• Laat ik maar bij het begin beginnen. --'

    We zijn een paar maanden geleden verhuist. Dicht bij het huis waar we wonen, wonen er vriendinnen van mijn zusje. Ze ging vaak naar buiten om te rolschaatsen met hun enzo..
    Vandaag lag er opeens een dooie vogel voor onze huisdeur. Achter een auto in onze straat stonden die vriendinnen van mijn zusje te lachen enzo.
    Mijn moeder was woedend. Dus vroeg ze wie het gedaan had. Een meisje beschuldigde haar zusje, die zei dat ze moest van een ander meisje. Nou dat ander meisje begon onmiddellijk te wenen O.o .
    Mijn moeder heeft erna tegen hun gezegt dat ze niet meer bij ons huis mogen aanbellen anders haalt ze er de politie bij. Zelf vind ik dat ze dat eigenlijk al had moeten doen.

    Naja, ik vind dat dit niet kan.
    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    Oh wauw wat flauw.......


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat een rare streek :S Ik snap heel goed dat je moeder zo reageert want zoiets is niet echt normaal...

    Wij hebben wel eens gehad dat er (wij hebben voor de deur een kleine speelplaats) een jongen aan de schommel was vastgebonden door andere jongens en die hadden ze daar achtergelaten en hij kon niet meer los :| Toen had de buurvrouw hem bevrijdt. Echt sneu.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kinderachtig.

    nerveus schreef:
    Wat een rare streek :S Ik snap heel goed dat je moeder zo reageert want zoiets is niet echt normaal...

    Wij hebben wel eens gehad dat er (wij hebben voor de deur een kleine speelplaats) een jongen aan de schommel was vastgebonden door andere jongens en die hadden ze daar achtergelaten en hij kon niet meer los :| Toen had de buurvrouw hem bevrijdt. Echt sneu.


    En nu willen die vriendinnen het goed maken met men zusje. --'

    Wat erg voor die jongen. Dat moet echt een nare herrinnering zijn voor hem O.o


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    Strider schreef:
    Kinderachtig.


    26 - 02 - '16

    Dat is kinderachtig, zeg. Wat bestaan er rare kinderen tegenwoordig.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Glisseo schreef:
    Dat is kinderachtig, zeg. Wat bestaan er rare kinderen tegenwoordig.


    Heel kinderachtig, ik vraag me nu al af wat dat later gaat zijn?


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.