• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    O fuck. Jawel, die herkent hij wel. Fuck sorry, ik ben echt zo moe, dat is me erbij in geschoten. :'].
    Even bijschrijven.
    Done.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 19:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Ik kan ook makkelijk iets doen als ik niets heb om me mee te verweren,' zei Yurian. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Je had je mes, of niet?' vroeg ik aan hem, maar antwoord erop geven kon hij niet, want Zane begon al te praten. Nou ja, bevelen eerder.
    'Ga zitten,' hoorde ik de bevelende stem van Zane zeggen. Ik draaide mij om en keek beetje naar het gesprekje tussen Zane en Yurian. Een gesprek over de hunter Blaise. Hmm, Zane was echt veel beter met zulke dingen dan ik. Ik was volgens mij toch echt meer het doetje. Alleen aan de antwoorden van Yurian hadden we niet veel. Het bleek dat hij hem alleen maar aan de telefoon heeft gehad. Ik zuchtte.
    'Vertel ook eens wie jij bent,' zei Yurian met een klein, uitdagende glimlachje. 'Jij weet hoe ik heet en dat is n ogal unfair hé.' Ik lachte weer eens. Die huntertje had op zich nog best wel veel lef.. Ik hoorde een klap van beneden komen en draaide mij vervolgens om naar de deur.
    'Oh, wat haat ik het als hunters gelijk hebben,' mompelde ik en vermoedde dat er daarom ook hunters waren die binnen waren gekomen en niet heksen zoals wij. Ik zou in begod ook niet weten welke het dan zou moesten wezen. Niet veel later kwam er een geweer de hoek om, gevolgd door een wel heel bekende stem, die zei dat wij niet moesten bewegen en dat we Yurian moesten laten gaan. Even later zag ik dat de bekende stem ook van een bekende kwam.
    'Zane,' zei Blaise, de man met het geweer, en hij zei dat met een hese stem dat meer op een grom leek. Nou wisten we gelijk wie de hunter was wie Zane vanmiddag zag. Zijn ogen waren vernauwd gevold door mijn naam. Zijn ogen gingen de kamer rond, vonden die van mij en hij liet zijn tanden knarsend over elkaar heen gaan terwijl hij gromde. 'Ik wist dat er iets mis was met je...' gromde hij verder, maar schudde toen met zijn hoofd. 'Kom hier, nu. Snel een beetje,' zei hij tegen Yurian. Wat verbaasd keek ik, al helemaal toen er twee meisjes achter Blaise aan waren gekomen. Eentje herkende ik niet, maar die andere herkende ik maar al te duidelijk. Mijn ogen verspreidde zich iets.
    'A-angel,' zei ik stotterend en knipperde een paar keer met mijn ogen. Ook al was dit te verwachten, was dit alsnog een aardig grote schrok voor mij. Een klein vaag glimlachje persde ik eruit en keek een beetje Zanes kant op. 'Hoeveel mensen kunnen er nu zeggen dat ze twee keer verhuizen op één dag?' vroeg ik met een klein lachje aan hem. Mijn aandacht stond echter niet meer op de gevangen genomen Yurian. Ze mochten hem hebben, als of hij veel kon door vertellen over ons.. Wat hij nu wist, wisten hun nu toch al.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tadatadaaaaaaaa. Bes, ga jij als volgende?]


    Your make-up is terrible

    Zo maar weer eens een post met Avery plaatsen, word wel eens tijd.


    (urg, sorry voor mijn sloomheid. Ik zit midden in de examenperiode en dit was me even ontglipt)

    Alice Hale - Hunter

    Blaise loopt recht achter me en achter hem loopt Angel, beiden met een geweer in hun hand. Het wordt een stille trip door het bos, zelfs onze voetstappen op het vochtige bospad hoor je niet.
    Het huis doemt voor ons op en katachtig loopt Angel naar de deur. ‘Klaar?’ Fluistert ze. Blaise en ik knikken. Met een flinke stamp trapt Blaise de deur en en houdt zijn geweer naar de kamer gericht. Met een kloppend hart wacht ik op dat ene woordje dat ik wil horen.
    ‘Veilig.’ zegt hij en ik kan weer ademhalen. Weer net zo stil als ervoor liepen we in een vast tempo naar boven. Ik liep recht achter Blaise, die de eerste deur open gooide en zijn geweer weer naar binnen richtte. ‘Niet bewegen. Laat Yurian gaan.’ gromde hij. Daarna zag ik zijn houding veranderen, van zijn kille woede naar een onthutste uitdrukking op zijn gezicht. ‘Zane.’ Wie was Zane? 'Kyle.' zei hij toen en ik keek naar Alice. Was Kyle niet die jongen die... 'Ik wist dat er iets mis was met je..' Ja dus. Hij was het. Blaise gebaarde naar Yurian. 'Kom hier, nu. Snel een beetje.'
    Toen ik naast Blaise ging staan en mijn blik over de ruimte liet gaan, zag ik Kyle naar adem happen toen hij Angel zag. Hij begon iets te stamelen maar dat boeide me op dat moment niet.
    Ik keek naar Yurian, boorde mijn blik in zijn ogen en beval daarmee dat hij onmiddelijk naar ons moest komen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Aurora mag nu bestuurd worden door iedereen en eventueel vermoord worden, degene van wie de rol is reageert namelijk niet meer.]

