• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik snap er niks van. Waar praten we over?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Het is nu de volgende dag.
    Alleen kan ik van alles met mijn personages schrijven of zit er nog een plan in? Lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe maar wat je wilt hoor, haha. Ik ga later ook nog wat schrijven.


    Your make-up is terrible

    Zane Blade Reynolds

    Ik vouw mijn armen achter mijn hoofd terwijl ik naar het plafond staar. Ik ben al even wakker, maar wil mijn bed niet uit. Gisteren heeft een zwaar gevoel achter gelaten en vandaag zou ik naar Avery gaan, maar gisteravond heb ik haar niet meer gebeld zoals ik beloofd had. Ik weet niet wat ik ervan moet denken dat ze bevriend is met een hunter en niets heeft gezegd, ik weet bijna zeker dat ze het expres verzwegen heeft voor ons. Toch ga ik zo meteen wel, ik wil een verklaring van haar en dat kan ik beter vragen als ik bij haar ben. Zo komt ze er niet onderuit, al moet ik wel proberen mijn woede ervoor te beheersen, want ik wil haar niet bang maken. Misschien heeft ze wel een goede reden, een verhaal. Ik hoop het echt heel erg.
    Dan hebben we nog Kyle. Hij slaapt hier ook, in de logeerkamer. Ik vind het echt ronduit klote voor hem dat ze nou net een hunter moest zijn. Zij had het blijkbaar ook niet door van hem, te zien aan haar gezicht. Zijn oude verblijfplaats was niet echt veilig dus had ik hem voor de zekerheid bij mij uitgenodigd en wat kleding van mij gegeven. Arme jongen, het zag eruit als een leuk meisje. Uiteindelijk zucht ik en sta ik toch traag op, waarna ik in mijn boxer mezelf naar de badkamer begeef en tot de conclusie kom dat die leeg is. Ik hoop maar niet dat die Blaise me voor is en Avery al gecontacteerd heeft, wie weet wat er dan gebeurd... Wat loom draai ik de douche aan en ga ik eronder staan, om mezelf snel te douchen en daarna eronder vandaan te komen, mezelf aan te kleden met een shirt en een spijkerbroek en naar beneden te gaan.
    Het huis is stil, zoals ik ondertussen wel gewend ben. Avery is nu de enige weet waardoor dat echt is, nu maar hopen dat ze dat niet tegen me gaat gebruiken. Verdomme, alles wat mis kan lopen is misgelopen in de afgelopen 24 uur. Ik had niet verwacht dat dingen zo snel konden gaan. Beneden zet ik koffie en bak ik een kom waar ik cornflakes ingooi en wat melk erbij doe. Als de koffie klaar is, ga ik aan de bar in de keuken zitten en eet ik traag mijn ontbijt op en drink ik mijn koffiemok leeg. Uit een lade vis ik een papiertje en een pen, waar ik een korte boodschap voor Kyle opschrijf, voor als hij uit bed komt. Er staat dat ik weg ben en niet weet wanneer ik terug kom. Hij mag gewoon blijven, natuurlijk, dat vergeet ik niet toe te voegen.
    Als ik klaar ben, pak ik mijn mobiele telefoon die ik bijna nooit gebruik en loop ik naar buiten, om in de auto te stappen. Het is rustig vanmorgen en ik rijd Greenville uit. Op de snelweg is het al snel iets drukker, maar ik heb mijn muziek voor de verandering eens hard gezet en rijd door, volgens de weinige instructies die Avery me gaf, tot het punt waarop ik haar zou moeten bellen. Bij een tankstation stap ik uit, draai ik haar nummer en klem ik de telefoon tussen mijn schouder en oor terwijl ik ondertussen een cadeautje voor haar uitzoek. Ik kan natuurlijk niet met lege handen en een slecht humeur aan komen zetten op haar verjaardag.

