• Hellow peeps;
    Ja nou, ik heb het nog nooit zo gehaat om op reis te gaan. Voor de moment zit ik op een pc in de bibliotheek en het steekt echt tegen. Ik wil mijn eigen computer terug! En als ik naar Turkije ga, ga ik waarschijnlijk helemaal niet op de computer kunnen. Man, ik haat dat ^^ Vinden jullie dat ook zo irritant? Of ben ik de enigste die zo'n computerfreak is =P
    x'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga ook naar Turkije, maar met mijn nicht. Die heeft internet op haar mobiel. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Heb ik ook altijd x-x verveel me nogal snel. ik zoek altijd internetcafé's (A)


    We can only learn to love by loving.

    Euh. Nou nee. Je gaat toch niet op vakantie om te computeren of wel? ><' Je hebt anders toch ook internetcafés..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Euh. Nou nee. Je gaat toch niet op vakantie om te computeren of wel? ><' Je hebt anders toch ook internetcafés..

    Nee, in feite niet. Maar ik controleer dat gewoon graag es en om vrienden te horen enzo. De laatste tijd kan ik niet meer zonder pc. En deze zomer wordt het een hele maand, uitgezonderd vandaag. Dus oO En ik haat internetcafés :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben geen computerfreak maar ik mis mijn computer op reis ook heel hard,daarin ben je niet de enige.Ik ben nu 3dagen terug van reis.Ik haat het altijd om heel de reis achter mijn ouders hun achterste aan te lopen dorp in dorp uit.


    Everyone smiles in the same language.

    Ik haat de vakantie's met mijn ouders. Ik zie er ieder jaar echt verschrikkelijk tegen op. En ja, dna is het wel handig als je een computer bij je hebt. Maar ik mag daar nooit een internetcafe opzoeken >.<


    Music is the new sex

    ik ga sowieso niet graag op vakantie met mijn gezin alleen, dat is om verveling vragen :X


    -

    als ik op vakantie ga zit ik toch niie op de pc :D


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    Ja het is heel irri >_<


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Jaa dat heb ik ook .____.
    Heb gelukkig een pc in het hotel xd Anders was ik naar een internet cafe gegaan xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42