• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Oke, meneer Johnsen, dan doen we dat." zegt hij lachend. We lopen als eerst naar het drama lokaal en ik vind het wel best. James kijkt me met een grijns aan en ik grijns terug. Als ik naar binnen kijk, is er niemand en glip ik met James naar binnen, waar ik rond begin te kijken. "Hm, ik denk zomaar dat bruin haar u zeer verfrissend zou staan." zeg ik tegen hem. "Welke kleur zou mooi bij mijn verkleurde wang passen?" vraag ik en ik hou mijn overdreven formele toon er in.

    Dave

    "Tuurlijk vertrouw ik je." glimlacht ze en ik kijk tevreden op haar neer. Zo moet het ook, zo wil ik het hebben. "Hij zoent me toch niet meer, dan hoef je hem ook niet pijn te doen." zegt ze zacht. Ik zucht en besef me dat ik me misschien iets toegeeflijker moet gedragen. "Dat is zijn geraden ook.. Ik ben erg gesteld op je, ik wil niet dat iemand je... af kan pakken." murmel ik dan en leg een klein glimlachje op mijn volle lippen. Dan maar zo, dat werkt meestal wel.
    Ze lacht wat zenuwachtig, maar ik blijf haar serieus aan kijken. "D-dat meen je niet." zegt ze op een aarzelende toon. Hierna probeert ze me van zich af te duwen, wat natuurlijk niet lukt want ik hou haar expres stevig vast, misschien zelfs iets steviger dan daarnet en ik ben heel wat sterker dan zij is. "Wil je me misschien loslaten?"
    Ik duw kort mijn beginnende erectie tegen haar heup aan om te laten zien dat ik het toch wel meen en laat haar dan los met een lieflijke, brede glimlach op mijn gezicht. Ik grijns kort naar mijn vrienden en ze weten gelijk dat ik beet heb, waardoor ze zich opnieuw als een stel dieren gedragen. Ugh, soms zijn ze ook zo primitief... "Heb je honger, lieverd?" vraag ik dan aan haar.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Dave zucht. 'Dat is hem geraden ook...Ik ben erg gesteld op je, ik wil niet dat iemand je... af kan pakken,' murmelt hij met een kleine glimlach op zijn volle lippen. Ik schud mijn hoofd. 'Daar hoef je heus niet bang voor te zijn, niemand kan mij afpakken van jou,' glimlach ik lichtjes. 'Ook Charlie niet,' voeg ik er na een lichte aarzeling aan toe.
    Hij drukt zijn beginnende erectie tegen mijn heup. Met grote ogen kijk ik hem aan terwijl mijn volle onderlip begint te trillen. Hij meende het dus wel echt. Ik onderdruk de neiging om op mijn lip te bijten en slik de brok in mijn keel door. 'Waarom mag ik er niet op bijten?' vraag ik met een zachte stem.
    Ik slaak een zachte, opgeluchte zucht als Dave me uiteindelijk loslaat, met een brede, en lieve glimlach op zijn gezicht. Dat hij kort naar zijn vrienden grijnst zie ik niet doordat ik mijn blik even door de kantine laat glijden om te kijken of Charlie er nog is. Ik zie hem niet, waar ik blij mee ben, heeft hij dat van net tenminste niet gezien. 'Heb je honger, lieverd?' vraag Dave. Ik tover een wat zwakke glimlach op mijn gezicht en knik. 'Ik heb altijd honger, dat weet je toch wel?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Johnsen

    Hij kijkt naar binnen en we glippen naar binnen. We kijken in het rond. 'Hm, ik denk zomaar dat bruin haar u zeer verfrissend zou staan.' Zegt hij tegen mij. 'Welke kleur zou goed bij mijn verkleurde wang passen?' Vraagt hij nogsteeds overdreven formeel. Ik grinnik en doe alsof ik nadenk. Dan zet ik een enorm nichterige stem op en een gayhand. 'Ogh schat, ze ziet er zowiezo fantastisch uit.' Zeg ik. 'Maar roze haar, zoals Nicki Minaj, zou je ook geweldig staan. Of wacht, oh, mijn god. Je zou ook goed blond haar kunnen proberen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [nutteloos bericht, ik verveel me namelijk]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ga zometeen een post maken. :3]


