• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Charlie zoekt een bed uit. 'Daarzo' zegt hij en hij loopt erheen. Hij gooit zijn tas op het bed en grijnst kort naar mij. Ik loop naar hem toe en ga op het matras naast hem zitten. Ik open mijn tas en tot mijn verbazing zit er nog een kruidkoek in. Ik open hem, breek hem doormidden en bied Charles een van de helfden aan. 'Hier.' Zeg ik en ik neem een hap van de andere helft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James loopt naar me toe en gaat het op het matras naast me zitten. Hij opent zijn tas en haalt er iets te eten uit, waardoor ik zacht grinnik. Hij opent hem, breekt hem door midden en bied me één van de helften aan, die ik aarzelend aan neem. "Hier." zegt hij en hij neemt een hap van zijn helft. Ik kijk er even naar. "Ik dacht dat je geen eten had." grinnik ik. Toch eet ik de helft op die hij aan me gegeven heeft. Ik zucht even en geef het laatste stuk terug aan James omdat ik geen trek meer heb.


    Your make-up is terrible

    Nvm

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:09 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    Ik leun weer met mijn hoofd op zijn schouder en kijk zuchtend naar de leerkracht. Dan worden er matrassen binnengedragen. Ik kijk afwachtend naar hem en wacht tot hij toestemming heeft om er één te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    'Ik dacht dat je geen eten had.'grinnikt hij. 'Ja, dat dacht ik ook. Blijkbaar had ik toch nog iets.' Charlie pakt het stuk aan en eet ervan. Het laatste stuk geeft hij terug. Daarin leken we niet zoveel op elkaar. Charlie had niet zo vaak honger, ik wel, ik had altijd honger. Ik eet het stukje dat Charlie teruggaf op. 'Hey JJ!' Roept iemand achter me. Ik draai me om, JJ is mijn bijnaam, de eerste letters van mijn voor- en achternaam. Vooral de jongens van het basketbalteam noemen me zo. Matthias loopt naar me toe, hij zat ook in het team, 'ik hoorde dat je met een jongen hand in hand liep.' Mijn ogen worden groot en flitsen naar Charlie. 'Dat was mijn broertje.' Zeg ik. 'Heb jij een broertje?' Matthias kijkt naar Charlie. 'Zijn jullie broers?' Vraagt hij dom. 'Ja, natuurlijk zijn we broers, we zijn zelfs tweelingbroers!' Zeg ik met een boze ondertoon in mijn stem. 'Ow, maar jullie lijken niet op elkaar.' Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Twee-eiig. En hoezo lijken we niet op elkaar? Allebei blond haar, alleen Charlie verft het, blauwe ogen en volle lippen. En ik kan nog wel meer dingen noemen, maar dat doe ik niet!' Zeg ik en de boze ondertoon is al hoorbaarder. Matthias haalt zijn schouders op en loopt weg. Ik mocht hem al niet, en nu al helemaal niet. Ik wil echt niet uit het team gezet worden omdat ik gay ben! Toen iemand Gay naar ons riep deed het me ook pijn. Ik kijk Charlie aan en probeer te grijnzen. 'Sorry.' Zeg ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James eet het stuk wat ik aan hem geef ook gewoon op. Hij is waarschijnlijk zoveel groter en breder omdat hij meer eet dan ik, dat is altijd al zo geweest. "Hey JJ!" roept iemand achter James. Het is duidelijk iemand uit zijn team en James draait zich om. Ik bijt op mijn lip, ik mag de meeste mensen waar mijn broer mee omgaat niet zo, niet mijn type mens... Hij loopt naar ons toe en ik zie de bui al hangen. "Ik hoorde dat je met een jongen hand in hand liep." Daar heb je het al. De ogen van James worden groot en flitsen naar mij, terwijl mijn wangen rood worden. We hebben toch niets verkeerds gedaan. "Dat was mijn broertje." antwoord James. "Heb jij een broertje?" De jongen kijkt naar mij en ik word nog roder. "Zijn jullie broers?" vraagt hij dom. "Ja, natuurlijk zijn we broers, we zijn zelfs tweelingbroers!" zegt James met een boze ondertoon in zijn stem en ik ben dankbaar dat hij het zo voor me opneemt. "Ow, maar jullie lijken niet op elkaar." "Twee-eiig. En hoezo lijken we niet op elkaar? Allebei blond haar, alleen Charlie verft het, blauwe ogen en volle lippen. En ik kan nog wel meer dingen noemen, maar dat doe ik niet!" zegt hij en de boze ondertoon is al hoorbaarder. De jongen haalt zijn schouders op en loopt weg. Dan kijkt hij naar mij en probeer te grijnzen. "Sorry." zegt hij zacht. Ik schud gelijk met mijn hoofd. "Nee, het spijt mij. Ik moet je niet zo in de problemen brengen." antwoord ik er zacht op en ik zucht eventjes. "Was ik maar meer zoals jou..." Dat meen ik, want ik kijk altijd enorm tegen James op.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij schudt zijn hoofd. 'Nee, het spijt mij! Ik moet je niet zo in de problemen brengen.' Ik schud mijn hoofd. 'Het is niet jouw schuld. Matthias is gewoon een klootzak.'
    'Was ik maar meer zoals jou...' Zegt hij. Die zes woorden dringen bij me naar binnen. Het raakt me, hij hoeft helemaal niet zo tegen mij op te kijken. Ik kijk hem aan en zeg 'Niemand op de hele wereld lijkt meer op mij dan jij. En trouwens, zo geweldig is het niet om bang te zijn voor sinaasappels en te spacen als mijn basketbal weg is.' Ik sta op en ga naast hem zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James schud met zijn hoofd. "Het is niet jouw schuld. Matthias is gewoon een klootzak." Ergens ben ik wel blij dat hij hem zo noemt, aangezien ik dat namelijk ook vind. Daarom knik ik enkel lichtjes.
    Hij kijkt me aan. "Niemand op de hele wereld lijkt meer op mij dan jij. En trouwens, zo geweldig is het niet om bang te zijn voor sinaasappels en te spacen als mijn basketbal weg is." zegt James en hij staat op om naast me te kunnen zitten. Ik grinnik eventjes zacht. "Zo hebben we allebei dingen die je liever niet hebt, denk ik." zeg ik tegen hem. "Maar je blijft de beste broer van de wereld." vervolg ik dan en ik sla mijn wat slungelige armen om James heen om hem te knuffelen. "Met zo'n uiterlijk maakt het ook niet uit of je bang bent voor sinaasappels, iedereen wilt je toch wel." mompel ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Zo hebben we allebei dingen doe we liever niet hebben, denk ik.' Zeg hij tegen mij. 'Maar je blijft de beste broer van de wereld' ik grijns breed en hij slaat zijn armen slungelig om me heen. 'Met zo'n uiterlijk maakt het ook niet uit of je bang bent voor sinaasappels, iedereen wilt je toch wel.' Mompelt hij. Glimlachend schud ik mijn hoofd. 'Iedereen is uniek op zijn eigen manier, en lang niet iedereen wil mij. Ook een heleboel willen jou. Dat weet ik zeker.' Ik kijk even naar mijn broer. Hoezo zou iedereen mij willen? Ik ben zo standaard. Blond haar, blauwe ogen en lang. Oke, het kwam niet zo heel veel voor hier in Amerika, maar in Europa kwam het veel voor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Iedereen is uniek op zijn eigen manier, en lang niet iedereen wil mij. Ook een heleboel willen jou. Dat weet ik zeker." zegt James en hij kijkt naar me. Ik grinnik eventjes en schud met mijn hoofd, maar zeg er verder niets over. Zelfs het enige meisje dat me accepteert zoals ik ben wilt me niet, dat zegt genoeg. Ik heb dan ook nooit een echt vriendje of vriendinnetje gehad. "Gelukkig hebben we altijd elkaar nog." zeg ik uiteindelijk maar. "Jij bent veel beter dan andere meisjes of jongens." Ik ga weer recht zitten en steun met mijn ellenbogen op mijn bovenbenen om zo de kantine door te kijken.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Firebolt schreef:
    David Pure

    'Eten' zegt hij lachend en ik loop naar de automaat en prop de briefjes om ste beurten erin. Ik duw wat nummers in en iets van 5 zakjes vallen eruit. 'Wat wil jij?' Vraag ik terwijl ik nog meer knoppen induw. Ik haal een van de zakjes eruit en open hem. Ik steek mijn hand erin. Ik heb nu tenminste genoeg tot morgen.



    Rayn Golddigger
    'Wat wil jij?' vroeg hij terwijl hij verschillende knoppen indrukte en ik keek naar de 5 zakjes.Ik nam er al 2 van die ik lekker vond."Ik neem deze al."grijns ik.Ondertussen waren er al meer zakjes uit gevallen.


    Lou Mc.Down
    Ze leunde weer met haar hoofd tegen mijn schouder en zuchtte even.Ondertussen waren er al matrassen binnen gedragen."Meneer ,mogen we matrassen kiezen?"vroeg ik aan de leerkracht die dan eindelijk eens zei dat we mochten.Ik nam Elena's hand en stond dan recht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik sta ook op en loop dan naar de matrassen om er één te pakken voor mij. Ik kijk om me heen en leg de matras dan in een hoekje, de popi's zullen toch allemaal samenklitten ergens anders. Ik wacht even op Lou voor ik me laat vallen op de matras.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Hij grinnikt en schudt zijn hoofd. 'Een boel mensen willen jou, punt uit.' Zeg ik tegen hem. 'Gelukkig hebben we altijd elkaar nog.' Zeg hij. 'Jij bent veel beter dan alle andere jongens en meisjes.' Ik schud mijn hoofd. Eigenlijk heb ik nooit geweten dat hij zo onzeker was en zo tegen mij opkeek. Tranen springen in mijn ogen. Ik wil alleen dat hij gelukkig is! 'Charlie... Ik ben niet specialer dan anderen. Het enige wat ik wil is dat jij gelukkig bent. Kan ik wat voor je doen zodat je je gelukkiger voelt?' Zeg ik dan. Ik kijk naar de matrassen waar nu ook al kinderen opliggen. We hebben een goede plek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Een boel mensen willen jou, punt uit." zegt hij tegen me. Ik kijk hem wat verbaasd aan. Wat jammer dat ik die mensen dan nooit tegen kom. Dan schud James met zijn hoofd en springen er tranen in zijn ogen. "Charlie... Ik ben niet specialer dan anderen. Het enige wat ik wil is dat jij gelukkig bent. Kan ik wat voor je doen zodat je je gelukkiger voelt?" zegt hij en hij kijkt naar de rest. Ik bijt even op mijn lip en schud uiteindelijk met mijn hoofd. "Nee, ik wil gewoon terug naar gisteren. Ik voel me eenzamer zonder Riley dan met haar als beste vriendin en verder niets." mompel ik uiteindelijk en ik sla mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij bijt op zijn lip en schudt uiteindelijk zijn hoofd. 'Nee, ik wil gewoon terug naar gisteren. Ik voel me eenzamer zonder Riley dan met haar als beste vriendin en verder niks.' Mompelt hij en hij slaat zijn ogen neer. Ik omhels hem stevig en zeg dan met een roos-vicee stem 'Het komt wel goed, schatje.' Ik laat hem weer los en kijk hem aan. 'Riley komt wel weer terug, dat weet ik zeker.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!