• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    [Agent P!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Mijn topics.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [My topics-post.]


    Aurora Delila Whitlock.

    Yurian schudde zijn hoofd. "Neen, dat gaat vanzelf wel over. Ik heb ergere dingen meegemaakt," zei hij, waarna hij eventjes glimlachte. "Je wilde weten hoe ik wist wat je naam betekende hé? Ik ben vroeger een keer naar de noordpool geweest, voor eh- School,"
    Ik kon de lichte aarzeling in zijn stem horen en trok mijn wenkbrauwen direct op, waarna ik behoedzaam een onrustig stapje achteruit zette. Ik was veel te voorzichtig en opvallend bezig, maar als ik hoorde dat iemand misschien aan het liegen was kon ik maar beter opletten...
    "Toen moesten we veel leren en daarbij kwam ook de Latijnse benaming van het noorderlicht. Vandaar," zei hij vervolgens, waardoor mijn spieren zich weer lichtjes ontspanden.
    Ik knikte langzaam en beet even twijfelend op mijn lip. Zou ik hem moeten geloven? Ja, eigenlijk wel... Deze jongen was zo onschuldig. op het mes en de aarzeling na...
    Yurian zocht mijn blik op en keek me vriendelijk aan, waarna ik liefjes glimlachte en even naar het muurtje keek waar het agressieve mormel van een kat naar ons zat te staren alsof ze binnen drie seconden een prooi zou kunnen vangen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en wenkte het beest, waarna het meteen van het muurtje afsprong en naast mijn linkerbeen ging staan. Ze week niet zo snel van mijn zijde als we weg waren. Nu keek ze Yurian minachtend aan terwijl ze een beschermende houding had aangenomen. Amethist was gewoon een aparte kat, en daarom had ik haar gekocht. En misschien omdat een spreuk het beestje in de goede richting kon helpen...
    "Dit is Amethist." zei ik maar tegen Yurian.
    Misschien vroeg hij zich wel af waarom een sneeuwwitte kat ineens naast me ging staan. Ach ja...
    "Dus... Heb je zin in koffie bij mij thuis?" vroeg ik met een zwak glimlachje. Ik had echt vrienden nodig... En koffie met speculaasjes wilde me daar nog wel een beetje bij helpen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kyle Dyer

    'Tsja, dan moeten het maar vrouwen zijn, die kan ik prima omschrijven,' zei hij, nadat hij schaapachtig had gegrijnsd en zijn schouders op had gehaald. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd. Ach, zo lang hij ze maar wel herinnerd als ze voor hem staan, anders liep het niet goed af. 'Hé, nieuw huis? Volgens mij heb ik iets gemist. Praat me eens bij,' zei hij toen ik had verteld dat een nieuwe huis nogal wennen was. Hij bood mij een biertje aan. Ik had getwijfeld, maar nam hem toch aan met de reden dat het zonde was om hem weg te gooien. 'Zo mag ik het horen, Kyle,' antwoordde hij daarop. Uit de la haalde hij een flessenopener, maakte beide flesjes open en gaf er één aan mij. Ik volgde hem toen hij er van door ging en eindigde in de woonkamer, waar Zane plaats nam op de bank. Even ging mijn blik over de bank. Misschien was hij zo onderhand wel eens toe aan vervanging. Ik nam een klein slokje van het bier en nam vervolgens ook plaats op de bank.
    'Ik moest je bijpraten, toch?' vroeg ik met een klein lachje. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd en keek vervolgens recht voor mij uit. Niet dat er een reden was dat ik hem niet wou aankijken. 'Het is eigenlijk best een raar verhaal.. Ik woon sinds vandaag bij iemand in die ik nog maar twee à drie dagen ken. Ze is nu weg, dus het had weinig nut voor mij om nog binnen te blijven.. Nu ik er zo over heb.. Ik heb nog geen sleutel..' vertelde ik en zuchtte vervolgens. 'Dat word wachten tot ze ook thuis is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yurian Xander Green