    Your make-up is terrible

    [yay :)]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dave

    Riley schud met haar hoofd. "Daar hoef je heus niet bang voor te zijn, niemand kan mij afpakken van jou." glimlacht ze lichtjes. De bevestiging is wel enigszins goed voor mijn al enorme ego. "Ook Charlie niet." voegt ze er na een lichte aarzeling aan toe. Door die aarzeling word ik wel een beetje wantrouwrig. Nou ja, als ik klaar met haar ben mag hij mijn restjes wel hebben. Ik heb haar maagdelijkheid al gehad en hij niet, dat zal ze altijd weten en dat is goed genoeg voor mij.
    Als ik mijn erectie tegen haar aandruk, kijkt ze me met grote ogen aan en begint haar lekker, volle onderlip te trillen. "Waarom mag ik er niet op bijten?" vraagt ze met een zachte stem. "Omdat je dan te sexy voor woorden bent." fluister ik haar toe met een lage stem. Ik grijns er lichtelijk bij en veeg met mijn duim over haar lip voor ik haar uiteindelijk toch los laat.
    Ze tovert een wat zwakke glimlach op haar gezicht en knikt. "Ik heb altijd honger, dat weet je toch wel?" Ik had daar werkelijk geen idee van maar knik dan met een overdreven grijns. "Natuurlijk, daarom vraag ik het ook. Kom, dan gaan we wat te eten halen." zeg ik dan en ik sleur haar weg van mijn vrienden. Ze lijkt zich wat ongemakkelijk bij hen te voelen. "Zijn we daar ook weer vanaf." zeg ik zacht tegen haar als we buiten gehoorsafstand zijn. "Wat wil je hebben?"

    Charles Johnsen

    Hij grinnikt en doet alsof hij nadenkt. Dan zet hij een enorm nichterige stem op en een gayhand. "Ogh schat, ze ziet er zowiezo fantastisch uit." zegt hij en ik moet lachen. "Maar roze haar, zoals Nicki Minaj, zou je ook geweldig staan. Of wacht, oh, mijn god. Je zou ook goed blond haar kunnen proberen." Ik probeer hem serieus aan te kijken, wat best wel faalt. "Oh maar meneer, dat word nog eens een moeilijke keuze." zeg ik nog altijd overdreven formeel en ik druk mijn wijsvinger tegen mijn lippen aan terwijl ik keurend naar de pruiken kijk. "Ik denk dat ik met blond minder op zal vallen." lach ik dan uiteindelijk.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij probeert me serieus aan te kijken, maar het faalt nogal. 'Oh, maar meneer, dat word nig eens een moeilijke keuze.' Zegt hij nogsteeds formeel. Hij drukt zijn wijsvinger tegen zijn lippen en kijkt keurend naar de pruiken. 'Ik denk dat ik met blond minder op zal vallen' lacht hij en ik lach mee. 'Ja, inderdaad.' Zeg ik weer met mijn eigen stem. Zelf pak ik een bruine pruik en zet hem op. 'Hallo, ik ben Jamie' zeg ik op een meisjesachtige toon. 'Ik ga nu kleding uitzoeken.' Ik huppel naar de kast met kleding. 'Een jurk valt vast te veel op.' Zeg ik dan tegen Charlie. Ik kijk in de kast en zoek nar iets normaals.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Riley Lauryn Mayer
    'Omdat je dan te sexy voor woorden bent,' fluistert Dave met een lage stem. Vervolgens veegt hij met een lichte grijns met zijn duim over mijn lip en laat me dan los. 'Dan zou ik toch juist wel op moeten bijten of niet?' Dan bijt ik expres voor een paar seconden op mijn lip, ondanks zijn “dreigement”, hij kan dat gewoon niet menen, punt.
    Dave knikt met een grijns. 'Natuurlijk, daarom vraag ik het ook. Kom, dan gaan we wat te eten halen,' zegt hij en hij sleurt me weg bij zijn vrienden. Eindelijk. 'Zijn we daar ook weer vanaf,' zegt hij zacht als we buiten hun gehoorsafstand staan. 'Moeten we vanavond echt bij hun in de buurt slapen?' vraag ik terwijl ik met mijn wijsvinger een onzichtbaar rondje op zijn borstkas teken. 'Ik slaap liever alleen bij jou in de buurt,' vervolg ik met een glimlach.
    'Wat wil je hebben?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Oh, dat maakt niet zoveel uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    James lacht met mij mee, een fijn geluid. Mijn humeur is sinds hij er is sterk omhoog gegaan. "Ja, inderdaad." zegt hij weer met zijn eigen stem. Hij pakt een bruine pruik en zet die op, waarop ik hem kritisch aan kijk. "Hallo, ik ben Jamie." zegt hij op een meisjesachtige toon. "Je bent heel overtuigend." grinnik ik. "Ik ga nu kleding uitzoeken." Hij huppelt naar de kast met kleding. "Een jurk valt vast te veel op." zegt hij dan en ik knik, waarop ik een blonde pruik pak en die op zet en terug loop naar James, bij de kleding. "Vergeet niet eeen bh te pakken! Anders ben je zo plat!" grinnik ik en ik stoot hem aan.

