• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - - -
    - - -
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:51 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Ze zegt niets, maar de ringtone houd op. Als ik een blik op haar werp, zie ik dat ze de telefoon niet heeft opgenomen maar dat hij niet meer over gaat. Haar teleurgestelde blik ontgaat mij ook niet, waardoor ik gelijk door heb hoe het zit. Gelukkig heeft ze zelf niet opgehangen. Ik heb me volgens mij nog nooit zo vreemd gevoeld als de afgelopen twee dagen, met zoveel verschillende emoties. Deze groeiende woede dekt alles mooi af, nu maar hopen dat het niet uit loopt op een enorme explosie.
    "Shit, ik had-" begint Alice dan en net op dat moment gaat de ringtone weer af. Al snel neemt ze op en hoor ik aan het achtergrond geluid dat hij op luidspreker staat. Nou moet ik mezelf nog weten in te houden. Zolang hij maar niet kwaad gaat spreken, dan maak ik later gewoon een omweg langs zijn huis. Oh, dat zal hem nog eens bezuren zeg.
    "Hallo?" Ik hoor de trilling in Alice haar stem, wat er voor zorgt dat ik hard op mijn lip bijt om niet nu al uit te vallen tegen die klootzak. Geef hem eerst maar eens de kans om zijn zegje te doen. "O, Alice, ik ben zo opgelucht dat je nu wel opneemt." hoor ik de stem van Blaise aan de andere kant. "Luister, het spijt me, oké?" Er volgt een korte stilte en ik klem mijn handen steviger om het stuur heen. Het is al beter dan verwacht, maar ik weet natuurlijk niet wat er nog gaat komen...
    "Ik weet dat het niet goed te praten is, maar… kunnen we nog een keer praten?" Zijn stem klinkt hoopvol, maar zijn woorden zorgen ervoor dat die gevreesde explosie bij mij toch plaats vind en ik al begin te praten voor Alice. "Oh Blaise, jij gore klootzak!" snauw ik hem luid toe, mijn ogen nog altijd strak op de weg. "Nog een keer praten? Zodat je haar nog een keer in de steek kan laten zeker. Je hebt haar godverdomme in haar eentje achtergelaten in dat dooie heksenbos! Onverantwoordelijk stuk vreten."
    Ik onderbreek mijn tirade vooral omdat mijn eigen mobiel plots afgaat en ik even verward mijn ogen dicht knijp, waarna ik het trillende ding uit mijn broekzak vis. Had ik die nou maar thuis gelaten... Ik werp een korte blik op het scherm, Yurian, de jongste hunter. "Wat moet jij nou weer?" snauw ik hem verbeten toe. Ik heb niets tegen hem, maar het komt nou eenmaal een beetje ongelegen. "Ik hoop maar dat je een goede reden hebt om te bellen."

    Zane Blade Reynolds

    Na mijn grapje verschijnt er een klein lachje bij Kyle. Dan ga ik verder met het serieuze gedeelte, waar hij op zicht, iets knikt en wat vage woorden mompelt over dat ik gelijk heb en dat het eigenlijk absurd is dat het zo werkt. Hij zucht opnieuw en ik snap helemaal waarom. Het is ook absurd, maar negatieve dingen trekken gewoon altijd meer aandacht. Als ik voorstel om naar zijn nieuwe huis te gaan, lacht hij zacht en schud hij iets met zijn hoofd. Ach ja, volgende keer beter voor mijn kwajongens streken.
    "Nee, laten we dat maar niet doen. Dat is hetzelfde als inbreken. Wat als ze terug komt en ze ziet ons? Zie dat maar eens uit te leggen. Ik heb niemand verteld dat ik daar woonde, dat was ook niet echt mogelijk.. Jij kent haar niet, dus jij kon ook niet op bezoek komen voor haar.. Ik heb geen sleutel en ik ga ook niet weg en vervolgens de deur open te laten... Of je wilt haar geheugen daarna wissen of weet ik veel wat, maar dat lijkt mij ook niet echt aardig of wel?" vraagt hij met een glimlachje aan me.
    Ik lach zacht en knik dan. "Daar heb je een heel goed punt, Kyle. Gelukkig kan jij nog wel goed nadenken." Ik grinnik kort en neem nog een laatste slok van het bier, waardoor ik meer schuim proef dan het bier zelf. Ik lik even kort langs mijn lippen en kijk dan naar Kyle. "Zullen we anders even langs bij Aurora? Ze leek zo eenzaam vanmiddag, maar ze ging weg toen Avery kwam, wat ik best kan begrijpen." Ik trek mijn lippen iets samen bij die woorden terwijl mijn ogen pretlichtjes vertonen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:58 ]


