• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    Dan word het wachten op Bes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    No, don't die. Again. D:
    Zal ik anders Avery terug laten poefen of zo? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Nikki kan jij anders reageren? ;3)


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Ben er!)

    Alice Hale | Hunter

    Na mijn uitroep om Yurian los te laten, grinnikt de donkerharige man enkel. “Nou, dat is er wel meer dan één, Yurian.” hij grijpt Yurian vast en automatisch zet ik een stap naar voren. Het is een soort instinct dat de jongere hunter wil beschermen. Hij hoort bij ons en er mag hem niks overkomen. “Jullie beseffen toch wel dat we hem niet zonder slag of stoot laten gaan, voor onze eigen veiligheid. Er valt vast wel iets te regelen waardoor iedereen ongeschonden blijft.” meteen vertrouw ik niet wat hij zegt. Zijn donkere blik glijdt naar Blaise en ik voel me misselijk worden. Als er iets met hem gebeurd... ik steek mijn hand naar hem uit maar laat die dan weer langs mijn zij vallen. Als de heksen door hebben dat er iets tussen ons is, kunnen ze hoogstwaarschijnlijk ons ermee chanteren. Daarbij wil ik hem niet... storen. Eén verkeerde beweging zou op dit moment zoveel kunnen betekenen.
    Blaise richt zijn pistool op het hoofd van de man en meteen omklem ik het mijne ook wat harder. Als er geschoten zou moeten worden, dan zal ik één van de eersten zijn.
    “Iedereen ongeschonden!” Sist Blaise. “Je doet niemand kwaad!” Ik vraag me af over wie hij het heeft, want het is me wel duidelijk dat het nu niet over Yurian, Angel of mij gaat.
    Ik kom vanachter Blaise's linkerzij vandaan en zet me nu volledig naast hem. Ik snap niet helemaal wat er nu aan de hand is, maar weet wel dat Yurian nu de belangrijkste speler in het spel is. Wat hij doet kan beslissend zijn voor ons allemaal. De heksen willen hem enkel zodat ze een gijzeling hebben, niet omdat hij nu eenmaal superieur is. Als ze nu eens wisten dat hij nog maar een beginneling is...
    Een plannetje begint zich in mijn hoofd te vormen. Als ze mij, Blaise of Angel vast hadden, waren we er zelf wel uitgekomen. In Yurian's geval was en is dit anders. Hij heeft de kneepjes van het vak nog niet helemaal door zoals wij dat doen.
    "Het is simpel.' zeg ik op een neutrale toon. Dat mag ook wel eens na al dat geschreeuw hier. "Jullie willen Yurian enkel omdat jullie een gijzelaar nodig hebben. Hij is niets van waarde." ik schenk hem kort een verontschuldigende blik, zonder dat de anderen het zien. "Hij kan niets. Als jullie hier echt mee door willen gaan, laat hem dan vrij en neem mij met je mee." het was simpel en doordacht. Zo snel als zij zich hierbij neer zouden leggen, kon ik wel ontsnappen. Nu alleen maar hopen dat ze het zouden beamen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wie was er nu?


    Your make-up is terrible


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan mag jij wel als je wilt?


    Your make-up is terrible

    [Hmm, ok. Ik zal morgen even iets bedenken ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, Gasai is aan de beurt.
    Ik kijk nu Grimm, dus ik zal straks gelijk even met Avery een post schrijven.
    Dan heeft zij tenminste ook wat te doen. :'].


    -Iemand anders mag wel voor mij, ik kan namelijk niks bedenken o-O.... Ik weet niet wat ik met Kyle moet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Avery Violet Stone.

    Nadat mijn tante en ik klaar waren met eten, hielp ik haar mee om de spullen af te wassen. Vervolgens zette ik alles in de desbetreffende kastjes en plofte neer op de bank om TV te kijken. Het was een doelloos programma over hoe iets gemaakt werd, maar daarna zapte ik door naar een misdaadserie. Ik vond het altijd wel leuk om te kijken, vooral nu ik niets te doen had. Eigenlijk wilde ik Blaise of Zane nog bellen, maar ik hield me in. Zane had ik al meerdere keren gesproken en bovendien zou hij morgen komen. Blaise had ik nog ruzie mee en ik had er genoeg van dat hij me als een klein kind behandelde, hoewel ik wel veel om hem gaf. Hij ook om mij, maar dat nam het feit niet weg dat ik er wel gek van werd.
    Toen het programma afgelopen was, sprak mijn tante me aan over de dozen, dat we die maar eens naar binnen moesten halen. Ondanks dat het een goede buurt was waar niet gestolen werd, kon je het maar beter binnen hebben staan. Zo hebben zij en ik de achterklep open gedaan en de dozen naar binnen gebracht, die nu allemaal netjes op elkaar in de gang stonden. Hoewel het nu wel iets druk stond, de gang was smal aangezien er direct een trap was als je binnen kwam. De klep van de aanhangwagen ging weer dicht en ik nam de belangrijkste dozen, iets van vier, mee naar boven met een aantal keer lopen. Ik gaf mijn tante een kus op haar wang en wenste haar alvast welterusten, om vervolgens naar mijn kamer – logeerkamer – te gaan die ze eerder voor me had klaar gemaakt.
    De dozen opende ik en haalde enkele kledingstukken eruit die ik morgen misschien aan zou doen. Diep zuchtend ging ik op mijn bed zitten, keek doelloos rond en maakte me klaar om naar bed te gaan. Eerst haalde ik nog wel een borstel door mijn haren en ik maakte mijn gezicht schoon van de make-up. Toen sloeg ik de warme dekens om mijn lichaam, reikte naar één of ander boek en zette zachtjes muziek op. Ik kon echter helemaal niet in me op nemen wat er stond, ik was te diep in gedachten verzonken om dat te kunnen.