    Angelica Wolfe

    Zoals altijd ben ik keurig op tijd uit de veren, maar er zit een rare sfeer in het huis. Het is drukkend en ongemakkelijk waardoor ik me hier niet meer zo thuisvoel. Ik begon me eindelijk thuis te voelen met Kyle om me heen, hij was een prettige jongeman en ik vind het echt jammer dat het zo afgelopen is. Met de roze, veel te korte kamerjas aan sta ik in de deuropening van zijn kamer een kop koffie te drinken en staar ik naar de koffer op het bed. Kon ik hem maar bereiken om te zeggen dat hij best zijn spullen kan komen ophalen. Ik zou hem in ieder geval niets doen en ik weet ook dat hij niets zou doen, zo is hij niet. Ik snap nog steeds niet hoe hij ooit daarbij kan horen zo'n lieve jongen. Ik schud iets met mijn hoofd als ik de koffie opheb en besluit onder de douche te stappen. Zoals altijd zorg ik ervoor dat mijn haar weer piekfijn zit, ik wat simpele kleding en schoenen aantrek om er weer klaar voor te zijn. Niemand die me nu tegen kan houden om me netjes te kleden voor mijn werk.
    Gisteren heb ik Blaise en Alice gelaten voor wat het was, hun ruzie, hun gedoe. Ik wilde alleen maar terug naar huis. Vandaag moet ik laten zien dat ik verder kan werken zonder aangedaan te zijn van iets, ik moet mijn professionele houding weer terug vinden en ervoor gaan. Het klinkt zo makkelijk, maar dat is het niet. Ik had nooit gedacht dat ik hem zo snel al zou missen, zolang ken ik hem niet eens. Maar hij had een geweldige persoonlijkheid en ik vond het leuk om tijd met hem door te brengen, ik nam er zelfs vrij voor. Dat zegt bij mij heel veel. Daarbij vond ik het geweldig om Blaise ermee te irriteren, maar nu kan hij dat alleen maar terug doen bij mij, wat me nu al mateloos irriteert. Volgens mij gaat hij er dan ook volop gebruik van maken, wat ik hem niet kwalijk neem na mijn domme gedrag van gister.
    Als ik helemaal klaar ben, doe ik mijn rode lippenstift op en trek ik mijn zwarte jas aan. Al snel zit ik in de auto en rijd ik mijn wat ondoordachte rijstijl naar ht hoofdkwartier. Nou, eindelijk weer eens in mijn eigen auto. Ik veroorzaak bijna een ongeluk, maar rijd gewoon door. Mijn hoofd heb ik er echt niet bij. Mijn auto staat slordig geparkeerd en ik stap uit. Zoals altijd loop ik gelijk door naar het koffie automaat, waar ik koffie zet en naar mijn eigen kantoor loop. De deur sluit ik achter mijn kont en ik zet de koffie neer, om de papieren voor het verslag tevoorschijn te pakken. Ik mag nu nog een verslag schrijven over gisteren, we hebben geluk dat het zo goed afgelopen is en niemand gewond is geraakt. Yurian had wel dood kunnen zijn.


    Your make-up is terrible

    (Huh? Maar we- huh?! )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lees je wel wat iedereen gezegd heeft?


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter

    Wat er gisteren allemaal gebeurd is, verlaat mijn gedachten maar niet. Ik wil er maar niet aan geloven dat Zane het nu van Avery weet en bovendien doet het me al helemaal niet goed dat Alice en ik ruzie hebben. Hadden we op dit moment eigenlijk nog wel ruzie? Het was zo verwarrend, het zorgt ervoor dat ik hoofdpijn begin te krijgen. Het liefste wil ik ook terug in mijn bed kruipen hierdoor en er niet uit komen, maar dat staat natuurlijk niet aan mijn kant. Ik zal en moet eruit komen, we moeten gewoon doorgaan, al snap ik nu wel dat vrouwen rare wezens zijn. Volgens mij zou ik ze nooit kunnen snappen, zelfs van Avery begreep ik bijna niets en zij was mijn nichtje. Dat zegt wat, vind ik.
    Diep zuchtend douche ik me snel, mede omdat het water koud begint te worden door de boiler. Daarna droog ik me af en kleed me snel aan. Een simpele spijkerbroek en shirt moet maar voldoende zijn voor vandaag. Geen gedoe ermee, daar heb ik geen zin in. Ik haal een hand door mijn natte haar, waardoor de plukken naar achter gaan en ik naar beneden ga om mijn schoenen aan te doen. Voordat ik echter vertrek, zoek ik mijn mobiel en sleutels nog bij elkaar, welke ik in mijn jack doe om vervolgens echt te vertrekken. Voor de rest maakt het me ook niet uit of ik iets vergeten ben, daar kom ik later wel achter.
    Avery is vandaag jarig en die gedachte verlaat mijn hoofd ook niet als ik de auto start en naar het hoofdkwartier rijd. Dus besluit ik haar, ondanks de knallende ruzie van eerder, maar een belletje te geven. De telefoon gaat enkele, ellenlange seconden over, maar ze neemt niet op. Jezus, zal ze nog steeds boos zijn? Niet te geloven! Nou ja, ik heb haar ook wel hard aan gepakt… Verdomme. Opnieuw geef ik het een poging door haar te bellen, terwijl ik daarna al binnen een tiental minuten bij het hoofdkwartier ben gekomen. Ze had niet opgenomen, waardoor ik maar wat had ingesproken. Een gelukkige verjaardag gewenst, maar ook dat ze vandaag op moest passen. Voor wat had ik er niet bij gezegd. De auto doe ik op slot, waarna ik zonder verder aandacht aan de auto te gunnen naar binnen te lopen.

