• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    David Pure

    Ik sta ook op en kijk om me heen. 'Van wie kunnen we geld afronselen' vroeg ik me hardop af. Ik kocht nooit zelf eten, ik stal altijd. Ik zie een kleine eerstejaars jongen en liep naar hem toe. Ik pakte zijn arm en schreeuwde 'Geef me je geld!' Ik kijk even om naar Rayn en grijns.

    James Johnsen

    Nadat mijn bal bijna was afgepakt krijg ik weer een sms'je terug. Goed idee, slim broertje. Ik ga zo meteen er vast heen om bedden te claimen lees ik. Ik stop mijn bal, die wegrolde, en typ wat terug Oja, slim. Ik ga daar zo ook heen. Ik verveel me namelijk en ik heb honger, maar dat heb ik altijd. ik druk op verzend als mijn mobiel ruw uit mijn handen word gerukt. 'Geen mobieltjes!' Blaft de concierge. 'Die neem ik in! Morgen mag je hem ophalen!' Ik zie op de display dat hij verzonden is. Ik werp een boze blik naar de man en raap mijn bal op. 'Ook geen basketballen op de gang!' Hij steekt zijn handen uit naar mijn bal. In een reflex pak ik mijn mobiel en mijn bal en ren weg. Van mijn bal moesten ze afblijven!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    Ik voel zijn lippen zachtjes op mijn kruin en sluit mijn ogen even. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment zo weer in slaap kan vallen. Maar als dat gebeurt krijg ik toch vast weer nachtmerries. Ik bijt weer op mijn lip nu gewoon uit gewoonte en kijk wat naar buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    David ston ook op en keek even rond,ik wist dat we van iemand geld moesten stelen.Ik zuchtte heel zacht en volge hem dan.Algauw had hij een eerstejaars bij de arm genomen.'Geef me je geld!'schreeuwde hij en keek toen grijnzend naar mij.Ik besloot maar mee te doen en grijnsde gemeen ik ging naar het kleine joch toe."Dat kan wat rapper niet?!Komaan heef ons je geld!"schreewde ik toen en toen hij zijn portemonee uithaalde gritste ik het rap uit zij handen en haalde een briefje van 5 en eentje van 10 dollar uit."Net genoeg."grijnsde ik naar David.

    Lou Mc.Down
    Ik dacht na over wat er allemaal was gebeurd vandaag.Het was echt dubbel,ik had goede dingen en slechte dingen meegemaakt vandaag.Ik keek even naar El en zag dat ze naar buiten aan het kijken was.De leerkracht was ook al met iets anders bezig en ik zuchtte zacht,dit ging echt nog lang duren


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zie Ryan en die jongen een jongen hun geld afpakken en vloek zachtjes. Tuurlijk, nu kan hij wel plots de stoere bullebak uithangen. Ik zucht en kijk Lou aan. Als hij durft Lou nog zo eens af te takelen zal hij een andere kant van Elena leren kennen, een kwade.Ik schud die gedachte uit mijn hoofd en druk even mijn lippen op Lou's wang. 'Alles ok?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie schudt lichtjes met zijn hoofd en houdt zijn telefoon in zijn hand. 'We kunnen wel in elkaars buurt slapen, toch? Dat maakt niets uit,' zegt hij. 'Al zal James ook dichtbij slapen,' voegt hij er aan toe.
    Ik bijt op mijn lip en knik. Ik kan eigenlijk wel snappen dat hij niet dichtbij me wil slapen na dat hele gedoe van net.
    Als Charlie vervolgens weer bezig gaat met sms'en zucht ik zacht en friemel ik wat ongemakkelijk aan de onderkant van mijn hemdje. Hij is normaal gesproken niet met zijn mobiel bezig als ik bij hem ben.
    'Denk je dat het mogelijk om weg te glippen van school?' vraag ik na een tijdje aan Charlie. 'Ik wil niet in de school slapen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze bijt op haar lip en knikt, maar antwoord verder niet. Als ik weer met mijn mobiel bezig ga, hoor ik haar zuchten, maar ik wil James nu gewoon smsen. Ik heb hem gewoon nodig in dit soort dingen. Ze lijkt zich zo ongemakkelijk te voelen, maar ik voel me ook zo eerlijk gezegd. "Denk je dat het mogelijkis om weg te glippen van school?" vraagt ze dan na een tijdje aan me. "Ik wil niet in de schol slapen..."
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. "Ik weet het niet en ik wil het ook niet proberen." antwoord ik. "Ik wil ook alles behalve hier slapen, maar het lijkt me nu niet zo'n geweldig idee om weg te sneaken." vertel ik haar eerlijk. Mijn telefoon trilt weer en ik open het smsje snel, alsof het niet kan wachten. Oja, slim. Ik ga daar zo ook heen. Ik verveel me namelijk en ik heb honger, maar dat heb ik altijd. Ik lach er zachtjes om en begin gelijk terug te typen. Vreetzak. Ik heb geen honger en ik heb geen eten. Hierna doe ik mijn telefoon weg.
    "Ik ga naar de kantine..." zeg ik tegen haar, op een wat twijfelachtige toon. "Een bed kiezen enzo. Ga je mee of blijf je hier?" Het laatste had ik eigenlijk niet willen zeggen, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om zomaar weg te gaan en haar hier achter te laten.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie haalt lichtjes zijn schouders op. 'Ik weet het niet en ik wil het ook niet proberen,' antwoordt hij. 'Ik wil ook alles behalve hier slapen, maar het lijkt me nu niet zo'n geweldig idee om weg te sneaken'. Ik knik. 'Daar heb je een punt,' mompelt ik.
    Charlie's mobiel trilt en hij opent gelijk het sms'je. Nadat hij iets heeft geantwoord stopt hij zijn mobiel weer weg.
    'Ik ga naar de kantine...' zegt hij op een twijfelachtige toon. 'Een bed kiezen enzo. Ga je mee of blijf je hier?' vraagt hij. Ik slik de brok in mijn keel door en schud geluidloos mijn hoofd. Het is wel duidelijk dat hij me er niet bij wil hebben, dan ga ik hem ook niet lastig vallen. 'Ga jij maar,' mompel ik zacht en met mijn blik op de grond gericht. 'Ik moet nog iets uit mijn kluis halen,' verzin ik vervolgens waarna ik me zonder hem aan te kijken omdraai en de andere kant op loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    David Pure

