• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Hij knikt aarzelend. 'Maar dan moet je het wel op een plek doen die je goed kan verstoppen of nooit laat zien, zoals ik...' Mompelt hij. Ik knik begrijpend. 'Trouwens, ik vind het echt lief van je. Je bent de beste broer ooit.' Zegt hij. Ik grijns even en hij stroopt zijn mouw op.Op de binnenkant van zijn bovenarm staat een oranje basketbal met rode vlammen en een sierlijke J getattoërd. Ik bekijk de tattoo met grote ogen en een enorme grijns op mijn gezicht. 'Wauw' zeg ik zacht. Ik raak hem met mijn vinger aan, maar haal hem er snel weer af, omdat ik bang ben dat ik hem pijn doe. 'Jij bent de beste broer.' Zeg ik. Ik bekijk hem nogmaals. 'Hoeveel heb je er?' Vraag ik. Ik wist er tot nu toe twee, misschien had hij er wel meer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James kijkt de tattoo met grote ogen en nu heb ik er spijt van dat ik hem niet eerder heb laten zien. Het is de meest recente, nu ongeveer twee maanden oud. Hij heeft een enorme grijns op zijn gezicht. "Wauw." zegt hij zacht. Hij raakt hem met zijn vinger aan maar haalt die er ook weer snel vanaf. "Jij bent de beste broer." zegt hij en hij bekijkt hem nog maals. "Nee, dat ben jij, daarom heb ik hem." zeg ik dan iets zachter tegen hem, omdat ik dit ook echt meen. Ik kijk nog altijd enorm tegen hem op, hij is mijn rolmodel. "Hoeveel heb je er?" vraagt hij en ik grijns eventjes. "Vier." antwoord ik met een rebels toon er in. Riley is de enige die ze allemaal kent, omdat zij de enige is waarbij ik me omkleed, als we gaan logeren of zo. "Onder mijn nek een muzieknoot." Dat is wel duidelijk, want ik heb een passie voor muziek. Ik speel al jaren gitaar en zing soms, al ben ik daar veel te verlegen voor meestal. "Het woord Fight op mijn ribben en... een rode Skittle met een R erin op mijn heup." Ik zucht even, die had Riley nog nooit gezien, hij zat daar waarschijnlijk te laag voor en werd altijd bedekt. Toch was hij voor haar, omdat ik me haar altijd zou blijven herinneren. Ze is nou eenmaal speciaal.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Nee, dat ben jij, daarom heb ik hem.'zegt hij zacht tegen mij. Ik glimlach breed, dat is echt lief. 'Vier' beantwoordt hij mijn volgende vraag. 'Onder mijn nek een muzieknoot' die had ik gezien. 'Het woord fight op mijn ribben en... Een rode skittle met een R erin op mijn heup.' Hij zucht even, waarschijnlijk omdat die laatste iets met Riley is. Ik heb eigenlijk nooit geweten dat hij zoveel tattoos had. 'Ik vind het cool.' Zeg ik. 'Nu wil ik zeker weten een tattoo met jouw naam.' Zeg ik grijnzend. 'Bij welke ben jij geweest?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Ik vind het cool." zegt hij waardoor ik breed moet grijnzen. "Nu wil ik zeker weten een tattoo met jouw naam." zegt hij grijnzend. "Bij welke ben jij geweest?" vraagt hij dan. "Oh, bij die ene in het centrum, die is prima." antwoord ik op hem. "Mag ik mee?" vraag ik dan. "En weet je al wat je wilt laten zetten?" ratel ik een beetje snel achter elkaar aan met een flinke grijns op mijn lippen. Mijn broer krijgt zijn eerste tattoo!


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Oh, bij die ene in het centrum, die is prima.' Antwoordt hij op mijn vraag. 'Mag ik mee?' Vraagt hij dan. 'En weet je al wat je wilt laten zetten?' Ratelt hij met een brede grijns. 'Tuurlijk mag je mee, ik zou niet zonder jou durven. En ik denk dat ik dit wil.' Ik pak uit mijn tas een papiertje en een pen en schrijf met sierlijke letters Charles Johnsen en ik schrijf onze geboortedatum eronder. 'Maar ik weet nog niet zeker dat ik dit wil.' Zeg ik daarna.

    (Ik keek trouwens op je profiel en ik zag dt jij op 9 september jarig bent. Ik ben op 11 september jarig. Zullen we Charles en James op 10 september jarig laten zijn?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ja, gaaf! :3]

    Charles Johnsen

    "Tuurlijk mag je mee, ik zou niet zonder jou durven. En ik denk dat ik dit wil." zegt hij en mijn grijns word als maar breder als hij uit zijn tas een papiertje en een pen pakt, waarna hij met sierlijke letters Charles Johnsen en geboortedatum eronder schrjift. "Maar ik weet nog niet zeker dat ik dit wil." zegt hij daarna. Ik bekijk hem even, jaloers op zijn handschrift. Dat van mij is een stelletje bij elkaar geharkte hanenpoten. "Als jij dat wilt, moet je dat doen." zeg ik dan. "Alleen doen wat goed voelt voor jou, niet wat anderen ervan vinden."