    Avery Violet Stone

    Vandaag ben ik jarig. Dat was mijn enige gedachte dat door mijn hoofd ging, vanaf zeven uur vanochtend. Deze nacht kon ik niet zo goed slapen, het zullen wel de zenuwen of iets zijn, bedacht ik me, omdat ik nooit echt mijn verjaardag gevierd had. Toen vielen mijn ogen toch dicht, omdat de slaap me overnam. Hoewel ik wakker schrok en hierbij bijna uit bed viel, toen ik mijn telefoon over hoorde gaan. Meerdere keren. Wie was er zo ongeduldig dat ‘ie niet kon wachten? Duf stond ik toen op, om vervolgens op het schermpje van mijn telefoon te kijken. Mijn ogen werden abrupt groot toen ik merkte hoe laat het al was.
    “Shit!” riep ik uit, terwijl ik de telefoon op mijn bed gooide en naar de spullen rende die ik nodig had voor het douchen. Blaise had me gebeld, ik kreeg ook een bericht binnen van voicemail, maar daar had ik nu geen tijd voor. Dat zal ik zo meteen wel afluisteren. Hoewel ik liever wel gewild had dat hij nu naar mijn verjaardag kwam. Zal ik hem zo toch even bellen? Terwijl ik dit dacht, liep ik naar de douche en probeerde de pijn zo goed mogelijk te negeren. Dat ongeluk en het soort gevecht met Blaise deed geen wonderen voor mij, het deed echt verschrikkelijk pijn. Toen ik mijn kleding uitdeed, merkte ik ook enkele blauwe plekken op mijn armen op, maar gelukkig was er op mijn benen niet veel ervan te zien. Vandaag zou wel stroef gaan, heb ik zo het idee.
    Na een warme, maar snelle douche kwam ik eronder vandaan, droogde me af en deed snel een jurk aan. Die deed ik alleen met feestelijkheden of iets dergelijks aan, wat vandaag was. Hoewel ik het nog altijd jammer vond dat mijn moeder er niet bij kon zijn, die was toch veel te druk voor mij. En zelfs als ze het kon redden, zou ze niet komen. Bij deze gedachte werden mijn lippen een dunne streep op elkaar, waarna ik de brok uit mijn keel slikte. Ik föhnde mijn haren en maakte mezelf helemaal klaar, misschien had Tante ook wel de buren uitgenodigd. Die waren wel aardig, al vroeg ik me wel af of ze me nog herkende. Net toen ik met alles klaar was, mijn hakken aan had getrokken en de telefoon van het bed had gepakt, ging deze af. Een beetje geschrokken wilde ik het dingetje bijna uit mijn handen laten vallen, maar hield het vervolgens stevig in mijn handen en nam het op. “Met Avery,” glimlachte ik nerveus. Gelukkig was dat niet te zien aan de andere kant van de lijn.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Als ik 's ochtends wakker word, ga ik meteen onder de douche. Gisterenavond ben ik van al de stress en spanning meteen in slaap gevallen toen mijn hoofd mijn kussen raakte en had dus geen tijd om me fatsoenlijk te wassen. Als ik in de spiegel kijk, zie ik nog vaag de zwarte strepen op mijn wangen. De make-up die was uitgelopen na mijn aanvaring met Blaise in het bos... daarbij komen nog de schrammen op mijn enkels, die ik ergens onderweg waarschijnlijk heb opgelopen, en mijn haar die er ook niet uit ziet.
    Snel was ik me van top tot teen, zorg dat al de sporen van uitgelopen make-up verdwenen zijn, doe terug nieuwe op en loop met een handdoek rond me heen gewikkeld naar de kleerkast. Daar haal ik een donkerblauw zomerkleedje, panty en een paar hakken uit, lager dan de vorige keer. Die hakken zijn een noodzaak, aangezien ik zonder een echte dwerg ben. Ik trek alles aan, pak mijn tas en een paar zwarte all-stars onderin mijn kast voor de zekerheid en prop onderweg naar mijn auto een broodje in mijn mond. Ik weet bijna zeker dat er al mensen in het hoofdkwartier zullen zijn en we moeten bespreken hoe het verder moet.
    Zodra ik de auto start, weet ik al dat ik niet naar het hoofdkwartier zal gaan. Ik rijd meteen door naar het huis van Blaise. Er is nog zoveel dat ik van hem weten wil en daar zal ik niet de kans voor krijgen als we ons eenmaal mengen onder de hunters. Maar als ik zijn straat in rijd, zie ik zijn auto niet meer voor het huis staan, waardoor ik meteen door rijd met een spijtig gevoel in mijn maag.
    Bij het hoofdkwartier zet ik mijn auto zoals gewoonlijk het dichtst bij de deur en loop naar binnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter

    Wanneer ik het hoofdkwartier in loop, merk ik dat er zo veel gedachten door mijn hoofd ronddwalen dat ik niet weet wat nu het allerbelangrijkste is. De ruzie met Avery die ik nog steeds had, die bovendien vandaag jarig was en ik het vast en zeker zou missen. Verdomme, waarom nam ze mijn telefoontje niet op? Of de ruzie die ik waarschijnlijk nog met Alice had, maar ik wist niet precies hoe ik tegen haar moet reageren vandaag.
    Ik had zelfs geen idee wat er nu allemaal tussen ons aan de hand was, want volgens mij dacht zij dat ik niet om haar gaf of zo – wat nergens op sloeg, vind ik, want anders zou ik net zoals vroeger doen en haar in elk geval negeren. Dan zou het me niets kunnen schelen dat we ruzie hadden, hooguit voel ik me geïrriteerd er door. Nu voel ik me dat ook, maar met een andere reden. Ah shit, ik heb trouwens ook het idee dat Angel en ik niet helemaal samen met elkaar op één lijn lopen nu. Jezus, ik denk echt dat alle vrouwen mij op de één of andere manier zullen haten of zo. Ik trek het aan, dacht ik zomaar.
    Toen ik de zaal in liep waar we vergaderen, zag ik niemand zitten, waardoor ik fronste en de deur dicht wilde doen om naar Angel haar kantoor te lopen. Ze zou er echt wel zijn, er was geen reden waarom ze niet zou komen en bovendien zag ik haar er ook niet voor aan om te laat te komen. Tenzij ze seks of zo had gehad, maar ik dacht het niet. Net toen ik de deur dicht wilde doen om naar haar toe te lopen, hoorde ik het geklik van hakken door de gang. Ik had zo’n idee dat Angel het niet was en omdat ik Alice niet onder ogen wilde komen als ik er zo opgefokt uitzag, want dat zag ik best wel, ging ik snel naar binnen om aan de grote tafel te zitten. Ik zou net doen alsof ik er al een lange tijd zat en al druk aan het werk was, misschien werkt dat om de sfeer wat te luchten. Gisteren had ze voorgesteld om mee te gaan met Zane in plaats van Yurian, maar mooi niet dat ik dat toe liet! Volgens mij was ze echt gek geworden… Daar was ik trouwens nog steeds boos om.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Ja maar ik snap er niks van. Waar is Yurian nu dan?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Thuis?