    Ik grijns als hij 15 dollar uit zijn portemonee haalt en ik duw hem tegen de kluisjes. 'Oprotten, dwerg!' Snauw ik en ik kijk de jongen, die wegrent, na. Dan kijk ik naar Rayn 'Haha, zag z'n gezicht!' Zeg ik lachend. Ik trek de briefjes uit zijn handen. 'Wat gaan we kopen?' Vraag ik terwijl ik naar de automaten kijk.


    James Johnsen

    Ik hoor dat de concierge achter me aankomt en ik grijns. Perfecte training voor de volgende wedstrijd. Ik hoor mijn mobiel bliepen en ik lees het sms'je. Vreetzak. Ik heb geen honger en ik heb geen eten. ik grijns, kijk achterom en ga nog sneller rennen. Haha, ik koop wel wat. De conciërge rent nu achter me aan. Ik zat op m'n mobiel op de gang en stuiterde met m'n bal. ik verzend hem en kijk achterom. De concierge is niet meer te zien. Dan knal ik tegen iemand op. Ik val op de grond, mijn bal rolt weg en kijk diegene aan. 'Sorry.'

    Wie wilt dat James tegen hem of haar aanrent?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rayn Golddigger
    David doewde de kleine tegen de kluisjes en zei dat die moest oprotten.Algauw rent de eerstejaars weg.'Haha, zag z'n gezicht!'zei hij lachend en ik lachte ook mee.David nam de broefjes iut mijn handen en vroeg wat we gignen kopen."Eten!"zei ik lachend.Voor mij was het algelijk wat we aten.

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde wat geroep op de gang ,die ik maar al te goed kende.De footballplayers.Ik hoorde Elena zachtjes vloeken.Ik keek haar even aan.Nu zat ik eingelijk ook vast aan die bullebak.Ik voelde niet veel later Elena haar zachte lippen tegen mijn wang en ik kijk haar aan met een licht glimlachje.'Alles ok?'fluisterde zachtjes en ik knikte."Ja ,het gaat wel."zeg ik zacht en glimlach naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    Ze knikt. "Daar heb je een punt." mompelt ze. Als antwoord lijkt ze wel een brok door te slikken en schud ze geluidloos met haar hoofd. "Ga jij maar." mompelt ze zacht en met haar blik op de grond gericht. "Ik moet nog iets uit mijn kluis halen." zegt ze vervolgens en zonder mij aan te kijken draait ze zich om en loopt ze weg. Mijn hart lijkt te breken als ze weg loopt, ik wil naar haar toe en ik wil bij haar zijn. Hoewel ik nu liever alleen ben, wil ik niet dat ze me afwijst en weggaat. Mijn telefoon gaat en ik vis hem uit mijn broekzak. ik koop wel wat. De conciërge rent nu achter me aan. Ik zat op m'n mobiel op de gang en stuiterde met m'n bal Ik kan er niet eens om lachen en besluit er niet op te antwoorden. Ik bijt hard op mijn lip als ik naar de kantine loop, tot er iemand tegen me opbotst en ik val. "Sorry." Op dat moment kijk ik James aan, maar ik krijg het niet voor elkaar te lachen, maar begin juist te huilen.