    Zane Blade Reynolds

    "N-niet zonder slag of stoot? Je gaat me niet pijn doen, toch?" vraagt de jonge hunter dan en hij geeft zich gewoon over. Nou, mooi. Dat is dan ook wat makkelijker voor mij, voor ons. "Als je niet rustig blijft wel, anders heb je niets te vrezen. Tenminste, als die medehunters van je meewerken." zeg ik op een zachte toon tegen de jongen, omdat ik ergens wel medelijden met deze jongeman krijg. Zoveel weet hij er vast nog niet van en hij zou zich volgens mij ook niet graag in deze situatie bevinden, net zo min als wij dat willen. Ik ga verder tegen Blaise hierna, omdat ik weet dat hij hier wel op moet reageren.
    Hij valt zijn ene hand tot een vuist, totdat zijn knokkels wit worden en richt zijn andere hand met de pistool erin op mijn hoofd, maar ik heb wel zo'n idee dat hij voorlopig niet de trekker over haalt. "Iedereen ongeschonden!" sist hij naar me, met een nadruk op het eerste woord, volgens mij heeft hij dan ook precies door wat ik bedoel. Ik weet niet of ik Avery echt kwaad zou kunnen doen, maar het is een goed dreigement tegenover hem, de jongeman die zoveel om haar lijkt te geven, al weet ik nog altijd niet waarom. Maar verhaal ga ik zeker halen bij haar als ik hier levend uit kom. Zijn ademhaling is onregelmatig geworden. "Je doet niemand kwaad!" Ik weet dondersgoed dat hij hierbij ook Avery bedoelde. Hierop knik ik kort, maar met een kille, dodelijke blik in mijn ogen. Dezelfde als Violet voor het laatst gezien had.
    Het meisje met het donkere haar komt achter Blaise vandaan en zet zich naast hem. Volgens mij wil ze ons spelletje ook meespelen. "Het is simpel." zegt ze op een neutrale toon. Haar stem klinkt aangenaam en rustig. "Jullie willen Yurian enkel omdat jullie een gijzelaar nodig hebben. Hij is niets van waarde. Hij kan niets. Als jullie hier echt mee door willen gaan, laat hem dan vrij en neem mij met je mee." Ik moet hier zacht om lachen en kijk even naar Kyle, die zich bijzonder rustig houd. Ik had gewild dat hij nooit zoiets zou hoeven meemaken. Juist voor hem wil ik ons hier veilig uitwerken, ik mag hem graag en zie hem altijd een beetje als mijn protegé.
    "Grapjas." snauw ik vervolgens naar het meisje met de aangename stem. "Het enige wat wij willen is hier veilig wegkomen, we hoeven geen gijzelaars te hebben. Dit is het plan en jullie kunnen je er maar beter aan houden, anders is het over." Mijn dreigende blik glijd weer kort over Blaise heen om te laten zien dat Yurian niet de enige is die dan zal sterven. "Wij gaan straks naar buiten, met Yurian. Jullie blijven hier voor tenminste dertig minuten. Als wij ver genoeg zijn, laten we Yurian los en dan komt hij naar jullie toe. Volg ons maar niet, dan zullen er meerdere doden vallen." Mijn stem is volgens mij nog nooit zo kil geweest.


    Your make-up is terrible

    Yurian Xander Green

    "Als je niet rustig blijft wel, anders heb je niets te vrezen. Tenminste, als die medehunters van je meewerken." zegt hij op een zachte toon tegen mij en ik slik een keer. Ik moet toegeven, ik ben nog niet zo heel erg bekend in het huntervak. Ik schrik me rot wanneer Blaise zijn geweer tegen Zane zijn hoofd zet.
    "Iedereen ongeschonden!" roept Blaise en ik schud lichtjes mijn hoofd. Ik wil niet dat Zane me iets aandoet. "Je doet niemand kwaad!" roept hij daarna.
    "Het is simpel." Ik kijk naar degene die het zegt. Oh nee... bemoei je er niet mee, please. "Jullie willen Yurian enkel omdat jullie een gijzelaar nodig hebben. Hij is niets van waarde. Hij kan niets. Als jullie hier echt mee door willen gaan, laat hem dan vrij en neem mij met je mee." Oh nou bedankt. Dan zie ik haar verontschuldigende blik en knik minuscuul naar haar.
    "Grapjas."Snauwt Zane dan. "Het enige wat wij willen is hier veilig wegkomen, we hoeven geen gijzelaars te hebben. Dit is het plan en jullie kunnen je er maar beter aan houden, anders is het over." Nee, niet over! Ik ben er helemaal klaar mee, ik wil hier nu weg ik wil niet meer in dit vak zitten! Maar ik kan het niet maken om uit het vak te stappen. Ik zou mijn ouders teleurstellen... "Wij gaan straks naar buiten, met Yurian. Jullie blijven hier voor tenminste dertig minuten. Als wij ver genoeg zijn, laten we Yurian los en dan komt hij naar jullie toe. Volg ons maar niet, dan zullen er meerdere doden vallen." zegt Zane daarna met een kille stem en mijn ogen vergroten opnieuw iets.
    "Meer doden?" vraag ik zacht. "Gaan er doden vallen?" vraag ik met lichte angst in mijn stem. Ik vraag het zacht, zodat allen Zane het kan horen. Zoals ik vanmiddag nog was ben ik nu totaal niet meer. Ik was zo zelfzeker en nu... een loser... "Ik ga niet dood toch?" Ik laat me alsnog slap in zijn armen hangen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Eerst Kyle, dan Blaise en dan Alice?


    Your make-up is terrible

    Hm, dus wie moet er nu?
    Kyle, or what?


    Quiet the mind, and the soul will speak.