    Zane Blade Reynolds

    "Ik weet alleen dat hij Blaise heet, meer niet. Ik heb hem zelfs nog nooit gezien, alleen via de telefoon," vertelt Yurian me als hij me recht aan kijkt. "Dus kan ik niets verder vertellen dan dat hij Blaise heet," gooit hij er dan achteraan, nog altijd kijkt me nog recht aan. Ik grom hier zacht op, verdomme. "Vertel ook eens wie jij bent," zegt hij dan met een klein uitdagend glimlachje. "Jij weet hoe ik heet en dat is nogal unfair hé." Ik wil net een antwoord snauwen als een geluid mij hiervan weerhoud.
    Kyle draait zich gelijk om naar de deur en ik ook, aangezien ik de voetstappen op de trap duidelijk kan horen. Nou, dat hebben die verdomde hunters knap snel gedaan, zou het een valstrik zijn? Vandaag is het ze dan eindelijk gelukt, er lijkt geen weg terug te zijn. Het bekende gelaat van de jongeman die ik nog niet zo lang geleden nog gezien heb verschijnt plotseling voor mij, maar volgens mij herkent hij me niet.
    "Niet bewegen. Laat Yurian gaan." zegt hij, maar dat ben ik mooi niet van plan, waardoor ik op sta en voor hem ga staan. Ze hebben wapens, maar wij hebben magie en dat weten ze. Dan valt zijn oog op mij. "Zane." zegt hij, een hese stem welke meer op een grom lijkt en zijn ogen zijn vernauwt. Ik geef hem een koele en emotieloze blik.
    "Kyle." vervolgt hij dan en ik krijg door dat de Blaise van Kyle en Yurian dezelfde is en dat hij ook nog eens een vriend van Avery is. Daarbij bal ik mijn vuisten, Avery ging verdomme met een hunter om! Als ik dit overleef en haar vanavond aan de telefoon krijg... "Ik wist dat er iets mis was met je.." gromt hij verder, maar schud zijn hoofd dan om naar Yurian te gebaren. "Kom hier, nu. Snel een beetje." Achter hem verschijnen twee jonge, maar aantrekkelijke vrouwen. Wauw, als dát hunters zijn...
    "A-angel." zegt Kyle dan stotterend en mijn ogen schieten naar de meisjes. Het meisje met het lichte haar trekt plotseling spierwit weg, waardoor haar huid nog lichter lijkt dan het witblonde haar dat ze heeft. Overduidelijk Angel. "Kyle." fluistert ze zacht en haar stem klinkt vol verrassing. "Hoeveel mensen kunnen er nu zeggen dat ze twee keer verhuizen op één dag?" vraagt Kyle met een klein lachje aan me en ik geef hem een geruststellend glimlachje. "Nou, daar vinden we nog wel iets op, Kyle." mompel ik naar hem.
    De vrouw met het donkere haar maakt een dwingend gebaar naar Yurian, duidelijk de jongste hunter van hen. "Nou, dat is er wel meer dan één, Yurian." grinnik ik, waarna ik hem in een snelle beweging vast grijp en dwingend naar de hunters kijk. "Jullie beseffen toch wel dat we hem niet zonder slag of stoot laten gaan, voor onze eigen veiligheid." sis ik de hunters toe met een donkere blik in mijn ogen. "Er valt vast wel iets te regelen waardoor iedereen ongeschonden blijft." Ik geef Blaise een extra dreigende blik, één die hem waarschuwt aangezien ik morgen naar Avery ga en hij veel om haar lijkt te geven. Wat gebeurt er als ik niet opdaag en ze er achter komt of als ik haar iets aan zal doen als wraak?


    Your make-up is terrible

    (Yeah het leeft haha. Als ik thuis ben reageer ik)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Haha Nikki: Achter hem verschijnen twee jonge, maar aantrekkelijke vrouwen. Wauw, als dát hunters zijn...

    Mijn personage voelt zich gevleid (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik moest er ook om lachen, haha.


