• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach terug en sta op. Ik trek hem recht en pak zijn hand dan weer beet. 'Hm, nu al achter een matras of 2 zoeken of wil je eerst nog iets anders doen?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze glimlachte en stond op.Ze hielp me recht en hiel mijn hand vast.Hm, nu al achter een matras of 2 zoeken of wil je eerst nog iets anders doen?' vroeg ze."Volgens mij zijn de metrassen er nog niet,dus we kunnen iets anders doen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    'En dan komen we terug op de allerleukste vraag ooit: Wat wil je dan doen?' grinnik ik en ik kijk hem afwachtend aan. Ik kijk dan even in het rond. Nog altijd verlaten, en nog steeds geen antwoord van Ryan. Hm blijkbaar heb ik dan toch gelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Assassin schreef:
    [Mijn topics]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Axel Cael Rebel
    Na Williams terug liep, richting Angelica, keek ik hem nog even na voordat ik me uiteindelijk omdraaide en naar het lijk ging met langzame passen. Hoewel mijn handen nog in mijn broekzakken zaten, bukte ik toch bij het lijk neer en onderzocht het vermoorde meisje kort met mijn ogen. Mijn blik viel op een klein notitieblokje, welke uitgestoken was in haar jas. Direct pakte ik mijn handschoenen uit mijn jaszakken, deed deze aan en fronsend haalde ik het uit haar jas om deze vervolgens kort in te kijken.
    Toen ik echter voetstappen hoorde, deed ik het notitie blokje in een plastic zakje en stopte deze vervolgens snel in mijn jaszak om hierna op te staan en in de richting kijken van de persoon die eraan kwam. Williams. Spottend grijnzend keek ik hem aan, mijn handen in mijn broekzakken zodat hij mijn in handschoenen gestoken handen niet zou opmerken. Het was belangrijk bewijs en hoewel iemand anders vast dit boekje mee moest nemen, moesten Wolfe en ik het onderzoeken. Hierdoor vergat ik bijna haar loze bedreiging over het zeggen tegen mijn date. Paige, ach, de mooie, sensuele roodharige vrouwe. ‘Wolfe wil niet gestoord worden,’ hoorde ik abrupt van Williams. Ik grijnsde genoeglijk en lichtelijk bijtend, wat ook aan mijn stem te horen was. ‘Ach, Williams, heeft ze je gedumpt? Dat is nou zielig, ik zou precies hetzelfde doen.’ Eindigde ik en wilde mijn hand eigenlijk naar hem uitsteken om hem grappend op zijn schouder te slaan, maar hield me in toen ik me bedacht dat ik de handschoenen nog aan had.
    Williams gromde, liep door richting het lijk en vlak erna kwam Angel te voorschijn. Haar donkere haar is los en de pet heeft ze in haar hand. Voor een kort moment keek ik haar aan, maar kon het niet laten mijn lippen af te laten zakken naar haar lippen. Een klein grijnsje sierde mijn mond weer, al zei ik niets erop van wat er net gebeurd was. Met snelle passen liep ik naar haar toe, zonder Williams een blik te gunnen. ‘Ik moet snel met je praten.’ Vertelde ik haar toen, een uiterst serieuze stem. Ik keek om naar Williams en wanneer ik zag dat hij bezig was haar in een zak dicht te ritsen, greep ik mijn kans, trok snel de handschoenen uit welke ik terug in mijn broekzakken stopte om hierna Angel’s arm te pakken en een stukje van hem vandaan te trekken. Buiten gehoorstafstand fluisterde ik toen tegen haar, ‘Ik heb een boekje gevonden met informatie over Kimberly, het andere lijk.’

    [Sorry dat 't zo lang duurde, ik had even ruzie.]


    Assassin schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    'En dan komen we terug op de allerleukste vraag ooit: Wat wil je dan doen?' grinnik ik en ik kijk hem afwachtend aan. Ik kijk dan even in het rond. Nog altijd verlaten, en nog steeds geen antwoord van Ryan. Hm blijkbaar heb ik dan toch gelijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'En dan komen we terug op de allerleukste vraag ooit: Wat wil je dan doen?' grinnikte ze en ik grinnikte ook even.Je kon hier op school echt niets doen hé."We kunnen..."ik dacht even na,maar haf het algauw weer op."Mischien wat rondwandelen?"


    Rayn Golddigger
    Als ik mijn broodje op had keek ik David aan."Zullen we wat doen?"vroeg ik hem,ik wilde iets actiefs doen om mijn gedachten te verzetten.Mischien wat lopen,of een andere sport ofzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    David pure

    Lui schud ik mijn hoofd. 'Mijn eten is nog niet op.' Zeg ik en ik neem nog een hap snoep. Ik leun achterover en gaap even. Konden we niet gewoon naar huis gaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Angelica Wolfe

    Mijn ogen ontmoeten kort die van Axel als ik weer terug ben, maar ik wend al snel mijn blik af. Williams is naar het is naar het lijk gegaan en is daar druk bezig mee. Als ik op kijk, zie ik dat Axel een klein grijnsje op zijn lippen heeft en met snelle passen naar mij toe loopt. Waarom grijnst hij nou zo? Ik zucht even en tover een klein, mager glimlachje op mijn lippen. "Ik moet snel met je praten." vertelt hij met een uiterst serieuze stem. Ik knik kort en hij kijkt om zich heen, meer naar William geloof ik, die bezig was om het meisje in een lijkzak te stoppen. Ik kijk even vreemd op als Axel handschoenen uit trekt, welke hij in zijn broekzakken stopt. Ik wacht nog steeds tot hij begint te praten.
    In plaats van dat hij gelijk begint te praten, pakt hij mijn arm vast om me een stukje bij Williams vandaan te trekken, tot we buiten gehoorsafstand staan. Ik begin me af te vragen waarom. 'Ik heb een boekje gevonden met informatie over Kimberley, het andere leuk." fluistert hij waardoor ik nieuwsgierig mijn wenkbrauwen op trek. "Dat is geweldig! Lag die bij dit lijk?" vraag ik gelijk en het zuinige glimlachje op mijn gezicht word alweer iets breder. Zo zal het wel makkelijker zijn om met hem op te trekken en te doen alsof alles in orde is, als het gewoon allemaal op rolletjes loopt. "Dan hebben we gelijk een motief voor deze moord." bedenk ik me en ik tuit mijn lippen iets als ik erover na begin te denken, iets wat ik meestal doe.


    Your make-up is terrible

    Informatie de avond

    'Beste leerlingen en personeel,u word verplicht in het schoolgebouw te blijven totdat we de moordenaar gevonden hebben.Uw klassenleeraar,zal u vertellen in welk lokaal u zal moeten blijven en iedereen word verwacht om 6 uur s'avonds in de eetzaalen om eten.Met groeten uw directeur'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Is goed.' zeg ik zachtjes en huppel bijna, dan besef ik dat het niet echt het juiste moment is om te huppelen en doe normaal. 'Geen hyper gedoe meer.' grinnik ik. 'Of ja ik probeer het toch.' Plots hoor ik een omroep en mompel iets.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:09 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Ik loop naar het schoolgebouw toe omdat ik samen met Yune en Evalyn buiten stond. Ik pak mijn telefoon en sms Charlie
    Hoest gegaan? Wel stom dat we nu binnen moeten blijven. Gr, je broer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!