• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    [Oh, sorry. Ik zal zo reageren :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuri Leith Bishop

    Effie begint te lachen en geeft me een zachte stoot met haar heupen, waardoor ik alleen nog maar erger begin te zwalken en te lachen. "Niet hier gek!" zegt ze lachend. "Ten eerste, dan vallen wij.. Niet dat ik dat erg vind.. Ten tweede, andere mensen zien dat. Dat ik mijn mond tegen die twee ging houden wil niet zeggen dat de rest dat ook doet en ten derde.. Dan vallen wij en liggen we op de grond..." Ik volg het allemaal niet helemaal maar knik gewoon.
    Ik merk iets van een lift en een gang, voor ik het weet zijn we al bij haar kamer. Normaal lijkt het toch allemaal even iets langer te duren... "Nou, di's mijn kamer. Doe alsof je thuis bent." zegt Maria wanneer ze ons binnen laat. Ze loopt van ons weg en ik voel hoe Effie mij steviger beetpakt, wat ook wel moet, anders val ik sowieso om. Niet veel later komt Maria al terug met dvd's. "Voila, een paar Rambo's, James Bond, The Lion King.. naja, kijk maar wat je wil zien." zegt ze en ze legt de stapel dvd's op het bed neer, terwijl ik lichtjes knik. Ze loopt weg en Effie neemt me mee naar het bed, om de dvd's te bekijken.
    "Ik zou zeggen The Lion King, volgens mij is dat nu het veiligst voor ons." zegt ze lachend. "Nee, die heb ik al honderd keer gezien. Mijn oudste is er fan van." lach ik zacht. Effie denkt even na en schud vervolgens met haar hoofd. "Ook eigenlijk niet, want die ene leeuw is pedo of zo.. Trouwens, Yuri, wou je die kus nog?" vraagt ze lachend, waarna ik haar verrast aankijk en heftig begin te knikken. Helaas kijkt Effie alweer weg, naar Maria die ook op het bed is gaan zitten en iets zegt, maar ik hoor niet wat. Ze helpt mij nu weer op het bed, waar ik op kruip. Zelf gaat ze er ook op zitten, nadat ze haar schoenen uit heeft gedaan. Ik kijk er even naar en trek dan mijn eigen schoenen ook uit. Much better.
    "Wat is dat?" vraagt Effie dan aan Maria, terwijl ik de films bekijk. Rambo, ik hou wel van een stoere film met Sylvester Stallone. Helaas bekijk ik dat soort films te weinig de laatste tijd, omdat ik er geen tijd voor heb of er gewoon niets van komt. Ik steek het dvdhoesje tussen Maria en Effie in. "Deze." verklaar ik hen.


    Your make-up is terrible

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Vrijwel direct schudde Ashley haar hoofd. "Ben je gek?", snikte ze, "Je doet al genoeg voor me: je luistert." Haar stem was trillerig door het gehuil. Ik glimlachte troostend naar haar. "Natuurlijk"
    "Hoewel ik het erg lief vind dat je aanbood met me mee te gaan. Ik moet het zelf doen." Ik knikte begrijpend. "Dat snap ik Ashley." Zuchtend verliet ze mijn armen en stond weer op uit het bed. Ze draaide zich eventjes om en kuste me zachtjes op mijn voorhoofd. Ging ze nu alweer weg? Wilde ze me nu alweer alleen laten hier? "Ga jij maar slapen, ik denk dat ik mezelf eerst de goot in zuip en dat hoef jij niet aan te zien." grinnikte ze waterig, terwijl ze naar haar kleding liep en deze begon aan te trekken. Ik stond nu ook op uit bed en greep haar arm vast.
    "Je zou hier blijven." zei ik zachtjes, "Je zei het zelf, waarom ga je nu weer weg?" Ik kon wel raden hoe dit overkwam, maar ik wilde gewoon dat ze hier bleef. Het was leuker en gezelliger met haar om me heen. Ze gaf me de warmte die ik al zolang wilde. "Anders ga ik met je mee hoor." zei ik koppig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    N4I5 schreef:

    Austin Joshua Gray.

    Ik had het gevoel dat het onderwerp moeder zwaar lag bij haar. Enkel en alleen al door de blik in haar ogen wist ik dat. Dus ik besloot mijn vrolijke zelve weer te zijn en eerst mensen vrolijk maken tot ik serieus werd.
    "Wel ja, de nobelprijs winnen, een nieuwe dierensoort ontdekken, een robot maken, een ruimtereis maken,". Ik somde een paar van de meest onmogelijk dingen op en begon te grijnzen, "Maar om het toch een beetje realistisch te houden, een wereldreis maken, mijn studies afwerken, iemand vinden waar ik gelukkig mee word, wat een moeilijke taak word want ik ben nog niemand tegen gekomen die mij kan uitstaan, kan ik er aan doen dat ik om 6 uur 's ochtends graag zing ?".