    Aurora glimlachte terug en laat haar blik naar het muurtje gaan, daarop zit een mooie witte kat. Ineens springt hij van het muurtje en komt naast haar staan. De kat kijkt mij aan met haar groene ogen.
    "Dit is Amethist." zegtr Aurora en ik bekijk het beestje even. Het is echt een mooi diertje, maar waarom loopt Aurora met een kat over straat? Niet dat dat zo raar is, maar dat beestje luistert wel goed. Even verzink ik in gedachten en blijf de kat bekijken.
    "Dus... Heb je zin in koffie bij mij thuis?" vraagt ze met een klein glimlachje. Ik dacht even na, moest ik niet naar een hunterbijeenkomst? Ik twijfel, maar wat ik altijd zeg; Bij twijfel gewoon doen. Ik knik voorzichtig even.
    "Lijkt me wel gezellig," glimlach ik en haal mijn mobiel uit mijn zak. Ik kijk er even op maar heb geen smsje of iets degelijks dus als het goed is is er geen bijeenkomst. Ze zullen vast niet gaan zijken, en als ze dat wel gaan doen, schijt. Ze moeten het maar appreciëren. Ik stop mijn mobiel weer terug in mijn zak en kijk Aurora aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Zane Blade Reynolds

    HIj lacht zachtjes en schud lichtjes zijn hoofd als ik zeg dat ik vrouwen beter kan onthouden. Ach, vrouwen zijn nou eenmaal iets interessanter om te zien, meer niet, aangeziek ik toch al tijden niets met een vrouw gedaan heb. Hij volgt me als ik naar de woonkamer loopt en neemt een slok van het bier voor hij naast me op de bank gaat zitten. Mijn hand word koud van het glas, dus neem ik een slokje uit het flesje en laat ik hem op mijn knie balaceren met een kleine spreuk. "Manere." Nu blijft hij netjes op zijn plek staan, al is het een beetje scheef en een gek gezicht.
    "Ik moest je bijpraten, toch?" vraagt hij met een klein lachje en ik knik geïnteresseerd. Dan krabt hij lichtjes aan zijn hoofd en kijkt vervolgens recht voor zich uit. Is hij zenuwachtig om het te vertellen? "Het is eigenlijk best een raar verhaal.. Ik woon sinds vandaag bij iemand in die ik nog maar twee à drie dagen ken. Ze is nu weg, dus het had weinig nut voor mij om nog binnen te blijven.. Nu ik er zo over heb.. Ik heb nog geen sleutel.." vertelt hij en zucht vervolgens. : Dat word wachten tot ze ook thuis is."
    "Oeeh." joel ik zachtjes op een jongensachtige manier met mijn lippen aangenaam omhoog gekrult. "Je woont bij een vrouw? Wat spannend zeg." grijns ik. "Maar eh... weet je wel zeker dat het veilig is, aangezien je haar pas zo kort kent?" vraag ik dan op een lichtelijk bezorgde toon. "Ach nou ja, je kan vast wel voor jezelf zorgen denk ik. Ik bedoel, je overleeft het al zo lang." mompel ik, doelend op de rest die er niet meer is. He, dat is nou niet echt een onderwerp die ik nu wil aankaarten, dus schud ik glimlachend mijn hoofd. "Vertel er meer over, waar heb je haar leren kennen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oeeh,' joelde hij zachtjes op een jongensachtig manier en met lippen die omhoog waren gekruld. 'Je woont bij een vrouw? Wat spannend zeg,' grijnsde hij. 'Maar eh... Weet je wel zeker dat het veilig is, aangezien je haar pas zo kort kent?' vroeg hij daarna op een licht bezorgde toon. Een vriendelijk glimlachje verscheen op mijn gezicht. 'Ach nou ja, je kan vast wel voor jezelf zorgen denk ik. Ik bedoel, je overleeft het al zo lang,' mompelde hij en ik hield mijn mond over die woorden. Misschien veranderde hij zelf wel van onderwerp. Zulke onderwerpen waren nou niet echt onderwerpen waar je met smacht op zat te wachten. Glimlachend schudde ik zijn hoofd. 'Vertel er meer over, waar heb je haar leren kennen?' vroeg hij. Ik was blij dat hij niet gelijk was overtuigd dat ze een hunter was, maar hij wist dan nog minder over haar dan Phoenix.
    'Hmm, zo'n twee á drie dagen geleden heb ik haar leren kennen. Ik kwam haar als eerste tegen samen met Phoenix, toen was ze wel een beetje raar.. Hmm, ik weet niet meer waarom..' begon ik en ik keek Zane eventjes bedenkelijk aan, alsof hij daar verklaring voor had. 'In ieder geval, s'avonds kwam ik haar weer tegen. We hebben gepraat en gewandeld.. Onderweg kwam ik Phoenix weer tegen, ze deed raar en zei dat ze niet te vertrouwen was en alles.. Hmm..' Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd en nam een klein slokje van mijn drinken. 'De volgende dag kwam ik haar tegen in de winkel, die dag hadden we ook samen doorgebracht.. Meer omdat ik haar gewoon dwong.. Ze is een soort van workaholic.. Ze zit bij een op sporings iets, ze spoort vermiste mensen op. Nog meer dingen die je wilt weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zane Blade Reynolds