    Dave

    "Dan zou ik toch juist wel op moeten bijten of niet?" vraagt ze en dan bijt ze expres voor een paar seconden op mijn lip. Mijn mond zakt een stukje open van verbazing, waarna er zich een geamuseerd lachje op mijn lippen vormt. "Daar krijg ik je nog wel voor, dat is zeker." zeg ik dan op een opgewonde toon tegen haar. "Ik hou er wel van als je me uitdaagt, maar vergeet niet dat ik er op reageer."
    "Moeten we vanavond echt bij hun in de buurt slapen?" vraagt ze terwijl ze met haar wijsvinger een onzichtbaar rondje op mijn borstkas tekent. "Ik slaap liever alleen bij jou in de buurt." vervolgt ze met een glimlach. "Natuurlijk moet dat niet. Wij kiezen ons eigen plekje wel uit." Ik grijns wat pervers. "Wil je bij mij in bed slapen?" vraag ik dan zacht.
    Als ik vraag wat ze wilt, haalt ze haar schouders op. "Oh, dat maakt niet zoveel uit." Ik frons even. "Geen voorkeuren voor de hongerige Riley?" Nu haal ik mijn schouders op en pak ik mijn portomonnee, waar ik mee naar het eten loop en even rondkijk. Hm, veel keuze is hier nooit, maar ik moet toch wat... Uiteindelijk pas ik twee saucijzenbroodjes en reken ik die af, waarvan ik er één aan Riley geef.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij knikt en zet een blonde pruik op. Hij loopt naar mij toe. 'Vergeet niet een bh te pakken, anders ben je zo plat!' Grinnikt hij en hij stoot mij aan. Ik grinnik en pak een bh. 'Welke cupmaat zou ik hebben?' Zeg ik en ik schiet in de lach. Als nu iemand zou binnenkomen zou het er vast hilarisch uitzien. Wij met een pruik op en bij de kledingkast. Ik kijk naar de kleding. Hmm, wat zou mij goedstaan?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Riley Lauryn Mayer
    Dave's mond zakt een stukje open waarna er een geamuseerde lach op zijn lippen verschijnt. 'Daar krijg ik je nog wel voor, dat is zeker,' zegt hij op een opgewonden toon. 'Ik hou er wel van als je me uitdaagt, maar vergeet niet dat ik er op reageer'. Ik knipper onschuldig met mijn ogen. 'Is dat een dreigement?' grinnik ik dan.
    'Natuurlijk moet dat niet. Wij kiezen ons eigen plekje wel uit,' grijnst hij pervers. 'Wil je bij mij in bed slapen?' vraagt hij zacht. Ik haal mijn schouders op en werp een blik op de kampeerbedjes. 'Ze zijn nogal klein, dus dat zou dan wel krap worden,' antwoord ik.
    Dave fronst. 'Geen voorkeuren voor de hongerige Riley?' Hij haalt zijn schouders op, pakt zijn portemonnee en loopt naar het eten. Ik loop snel achter hem aan en pak zijn vrije hand vast. Als hij een saucijzenbroodje aan me geeft glimlach ik naar hem en druk ik een kus op zijn wang. 'Dank je'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Het kan zijn dat ik een week niet reageer, ik heb namelijk een onvoldoende gehaald en mijn ouders vinden dat ik dan mijn iphone moet inleveren en niet op de computer of tv kijken mag. Als de lerares het niet op magister zet dan kan ik nog gwn typen. Maar als ik weg ben dan weten jullie dat ik me ter pletter verveel;( )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Jeah, ik mag hem houden(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!