    Your make-up is terrible

    Alice Hale


    "O, Alice, ik ben zo opgelucht dat je nu wel opneemt." meteen als Blaise's stem door de auto gaat durf ik geen geluid meer te maken. Alle woorden die ik wou zeggen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik weet enkel dat ik meer en meer van hem wil horen, hoewel hij me zo gekwetst heeft.
    "Luister, het spijt me, oké?" hij zwijgt en ik doe hetzelfde. Ik ben nog niet klaar om iets te zeggen.
    "Ik weet dat het niet goed te praten is, maar… kunnen we nog een keer praten?" ik wil meteen instemmen maar Angel is me voor.
    "Oh Blaise, jij gore klootzak!" snauwt ze. Mijn blik gaat meteen geschrokken haar kant op, maar haar ogen zijn strak op de weg gericht. "Nog een keer praten? Zodat je haar nog een keer in de steek kan laten zeker. Je hebt haar godverdomme in haar eentje achtergelaten in dat dooie heksenbos! Onverantwoordelijk stuk vreten." Ze stopt met roepen als haar eigen gsm ineens een riedeltje laat horen. Ze haalt het dingetje uit haar broekzak en begint op precies dezelfde toon tegen de persoon aan de andere kant, waarmee ik een beetje medelijden krijg. Ik haal mijn eigen gsm naar mijn oor en zet de luidspreker uit.
    "Blaise..." begin ik, maar kom bijna niet uit mijn woorden. "Ik wil..." zoveel. Met hem praten, terug bij hem zijn. Maar wat wil hij. "Zeg me wat je wil. Duidelijk, alsjeblieft."


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurora Delila Whitlock.

    Toen ik uiteindelijk het nummer van Zane had gevonden haalde ik binnen mijn telefoon en draaide ik zijn nummer. Ik was best onzeker, bang dat ik de fout in was gegaan om een hunter gevangen te nemen. Misschien mocht ik helemaal niet zo vurig reageren of zo. Misschien kwamen de andere hunters erachter door een of andere chip?
    Ik wist weinig van hunters af, maar toch had ik er eentje in mijn huis opgesloten. Ik wachtte geduldig totdat Zane zou opnemen en bladerde ondertussen een beetje verveeld door het spreukenboek, waarna ik eventjes zuchtte.
    (Sorry, erg kort.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yurian Xander Green

    Net wanneer ik op wil hangen hoor ik de stem van Angel.
    "Wat moet jij nou weer? Ik hoop maar dat je een goede reden hebt om te bellen," zegt ze dan na gesnauwd te hebben. Ik slik even. Volgens mij bel ik ongelegen.
    Ik besluit maar meteen te zeggen wat er is. "Angel, ik zit gevangen..." ik bijt op mijn lip. "door een heks, ze heet Aurora, meer weet ik niet," zeg ik zacht. Ik denk na, wat had ik tegen Aurora gezegd? Oh, ja!
    "Ik moest namen doorgeven... Ik heb Blaise zijn naam genoemd, daarna heb ik gelogen dat hij en ik de enige hunters in de stad zijn. Ik weet niet waar ik ben nu," zeg ik daarna en kijk om me heen. Ik zucht even. Ik wil hier weg, ik word hier hysterisch van straks, als ik hier nog lang zit.
    "Angel, kun je helpen? Alsjeblieft," vraag ik met een smekende stem. Ik weet niet wat ik anders moet doen nu. Ik kán niets anders doen, dat is het nu juist. Opnieuw zucht ik. Ik hoor stemmen op de achtergrond maar kan niet uitvogelen wat er gezegd word of wie het is. Ik wacht op antwoord van Angel.

