• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Hij haalt zijn gezicht van mijn borstkas en staart met dezelfde ogen als die van mij in mijne. 'Ze zei... Dat ze me minder wilt zien en dat je andere vrienden moeten maken.' Hij veegt de tranen van zijn goede wang, zijn andere ziet er pijnlijk uit, en snift. 'Moet ik haar nu maar gewoon vergeten ofzo?' Vraagt hij. Ik bijt op mijn lip en denk na. Ik weet dat het voor Charlie heel moeilijk is om vrienden te maken. Ook weet ik dat hij Riley echt heel leuk vindt. Zij is echt een van zijn weinige vrienden. Ik zucht zacht en kijk hem recht aan. 'Meisjes zijn rare wezens. Als je ze bijvoorbeeld een compliment geeft dan ontkennen ze die en als je ze beledigd zullen ze dat voor altijd onthouden... Riley is ook een meisje, ' ik besef dat hij antwoord wil inplaats van filosofisch gezwets. 'Ik denk dat je haar een tijdje met rust moet laten en over een paar dagen of een week weer eens met haar miet gaan praten. In de tussentijd ga je gewoon met mij om.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Sorry.' Ik leg medelevend mijn hand op zijn schouder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij bijt op zijn lip en lijkt na te denken. Dan zucht hij zacht en kijkt hij me recht aan, ik bereid me alvast voor. "Meisjes zijn rare wezens. Als je ze bijvoorbeeld een compliment geeft dan ontkennen ze die en als je ze beledigd zullen ze dat voor altijd onthouden... Riley is ook een meisje." Ik knik, dat weet ik maar al te goed, vreemde wezens. "Ik denk dat je haar een tijdje met rust moet laten en over een paar dagen of een week weer eens met haar moet gaan praten. In de tussentijd ga je gewoon met mij om." Hij bijt op zijn lip en kijkt me aan. "Sorry." Hij legt medelevend zijn hand op mijn schouder. "Ik vind het wel leuk om met jou wat meer tijd door te brengen..." biecht ik dan op. "Je hebt gewoon gelijk, dat moet ik doen. Je hebt best goed advies over meisjes." grinnik ik, omdat hij er helemaal niet op valt. "Pfft, de volgende op wie ik val zal een jongen zijn, die zijn veel minder moeilijk." vervolg ik daarna.


    Your make-up is terrible

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    Ik leun weer met mijn hoofd op zijn schouder en kijk zuchtend naar de leerkracht. Dan worden er matrassen binnengedragen. Ik kijk afwachtend naar hem en wacht tot hij toestemming heeft om er één te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    'Ik vind het wel leuk om met jou wat meer tijd door te brengen...' Biecht hij op en ik grijns. 'Je hebt gewoon gelijk, dat moet ik doen. Je hebt ook best goed advies over meisjes.' Grinnikt hij en ik grinnik mee, ik viel niet op meisjes. 'Pfft, de volgende op wie ik val, zal een jongen zijn. Die zijn veel minder moeilijk. Ik grinnik. 'Tenzij hij een andere geaardheid heeft.' Zeg ik zacht. Dan kijk ik rond. Mijn bal is weg, waar is mijn bal? Mijn bal is weg! Ik blijf rond me heen kijken met grote ogen. Hij rolde weg toen ik tegen Charlie aanbotste, waar hij heen is gegaan weet ik niet. Ik had het te druk voor mijn bal.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James grinnikt. "Tenzij hij een andere geaardheid heeft." zegt hij zacht, waardoor ik zacht moet zuchten. Dat kan natuurlijk ook. Eigenlijk is dat logischer, ik ken alleen James die ook op jongens valt... Heel even komt er een zeer vreemde en storende gedachte bij mij op, die ik snel van mij af schud. Dat is absurd, James is mijn tweelingbroer. Ik zie James met grote ogen om zich heen kijken en frons eventjes. "Whats up, James?" vraag ik daarna aan hem. Mijn stem klinkt nog lichtjes vervormt door de tranen van daarnet, maar ik voel me al iets minder gebroken door hem.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Whats up, James?' vraagt hij aan mij. Zijn stem klinkt nog ietsjes vervormd, maar het valt niet erg op. 'Mijn bal...' mompel ik. 'Mijn bal is weg.' zeg ik en ik kijk hem verbaast aan. Ik was mijn bal nooit kwijt. Ik was ook een van de weinige die aan basketbal deed op deze school, de meesten deden aan football of cheerleaden. Ik vond Football veel te ruw en Cheerleaden was voor meisjes, al zag je soms ook jongens die daaraan deden. 'Weet jij waar mijn bal is?' vraag ik aan Charlie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Mijn bal..." mompelt hij en ik kijk hem wat fronsend aan. 'Mijn bal is weg." herhaalt hij en hij kijkt me verbaasd aan. Dit vind ik al helemaal vreemd, hoe kan James nou zijn bal kwijtraken? Hij slaapt bijna met dat ding! "Weet jij waar mijn bal is?" vraagt hij aan mij en ik schud traag met mijn hoofd. "Je hebt hem al niet sinds ik je tegen ben gekomen." zeg ik tegen hem. "Kom, dan gaan we hem zoeken. Komt wel goed." Volgens mij betekent die bal evenveel voor hem als Riley voor mij betekent. Ik pak zijn hand weer vast en verstrengel onze vingers, waarna ik hem weer uit de jongens wc's leid. Dat ziet er vast vreemd uit, twee kerels die hand in hand uit de jongens wc's komen... Ik besteed er niet teveel aandacht aan. "Weet je nog wanneer je hem had?" vraag ik aan hem terwijl we terug lopen naar waar we vandaan kwamen.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij schud traag met zijn hoofd. 'Je hebt hem al niet sinds ik je ben tegengekomen.' Zegt hij. 'Kom dan gaan we heb zoeken. Het komt wel goed.' Ik knik verbaast en hij pakt mijn hand. Hij leidt me de jongens wc's uit. 'Gay!' Hoor ik iemand achter ons roepen, maar ik negeer hem. 'Weet je nog waar je hem had?' Vraagt Charlie en ik knik. 'Ik was met jou aan het sms'en en toen pakte de conciërge mijn mobiel af. Toen wou hij mijn bal afpakken, dus ik pakte mijn mobiel en mijn bal terug en rende weg.. De man rende achter me aan, hij stopte, ik keek om en ik knalde tegen jou aan. Mijn bal rolde weg, maar ik ging naar jou toe om je te troosten.' Vertel ik en ik kijk om me heen of ik hem ergens zie.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Het scheldwoord snijd dwars door mij heen en laat een nog groter gapend gat achter. Toch doe ik alsof het me niet deert, tegenover degene die het riep en tegenover James. James knik even. "Ik was met jou aan het sms'en en toen pakte de conciërge mijn mobiel af. Toen wou hij mijn bal afpakken, dus ik pakte mijn mobiel en mijn bal terug en rende weg.. De man rende achter me aan, hij stopte, ik keek om en ik knalde tegen jou aan. Mijn bal rolde weg, maar ik ging naar jou toe om je te troosten." vertelt hij en hij kijkt om zich heen, op zoek naar de bal. "Dat vind ik echt lief van je..." mompel ik, dat hij zijn bal daarvoor kwijt is geraakt. "De conciërge is echt gek!" verklaar ik snel erna, om niet wéér emotioneel of zo te worden. Vervolgens zie ik zijn bal in een hoekje van de gang liggen, een stuk verder op. Ik grijns en tik James aan om naar de bal te wijzen.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Dat vind ik echt lief van je...' Mompelt hij. 'De conciërge is echt gek.' Verklaart hij snel. 'Achja, je bent mijn broer, dat is belangerijker dan mijn bal.' Mompel ik. Hij tikt me op mijn schouder en wijst naar de hoek van de gang. Ik kijk hem dankbaar aan en loop er snel heen. Ik pak hem, dribbel even en kijk Charlie aan. 'Dankje!' Zeg ik. 'Zullen we zo bedden uitzoeken?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Achja, je bent mijn broer, dat is belangrijker dan mijn bal." mompelt hij. Het zijn maar woorden, maar wel woorden die ervoor zorgen dat ik me opnieuw weer een beetje iets voel, na dat gedoe met Riley. Als ik hem op de bal wijs, kijkt hij me dankbaar aan en loopt hij er snel heen. Hij pakt hem, dribbelt ven en kijkt mij aan. "Dank je!" zegt hij en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. "Zullen we zo bedden uitzoeken?" vraagt hij en ik knik gelijk. Ik knik heftig. "Ja, wie er het eerste is!" roep ik, waarna ik het op een sprinten zet richting de kantine. Daar zouden toch de bedden staan, of ben ik nu gek?


