• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Firebolt~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Firebolt~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rayn Golddigger
    Lui schudde hij zijn hoofd 'Mijn eten is nog niet op.' antwoord hij dan en neemt nog een hap snoep.Hoe kon hij nou zoveel ongezonds eten en toch zijn conditie goed behouden?Ik legde mijn armen op de tafel en legde mijn hoofd erop.Ik zuchtte even en hoorde toen een oproep van de directeur dat we hier moesten overnachten.Kon deze dag nog erger?

    Lou Mc.Down
    'Is goed.'zegt ze zachtjes en huppelde ofja bijna. 'Geen hyper gedoe meer.''Of ja ik probeer het toch.' vervolgde ze erachterna.Plots ging er een oproep af vand de directeur waar hij bevestigt dat we hier moeten blijven.Ik zuchtte en keek El aan."Ik hoop cht dat ze rap doorhebben dat A.De dader is."mompel ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik denk niet dat ze er snel achter gaan komen, ik bedoel denk je niet dat ze op zulke dingen voorbereid is? Misschien heeft ze een motief of zo of heeft ze handlangers.' Ik zucht zachtjes en knijp zachtjes in zijn hand. 'Alles komt wel goed, het moet wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik denk niet dat ze er snel achter gaan komen, ik bedoel denk je niet dat ze op zulke dingen voorbereid is? Misschien heeft ze een motief of zo of heeft ze handlangers.Ik zuchtte , en veolde haar zachtjes in mijn hand knijpen.'Alles komt wel goed, het moet wel.' ik knik zachtjes."Ik hoop het "zeg ik zachtjes en druk een zacht kusje op haar wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Bennett
    'Zullen we nu niet beter naar ons lokaal gaan zoals de directeur gezegd had?' vraag ik hem zachtjes en druk heel even teder mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Zullen we nu niet beter naar ons lokaal gaan zoals de directeur gezegd had?'vroeg ze zachtjes en drukte haar lippen even op de mijnde.Ik knikte zachtjes."Ja mischien is dat het beste."zucht ik en ga methaar me terug naar binnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    We lopen het lokaal binnen en ik laat me zuchtend op een stoel vallen. Ik kijk even naar Lou en bijt even op mijn lip. A is er nog niet. Zou er nog een dode zijn gevallen ondertussen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    We gingen het lokaal binnen en El liet haar zuchtend op een stoel vallen ik ging ook op een stoel zitten ,maar bleef gewoon stil.Ik ging even met een hand door mijn haar en keek toen weer naar Elena,er waren er nog maar weinig mensen hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk naar de leerkracht en dan terug naar Lou. 'Waar is iedereen?' vraag ik hem zachtjes maar hij weet vast het antwoord ook niet omdat hij de hele tijd bijna bij mij was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -nvm

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly > Firebolt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ben terug van reis )
    Lou Mc.Down
    'Waar is iedereen?' vroeg Elena en ik haalde mijn schouders op en keek naar haar."Ik weet het niet."mompel ik zachtjes.Ik zag Aileen hier ook nier ,dus voelde ik me nog een klein beetje veilig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht 'Meneer?' De leraar kijkt me aan. 'Mogen we niet een matras nemen en een plekje zoeken alsjeblief?' vraag ik hem met een lieve glimlach. Ik pak voorzichtig ondertussen Lou's hand vastt.

    [was het leuk? :)]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Meneer?' vroeg ze en de leerkracht keek ons aan.'Mogen we niet een matras nemen en een plekje zoeken alsjeblief?' vroeg ze met een lieve glimlach en nam mijn hand vast.Hij zuchtte even en schudde zijn hoofd.'Dat kan helaas niet,wij zijn verantwoordelijk voor jullie en moeten toezicht houden,dus dat kan ik niet toestaan'zei hij en lipbijtend kijk ik Elena aan.

    (ja ben naar fantasialand geweest :3 )

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 21:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik frons even mijn wenkbrauwen maar kijk hem dan terug aan. 'Maar wat als we toezicht hebben, meneer?' vraag ik hem dan. 'Ik bedoel de bibliothecaris moet hier toch ook blijven en als ik en Lou in de bibliotheek slapen?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.