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 23:02 ]


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij bekijkt het papiertje en ik glimlach. 'Als jij dat wilt, moet je dat doen.' zegt hij dan. 'Alleen doen wat goed voelt voor jou, niet wat anderen ervan vinden.' Ik knik. 'Dan doe ik het.' Zeg ik en ik kijk hem breed glimlachend aan. Ik pak het papiertje weer en kijk dan breed grijnzend naar Charlie. 'Als we hier weer uitmogen, zullen we dan gaan?' Vroeg ik. 'Nu maar snel hopen dat die moord word opgelost. Het lijkt net op cluedo.' Zeg ik daarna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij knikt. "Dan doe ik het." zegt hij en hij kijk me breed glimlachend aan. Ik knik goedkeurend. Hij pakt het papiertje weer en kijkt dan breed grijnzend naar mij. "Als we hier weer uitmogen, zullen we dan gaan?" vraagt hij. "Absoluut! Dat is dan afgesproken." zeg ik snel. "Nu maar snel hopen dat die moord word opgelost. Het lijkt net op cluedo." zegt hij daarna. Ik lach zacht en in mijn ogen verschijnen pretlichtjes. "Zullen we dan zelf op zoek naar de moordenaar gaan?" vraag ik op een wat ondeugende toon aan James.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij lacht zacht en in zijn ogen verschijnen pretlichtjes. 'Zullen we dan zelf opzoek naar de moordenaar gaan?' Vraagt hij met een ondeugende toon aan mij. Eigenlijk is dat best een goed idee, ik vind dit namelijk nu al te lang duren, maar ik ben ook wel in voor wat spanning. 'Is goed, onze teamnaam is Team Tweeling, of weet jij wat beters?.' Ik kijk Charlie aan. 'Ben jij de moordenaar?' Vraag ik zo serieus mogelijk, maar ik begin dan toch te lachen, ik zie Charlie echt niet als moordenaar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Is goed, onze teamnaam is Team Tweeling, of weet jij wat beters?." Hij kijkt me aan en ik schud haastig met mijn hoofd. Het is een perfecte naam. "Ben jij de moordenaar?" vraagt hij zo serieus mogelijk, maar hij barst al snel in lachen uit. Ik laat een hoog gelach horen, wat al snel overslaat in een lachbui. Ik geef James een duw tegen zijn arm aan. "We hebben weinig aan Team Tweeling als één van ons de moordenaar is, gek." hik ik van het lachen. Dit doet me echt goed.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij komt in een lachbui en geeft mij een duw. 'We hebben weinig aan Team Tweeling als Eem van ons de moordenaar is, gek.' Zegt hij hikkend van het lachen. Ik knik lachend. 'Ik weet het.' Hik ik. Ik buk om mijn tas te pakken en pak mijn Geschiedenis schrift en een pen. Ik doe het schrift open en kijk op de eerste bladzijde. Iets over hunebedden. Ik scheur de bladzijde eruit en op de tweede staat een poppetje, hij lijkt op meneer Diruf, mijn geschiedenis leraar. Ik scheur die er ook uit. Net als de volgende vier pagina's. Alleen op de eerste stond tekst. Ik grinnik nog even en stop dan met lachen. Ik schrijf op de voorkant Team Tweeling. Ik open het boekje weer en schrijf op: Eigendom van James en Charles Johnsen. 'Hier kunnen we informatie opschrijven over de dader, net als bij cluedo.' Zeg ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James knikt lachend. "Ik weet het." hikt hij. Hij bukt om zijn tas te pakken en haalt er een schrift uit, waar hij enkele blaadjes uit scheurt. Zijn pen heeft hij ook gepakt en ik bekijk de blaadjes even. Ik herken Diruf er op één en grinnik er kort om. Dan grinnik hij en stopt hij met lachen. Op de voorkant schrijft hij Team Tweeling en op de eerst pagina: Eigendom van James en Charles Johnsen. "Hier kunnen we informatie opschrijven over de dader, met als bij cluedo." zegt hij grijnzend en ik knik enthousiast. "Hm, nu moeten we de cheerleaders en footballers wel bespioneren in hun kleedkamers." grijns ik en ik lach kort. "We moeten wel weten wat ze in hun schild voeren natuurlijk!"


    Your make-up is terrible

    [Ik reageer toch wel ff. :Y)]