    [Sorry dat hij zo kort is]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:15 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle Dyer

    Hij lachte zacht en knikte toen. 'Daar heb je een heel goed punt, Kyle. Gelukkig kan jij nog wel goed nadenken,' zei hij, grinnikte kort en nam nog een slok van zijn bier. Ik lachte zachtjes en keek naar mijn flesje die de helft nog moest bereiken. De reden dat ik nu nog goed kon nadenken. 'Zullen we anders even langs bij Aurora? Ze leek zo eenzaam vanmiddag, maar ze ging we toen Avery kwam, wat ik best kan begrijpen.' Zijn lippen trok hij iets samen terwijl zijn ogen pretlichtjes vertoonden. Ik lachte weer even en haalde mijn schouders op.
    'Waarom ook niet? Leefde ze ook nog dan?' vroeg ik met een klein lachje. Niet dat ik verwachte dat ze er niet meer was, volgens mij zag ik haar gisteren nog.. Nee, dat was iemand anders.. 'Dan doet ze het goed voor iemand die er nog niet zo lang bij zit.' Ik stond op en rekte mij vervolgens eventjes uit. 'Maar dat lijkt mij dan een goed plan, weet jij dan nog waar ze woonde? Ik ben er volgens mij nog nooit geweest en je weet hoe lui ik ben met straten onthouden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Angel, ik zit gevangen... Door een heks, ze heet Aurora, meer weet ik niet." hoor ik bem zacht aan de andere kant van de lijn zeggen en ik trek wit weg. De woorden die Alice tegen Blaise zegt gaan langs mij heen. "Ik moest namen doorgeven... Ik heb Blaise zijn naam genoemd, daarna heb ik gelogen dat hij en ik de enige hunters in de stad zijn. Ik weet niet waar ik ben nu." vervolgt hij daarna. "Angel, kun je helpen? Alsjeblieft." vraagt hij met een smekende stem en ik hoor hem zuchten.
    Godver, wat heb ik nu een spijt dat ik zo snauwde daarnet. "Natuurlijk helpen we je. We rijden gelijk door naar het hoofdkwartier en traceren je SIM-kaart. Maak je geen zorgen, hou je rustig en zeg niets meer tegen die heks. Verstop je telefoon ergens waar ze er niet bij komt." ratel ik op een gedempte, zakelijke toon, met een spoortje bezorgdheid er in. "Het komt wel goed, oké?" probeer ik hem wat onhandig gerust te stellen.
    Hierna druk ik hem weg en gooi ik de telefoon op het dashboard, waarna ik een scherpe bocht maak. "Change of plans, we gaan niet naar huis." meld ik Alice. "Zeg tegen Blaise dat hij als de donder naar het hoofdkwartier komt, Yurian is gevangen genomen." Mijn stem houd dat zakelijke toontje en ik klem mijn tanden erna weer op elkaar. Verdomme, vandaag gaat gewoon helemaal mis! Ik weet niet of ik Blaise straks normaal onder ogen kan komen, maar het moet wel. Yurian's leven gaat voor.

