• ik moet dus ongeveer elke week naar het ziekenhuis, en soms moet ik dan ook eerder van school weg. nou wil ik niet dat iedereen weet dat ik naar het ziekenhuis moet want dan gaan ze doorvragen enzo. maar ze gaan sowieso vragen waar ik dan ben, dus weet iemand een goede smoes? de school weet natuurlijk wel waar ik ben, maar onze klas is nog al hecht, en de vorige keer gingen ze ook allemaal vragen stellen. en als ik zeg dat het ze niks aangaat, gaan ze natuurlijk zelf weer dingen verzinnen en daar heb ik ook geen zin in.


    'The desire to write grows with writing'

    Weten ze wel dat je naar een ziekenhuis gaat, of valt het ze alleen op dat je vaak weg moet?
    Ik zou zeggen dat je vaak last van je rug of knie of iets hebt, en dat je daarvoor zo nu en dan onderzocht moet worden :].


    i put the fun in funeral

    Jeetje, wat maak jij je druk zeg. Zeg gewoon dat je naar het ziekenhuis is, maar dat het niks ernstigs is en ze zich niet druk hoeven te maken en ook dat je het er liever niet over hebt. Probleem opgelost. Als je een smoes verzint komen ze er toch wel achter. En waarom zouden ze zelf dingen verzinnen? Hoe oud zijn ze, 11? Kom op zeg, daar moet je je al helemaal niks van aantrekken., Kan jou het schelen wat ze denken en je kan het wle aan je vriendinnen vertellen en zeggen dat je liever niet hebt dat ze het rondbazuinen, dan kan je ook wat meer steun vanuit hun kant verwachten, mocht je er problemen mee krijgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat ik altijd doe in dat soort situaties is dat ik zeg dat ik een afspraak heb. Vaak stoppen ze dan met vragen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.