• Ik moet voor kerst een suprise en een gedicht maken voor mijn broer. Hij is 21. Hij fitnesst veel, heeft een stang in zijn kamer hangen waar hij zich aan kan optrekken en hij heeft een boksbal. Op zijn verlanglijstje staan gewichtjes, handknijpdingen (voor gespierde handen ofzoiets) en bokshandschoenen. Zijn goede voornemens zijn dat hij meer gaat sporten. Hij vertelde laatst een heel dom verhaal dat hij zichzelf zo sexy vond na het fitnessen omdat zijn spieren dan nog op spanning stonden en je zijn aders helemaal kon zijn en dat hij er bijna homo van zou worden. Iedereen lachte hem natuurlijk uit. Mijn vage idee was om een spiegel te maken waarin een gespierde bodybuilder staat, en voor de spiegel een mager jongetje te zetten die aan het fitnessen is (op een lopende band ofzo). Eigenlijk denk ik dat dat een beetje te moeilijk wordt. Weten jullie misschien hoe ik dat magere jongetje zou kunnen maken, of een ander idee wat ik zou kunnen maken?

    xx


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Papier maché?


    26 - 02 - '16

    Humpf. Misschien een mega boksbal en dan als een piñata? Ik weet niet, ik ben hier niet zo goed in ;x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Humpf. Misschien een mega boksbal en dan als een piñata? Ik weet niet, ik ben hier niet zo goed in ;x


    wow dat is wel een vet idee, moet ik er alleen nog achter zien te komen hoe ik zo'n pinata maak..


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Darkless schreef:
    (...)

    wow dat is wel een vet idee, moet ik er alleen nog achter zien te komen hoe ik zo'n pinata maak..


    Papier mache. Misschien eerst zo groot mogelijk een ballon opblazen en daarna papier mache erover doen en dan de ballon weer laten ploppen. Je moet wel een groot gat overhouden waar de cadeautjes in kunnen ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.