• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    'Maar wat als we toezicht hebben, meneer?' probeerde El nog eens,maar tevergeefs hij schudde weer zijn hoofd.Ik zuchtte en kneep zachtjes in haar hand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en leg mijn hoofd op Lou's schouder. Ik kijk de leraar niet meer aan en probeer te angst uit mijn lichaam te bannen maar het lukt niet. We moeten hier binnen blijven maar wat als ik een aanval in de nacht krijg of wat dat Aileen er achter komt?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Als degene met wie ik RPG hier niet meer reageren, schrijf ik me uit. Ik heb geen zin om steeds 10 pagina's door te bladeren en een eeuwigheid te wachten op een reactie.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Als degene met wie ik RPG hier niet meer reageren, schrijf ik me uit. Ik heb geen zin om steeds 10 pagina's door te bladeren en een eeuwigheid te wachten op een reactie.]

    [Het is sowieso niet leuk als er alleen maar one-liners hier geplaatst worden. Als iemand even geen tijd heeft, moge het door school of privé zijn, dan moet je eerst het topic door bladeren op zoek naar een reactie. Dus ik snap je wel op dat vlak. Ik moet alleen de laatste tijd nog best veel doen en ik heb steeds vaker ruzie met mijn vader.
    Nu heb ik wel tijd om wat terug te schrijven, dus zal ik even aan de gang gaan.]


    Axel Cael Rebel
    Een zucht komt over haar lippen gerold, waarna ze een klein, mager glimlachje op haar donker gekleurde lippen tovert. Ik vroeg me af waarom ze deze bijna altijd donker had, vragen deed ik het echter niet, aangezien ze me nog raarder zou vinden. Alhoewel het mij natuurlijk niet uit zou maken, want ze vond me toch al een klootzak.
    Kort knikt zij op wat ik zeg, ook al zou ze niet met me willen praten, ze moest wel. Wanneer we buiten gehoorsafstand zijn en ik haar vertel wat ik gevonden heb, trekt ze haar wenkbrauwen nieuwsgierig op. ‘Dat is geweldig! Lag die bij dit lijk?’ Vraagt ze gelijk, waarbij het zuinige glimlachje op haar gezicht wat breder wordt. Zij veranderd ook snel van emotie, ach, werk is nu eenmaal belangrijker dan zo’n stomme discussie en de situatie van net tussen haar en mij. ‘Dan hebben we gelijk een motief voor deze moord.’ Bedenkt ze en tuit haar lippen als ze er iets over na gaat denken.
    Ik zucht diep, haal het boekje uit mijn zak en laat deze aan haar zien, wel zo dat Williams het niet in de gaten krijgt. ‘Toen ik kort in het boekje keek, was er een lijstje te zien wie haar vijanden waren degene die bij het populaire groepje hoorde.’ Hierbij drukte ik het boekje in haar handen en keek onopvallend om me heen, terwijl ik mijn hand door mijn donkere, korte haar haalde. Mijn hand liet ik nog even op mijn achterhoofd liggen, maar draaide me vervolgens wel terug naar mijn vrouwelijke partner. ‘Wie gaan we eerst ondervragen, volgens jou?’ Eigenlijk gaf ik haar nooit de kans om zelf een keuze te maken, maar nu gaf ik haar eens de voordeel van de twijfel.


    Riley Lauryn Mayer
    Charlie schudt lichtjes met zijn hoofd en knipt zacht in mijn hand. 'Nee, ik ben niet boos of teleurgesteld. Ik begrijp het best,' antwoordt hij op een betuttelend toontje. 'Je hebt waarschijnlijk juist gelijk, we zien wel hoelang we dat volhouden. Wanneer wil je er eigenlijk mee beginnen dan?' vraagt hij, maar hij kijkt me niet meer aan.
    Zijn hand blijf ik stevig vasthouden, zodat hij die niet zo maar los kan trekken. Charlie zegt dan wel dat hij niet boos of teleurgesteld is, maar ik weet niet of ik dat wel geloof. 'Nu nog niet,' antwoord ik op zijn vraag. 'Vanaf morgen denk ik,' mompel ik. Ik kijk hem even aan, bijt op mijn lip en begin dan zachtjes te zingen.
    Bim bam beieren de koster lust geen eiereren,
    Wat lust hij dan?
    Spek in de pan, dat is wat de koster krijgen kan.

    Ik vraag me af of Charlie het liedje nog herkend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Op wie moet ik nog reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    [op niemand, we lopen in de school.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Oh, oke.]


