• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    Zodra de lift deuren gesloten zijn kan ik een geamuseerde grijns niet onderdrukken. Niet te geloven dat ze het nog steeds niet weet. Ik ga haar voor naar mijn kamer. Ik sla de deur achter haar dicht en kijk Jaybree aan. "Vreemde manier om een extra zakcentje te verdienen Jaybree" zeg ik geamuseerd "is Caroline daar blij mee?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee

    Ik loop de kamer binnen en kijk rond. Nog voor ik er wat over kan zeggen worden mijn ogen groot van wat hij zegt. "Wat?! Hoe weet u hoe mijn moeder heet?! En hoe ik heet?!" Wie was die man nou weer? En wat dacht hij wel niet mij de les te lezen. Hij was mijn moeder niet... en zelfs haar was het niet gelukt. Ik haal verward een hand door mijn haar en kijk nog eens goed naar hem. Ik moet hem ergens van kennen, maar waarvan?"


    Bowties were never Cooler

    Flitwick schreef:
    Samanda Evans
    'Waarom zou het erg zijn om iemand te willen helpen?' vroeg ik licht dromerig en wijs. Er viel even een korte stilte. 'Als je het wil weten, mijn laatste leuke verjaardag was denk ik toen ik tien werd, of elf. Daarna keken mijn ouders er niet echt meer naar om.' Ik veegde met een slanke vinger het haar uit mijn gezicht. Het bleef ook nooit zitten. Ik nam uiteindelijk toch maar het laatste beetje water. 'Een wisky graag.' zei ik tegen de barvrouw. 'En sorry van net.' zei ik kort en gooide onverschillig een muntstuk op de bar, wat mijn spijt moest versterken. Niet wetend of het nou echt wel een goed idee was om nu alcohol te gaan drinken pakte ik het glas en goot het in een keer naar binnen. Met een kleine tik plaatste ik het glas op de bar, mijn vingers er om heen. De knokkels van de vingers waren wit en er om heen rood, zo wanhopig pakte ik het glas vast. Het lukte me tot nu toe aardig om niet te gaan huilen. En als ik het toch zou doen...? Huilen? Dat had ik mezelf al snel afgeleerd. Een ding wist ik zeker. Ik zou aardig zijn tegen Fiona, de vragen die ze wilde stellen beantwoorden, ook al zou ik gaan huilen.


    Fiona Winter
    Toen ze me vroeg waarom het erg zou zijn om iemand te willen helpen, haalde ik lichtjes mijn schouders op en keek haar lichtjes twijfelend aan. "Omdat sommige mensen je dan een bemoeizuchtige trut vinden?" Opperde ik en wachtte of ze nog wat zou zeggen. Zelf bestelde ik nog een shot. Ja, ik was verslaafd aan Passoa, al zou ik straks misschien een Martini Blanco vragen. Een beetje afwisseling kon nooit kwaad, nietwaar? Kort nadat zij haar drank gekregen had, kreeg ik het mijne en goot het weer in één keer achterover, waarna ik meteen om een Martini vroeg. Ik kon het allemaal wel nog hebben. Ze had antwoord gegeven op mijn vraag en ik probeerde nu om mijn medeleven te onderdrukken, want de meeste mensen hadden daar gewoon geen nood aan en ik begreep het eigenlijk wel. Wat ben je nu met iemand zijn of haar medelijden? Niets toch? De situatie of de herinnering blijft. "Ik heb mijn ouders nog, maar de rest van de familie zijn een verzameling klootzakken bijeen." Ik snoof. "Aardig doen, maar achter je rug zijn ze tegen je. En sommigen praten niet tegen ons meer." Hierna haalde ik mijn schouders op. "Maar ik heb geleerd om er niet lang stil te blijven bij staan. Je kiest je familie niet." Een kleine glimlach sierde mijn lippen en wat mij betreft, was dit onderwerp afgesloten als zij dit wou. "Nou, als jij iets weten, moet je het ook maar vragen."