    Axel Cael Rebel.
    Het is duidelijk dat, wanneer ik het boekje tevoorschijn haal, ze er nieuwsgierig naar is. Het is glashelder in haar ogen af te lezen. Ik had het boekje ook aan haar gegeven zodat zij erin kon kijken en haar gedachtes erover met mij kon delen, misschien had zij iets wat ik over het hoofd zag. Angel keek er dan ook belangstellend doorheen en probeert van alles in zich op te nemen. Ondertussen ga ik wel beter voor haar staan en kijk soms onopvallend om me heen.
    Fronsend kijkt zij op van het boekje als ik vraag wie we het eerst gaan ondervragen. Ja, ja, ik weet het nu wel, meestal zal ik dit niet vragen en nu denk je dat ik een tik van de molen heb gehad. Even knippert ze dan ook met haar ogen, maar ik probeer er zo min mogelijk op te letten.
    “Eh…” mompelt ze, duidelijk overrompeld door de vraag en ligt even over haar donkere lippen, waardoor ik even afgeleid raak hiernaar. Dan richt ze haar ogen weer op het boekje, waardoor ik mijn blik van haar ogen afdwing, want dat van daarnet was al ongemakkelijk genoeg. Ik wil niet nog iets erbij hebben.
    “Zullen we anders bij de eerste naam beginnen?” vraagt ze aan mij en kijkt terug op van het boekje welke ik heb gevonden, maar ik keek net op dat moment naar wat Williams aan het doen was. Hij was bijna klaar met bestuderen en legde het op zo’n brancard geval. Ondertussen waren er ook andere mannetjes bij gekomen die hem hierbij hielpen. Op haar vraag hum ik iets dat ik er wel mee eens ben, dat het me niet uitmaakt waar we beginnen, als we maar ergens beginnen. Informatie zal er komen, waardoor we de dader op kunnen pakken.
    “Waarom probeer je dit geheim te houden?” vraagt ze abrupt aan mij, waarop ik opschrik uit mijn gedachten, wat duidelijk te zien was en haastig keek ik naar haar terug. Ik pak het boekje uit haar handen met de handschoenen om en doe het in een plastic tasje die ik in de binnenzak van mijn jas bewaar. “Omdat als Williams dit vind, dan gaat hij het eerst met anderen onderzoeken en op dit moment hebben we alle bewijsstukken nodig die we ook maar kunnen vinden.” Ik haalde even een wenkbrauw omhoog. “Of had je soms een beter plan?”
    Ik zucht diep als net op dat moment Williams naar ons roept, of nou ja, niet naar ons maar naar Angel. Of course, I should’ve known. “Kan hij geen enkel moment zonder jou of zo?” gromde ik bijna onhoorbaar, terwijl mijn blik was afgewend en hoewel er duidelijke irritatie in doorschemerde omdat we in gesprek waren, was er ook iets van jaloezie te bekennen. Natuurlijk wilde ik dit juist niet laten merken, maar het was nu eenmaal gebeurd en ik verdomde mezelf er dan ook om dat zij het misschien had gehoord. Hopelijk zou ze er niets over zeggen, anders kreeg je net zo’n geval van daarnet.


    James Johnsen

    Hij knikt enthousiast. 'Hm, nu moeten we de cheerleaders en footballers wel bespioneren in hun kleedkamers.' Grijnst hij en lacht kort. 'We moeten wel weten wat ze in hun schild voeren.' Ik knik. 'Maar niet alleen in de kleedkamers. Overal.' Zeg ik en ik sta op. Ik pak Charlie's arm en sleur hem mee naar de gang. Mijn blik valt meteen op twee footballers. Ik pak de pen weer en schrijf op: Rayn en David. Ze staan bij een automaat. Ik loop langzaam naar mijn kluisje, die bijna achter hun is en probeer te verstaan wat ze zeggen.




    Nyan schreef:
    Rayn Golddigger
    'Wat wil jij?' vroeg hij terwijl hij verschillende knoppen indrukte en ik keek naar de 5 zakjes.Ik nam er al 2 van die ik lekker vond."Ik neem deze al."grijns ik.Ondertussen waren er al meer zakjes uitvallen.


    David Pure

    Hij pakt 2 zakjes. 'Ik neem deze al.' Grijnst hij. Ik knik en pak de andere zakjes. Ik kijk hem aan. 'Oke, wat gaan we nu doen?' Vraag ik en ik prop de zakjes in mijn tas. Ik kijk om me heen. Ik zie twee jongens en een loopt met een boekje en loopt naar zijn kluisje, de ander volgt hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Riley nogwat.
    Terwijl ik wegloop hoop ik dat Charlie zegt dat hij wel met mij meeloopt, of dat ik gewoon met hem mee kan gaan, maar dat zegt hij helaas niet en als ik bij mijn kluis kom lopen er alweer tranen over mijn wangen. Ik open mijn kluis en als ik een foto van Charlie en mij er in zie hangen beginnen de tranen alleen nog maar sneller te stromen. Het duurt een behoorlijke tijd voordat ik mezelf weer redelijk in orde heb.
    Zonder iets uit mijn kluis te halen sluit ik hem weer waarna ik naar de wc's loop. In de spiegel zie ik dat mijn mascara een beetje is uitgelopen. Ik zucht zacht, veeg het met wat wc-papier weg en loop dan richting de kantine. Mijn blik zoekt haast automatisch naar Charlie. Als ik zie dat hij behoorlijk wat lol heeft met James, en klaarblijkelijk nu naast hem gaat slapen loop in naar Dave die een eindje verderop staat. Ik glimlach zo overtuigend mogelijk naar hem en druk een zachte kus op zijn volle lippen. 'Slapen we bij elkaar?' vraag ik op een zachte toon aan hem, zijn vrienden die er bij staan negerend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered