• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels:
    -Geen vechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels

    De rollen:
    alle rode streepjes moeten vol voordat ik begin
    One direction [vol]
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    -RedShot
    -Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble
    -

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing
    -
    -
    -

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Karrakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Hobbys:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Mag ik niall?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    tuurlijk :D


    Dont say why me, say try me

    Ik wil wel eens Louis spelen (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Harry reserveren en als het kan ook een onbekend meisje erbij ?

    Mag ik Liam?


    Do what people say you can't.

    jullie staan er allemaal op :)


    Dont say why me, say try me

    Rol: Onbekend meisje.
    Naam: Yara Middow.
    Karakter: Yara is een stoer meisje. Ze houd van uitgaan en kan absoluut niet stilzitten. Ze haat aandachtzoekers en kan soms erg bitchy uit de kast komen. Maar als je aardig tegen haar bent is zij dat ook tegen jou. Je wilt haar liever niet tegen je hebben, ze doet namelijk aan kickbox en ze deinst er niet voor terug om die oefeningen niet te gebruiken.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Yara heeft bruin golvend haar en een lichtgetinte huid. Ze heeft bruine ogen en draagt het liefst baggy kleding. Ze houdt ook van beanie's en caps.
    Hobbys: Yara houdt van sporten, kickbox en breakdancen.
    Extra: -


    Ik repost hem even :)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:39 ]

    Mag ik een lost Girl??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil een Lost Girl proberen. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Leeyum aka Daddy Direction
    Naam: Liam James Payne
    Karakter: Liam is de meest rustige van de band. Hij is zorgzaam en behulpzaam. Liam denkt dan ook goed na voordat hij iets doet. Soms iets te lang. Hij denkt ook aan andere en niet altijd aan zichzelf. Hij kan erg bezorgd zijn om mensen. Soms ook iets te. Liam is niet zo snel boos te krijgen, maar als hij boos is dan is hij het ook echt. Het duurt dan ook even voordat hij weer rustig is. Liam werd vroeger erg gepest waardoor hij soms nog wat onzeker is. Liam kan de ene keer heel vrolijk en hyper zijn maar de andere kant ook weer heel erg verlegen en stil zijn. Maar over het algemeen is Liam een lieve jongen.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Hobby's: Lepels vermoorden, zingen en piano spelen
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 12:23 ]


    Do what people say you can't.

    Haha die foto is cool (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rol: Boobear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Karakter: Louis is erg kinderachtig, en is net een kind van vier. Het liefst haalt hij grappen uit met iedereen, jong of oud. Louis' energie raakt nooit op, tenzij het natuurlijk het einde van de dag is. Meestal is hij dan nog altijd even hyper, maar rustig kan Louis ook zijn. Zo lijkt hij op het eerste gezicht volwassen, en serieus, vooral omdat hij de oudste van de band is. Maar niets is wat het lijkt. En toch kan Louis als het nodig is, serieus zijn. Vaak zal hij bij vreemden gewoon normaal doen, maar zich natuurlijk wel met een grote lach voorstellen. Als het om kinderen gaat is Louis toch wel de grootste liefhebber. Hij is erg goed met kleine kinderen, maar ook met pubers. Het komt vooral doordat hij vier zusjes heeft. Je ziet hem bijna nooit chagrijnig, en hij zal dan ook niet zo snel kwaad worden. Irritant kan Louis ook zijn, alhoewel hij het allemaal goed bedoeld en niks om te pesten of om te beledigen. Hij wilt niemand pijn doen, om achter de grappige en hypere Louis zit een bezorgde en volwassen man die graag anderen helpt. Ook zou hij alles doen voor zijn vrienden, als het om zijn vrienden gaat is hij erg beschermend. Qua muzieksmaak is hij niet heel erg precies. Van alles vindt hij leuk, alhoewel Louis een erg grote fan is van Robbie Williams en The Fray. Opnemen in de studio doet hij graag, en dan het liefst voor een nieuw album.
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Louis heeft donkerbruin haar, maar op dit moment heeft hij zijn haar rood voor Red Nose Day en hij zit te twijfelen of hij het nog een tijdje zo laat. Zijn haar zit meestal opgestoken in een kuif, alhoewel hij soms ook gewoon zijn haar los heeft. Als Louis is een keertje zijn haar los heeft, heeft ie ook wel eens een beanie op. Hij heeft heldere grijsblauwe ogen, en een bleke huidskleur alhoewel het toch wel een klein bruin tintje heeft. Van heel de band, is Louis wel de meest gespierde. Hij heeft een normale bouw voor een man van eenentwintig, en is één vijfenzeventig. Het liefst trekt Louis een doodnormaal shirt aan, een gekleurde of een spijkerbroek met Vans of TOMS. Hij heeft een paar tattoos, waar hij er steeds meer van krijgt.
    Hobbys: Louis houdt natuurlijk van zingen, en omdat hij altijd wel iets te zeggen heeft praat hij veel. Ook vindt Louis het leuk om te gamen, maar het liefst doet hij toch echt iets met z'n allen om elkaar beter te leren kennen of om gewoon lol te trappen.
    Extra: Louis kan gitaar spelen, wat niet zo heel goed is en een klein beetje op de piano. Hij heeft zijn haar rood geverfd voor Red Nose Day, zodat ze nog meer geld ophaalden. Louis is daarvóór ook met de andere bandleden naar Ghana gegaan om te zien waarvoor ze eigenlijk het goede doel steunden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jullie staan er op


    Dont say why me, say try me

    Zou je het kunnen zeggen als een van de jongens oppeens beschikbaar is? Ik maak mijn rol morgen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    okey zal ik doen ik hoe wel een reserve lijstje bij zodat het overzichtelijk en eerlijk blijft


    Dont say why me, say try me