    Ik ben wel blij dat Kyle ook niet verder gaat op de verkeerde woorden die ik daarnet uitsprak, dat word nog eens wat... Hij wacht gewoon af tot ik van onderwerp verander, wat ik dan ook doe, en ik praat verder, als ik zeg dat hij me meer over dit alles moet vertellen. Het is een welkome afleiding van de gang van zaken hier. "Hmm, zo'n twee á drie dagen geleden heb ik haar leren kennen. Ik kwam haar als eerste tegen samen met Phoenix, toen was ze wel een beetje raar.. Hmm, ik weet niet meer waarom.." begint hij en hij kijkt me eventjes bedenkelijk aan, alsof ik daar een verklaring voor heb. Ik frons alleen maar iets en besef mezelf dat Phoenix alweer vertrokken is, ze wilde het gedoe van hier niet meer hebben. Zou dat ermee te maken hebben of had ze al eerder besloten om weg te gaan?
    "In ieder geval, 's avonds kwam ik haar weer tegen. We hebben gepraat en gewandeld.. Onderweg kwam ik Phoenix weer tegen, ze deed raar en zei dat ze niet te vertrouwen was en alles.. Hmm.." Hij krabt lichtjes aan zijn hoofd en neemt een klein slokje van zijn drinken. "De volgende dag kwam ik haar tegen in de winkel, die dag hadden we ook samen doorgebracht.. Meer omdat ik haar gewoon dwong.. Ze is een soort van workaholic.. Ze zit bij een op sporings iets, ze spoort vermiste mensen op. Nog meer dingen die je wilt weten?" Ik frons even, opsporingiets, workaholic...
    "Dus geen heftige, vlammende liefdesrelaties?" vraag ik op een wat plagerige toon. "Nou, nou, een wokaholic, dat had ik niet verwacht." Ik ga even met mijn hand langs de stoppels op mijn kin, wat een zacht, raspend geluid veroorzaakt. "Waarom zei Phoenix dan dat ze niet te vertrouwen was, daar had ze toch wel een reden voor, denk ik? Of was ze gewoon jaloers?" Ik grinnik eventjes en grijns dan lichtjes, hoewel mijn stem wel iets serieuzer klinkt nu. Ik weet hoe goed wij moeten oppassen, maar als Phoenix haar niet vertrouwde... "Ach, vrouwen zijn zo onberekenbaar, bijna ontoerekeningsvatbaar."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dus geen heftige, vlammende liefdesrelatie?' vroeg hij op een wat plagerige toon. Een klein schaapachtig lachje kwam bij mij vandaan. 'Nou, nou, een workaholic, dat had ik niet verwacht.' Hij ging met zijn hand langs zijn kin, een zacht, raspend geluid was daar het gevolg van. 'Waarom zei Phoenix dan dat ze niet te vertrouwen was, daar had ze toch wel een reden voor, denk ik? Of was ze gewoon jaloers?' vroeg hij en hij grinnikte eventjes en grijnsde lichtjes, hoewel.. zijn stem nu wel serieuzer begon te klinken. 'Ach, vrouwen zijn zo onberekenbaar bijna ontoerekeningsvatbaar.' Ik lachte zachtjes op zijn woorden en schudde vervolgens lichtjes mijn hoofd.
    'Phoenix had wel haar reden, maar die reden vond ik raar.. Ze dacht namelijk dat ze een hunter was.. Alleen dat is gewoon onmogelijk als je het mij vraagt.. Ik bedoel.. In echte magie wat wij doen gelooft ze niet echt als ik het goed heb onthouden.. Ze denkt dat magie overal in te vinden is. Mja, in verder in hoe ze doet.. Niet dat dat betekent dat ik vanaf nu roekeloos ga doen bij haar, natuurlijk niet! Ik blijf nog steeds voorzichtig.' Ik zuchtte weer eventjes. Zou hij nu net zo reageren als Phoenix?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zane Blade Reynolds