    That is a perfect copy of reality.

    [Toch maar reageren haha.]

    Angelica Wolfe

    Hij zucht diep, haalt het boekje uit zijn zak en laat deze aan mij zien, alleen wel op een manier waardoor het afgeschermt is van Williams. Ondertussen heb ik wel door dat hij zo geheimzinnig doet en ik begin me nu toch echt wel af te vragen waarom, maar nu is het nog niet het moment om te vragen, ik kan mijn nieuwsgierigheid naar het boekje toe amper bedwingen. "Toen ik kort in het boekje keek, was er een lijstje te zien wie haar vijanden waren degene die bij het populaire groepje hoorde."
    Hierbij drukt hij het boekje in mijn handen en kijkt hij redelijk onopvallend om zich heen, terwijl hij zijn hand door zijn donkere, korte haar haalde. Zijn hand laat hij nog even op zijn achterhoofd liggen, maar draait zich vervolgens wel terug naar mij vrouwelijke partner, terwijl ik nieuwsgierig door het boekje heen blader en alles in mij opneem. "Wie gaan we eerst ondervragen, volgens jou?" vraagt hij waardoor ik fronsend op kijk van het boekje. Vraagt hij dat nou werkelijk aan mij? Ik knipper eventjes.
    "Eh..." mompel ik, wat overrompeld door die vraag en ik lik even over mijn donkere lippen om mijn verwarring te verbergen. Hierna richt ik mijn ogen weer op het boekje. Het probleem is dat het wel iedereen geweest kan zijn. "Zullen we anders bij de eerste naam beginnen?" vraag ik aan hem en ik kijk op van het boekje. Die andere vraag brand ook nog op mijn tong. "Waarom probeer je dit geheim te houden?" vraag ik dan toch maar aan hem, al is het wel zonder wantrouwen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.

    Charles Johnsen

    Mijn hand blijf ze stevig vasthouden, alsof ze bang is dat ik me weer los trek en wegga. Ik moet toegeven dat ik die neiging wel heel erg sterk voel, maar ik doe het niet. "Nu nog niet." antwoord ze op mijn vraag. "Vanaf morgen denk ik." mompelt ze. Ze kijkt me even aan, bijt op haar lip en begint dan zachtjes te zingen.
    Bim bam beieren de koster lust geen eiereren,
    Wat lust hij dan?
    Spek in de pan, dat is wat de koster krijgen kan.

    Ik begin te glimlachen, hoevaak we dat wel niet luidkeels hebben gezongen samen, toen we klein waren. Maar het doet me pijn, om zo'n goede vriendin te verliezen. Zo voelt het echt, alsof ik haar verlies. Net als ik iets terug wil zeggen, klinkt er iets door de luidsprekers in de school en tegelijk trilt mijn mobiel in mijn broekzak.
    "Beste leerlingen en personeel,u word verplicht in het schoolgebouw te blijven totdat we de moordenaar gevonden hebben. Uw klassenleeraar, zal u vertellen in welk lokaal u zal moeten blijven en iedereen word verwacht om 6 uur 's avonds in de eetzaalen om eten. Met groeten uw directeur"
    Ik probeer mijn ouderwetse Nokia uit mijn broekzak te vissen, het is zo'n onbreekbaar geval en hij doet het nog prima, al ziet hij er wel wat krakkemikkig uit. Het is een sms van James, die ik gelijk en nieuwsgierig open, met één hand omdat Riley mijn andere hand vast heeft.
    Hoest gegaan? Wel stom dat we nu binnen moeten blijven. Gr, je broer. Ik zucht en wring mijn hand toch los. "Ik moet even antwoorden. Het is James." verklaar ik tegenover Riley, al zeg ik niet wat het is. Het zal nooit meer het oude worden ): Ik slaap vanavond bij jou in de buurt, Charlie. sms ik terug. Ik druk op verzenden en kijk weer terug naar Riley. "We moeten vanavond hier slapen... Vreselijk." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    David Pure

    Ik zie dat Rayn zijn hoofd op zijn armen legt. Een stem roept dat we hier moeten slapen en ik kreun. Ik gooi een snoepje naar Rayns hoofd. 'Ik heb gelukkig nog een voedselvooraad, maar ik denk dat de automaten snel leeg zullen zijn. Zullen we nog wat inslaan?' Vraag ik en ik kijk naar de inhoud van mijn zakje snoep. Hij was bijna leeg.