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij knikt gelijk en ik grinnik. 'Ja, wie er het eerste is!' Roept hij en hij rent weg. Ik grijns en ren achter hem aan. Ik hou van wedstrijdjes. Al redelijk snel ren ik naast hem, ik heb een goede conditie door basketbal. Ik steek mijn tong nar hem uit en ga voor hem rennen. 'Je haalt me toch nooit in!' Zeg ik tegen hem. Ik grijns even als de kantine in zicht komt en kijk naar achter om te zien waar Charlie is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James rent al snel naast mij, door zijn gesport is zijn conditie beter en hij heeft langere benen. Hij steekt zijn tong uit en ga voor mij rennen. "Je haalt me toch nooit in!" zegt hij tegen me. Ik lach erom omdat ik weet dat het waar is en ren door. Zo half struikelend kom ik achter James aan en bereiken we uiteindelijk de kantine, waar ik zo half hijgend blijf staan en breed grijns. "Je bent veel te snel voor mij, James." grinnik ik. Mijn conditie is echt barslecht, dat is wel te merken. Ik veeg mijn wat langere haar aan de kant en geef hem een plagerig duwtje.


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    'Je bent veel te snel voor mij, James.´grinnikt Charlie. Ik grijns ´Ik heb gewonnen!´roep ik blij. Charlie geeft me een duwtje en ik doe net alsof ik omval. Ik lach even en sta weer op. Ik loop samen met Charlie de kantine binnnen en zie dat ze bezig zijn met de matrassen klaarleggen. Ik kijk Charlie aan. ´Aan jou de keus, welk bed kies je? Ik ga wel vlak bij je liggen.' zeg ik en ik laat mijn bal rondjes op mijn vinger draaien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Ik heb gewonnen!" roept hij blij. Ik gun hem die winst meer dan mezelf. Als ik hem een duwtje geeft, doet hij alsof hij omvalt en staat hij lachend weer op. Dan lopen we samen naar de kantine, waa ze net bezig zijn met de matrassen neerleggen. "Aan jou de keus, welk bed kies je? Ik ga wel vlak bij je liggen." zegt hij en hij laat de bal rondjes op zijn vinger draaien. Ik kijk er even naar en dan naar de matrassen. Uiteindelijk kies ik er eentje uit die tegen de muur staat. "Daar zo." zeg ik tegen hem. Ik loop er heen en gooi mijn tas op het bed, waarna ik er op neer plof. Ik kijk James even kort grijnzend aan, maar mijn grijns is niet gemeend. Ik wil gewoon naar huis, naar mijn eigen kamer en alleen zijn daar, of met James. Niet op school.


    Your make-up is terrible