    Your make-up is terrible

    David Pure

    'Eten' zegt hij lachend en ik loop naar de automaat en prop de briefjes om ste beurten erin. Ik duw wat nummers in en iets van 5 zakjes vallen eruit. 'Wat wil jij?' Vraag ik terwijl ik nog meer knoppen induw. Ik haal een van de zakjes eruit en open hem. Ik steek mijn hand erin. Ik heb nu tenminste genoeg tot morgen.


    James Johnsen

    Ik zie dat de jongen waar ik tegenop botste begint te huilen. Ik kijk nog eens goed en kijk in de felblauwe ogen van Charles. Ik kruip naar hem toe en sla mijn arm om Charlie heen. 'Gaat het?' Fluister ik. Ik zie dat een hoop kinderen aan het staren zijn en ik werp ze een boze blik. 'Oprotten.' Sis ik naar hun. De meeste lopen inderdaad weg, anderen blijven nog kijken. Ik besluit ze te negeren en kijk Charlie aan. 'Kom, laten we even ergens anders heengaan.' Zeg ik tegen hem en ik kijk hem aan. Het voelt zo enorm rot als je tweelingbroer aan het huilen is, je hebt dan de neiging om ook te gaan huilen. Hij is een deel van mij, als hij zou sterven zou een deel van mij sterven. Als hij gewond raakt, raakt een deel van mij gewond. Dat is gewoon zo. Ik heb zo'n gevoel dat het ook zo andersom is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James heeft alles al vrij snel door en kruipt naar me toe, om zijn arm om mijn heen te kunnen slaan. "Gaat het?" fluistert hij en ik schud met mijn hoofd, woorden komen er op het moment gewoon niet uit. Ik merk hoe hij de starende kinderen w eg probeert te jagen en ik ben blij dat hij wat meer 'aanzien' heeft op school dan ik, naar mij zouden ze helemaal niet luisteren en sommigen luisteren nog naar James. Hierna kijkt hij mij weer aan. "Kom, laten we een ergens anders heen gaan." zegt hij. Ik knik lichtjes en kom samen met James weer overeind. Ik weet wel dat hij de beste tweelingbroer is die ik kan wensen. Hoewel ik het toppunt van onpopulair ben en hij een stuk normaler is, luistert hij toch altijd en helpt hij me, waar we ook zijn.
    Ik klem me vast aan zijn hand met die van mij, iets wat ik zelden in het openbaar doe, maar nu heb ik die steun gewoon nodig. Omdat alle lokalen nu wel bezet lijken te zijn, trek ik hem wat loom mee de jongenswc in, terwijl de tranen over mijn wangen blijven biggelen. Mijn ene wang is nog altijd opgezwollen en paars/blauw. Zodra we in de wc's zijn, omhels ik James zo stevig als mogelijk, gewoon omdat het kan. Mijn hoofd druk ik tegen zijn borstkas omdat hij wat groter en breder is dan ik ben.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    Ik leun weer met mijn hoofd op zijn schouder en kijk zuchtend naar de leerkracht. Dan worden er matrassen binnengedragen. Ik kijk afwachtend naar hem en wacht tot hij toestemming heeft om er één te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Hij pakt mijn hand stevig vast en ik knijp er zacht in. Hij trekt me mee naar de jongenswc. Hij huilt nog steeds. Zodra we binnen zijn, omhelst hij me stevig en drukt zijn hoofd tegen mijn borstkas. Tranen springen in mijn ogen, dit was vreselijk om te zien. Ik sla ook mijn armen om hem heen. Ik sluit mijn ogen en laat hem uithuilen. Als hij klaar is vraag ik zacht wat er gebeurd is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James slaat zijn armen ook om mij heen en laat me gewoon uithuilen. Mijn gesnik word steeds zachter en zachter en uiteindelijk vraagt James wat er gebeurd is. Ik haal mijn gezicht van zijn borstkas af en staat met mijn identieke ogen in die van hem. "Ze zei... dat ze me minder wilt zien en dat we andere vrienden moeten maken." snif ik. Ik veeg de tranen van mijn goede wang, van mijn pijnlijke wil ik het nog niet eens proberen. "Moet ik haar nu maar gewoon vergeten ofzo?" vraag ik dan, ik wil goede raad van mijn tweelingziel hebben nu, ik weet dat hij het beter kan beantwoorden dan iemand anders.


    Your make-up is terrible