    Zane Blade Reynolds

    Kyle lacht weer eventjes en haalt zijn schouders op. "Waarom ook niet? Leefde ze ook nog dan?" vraagt hij met een klein lachje. Ik grijns kort, het is wel een heel morbide grapje, maar het past wel bij onze omstandigheden. "Dan doet ze het goed voor iemand die er nog niet zo lang bij zit." Hij staa op en rekt zich vervolgens eventjes uit. "Maar dat lijkt mij dan een goed plan, weet jij dan nog waar ze woonde? Ik ben er volgens mij nog nooit geweest en je weet hoe lui ik ben met straten onthouden."
    Ik lach zacht en sta ook op. "Ja, dat weet ik wel. Gelukkig heb ik een geweldig geheugen." grijns ik. Net op dat momen gaat mijn telefoon af en ik kijk even verward. Normaal heb ik dat ding nooit mee, nu alleen vanwege Avery. Ja, ik maak me soms meer zorgen dan nodig is. Het nummer herken ik niet, maar het is ook niet die van Avery. Wat verbaasd neem ik op. "Met Zane." meld ik degene die me belt en ik werp een fronsende blik op Kyle, terwijl ik met het flesje naar de keuken loop en die er op zet.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Na mijn woorden had ik verwacht weer Alice haar stem te horen, echter was het, helaas, die van Angel. Een explosie kon je het echter noemen, want ze stortte er allerlei dingen uit. Ik miste de lieve stem van Alice… ‘Oh Blaise, jij gore klootzak!’ snauwde ze me luid toe, waardoor ik fronste en de telefoon iets van mijn oor hield. ‘The hel…?’ Murmelde ik, toen ik er vaagjes naar keek. ‘Nog een keer praten? Zodat je haar nog een keer in de steek kan laten zeker. Je hebt haar godverdomme in haar eentje achtergelaten in dat dooie heksenbos! Onverantwoordelijk stuk vreten.’
    Ze onderbreekt haar tirade voor iets, want ze ging niet meer verder. Ondertussen had ik de telefoon weer tegen mijn oor gedrukt en waren mijn wenkbrauwen in de lucht gevlogen. ‘Dit meen je niet toch?’ Grauwde ik, ongelovig, terwijl ik mijn ogen rolde in hun kassen. ‘Angel, alsjeblieft, bemoei je er niet mee. Ik weet wat ik heb gedaan, dat hoef je er niet in te wrijven.’ Vervolgde ik, geïrriteerd diep zuchtend, waarbij ik terug op de bank plofte.
    Hierna hoorde ik echter hoe de luidspreker duidelijk uit ging, want dan hoor ik weer de lieflijke stem van Alice, waardoor ik direct wat rustiger werd. Raar hoe veel ze effect op me had. ‘Blaise…’ begon ze, maar er zat iets aarzelends in haar stem, want ze ging niet echt verder. ‘Ik wil…’ De zin maakte ze niet af. ‘Zeg me wat je wilt. Duidelijk, alsjeblieft.’ Hard beet ik op mijn lip, de woorden liet ik in mijn hoofd malen. ‘Ik wil het hier uitpraten, niet als er iemand naast je zit die dingen door de telefoon schreeuwt.’ Beslis ik dan, waarna ik toch even stilhoudt. ‘Het spijt me, echt heel erg, en waarschijnlijk zal je dat nog wel veel vaker horen. Wil je alsjeblieft komen?’


    Yurian Xander Green

    "Natuurlijk helpen we je. We rijden gelijk door naar het hoofdkwartier en traceren je SIM-kaart. Maak je geen zorgen, hou je rustig en zeg niets meer tegen die heks. Verstop je telefoon ergens waar ze er niet bij komt." Angel haar stem klinkt dit keer zakelijker, toch hoor ik bezorgdheid in haar stem. "Het komt wel goed, oké?" zegt ze en niet veel later hangt ze op. Ik kijk om mij heen, mijn mobiel verbergen...
    Ik sta op en zorg dat ik uit het blikveld vanuit de tuin blijf. Verbergen.... Verbergen. "Waar?" sis ik zacht en bijt op mijn lip. Ik loop heen en weer en hoor de vloer kraken. Meteen zak ik op mijn knieën, houten vloer! Ik laat mijn vingers langs het hout glijden en weet het op een stukje omhoog te wrikken, ik steek mijn mobiel eronder en druk het hout weer naar beneden. Dan speur ik de kamer rond en kan uiteindelijk een stift vinden. Ik loop terug naar de plek waar mijn mobiel ligt en zet een klein zwart streepje op het plint, daar ligt hij. Een trillende zucht verlaat mijn mond en ik loop terug naar de plek onder het raam. Ik ga op de grond zitten en wrijf mijn handen over elkaar om niet te gaan stressen. Ik kan ook echt niets vinden om weg te komen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle Dyer