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Ik ben druk bezig met het verslag, als ik dan plotseling op de klok kijk, zie ik dat de rest er ook wel moet zijn en schrik ik op mijn geschrijf. Ik pak de benodigde papieren bij elkaar, sta snel op en controleer mijn make-up en haar nog even in de spiegel aan de wand. Piekfijn, zoals ik er altijd al uitzag, in tegenstelling tot de laatste paar vreselijke dagen. Mijn halflege koffiemok pak ik ook op en ik stap de gang in, waar ik Alice al aan zie komen. Ik glimlach eventjes naar haar. "Goedemorgen Alice, ga je mee naar de vergaderzaal?" Zonder op een antwoord te wachten, loop ik verderop de vergaderzaal binnen waar Blaise blijkbaar aan het wachten is.
    "Goedemorgen." mompel ik naar hem als ik mijn jurk gladstrijk, waarna ik plaats neem aan de tafel en mijn koffie en papieren op de tafel neerleg. Mijn benen sla ik over elkaar heen en ik trek de zwarte jurk nog iets naar beneden. Van de papieren maak ik een net stapeltje en ik wacht tot Alice ook binnen is. Het is duidelijk aan de sfeer te merken dat alles nog niet goed is tussen die twee, maar ik heb besloten dat het mijn zaken gewoon niet meer zijn. Ik ben hier om te werken en niets meer. Ik krijg wat van de soapserie die zich hier afspeelt en ik wil er geen deel meer van uitmaken. Daarbij heb ik ook besloten zoveel mogelijk uit de buurt van Blaise te blijven zodat Alice het daar ook niet moeilijk mee zal krijgen.
    Als ze beiden hier zijn, deel ik de papieren aan ze uit. "Ik verwacht aan het einde van de dag van jullie beiden een verslag over gisteravond, zo gedetailleerd mogelijk," begin ik op mijn zakelijke, iets strenge toon. "Ik weet niet of Yurian vandaag komt of niet, wees in ieder geval even begripvol voor hem. Ik bel hem later als hij vandaag niet komt." Ik kijk ze beiden eventjes doordringend aan voor ik mijn keel schraap en weer verder ga. "Verder verwacht ik vandaag geen gezeik van jullie op de werkvloer." sluit ik het af, op een iets dreigende toon.

    Zane Blade Reynolds

    De telefoon gaat een aantal keer over terwijl ik een bosje bloemen uitzoek. Het is een beetje... standaard, maar op het moment heb ik weinig zin en puf om meer te gaan zoeken, iets beters. Zij heeft me een geweldig cadeau gegeven en ik voel me dan wel iets schuldig dat ik aankom met zoiets sulligs, maar ja, wie gaat het me dan kwalijk nemen? Ik kies een bosje uit en loop ermee naar de kassa als ik haar stem aan de andere kant van de lijn hoor. "Met Avery." Haar stem klinkt iets vreemd als ze opneemt, maar dat kan net zo goed door de telefoon komen. Misschien is ze wel teleurgesteld dat ik gisteren niet meer gebeld had, maar dat is even haar eigen schuld, ze moet maar blij zijn dat ik nog langs kom op haar verjaardag.
    Ik leg het bosje op de toonbank neer. "Avery, met Zane," mompel ik wat. "Hé eh, gefeliciteerd met je verjaardag, meis. Ik bel eventjes voor je verdere instructies, ik sta nu bij het tankstation." zeg ik tegen haar. De vrouw achter de toonbank kijkt me iets geïrriteerd aan omdat ik aan het bellen ben. Ik negeer haar en vis mijn portemonnee uit mijn broekzak om er een paar verkreukelde dollar biljetten uit te halen en aan haar te overhandigen. Het wisselgeld wijf ik weg, daar heb ik verder toch geen zin in op het moment, net zo goed als de tijd. Met het bosje bloemen in mijn handen keer ik terug naar mijn auto.
    Bellen en dingen tegelijk doen, daar ben ik niet echt de beste in. Ik probeer mijn sleutels uit mijn broekzak te vissen en het duurt even voor ik ook daadwerkelijk mijn deur van slot gekregen heb en in de auto gestapt ben. Het bosje bloemen leg ik naast me neer op de bestuurdersstoel en de kaart van de omgeving leg ik erover heen. Ik ken het wel, maar ik vind het fijner als ik zo even de weg kan zien en waar hij heen leid, dat is toch gemakkelijker te vinden voor mij. Ergens vind ik het wel jammer dat ze zo ver weg zit, maar het is maar beter ook, anders had ze mijn woede gisteravond over zich heen gehad en dat was geen prettige ervaring geweest voor ons.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 11:48 ]