    Er komt een klein, schaapachtig lachje bij hem vandaan als ik vraag of hij geen liefdesrelatie heeft en ik trek vragend en nieuwsgierig mijn wenkbrauw omhoog. Interessante reactie. "Wat heeft dat te betekenen, Kyle?" vraag ik dan ook op een samenzweerderig toontje. Op mijn laatste opmerking lacht hij zacht en schud vervolgens lichtjes met zijn hoofd.
    "Phoenix had wel haar reden, maar die reden vond ik raar.. Ze dacht namelijk dat ze een hunter was.. Alleen dat is gewoon onmogelijk als je het mij vraagt.. Ik bedoel.. In echte magie wat wij doen gelooft ze niet echt als ik het goed heb onthouden.. Ze denkt dat magie overal in te vinden is. Mja, in verder in hoe ze doet.. Niet dat dat betekent dat ik vanaf nu roekeloos ga doen bij haar, natuurlijk niet! Ik blijf nog steeds voorzichtig. "Hij zucht weer eventjes en ik probeer na te denken over wat hij me zojuist vertelt heeft.
    "Ik denk niet dat een hunter zou zeggen dat ze in magie zou geloven..." mompel ik dan mijn gedachte hardop en ik wrijf nadenkend met mijn vinger over mijn lippen. "Nou ja, jij kent haar beter, dus als jij denkt dat het onmogelijk is geloof ik je best. Zo lang je maar goed oppast, man." zeg ik dan met de beste bedoelingen en geef hem een zachte duw met mijn vuist tegen zijn schouder aan. Ik verbreek de kleine spreuk op mijn bierflesje door hem weer op te pakken en er een flinke slok uit te nemen. Ja, dat doet gewoon goed.


    Your make-up is terrible

    Aurora Delila Whitlock.

    "Lijkt me wel gezellig," zei Yurian, waardoor ik eventjes glimlachte en uit automatisme zijn hand vastpakte.
    Ik deed het altijd als ik iemand meenam... Vrienden, familie en onbekenden. Ik liet Amethist voor ons uitlopen en weer blies ze tegen alles en iedereen zodat we een vrije doorgang hadden. Toch wel handig, zo'n agressief beest...
    Eenmaal bij mijn huis aangekomen liet ik Yurian los en liep vrijwel direct door naar de keuken, waar ik het koffiezetapparaat aanzette en een pak koekjes uithaalde. Op de tafel lag nog een spreukenboek, wat ik wit weggetrokken vastpakte en op de bovenste plank van de keukenkastjes wierp. Ik kon geen risico's lopen...
    "Wil je er melk of suiker in?" vroeg ik aan Yurian, waarna ik hem bijtend op mijn lip aankeek en de koffie met trillende vingers in twee mokken verdeelde.
    (Sorry, kort. Maar ik zit op school... ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kyle Dyer