    Zane lachte zacht en stond toen ook op. 'Ja, dat weet ik wel. Gelukkig heb ik een geweldig geheugen,' grijnsde hij, net op dat moment gaat er een telefoon af en de blik van Zane veranderde in verward. Geweldig geheugen.. Was hij niet diegene die niet onthield wie die ene jongen was die hij eerder zag? Een klein grinnikte verliet mijn mond. 'Met Zane,' zei hij, nadat hij had opgenomen. Een fronsende blik wierp hij op mij, terwijl hij met het flesje weg liep, richting de keuken. Een nieuwsgierige blik verscheen op mijn gezicht en pakte ook mijn flesje op. Kleine slokjes nam ik terwijl ik Zane zijn weggetje volgde naar de keuken.
    'Wie is het?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan hem. Ik zette het flesje op het aanrecht, pakte een glas en vulde die vervolgens met wat water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale

    "Ik wil het hier uitpraten, niet als er iemand naast je zit die dingen door de telefoon schreeuwt." zegt hij en ik voel me schuldig over Angel's tirade. "Het spijt me, echt heel erg, en waarschijnlijk zal je dat nog wel veel vaker horen. Wil je alsjeblieft komen?" Ik wil instemmen, maar Angel houdt me tegen.
    "Change of plans, we gaan niet naar huis." zegt ze op een zakelijke toon, hoewel ik de bezorgdheid in haar ogen kan lezen. "Zeg tegen Blaise dat hij als de donder naar het hoofdkwartier komt, Yurian is gevangen genomen. Je moet naar het hoofdkwartier komen." ik ben even stil en richt me dan naar Blaise.
    "Ik wil wel, maar we hebben een noodgeval. De heksen hebben Yurian." ik zucht even en laat dan op een zachtere toon volgen: "En wat ons betreft... je weet wat ik voel, je weet dat ik nooit ben opgehouden met van je te houden. Wat jij wil... dat moet je zelf eerst uitzoeken. Ik spreek je snel." maar het is nog net niet genoeg...
    "Ik kijk er naar uit." dan duw ik op het rode telefoontje en steek mijn gsm weg, waarna ik me op de weg voor ons richt.
    "Wat heeft Yurian gezegd? Waar is hij?" ik buk me om mijn geweer, dat in een verband rond mijn enkel zit, dichter bij de hand te hebben.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 20:57 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Alice is even stil en richt zich dan weer op haar telefoon, terwijl ik meer gas geef en de snelheidslimiet overschrijd. Stiekem spits ik mijn oren om het gesprek af te luisteren, hoewel ik weet dat het absoluut niet gepast is. "Ik wil wel, maar we hebben een noodgeval. De heksen hebben Yurian." Ze zucht even en laat dan op een zachtere toon volgen: "En wat ons betreft... je weet wat ik voel, je weet dat ik nooit ben opgehouden met van je te houden. Wat jij wil... dat moet je zelf eerst uitzoeken. Ik spreek je snel." Oh, Blaise heeft zoveel geluk dat zij niet zo is als ik. Anders was hij nu dubbel dood zonder vriendin.
    "Ik kijk er naar uit." zegt ze dan, waarna ze ophangt en haar telefoon weer weg stopt. Ik kucht even om mijn keel weer normaal te krijgen, na mijn tirade en gesnauw. "Wat heeft Yurian gezegd? Waar is hij?" vraagt Alice en ze tovert een geweer tevoorschijn. Geweldige meid is het ook, daarom kan ik Blaise haar niet opnieuw en opnieuw laten kwetsen. Misschien bemoei ik me er wel gewoon teveel mee... Dat komt waarschijnlijk omdat ik het me gewoon teveel aantrek door gisteren.
    "Hij zit bij een heks met de naam Aurora, verder kon hij niets vertellen. We moeten zijn SIM traceren voordat we iets kunnen..." Ik zucht even, gelukkig is het verplicht om een speciale SIM in gebruik te nemen en die altijd bij je te dragen in je telefoon. Ik neem mijn telefoon nog wel eens niet mee, maar ik red me er dan vaak nog wel uit. "Lang leven vrije dagen." glimlach ik naar Alice. Ik heb nog eens geluk ook, dat we niet worden aangehouden met deze snelheid. Binnen vijf minuten rijden we het terrein van het hoofdkwartier op en neem ik nog niet eens de moeite om te parkeren. Ik zet de auto gewoon gelijk voor de deur neer en stap uit.