    Your make-up is terrible

    Ugh. Het is zo'n kleine, rotpost. :c

    Avery Violet Stone

    ‘Avery, met Zane,’ hoor ik diegene dan aan de andere kant mompelen, waardoor ik even stil blijf staan. Hij zou me gisteren nog bellen, maar uiteindelijk had hij dat niet gedaan. Zou hij het met een reden doen of had hij er genoeg van? Misschien had hij vandaag wel betere plannen dan naar mijn levenloze verjaardag te komen. ‘Hé eh, gefeliciteerd met je verjaardag, meis. Ik bel eventjes voor je verdere instructies, ik sta nu bij het tankstation.’ Zegt hij vervolgens. Ik frons kort, maar loop door naar beneden, waar ik de overgebleven dozen van mij in de hal zie staan.
          Toch glimlach ik iets erop, omdat hij in elk geval komt. ‘Dank je,’ beantwoord ik hem als eerst, nog met die glimlach. ‘Ah ja, eh, herinner je de weg die je hebt genomen naar het Motel?’ vroeg ik hem vervolgens. ‘Daar vlakbij zit ook een kleine supermarkt, het is wel duidelijk te zien vanaf de snelweg. Dat vind ik in elk geval,’ Ik probeer de weg voor me te halen en loop de woonkamer binnen, waar ik opeens geblaf hoor. Fronsend loop ik door en een Irish Setter puppy komt op me af gerend. Abby is van de buren. Ik buk om haar wat te aaien, maar ben ondertussen wel vergeten waar ik het over had. Ah, ja, Zane helpen!
          ‘Weet je de weg naar de grote brug te vinden?’ vraag ik hem, waarna ik even wacht en dan weer begin te praten, ‘Dan ben je er bijna, want vanaf daar is het echt gemakkelijk te vinden. Als je de brug over bent, moet je rechtsaf naar het strand rijden, maar voordat je daar aan komt, moet je een straat in rijden. Zal ik wachten tot je er bent of wil je dat ik aan de lijn blijf?’ Grinnik ik vervolgens, terwijl ik Abby mee neem naar de bank en haar begin te plagen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 17:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Als ik de deuren open gooi, komt Angel naast me lopen met een koffiemok in haar hand. Ze glimlacht naar me. 'Goedemorgen Alice, ga je mee naar de vergaderzaal?' ik knik en loop samen met haar naar het eind van de gang. Zodra we de vergaderzaal in lopen, zie ik Blaise zitten en werp eerst een onderzoekende blik naar hem voor ik op mijn gebruikelijke plaats ga zitten en mijn tas aan de leuning hang. Nog voor ik iets kan zeggen, geeft Alice me een blad. 'Ik verwacht aan het einde van de dag van jullie beiden een verslag over gisteravond, zo gedetailleerd mogelijk,' begint ze op een toon die ik maar al te goed ken. Het is serieus nu. 'Ik weet niet of Yurian vandaag komt of niet, wees in ieder geval even begripvol voor hem. Ik bel hem later als hij vandaag niet komt.' dat is vanzelfsprekend natuurlijk. 'Verder verwacht ik vandaag geen gezeik van jullie op de werkvloer.' zegt Angel erna, op een dreigende toon. Meteen voelt die kleine opmerking als een stomp in mijn maag. Ik knik en probeer Blaise's blik te vermeiden, wat erg moeilijk aangezien mijn ogen wel een magneet lijken, die telkens naar de zijne worden getrokken.
    Ik pak al de papieren die op tafel liggen bijeen en kijk dan naar Angel. 'Wat doen we nu?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yurian Xander Green

    Gebroken, zo is mijn nacht geweest. Kapot, is hoe ik me nu voel.
    Ik zit aan de tafel met mijn mok vol koffie in mijn handen, langzaam breng ik hem naar mijn mond en ik neem een paar slokjes. Ik kijk op de klok, maar mijn hersens kunnen het even niet opbrengen hoe laat het nu is.
    Een lange geeuw verlaat mijn mond en ik neem nog een slok koffie. Ik hoop dat dit caffeine houdende drankje me wakker weet te maken. Ik kom overeind als ik mijn koffie op is en breng het kopje naar de keuken.
    Ik rek me uit en loop naar de gang waar ik mijn schoenen pak en ze op de zwarte stoffen bank aantrek. Mijn hoofd is echt een totale warboel maar ik vind van mezelf dat ik naar de andere toe moet gaan.
    Ik sluit de deur achter me en besef me dat ik mijn huissleutels ben vergeten, net als mijn jas waar de sleutels dus in zitten. Mijn autosleutels heb ik wel. Ik zucht en stap in mijn wagen. Ik start hem en rijd de oprit af. Na tien minuten kom ik aan bij het headquarter en parkeer scheef omdat her gewoon niet luk hem recht te zetten. Het is een wonder dat ik geen ongeluk heb gehad. Ik loop naar binnen en ben even verdwaald. Gelukkig vind ik na twee minuten de weg weer en loop naar binnen.
    "Ik ben er..." mompel ik en ik laat me op een stoel zakken.


    Ich liebe dich 27.12.23