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Nathan Richard Brooks

    Ik leg mijn hoofd in mijn nek terwijl ik het uitschater. Ze weet het echt niet!! Als ik eindelijk uitgeschaterd ben kijk ik Jaybree geamuseerd aan. "ik weet je moeders naam omdat het mijn tante is" zeg ik grinnikend. "dus logisch dat ik jouw naam ook weet" Ik pak een blikje cola uit de minibar en gooi het naar Jaybree voor ik er zelf een neem. "de laatste keer dat ik je zag was je een 14 jarig snotkind en een stuk netter gekleed" ik kijk haar even vermanend aan. "wat vind caroline er eigenlijk van?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee
    Ik keek hem raar aan terwijl hij het uitschaterde. Het werd me allemaal pas duidelijk toen hij uitgelachen was en het uitlegde. Nu herrinderde ik hem me ook weer. Ik ving zijn blikje en trok een glimlach op. "Nou bedankt. Jij was nou ook niet de coolste toen, Nathan. Met je veels te grote pak en je vage stekeltjes." Ik trok het blikje open en nam een slok. "Ze heeft me hier zelf heen gestuurt om me wat manieren bij te brengen, zodat ik niet elke avond ladderzat, stoned en rokend met een aantal doetjes het bed in dook. Nu slaap ik nog maar met 1 dude per avond maximaal en ik rook niet meer. Ook de drugs zijn totaal weg en ik heb de alcohol gematigt." Ik was eigenlijk best trots op mezelf. "En trouwens dit is het standaard uniform voor de kamermeisjes. Mijn middel is alleen zo smal dat alles zo klein en kort is." Ik nam nog een slok en ging op een stoel in de hoek zitten.


    Bowties were never Cooler

    Samanda Evans
    Ik glimlachte doordat ze woorden sprak die mij nogmaals bevielen. 'Familie heb je niet voor het uitkiezen. Wel of je bij ze blijft of niet.' bevestigde ik wat zij had gezegd. Mijn vinger tikte op de bar en ik bestelde een malt wisky. Di was slecht maar het kon me niks schelen. Ik hunkerde naar een malt wisky, wonderbaarlijk genoeg. Ondertussen, terwijl ik bekeek hoe de bar vrouw druk in de weer was, bedacht ik welke vraag ik het liefst aan Fiona zou willen stellen.
    'Ben je... Weggelopen?' besloot ik uiteindelijk voorzichtig en nam met licht trillende handen het glas aan van de Barvrouw, die zeer waarschijnlijk mijn kers was vergeten en me met een gemeerde glimlach aankeek. Ik glimlachte kort terug, ten teken van dank voor mijn fantastische drankje en ik vestigde mijn aandacht weer op Fiona. Ik wachte op haar antwoord, terwijl ik een slok nam van mijn single malt wisky. Deze smaak was heerlijk en ik herkende de smaak van de lekkerste Schotse single malt: 25 years old Fine Oak. Het beste drankje dat er was. Meestal had Schotland lichtere drankjes waar ik ook erg gesteld op was, maar op dit moment was deze stevigere soort erg aantrekkelijk. Toch zette ik het glas neer en keek Fiona onderzoekend aan. Nog meer dan mijn glas leegdrinken wilde ik weten of Fiona was weggelopen van huis, van haar familie.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ashley Jasmine Moore
    Ik wist zeker dat Katelynn door mijn schokkende lichaam wist dat ik nu aan het huilen was. Ze drukte me namelijk nog dichter tegen zich aan, om vervolgens over mijn wang te strelen. ‘Ik weet niet waarom hij het gedaan heeft. Ik zie geen enkele reden om op iemand als jou vreemd te gaan.’ Zei ze zachtjes, maar ik kon niets terug antwoorden. Voor even was ik mijn woorden dan ook kwijt, sprakeloos.
    ‘Hij heeft net toch wel moeite voor je gedaan?’ Ik knikte zachtjes, nog altijd huilend en schokkerig. ‘Dus hij houdt wel echt van je, maar waarom hij die anderen dingen doet, weet ik niet. Ik vind het ook raar Ashley.’ Er kwam een zachte zucht van Katelynn’s mond. ‘Ik vind het heel zielig voor je. Sorry dat ik zo weinig kan doen.’ Vrijwel direct schudde ik mijn hoofd. ‘Ben je gek?’ snikte ik, ‘Je doet al genoeg voor me: je luistert.’ Vervolgde ik, met een ietwat trillerige stem door het huilen.
    ‘Hoewel ik het erg lief vind dat je aanbood met me mee te gaan,’ begon ik, doelend op wat ze eerder had voorgesteld. ‘Ik moet het zelf doen.’ Zuchtend verliet ik de greep om mijn lichaam van haar, stond weer op uit het bed, maar draaide me vervolgens terug om een zacht kusje op haar voorhoofd te plaatsen. ‘Ga jij maar slapen, ik denk dat ik mezelf eerst de goot in zuip en dat hoef jij niet aan te zien.’ Grinnik ik waterig, terwijl ik alweer naar mijn kleding liep en deze aan begon te trekken.