    Your make-up is terrible

    Aurora Delila Whitlock.

    Ik zuchtte zachtjes toen hij opnam. "Hey, je spreekt met Aurora." zei ik, waarna ik peinzend opstond en begon te ijsberen. Dadelijk had ik iets fout gedaan...
    "Oké, lang verhaal. Maar ik deed net zoals je vroeg en zocht vrienden op straat. Ik had een willekeurig persoon aangesproken en we hadden besloten om koffie te gaan drinken, totdat hij mijn spreukenboek zag en erachter kwam dat ik een heks was. Hij bleek een hunter te zijn en nu zit hij opgesloten hier in mijn huis." legde ik uit, waarna ik even een adempauze nam en op mijn lip beet. "Help?"
    Ja, dadelijk zat ik hier met een probleem. Ik was ook nieuw in dit hele heksengedoe en ik wist nu even niet wat ik zou moeten... Hem vermoorden wilde ik niet en martelen ging me ook weer te ver.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blaise Wolf Hunter.
    Een stilte blijft nadat ik haar heb gevraagd te komen, wilde ze niet? Wat was het, zei ik weer iets verkeerd? Hel, volgens mij is dat relatie-gedoe echt niet voor me weg gelegd dan.
    Abrupt hoorde ik haar stem weer, waardoor er een bepaald gelukkig gevoel door me heen ging. Verdomme, hoeveel ik er voor zou doen om haar, ook al was het voor even, aan te raken. ‘Ik wil wel, maar we hebben een noodgeval. De heksen hebben Yurian.’ Ze zucht even en ik wrijf kort geïrriteerd langs mijn lippen. Fuck, die heksen hebben ook altijd wat.
    Het is maar goed dat Avery twee jaar is weg geweest, want ze zal niet alleen familieproblemen hebben gehad blijkbaar… Als ik het gesprek met Zane nog herinner had ze ook nog problemen met die vriendin van hem. ‘Ik kom eraan.’ Vertelde ik haar, waarna zij al op zachtere toon vervolgde: ‘En wat ons betreft… je weet wat ik voel, je weet dat ik nooit ben opgehouden met van je te houden. Wat jij wil… dat moet je zelf eerst uitzoeken. Ik spreek je snel.’ Ik wil tegen haar roepen dat ik het niet zelf kan, dat ik wil dat zij erbij is, maar ze vervolgt al: ‘Ik kijk er naar uit.’ En drukt dan op het rode telefoontje, aangezien ik niets meer hoor.
    ‘Alice? Alice!’ Niets, stilte. ‘Verdomme!’ grauw ik luid, waarbij ik de telefoon hard weggooi, welke op de andere stoel terecht komt. Het kwam eigenlijk met een hele harde klap neer, waardoor ik me afvraag of het überhaupt nog werkt. Goed, bedenk ik me dan, Hoofdkwartier dus. Zoals elke keer als er iets gebeurde. Met mijn gedachten ergens anders pakte ik toch snel een geweer die ik in mijn binnenzak deed, daarna nog ééntje die ik in de binnenkant van mijn mannenlaars stopte. Toen dit klaar was, pakte ik de sleutels van de tafel, gooide de voordeur dicht en startte de auto weer om razendsnel er naartoe te racen. Zelf nadenken, jezus! Ik wil haar er gewoon bij, hoe moeilijk was dat?
    Na een kleine tien tot vijftien minuten was ik er al en stopte ik ruw voor het gebouw, deed de auto op slot en liep direct door naar Angel en Alice. "Dames." begroette ik, waarbij ik iets gromde, wat meer naar Angel bedoeld was dan naar Alice. Mijn armen kritisch over elkaar geslagen, maar Alice stuurde ik een "ik-mis-je"- blik.


    Zane Blade Reynolds

    "Hey, je spreekt met Aurora." hoor ik haar peinzend zeggen. Kyle is me gevolgt. "Wie is het?" vraagt hij. "Aurora." antwoord ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Hey." zeg ik daarna tegen haar en ik kijk toe hoe Kyle zijn glas vult met waer. "Oké, lang verhaal. Maar ik deed net zoals je vroeg en zocht vrienden op straat. Ik had een willekeurig persoon aangesproken en we hadden besloten om koffie te gaan drinken, totdat hij mijn spreukenboek zag en erachter kwam dat ik een heks was. Hij bleek een hunter te zijn en nu zit hij opgesloten hier in mijn huis." legt ze uit. "Help?"
    Mijn ogen worden iets groter als ik naar haar verhaal luister. Aangezien ik in een jongensachtige bui ben, reageer ik ook anders dan ik normaal gedaan zou hebben. "Je hebt een hunter gevangen? Alleen? Wauw, dat doe je beter dan de meesten hier." grinnik ik kort en ik kijk grijnzend naar Kyle. "Eh, Kyle en ik komen er gelijk aan. We waren eigenlijk al van plan om even langs te komen, maar nu hebben we een reden. Tot zo." Ik hang hierna op. "We moeten naar haar toe, ze heeft gewoon een hunter in haar huis opgesloten!" zeg ik lichtelijk bewonderend.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zane had mij verteld dat het Aurora was. Mijn blik werd nieuwsgieriger. Grappig, maar waarom belde ze. Ik werd nieuwsgieriger toen de ogen van Zane groter werd. 'Je hebt een hunter gevangen? Alleen? Wauw, dat doe je beter dan de meesten hier,' grinnikte hij kort en keek grijnzend naar mij. Ik lachte zachtjes en keek hem licht ongelovig aan. Ik begon me ook af te vragen hoe ze dat voor elkaar kreeg. Volgens liet een hunter zich niet zo snel makkelijk gevangen nemen.. Wat waren de omstandigheden daar.. 'Eh, Kyle en ik komen er gelijk aan. We waren eigenlijk al van plan om even langs te komen, maar nu hebben we een reden. tot zo,' zei hij, waarna hij opnam. 'We moeten naar haar toe, ze heeft gewoon een hunter in haar huis opgesloten!' zei hij lichtelijk bewonderen. Ik lachte zacht en haalde even een hand kort door mijn haren heen.
    'Hm, zo iets was al te horen aan het gesprek,' zei ik met een klein lachje en zette vervolgens mijn glas op tafel. 'Zeker dat we dan naar haar toe moeten. Ik wil wel eens weten hoe ze dat zo gauw voor elkaar heeft gekregen. Niet dat ik jaloers ben of zo, maar denk eventjes na.. Tenminste, als je dat nog kan,' grapte ik eventjes. 'Ze is nou niet één van de heksen met de meeste ervaringen.. Bovendien is een hunter nou niet zo gemakkelijk om gevangen te nemen.. Mijn nieuwsgierigheid wekt op. Dus, gaan we?' vroeg ik en maakte al aanstalten om te gaan.

    -Had Kyle nou een muts op of niet?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you