    'Wat heeft dat te betekenen, Kyle?' vroeg Zane op mijn schaapachige lachje. Ik reageerde er niet op en begon uit te leggen over hoe het zat met Phoenix, misschien dat ik het straks wel ging uitleggen... Waarschijnlijk niet, wat viel er uit te leggen? 'Ik denk niet dat een hunter zou zeggen dat ze in magie zou geloven...' mompelde hij en wreef toen met zijn vinger over zijn lippen. Heel zachtjes zuchtte ik en staarde naar het balancerende biertje op zijn knie. Hij had dan wel gelijk, maar toch... ''Nou ja, jij kent haar beter, dus als jij denkt dat het onmogelijk is geloof ik je best. Zo lang je maar goed oppast, man,' zei hij met zijn beste bedoelingen en gaf mij een zachte duw tegen mijn schouder aan met zijn vuist. Een vriendelijk glimlachje verscheen op mijn gezicht terwijl hij zijn aandacht had bij zijn biertje.
    'Natuurlijk pas ik op,' zei ik met hetzelfde glimlachje tegen hem. 'Ik heb dan wel gezegd dat het onmogelijk is, maar volgens mij weten wij beiden dat alles mogelijk is.. Mijn gedachten is alleen soms te koppig om dat te geloven. Ik bedoel.. Zij is hartstikke aardig, sinds wanneer is een hunter dat?' vroeg ik dan iets wat verward aan hem. 'Maar de kans is er wel dat ze het is.. Voordat ze weg moest hadden we een kleine discussie gehad toen we het over films hadden. We kwamen uit bij Harry Potter en zij was er sterk van overtuigd dat als mensen konden toveren dat ze er alleen maar slechte bedoelingen mee hadden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zane Blade Reynolds

    Kyle reageert verder niet meer op mijn vraag, wat ik ergens best wel snap. Het is eigenlijk mijn zaak niet en ik bemoei me normaal gesproken ook niet met andermans zaken, in ieder geval niet zulk soort zaken. Maar nu grijp ik elke afleiding aan. "Natuurlijk pas ik op." zegt hij met een glimlachje tegen me, wat me eigenlijk wel gerust stelt. Hij is een volwassen man die prima voor zich zelf lijkt te kunnen zorgen. "Ik heb dan wel gezegd dat het onmogelijk is, maar volgens mij weten wij beiden dat alles mogelijk is.. Mijn gedachten is alleen soms te koppig om dat te geloven. Ik bedoel.. Zij is hartstikke aardig, sinds wanneer is een hunter dat?" vraagt hij dan iets wat verward aan me. "Je moet niet vergeten dat het gewoon mensen zijn Kyle, net zoals zij vergeten dat wij ook gewoon mensen zijn." verklaar ik vervolgens. Het frustreert me dat ze dit zo vaak vergeten.
    "Maar de kans is er wel dat ze het is.. Voordat ze weg moest hadden we een kleine discussie gehad toen we het over films hadden. We kwamen uit bij Harry Potter en zij was er sterk van overtuigd dat als mensen konden toveren dat ze er alleen maar slechte bedoelingen mee hadden." gaat hij dan verder en mijn ogen verwijden zich iets. Ik herstel me snel en stort me weer op een nadenkende pose, mijn hand die weer over mijn stoppels heen wrijft. "Nou, pas maar op met die jongedame." zeg ik dan tegen hem. "En roep maar als je hulp nodig hebt. Toch niet zo handig om daar een vurige liefdesrelatie mee te beginnen tot je weet of het veilig is." grinnik ik met een plagerige ondertoon.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zijn ogen verwijden iets, herstelde zichzelf al nel en zijn bekende nadenk pose kwam weer te voorschijn. Een hand die over zijn stoppels heen ging. 'Nou, pas maar op met die jongedame,' zei hij tegen mij. 'En roep maar als je hulp nodig hebt. Toch niet zo handig om daar een vurige liefdesrelatie mee te beginnen tot je weet of het veilig is,' grinnikte hij dan met een plagerige ondertoon. Lachend schudde ik lichtjes mijn hoofd.
    'Jaja, papa,' zei ik met een klein lachje. Ik ben omringd door oudere mensen. 'En ik weet dat zij ook gewoon mensen zijn, maar het is lastig te denken dat ze ook aardig kunnen zijn als je ze alleen maar zie wanneer ze net hel zijn.' Ik nam nog een klein slokje van het bier en zette hem vervolgens op tafel. Niet dat ik het op had, maar ik wou nu gewoon eventjes niet.. 'Zeg, jij reageert hier veel beter op dan Phoenix.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you