    Nathan Richard Brooks

    "Nou bedankt Jij was nou ook niet bepaald de coolste toen, Nathan met je veels te grote pak en je vage stekeltjes" zegt Jaybree. "Nou moet je me niet gaan verwarren met Jeremy Jaybree" antwoord ik vermanend. "Ten eerste heb ik nooit stekeltjes gehad. Het was of gemilimeterd, of plat...of dit" zeg ik. "Daarnaast studeerde ik in die tijd nog en droeg ik geen pakken zoals nu. Ik droeg meerendeels gewoon joggingsbroeken en t-shirts of spijkerbroeken. En al helemaal niet wat te groot voor me was..Dat is echt...lelijk" Ik kijk haar afkeurend aan en schud mijn hoofd. "nee dat was ik niett...Maar een paar jaar geleden jatte Jeremy vaak pakken van mij of Doug...Misschien dat je dat herinnert en hij heeft stekeltjes...Maar ik heb nooit stekeltjes gehad" Ik luister even naar Jaybree en schud weer mijn hoofd. "Vind het nog niet Kunnen Jaybree, Je hebt echt geen idee wat voor beeld je op jezelf zet. Je bent nog jong, begrijpt het nog niet. Maar wacht maar tot je ouder bent, echte banen gaat krijgen. Dan gaat dit allemaal tegen je keren. Geloof mij maar" Ik leg mijn sleutels, portomonnee en iphone op het nachtkastje. "Maarja, doe wat je wilt. Jouw toekomst. Alleen beetje zonde dat je die nu al verneukt" Ik kijk haar ernstig aan met mijn groenblauwe ogen en haal een wenkbrouw op. "Oh begin niet met 'wat weet jij daar nou van' gezwets. Ik weet er álles van. Ik heb me toch een partij rond geneukt in mijn jeugd" Ik haal mijn hand door mijn haar en grinnik aan de herinnering. " en de 'jouw toekomst is niet verpest je bent rijk' Nou ik zal je is wat zeggen Dame. Ik moet volgend jaar getrouwd zijn, of althans een vriendin/verloofde en gesetteld zijn anders gaat men pa's bedrijf niet alleen aan mijn neus voorbij maar ook aan die van Doug en Jeremy..." zeg ik, een tikkeltje geïrriteerd. "Dus geloof me maar als ik zeg dat dit tegen je gaat keren"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee
    Ik luisterde geduldig heel zijn preek af. Hij had ergens wel gelijk, maarja, de jongens waar ik echt om had gegeven hadden me altijd hardhandig gedumpt voor een ander nog voor de maand om was. Misschien was ik daarom ook wel zo. Ik durfde me niet vast te leggen, dus ik deed dit maar. Eigenlijk best shocking. Het drinken, tja, dat zat in de familie, maar nu vielen toch best wat stukjes op z'n plaats. Toch kon ik me er niet helemaal in vinden. Ik had geen toekomst. Nooit gehad ook. Ik was wel slim genoeg, maar ik kreeg er nooit de kansen voor. Hij had nog de kans voor het bedrijf. Ik had zelfs dat niet. Mijn baan bij het hotel was voor mij het beste geweest wat me kon overkomen, maar nu begon ik daar zelfs aan te twijfelen. Een traan bingelde over mijn wang en ik staarde naar de grond terwijl ik me langs de muur naar beneden liet schuiven. Ik voelde me nu weer dat kleine meisje van 12 toen mijn ouders me naar een boarding school hadden geschopt om me maar weg te hebben. Dat was de eerste grote gebeurtenis geweest naar het pad waar ik nu op liep... En waar ik totaal geen uitweg meer voor zag.


    Bowties were never Cooler

    NNathan Richard Brooks

    Ik zucht zacht als ik een traan over Jaybree haar wang zie glijden. Ik loop naar haar toe, til haar op en zet haar neer op het bed voor ik naast haar ga zitten. "Luister....Ik weet ook heus wel dat je ouders..." Ik twijfel even, opzoek naar woorden. "Niet de beste keuzes hebben gemaakt wat jou betreft" zeg ik zacht. "Maar je vergeet dat je nog andere familieleden hebt die heel veel van je houden" Ik strijk haar haar achter haar oor zodat ik haar een beetje kan aankijken. "Je weet dat opa en oma met alle liefde voor je zouden zorgen" Dat weet ik omdat ik ze laatst nog over Jaybree heb horen praten. "Of mijn ouders" voeg ik er aan toe. "je bent een slimme meid. Je kan zo veel beter dan dit" Ik denk even na. "Ik wil een afspraak met je maken" zeg ik. "Ik kan er voor zorgen dat je naar een universiteit naar keuze kunt gaan, en dat je als trainee kunt beginnen bij Brooks enterprises, Ik heb geld en macht dus dat kan ik" Ik houd er van om geld en macht te hebben.... "Maar daar zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden Jaybree...."

