met haar gedrag, zoals nu. Dit was zo'n moment. Ze kwam vanachter mijn linkerzij vandaan en zet zich nu volledig naast mij, waarop ik een korte, haastig blik op haar werp. Wat was zij nu van plan?
    “Het is simpel.” Begint ze te spreken op een neutrale toon. “Jullie willen Yurian enkel omdat jullie een gijzelaar nodig hebben. Hij is niets van waarde.” Op deze woorden moet ik iets grinniken, maar houd me vervolgens in. “Hij kan niets. Als jullie hier echt mee door willen gaan, laat hem dan vrij en neem mij met je mee.” Mijn blik richt ik even op Yurian en dan op Zane. Yurian leek ietwat beledigd te zijn, maar Zane begon zacht te lachen en keek even naar de andere tovenaar. Wanneer haar woorden echter bij me naar binnen gedrongen zijn, kijk ik direct naar haar, waardoor mijn hand met het pistool erin omlaag gaat. “WAT?” roep ik uit, misschien iets te hard, de andere totaal negerend. Het kan me niet eens schelen wat ze hierbij denken, aangezien ik haar niet kwijt wil. Fuck alles wat ik in het bos zei. “Wat een roekeloze actie, Alice. Daar komt helemaal niets van in.” Sis ik naar haar toe, waarna ik iets snoof.
    “Grapjas.” Snauwt Zane, maar ik let er niet eens op en grom alleen terwijl mijn blik op haar gericht is. “Het enige wat wij willen is hier veilig wegkomen, we hoeven geen gijzelaars te hebben. Dit is het plan en jullie kunnen je er maar beter aan houden, anders is het over.” Door deze woorden richt ik me toch naar Zane toe en haal mijn pistool langzamerhand weer op. Het is maar goed voor hem dat hij het niet heeft aangenomen. Zijn dreigende blik gleed wel kort over me heen, maar het kan me niet schelen. “Wij gaan straks naar buiten, met Yurian. Jullie blijven hier voor tenminste dertig minuten. Als wij ver genoeg zijn, laten we Yurian los en dan komt hij naar jullie toe. Volg ons maar niet, dan zullen er meerdere doden vallen.” Zijn stem klinkt kil. Yurian vraagt zacht iets maar ik kan het niet goed horen, of het nog door mijn woede komt of niet.
    Er heerst een korte stilte, terwijl ik mijn kaken verstrak en tegelijkertijd Alice iets achter mij schuif. Mooi niet dat zij weer met haar koppige, mooie hoofdje hiertussen komt. “Ik vind dat een goed idee,” zegt er opeens iemand en ik kijk naar diegene. Het was die andere tovenaar, Kyle. “Het laatste wat wij willen is dat er gewonden vallen, laat staan dooien. Maar als jullie ons volgen laten jullie ons geen keus.” Hierop rol ik mijn ogen geërgerd en kijk toe hoe hij zijn blik naar Angel laat glijden. “Natuurlijk vind jij het een goed idee,” snauwde ik naar hem, terwijl ik me iets naar hem toe draaide. “Jij bent een tovenaar, dan kies je partij voor Zane.” Vervolgde ik grauwend verder, waarna ik me op Zane richtte, die het had gezegd. “Wij kunnen jullie niet vertrouwen. Wie zegt dat hij ongeschonden blijft in die dertig minuten en anderen? Er is geen garantie dus ik sla het af.” Grauw ik naar hem, waarbij ik een dreigende stap dichterbij zet.


    [Volgende is Bes weer?]


    Your make-up is terrible

    (en Angel dan?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Dunno wat zij moet doen lol.]


    Your make-up is terrible

    We kunnen ook gewoon dit gedoe overslaan en naar de volgende dag gaan. 8D
    Dat we afspreken wat we gedaan hebben, want nu komen we nergens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het best.


    Your make-up is terrible

    Nice, dus wat spreken we af? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uuuuh... Zane heeft uiteindelijk genoeg gedreigd, ze hebben Yurian een eind meegenomen, laten gaan en zijn gevlucht? Iedereen komt er levend vanaf. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ja, dat is wel een prima plan, denk ik zo. Ghehe. Dan hebben we toch Zane's plan gedaan. ;3.
    Dat zal Blaise fijn vinden lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik dan even weten waar de hell Kyle de nacht heeft doorgebracht?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij Zane? Die heeft een logeerkamer. En hij is boos op Avery dus hij heeft haar niet meer gebeld. 8D


    Your make-up is terrible

    Ahh ok ;d. Ik vind het goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha, schattig hoor. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.