    [Ik ga nu reageren ^^]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yurian Xander Green

    Ik krijg alles maar half mee, alles waar ik nu aan denk is weg gaan. Ik sta op als ik gewenkt word door een van de hunters.
    "Nou, dat is er wel meer dan één, Yurian." hoor ik de hunter voor mij zeggen en hij pakt me vast. Ik begin meteen mezelf los proberen te krijgen. "Jullie beseffen toch wel dat we hem niet zonder slag of stoot laten gaan, voor onze eigen veiligheid." ik stop met spartelen en kijk zo goed als lukt naar hij die mij vast heeft.
    "N-niet zonder slag of stoot?" ik kijk naar mijn mede-hunters en schud mijn hoofd. "Je gaat me niet pijn doen, toch?" vraag ik dan en ik geef me aan hem over. Ik heb geen zin in blauwe plekken of wonden.
    Laat ze maar iets in gedachten hebben, ik wil hier niet vast blijven zitten.

    [Sorry, het is heel weinig dat weet ik maar ik weet gewoon even niets.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ben ik aan de beurt? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jua, ik denk het.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Nadat ik had gezegd dat ze Yurian moesten laten gaan, ging een jonge man voor hem staan. Ik herken hem na enkele seconden nagedacht te hebben als Zane, de man die ik eerder had gezien en een vriend van Avery. Shit, daarover trouwens, hij wist vast dat ze een heks was, nu weet hij dat ik een hunter ben en vraag ik me af hoe hij nu tegen Avery gaat doen – wat hij erover denkt. Als hij gemeen of afstandelijk tegen Ava gaat doen, vergeeft ze me nooit. Dat en ik vond het altijd al vreselijk als ik haar gebroken zag.
          Zane geeft me een koele en emotieloze blik. Hierna vervolg ik de naam van de gast die bij Angel in zou trekken. “A-angel.” Zegt Kyle stotterend en Zane’s ogen schieten naar de meisjes. Angel trekt spierwit weg, waardoor ik haar even een bepaalde blik toeschiet. “Kyle.” Fluistert ze zacht, haar stem klinkt vol verrassing. Hoewel we net nogal bits tegen elkaar waren, moet je er nu juist voor elkaar zijn en hopelijk snapte ze dat. Ze leek me namelijk nogal in gedachten, maar ik keek niet lang naar haar, want ik liet mijn blik ook snel naar Alice glijden. “Hoeveel mensen kunnen er nu zeggen dat ze twee keer verhuizen op één dag?” vraagt Kyle met een klein lachje, waarna Zane iets naar hem mompelt. Ik heb alleen geen flauw idee wat we nu moeten doen, omdat iedereen elkaar wel lijkt te kijken, of in elk geval Angel en ik. Alice beval Yurian onmiddellijk hier te komen.
          “Nou, dat is er wel meer dan één, Yurian.” Grinnikt Zane, waarna hij hem in een snelle beweging vast grijpt en dwingend naar ons, de hunters kijkt. “Jullie beseffen toch wel dat we hem niet zonder slag of stoot laten gaan, voor onze eigen veiligheid.” Sist hij ons toe met een donkere blik in zijn ogen. “Er valt vast wel iets te regelen waardoor iedereen ongeschonden blijft.” Zijn blik gaat extra dreigend naar mij toe, eentje die ik dan ook helemaal niet vertrouw, vooral omdat het een waarschuwende was. Morgen gaat hij naar Ava toe… Holy shit, hij zal haar toch niets aandoen? Nee, niet zo naïef denken, Blaise, die donkere blik in zijn ogen bewijst dat hij nu tot van alles in staat was.
          Hierdoor bal ik mijn ene hand tot een vuist, totdat mijn knokkels wit worden en richt ik mijn andere hand met de pistool erin op Zane zijn hoofd. “Iedereen ongeschonden!” Siste ik naar hem, met een nadruk op het eerste woord, aangezien ik de blik in zijn ogen had gesnapt en wist dat hij morgen naar Avery ging na het gesprek van eerder. Toen bedacht ik me dat hij haar vast niets zal doen, dat kon hij haar toch niet aan doen? Tenminste niet na alles wat Ava me gezegd had of hoe ik zijn indruk eerder had gekregen. Anders had hij haar ook niet in huis willen nemen. Mijn ademhaling was door al die gedachten en druk onregelmatig geworden. “Je doet niemand kwaad!” Met deze woorden had ik het natuurlijk ook over een persoon die er niet bij was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Ben ik nu? Zo ja, dan sla mij maar eventjes over.. Ik weet namelijk niet echt wat ik nu met Kyle moet..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you