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 12:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Soubi schreef:
    -Mag ik misschien een samenvatting van jullie persoontjes? Ik moet bekennen dat ik lui ben geweest in het bij lezen..-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fiona Winter
    Ik knikte. Mijn keuze was nog niet helemaal definitief gemaakt, maar grotendeels lag het wel vast. Samen met mijn vader probeerde ik mijn moeder van het feit te overtuigen dat we toch nooit goed genoeg zouden zijn en hun beter gewoon lieten vallen. Toen Samanda me vroeg of ik weggelopen was, kon ik mezelf niet helpen haar geschokt aan te kijken. Ik had mezelf nog zo voorgehouden dat, wat haar verhaal ook mocht zijn, ik de standaardreactie zou vermijden. Gefaald. Ik schudde mijn hoofd. "Ik ben hier vanwege mijn verjaardag. Met mijn ouders heb ik een redelijk relatie. Soms komen we wel eens niet overeen en hebben we redelijk erge ruzies, maar ze zijn er wel voor mij. Maar ik neem aan dat ik mag aannemen dat dit dus jouw verhaal is." Dit soort dingen horen doen me beseffen dat: oké, ik heb een rot familie, maar ik heb wel nog mijn ouders. "Ik zou zeggen..Als je ooit in Portland bent, maar dan moet je me wel nog kunnen vinden." De Martini liet ik wat klutsen in mijn glas voor ik nog een slokje nam. Te snel en ik zou het meteen weten ook. "Maar hoelang ben je al weg? Als ik dat mag weten." Nou, ik had het vast al gezegd. Dat als ik te nieuwsgierig was, ze het gewoon moest zeggen.

    [ Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb zelf geen flauw idee; Enkel waar mijn Mason is, weet ik. Nou ja, Fiona logischerwijze ook]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:14 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [Kan je dan wel een samenvatting van jullie 2 geven? Even in grote lijnen wat er is gebeurd? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ehmmm Nathan heeft met Anna gesext, ze hebben soort van ruzie gehad en gaan morgen uiteten. Nathan ging terug naar de bar waar zijn nicht hem probeerde in bed te krijgen voor sexytimes en nu geeft ie der een preek]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Flitwick schreef:
    Greg
    Ik keek geamuseerd toe hoe Aubree de bal gooide. Met mijn ene hand pakte ik alvast een van de ballen in het rek. Ik keek er even naar, mezelf voornemend deze niet op mijn teen te laten vallen. Met een geveinsde uitdrukking op mijn gezicht inspecteerde ik de baan. Mijn dichtgeknepen ogen speurden langs de baan. Ik werd er geen snars wijzer van, maar ik deed bij mezelf alsof dat wel zo was. Uiteindelijk pakte ik toch aan andere bal, die minder zwaar was maar waarvan ik ook gelijk besloot die niet op mijn teen te laten vallen. Ik liet hem nog even liggen tot Aubree klaar was en gooide toen met een heel vage beweging de bal op de baan. Hij kwam best ver, ging ongelooflijk schuin en stootte uiteindelijk 1 pion om.
    'Joe hoe.' zei ik sarcastisch en droog.


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Uitgeput liet ik me op de grond zakken en ging languit liggen. Op de banen zelf mocht je dat niet doen, of je gleed direct uit, geloof me, ik had het meegemaakt. Niet te geloven hoe glad het daar is eigenlijk.
    "Ik heb een glaasje water nodig" mompelde ik zachtjes. Ik draaide mijn hoofd naar het scorebord dat erboven hing en begon te lachen. "Dat is mijn record gewoon !" zei ik grijnzend. Ik had welgeteld 52 punten, hoe goed was ik wel niet ? Ik stond terug op en liep naar de bar om wat water te halen. Ik zette mijn glas terug op de bar toen ik het had leeggedronken en liep terug naar de baan toe. Met een gil gleed ik uit terwijl ik hoopte dat Greg me zou vangen, anders zou ik sowieso iets pijn doen.