    James Johnsen

    Ik voel mijn mobiel trillen en ik pak hem weer. Ik had dezelfde als Charlie. Het was de tweede voor de halve prijs, dus dat was makkelijk voor onze ouders. Ik zet mijn tas neer, werp een waarschuwende blik dat ze mijn bal niet moeten pakken en lees de sms. Het zal nooit meer het oude worden): Ik slaap vanavond bij jou in de buurt, Charlie ik lees het sms'je nog eens en typ dan een bericht terug Awwhh, wat jammer. Is goed, als we in de kantine moeten liggen, dan aan de zijkant liggen? ik druk op verzenden en pak mijn bal uit mijn tas. Ik dribbel er even mee en zing zachtjes een liedje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rayn Golddigger
    David kreunde even toen de directeur zei dat we hier moesten blijven slapen.Daarna gooide hij iets tegen mijn hoofd en ik keek op naar hem en zag dat snoepje was.'Ik heb gelukkig nog een voedselvooraad, maar ik denk dat de automaten snel leeg zullen zijn. Zullen we nog wat inslaan?'vroeg hij dan en keek naar zijn zak snoep.Ik deed het papiertje van het snoepje dat hij tegen mijn hoofd gooide eraf en at het snoepje op."Ja is goed,het eten hier is toch niet te vreten."zeg ik en sta op.

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde Elena zuchten en ze legde daarna haar hoofd op mijn schouder.Ik wist dat ze bang was.Ik ben dat trouwens ook en het word nog gevaarlijker als A.te weten komt dat ik weet wat ze gedaan had.Ik drukte een licht kusje op Elena haar kruin en haal even diep adem.Dat deze dag maar rap voorbijgaat.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik voel zijn lippen zachtjes op mijn kruin en sluit mijn ogen even. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment zo weer in slaap kan vallen. Maar als dat gebeurt krijg ik toch vast weer nachtmerries. Ik bijt weer op mijn lip nu gewoon uit gewoonte en kijk wat naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Als ik opzij kijk zie ik dat Charlie begint te glimlachen, iets wat oplucht. Ik wil onze vriendschap helemaal niet kwijt.
    'Beste leerlingen en personeel,u word verplicht in het schoolgebouw te blijven totdat we de moordenaar gevonden hebben. Uw klassenleraar, zal u vertellen in welk lokaal u zal moeten blijven en iedereen word verwacht om 6 uur 's avonds in de eetzalen om eten. Met groeten uw directeur,' klinkt het dan door de luidsprekers terwijl Charlie zijn mobiel uit zijn broek probeert te vissen.
    Nog een opluchting. Dat betekend dat ik vanavond niet naar Dave hoef en het dus eventjes uitgesteld wordt.
    Ik word uit mijn gedachten gehaald als Charlie zijn hand los trekt. 'Ik moet even antwoorden. Het is James,' verklaart hij en hij begint een sms'je terug te typen. Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik op de grond. Meestal zegt hij waar het overgaat als James iets naar hem sms't, maar nu niet. Blijkbaar is het dus nog niet goed,
    'We moeten vanavond hier slapen... Vreselijk,' mompelt Charlie. 'We slapen toch wel bij elkaar?' vraag ik zacht. 'Maar als je liever bij James slaapt is het ook goed hoor,' voeg ik er snel aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "We slapen toch wel bij elkaar?" vraagt ze zacht. "Maar als je liever bij James slaapt is het ook goed hoor." voegt ze er snel aan toe. Ik schud lichtjes met mijn hoofd en houd mijn telefoon in mijn hand, omdat ik verwacht dat ik nog een smsje zal krijgen. "We kunnen wel in elkaars buurt slapen, toch? Dat maakt niets uit." vertel ik haar. "Al zal James ook dichtbij slapen." voeg ik er nog aan toe. Eigenlijk heb ik een momentje nodig, vanavond, met James. Maar dat zal dan maar zo moeten, misschien sluip ik wel als iedereen slaapt naar hem toe.
    Mijn telefoon trilt alweer en ik klik snel het smsje van James aan. Awwhh, wat jammer. Is goed, als we in de kantine moeten liggen, dan aan de zijkant liggen? vraagt hij. Ik knik een beetje in mijzelf. Goed idee, slim broertje. Ik grijns even, hij is toch ouder. Ik ga zo meteen er wel vast heen om bedden te claimen.


    Your make-up is terrible