• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    Hij omhelst me stevig en zegt dan met een roos-vicee stem: 'het komt wel goed schatje.' Hij laat me weer los en kijkt me weer aan, terwijl ik er zacht om moet lachen. "Riley komt wel weer terug, dat weet ik zeker." Ik knik eventjes en glimlach. "Natuurlijk komt ze terug." murmel ik, al geloof ik er niet helemaal in. Waar is ze dan? Ze zou komen... Ik zucht even. "Tot die tijd doen wij gewoon vet awesome leuke dingen." besluit ik daarna en ik grijns.


    Your make-up is terrible

    [reactie vn Lou?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Oh sorry :s)
    Lou Mc.Down
    Elena had al een matras uitgekozen en plaatste die in het hoekje van het lokaal.Ik zocht ook een matras uit en plaatste die tegen de hare.Ze had zich al op het matras gelegt en ik ging naast haar liggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ga iets tegen hem aanliggen en zucht zachtjes. Nu nog dekens. Ik hoop echt dat ze die niet vergeten zijn te vragen anders word het een koude nacht. Ik kijk naar Lou's gezicht en glimlach dan lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze ging wat tegen me aan liggen en zuchtte zachtjes.Ik glimlachte lichtjes naar haar en drukte zachtjes een kusje op haar lippen."Ik hou van je."fluisterde ik zachtjes.Nu nog hopen dat ze rap de dader vinden,,zodat dit alles voorbij is en dat ik nog steeds Elena heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik ook van jouw.' fluister ik terug en teken weer zachtjes op zijn arm. Een hartje, een bloem, een cirkel, een krul, en na een tijdje letters. E en dan een hartje en dan een L. Ik glimlach en kus hem dan weer zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik ook van jouw.'
    fluisterde ze terug en ik glimlachte.Haar vinger begon figuurtjes te tekenen op mijn arm.Verschillende vormpjes en volgens mij ook letters.Ze glimlachtje en drukte daarna zachtjes haar lippen op de mijne.Voorzichtig kuste ik haar terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik strijk zachtjes over zijn wang en voel me weer warm worden. Er klinkt plots gekucht en de leerkracht staat ons met opgetrokken wenkbrauwen aan te kijken. 'Ik heb nu al 2 keer gezegd dat de dekens zijn aangekomen.' zegt hij en ik word weer rood.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lou reactie?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Hij knikt eventjes en glimlacht. 'Natuurlijk komt ze terug' zegt hij 'Tot die tijd doen wij gewoon vet awesome leuke dingen.' Besluit hij daarna en hij grijnst even. 'Ja, vet awesome leuke dingen die alle tweelings doen, maar die wij nog nooit gedaan hebben. Zoals... De verwisseltruck, alleen lijken wij niet genoeg op elkaar...' Ik spring op. 'Of ik leer je basketballen!' Roep ik. Ik besef dat mijn broer enorm belangerijk voor me is. Als ik ouder ben ga ik zijn naam laten tatoëren, maar ik weet nog niet waar. Het is wel een leuk idee. Op mijn pols, bovenarm of op mijn duim ofzo. Ik kijk naar Charlie, hij had minsens 1 tatoo, ik had het een keer gezien, maar hij wist niet dat ik het wist. 'Doet het veel pijn?' Vraag ik zonder er bij na te denken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Ja, vet awesome leuke dingen die alle tweelings doen, maar die wij nog nooit gedaan hebben. Zoals... De verwisseltruck, alleen lijken wij niet genoeg op elkaar..." Ik lach even, dat had vroeger misschien gewerkt, maar nu niet meer. Hij springt op. "Of ik leer je basketballen!" roept hij en ik moet nog harder lachen. "Ja hoor, veel succes. Dat is gevaarlijk voor ons allebei." grinnik ik. Ik ben vreselijk onhandig in sporten, dat heeft James ook wel gemerkt. Ik val altijd over mijn eigen benen, krijg ballen tegen mijn hoofd en laat anderen per ongeluk struikelen. "Doet het veel pijn?" vraagt hij opeens. Ik kijk hem vragend aan. "Wat? Sport? Ja, heel veel." lach ik.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij moet nog harder lachen. 'Jahoor, veel succes. Dat is voor ons allebei veel te gevaarlijk.' Ergens heeft hij daar wel een punt. Ik stel mijn vaag en hij kijkt mij vragend aan. 'Wat? Sport? Ja heel veel!' Lacht hij. Ik lach ook, 'nee, niet dat, maar een tatoo!' Zeg ik terwijl ik nog harder moet lachen. Nu wist hij wel dat ik wist van zijn tatoo. Ik ga weer naast hem zitten en kijk hem aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James lacht ook. "Nee, niet dat, maar een tattoo!" zegt hij, terwijl hij nog harder moet lachen. Oké, niet heel subtiel om te zeggen dat hij weet dat ik er meerdere heb, Of weet hij het maar van één enkele? Ik lach niet mee en trek wit weg. Nu maar hopen dat hij niets door vertelt. James komt weer naast me zitten en kijkt me aan. "Eh, ja, best wel." mompel ik. "Maar ik heb niet zo'n hoge pijngrens. Die van jou is hoger. Waarom?" vraag ik dan nieuwsgierig. "Mam vermoord je als je er één laat zetten."


    Your make-up is terrible

    [James Johnsen

    Hij trekt wit weg 'Ik vertel niks hoor. We zijn broers, die verraden elkaar niet' Zeg ik vlug. 'Eh, ja best wel.' Mompelt hij 'maar ik heb niet zo'n hoge pijngrens. Die van jou is hoger. Waarom?' Vraagt hij nieuwsgierig. 'Mam vermoord je als je er een laat zetten.' Ik kijk hem aan. 'Jij bent enorm belangerijk voor mij, eigenlijk zou ik jouw naam op mijn duim, pols of bovenarm willen laten tatoëren. En wat mam betreft, ze heeft jouw tattoo ook nog nooit ondekt toch?' Zeg ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Meh, ik had een vet lange reactie getypt en toen viel mijn laptop uit.]

    Charles Johnsen

    "Ik vertel niks hoor. We zijn broers, die verraden elkaar niet." zegt hij vlug, wat me enorm oplucht en ervoor zorgt dat ik warm word van de genegenheid die ik voor hem voel. Daardoor geef ik nog eerder toe dat ik hem heb en kijkt hij me aan. "Jij bent enorm belangerijk voor mij, eigenlijk zou ik jouw naam op mijn duim, pols of bovenarm willen laten tatoëren. En wat mam betreft, ze heeft jouw tattoo ook nog nooit ondekt toch?" zegt hij zacht en ik knik aarzelend. "Maar dan moet je hem wel op een plek doen die je kan verstoppen of nooit laat zien, zoals ik..." mompel ik. Nou, ik kom gewoon nooit buiten, ook niet in een zwembroek, maar thuis al helemaal niet. Daarom ben ik ook behoorlijk bleek. "Trouwens, dat vind ik echt lief van je. Je bent de beste broer ooit." Hierna grijns ik en trek ik mijn mouw wat omhoog, waardoor mijn bovenarm zichtbaar word. Op de binnenkant ervan staat een oranje basketball getatoeerd, met rode blammen en een sierlijke J erbij.


    Your make-up is terrible