    Carlyle Broocke
    Ik moest lachen, ondanks het feit dat tranen in mijn ogen stonden. Ik mocht hem graag, dacht ik. ' Je kan er niets aan doen. De mens moet verdraagzaam zijn.' Een brede grijns kwam op mijn gezicht. 'Gelukkig zijn er mensen die ook graag zingen voor de haan gekraaid heeft', zei ik dan stilletjes. Ik nam nog een slok en leegde zo mijn glas. 'Je hebt een eh, hoe zal ik het zeggen? Droge humor.' Ik moest lachen. Maar zijgezicht verraadde niets. Nog niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Effie Atkins

    Yuri was toch iets sneller dan Maria haar antwoord. Hij stak een dvd hoesje tussen ons in.
    'Deze,' verklaarde hij. Ik keek even van de dvd, maar Maria en toen naar Yuri. Een tijd bleef ik hem zo zitten aankijken aangezien de woorden niet in mijn hoofd opkwamen.
    'Zeg, wat ben jij schattig eigenlijk,' zei ik met een lachje en ik tikte speels op Yuri's neus, kon er weinig aan doen dat dat mijn eerste woorden waren die in mij opkwamen. Een speelse lach verscheen op mijn gezicht. 'Maar waarom Rambo? Is James Bond niets iets beters? Eigenlijk lijk jij wel wat op hem.. Ook vele vrouwen,' zei ik met een klein lachje, maar besefte me iets later pas dat dat misschien niet echt iets was wat hij wou horen. 'Hmm, ik neem het terug. Jij bent veel en veel knapper dan James Bond.. Trouwens ik was het vergeten.. Wou je die kus nou wel of niet? Wel snel wezen met antwoorden voordat mijn aandacht weer weg is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuri Leith Bisop

    Effie kijkt eerst alleen even naar mij terwijl ik mijn hoofd kantel en terug kijk naar haar. Snapt ze het niet? "Zeg, wat ben jij schattig eigenlijk." zegt ze met een lachje en ze tikt speels op mijn neus, waardoor ik in de lach schiet. Serieus, ik ben niet schattig, maar ik lach teveel om er ook tegenin te kunnen gaan. Een speelse lach verschijnt er op haar gezicht.
    "Maar waarom Rambo? Is James Bond niets iets beters? Eigenlijk lijk jij wel wat op hem.. Ook vele vrouwen" zegt ze met een klein lachje, waardoor ik stop met het lachen en frons. "Hmm, ik neem het terug. Jij bent veel en veel knapper dan James Bond.. Trouwens ik was het vergeten.. Wou je die kus nou wel of niet? Wel snel wezen met antwoorden voordat mijn aandacht weer weg is."
    Hierop knik ik, zonder nog maar een woord gezegd te hebben en grijp ik Effie bij de rand van het shirt wat ze aan heeft om haar naar mij toe te trekken en mijn lippen wat scheef op die van haar te drukken. Hierdoor val ik bijna achterover, maar duw haar nog op tijd weer terug en laat haar shirt weer los, waardoor ik gewoon overeind blijf. "Ik hou van Sylvester Stallone." verklaar ik vervolgens ik grijns even schaapachtig, als verklaring waarom ik die film wil zien en er verder helemaal niets gebeurd is. Dan kijk ik naar Maria. "Hou jij ook van Stallone? Omdat je de film hebt." vraag ik vervolgens aan haar.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Hij knikte en zonder op antwoord te wachten werd ik al aan mijn shirt naar hem toe getrokken. Zijn lippen belanden scheef op die van mij en we vielen bijna achterover. Nou ja, hij achterover en ik voorover. Net op tijd duwde hij weg, voordat ik ook maar zijn kus kon beantwoorden.
    'Ik hou van Sylvester Stallone,' verklaarde hij vervolgens grijnsde hij even schaapachtig. Ik fronste en het duurde een tijd voordat ik doorhad dat hij het over de film had. Eerlijk gezegd kreeg dat pas door toen hij tegen Maria er weer over begon. Even legde mijn vingers op mijn lippen terwijl ik wat beduusd voor mij uit keek. Mijn wangen werden vuurrood en mijn blik stond verlegen.
    'Dat was een kus van jou,' zei ik en ik keek eventjes vaagjes naar Yuri. 'Ik zou jou een kus geven.. Niet andersom.. Hoe lossen we dit nu op?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ashley zegt: je mag Effie houden. (cat))


    †

    Arachno schreef:
    (Ashley zegt: je mag Effie houden. (cat))

    [Mitchell zegt: Ashley had kunnen reageren (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Dat had gekunt, maar gister is er iets ergs gebeurd, dus had ik geen zin om te reageren. Ik zal vandaag overal een post plaatsen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh, dat is kut ;c Maak je maar niet druk hoor en haast je maar niet. Het was als een geintje bedoeld en niet verwijtend.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MissLexi schreef:
    Fiona Winter
    Ik knikte. Mijn keuze was nog niet helemaal definitief gemaakt, maar grotendeels lag het wel vast. Samen met mijn vader probeerde ik mijn moeder van het feit te overtuigen dat we toch nooit goed genoeg zouden zijn en hun beter gewoon lieten vallen. Toen Samanda me vroeg of ik weggelopen was, kon ik mezelf niet helpen haar geschokt aan te kijken. Ik had mezelf nog zo voorgehouden dat, wat haar verhaal ook mocht zijn, ik de standaardreactie zou vermijden. Gefaald. Ik schudde mijn hoofd. "Ik ben hier vanwege mijn verjaardag. Met mijn ouders heb ik een redelijk relatie. Soms komen we wel eens niet overeen en hebben we redelijk erge ruzies, maar ze zijn er wel voor mij. Maar ik neem aan dat ik mag aannemen dat dit dus jouw verhaal is." Dit soort dingen horen doen me beseffen dat: oké, ik heb een rot familie, maar ik heb wel nog mijn ouders. "Ik zou zeggen..Als je ooit in Portland bent, maar dan moet je me wel nog kunnen vinden." De Martini liet ik wat klutsen in mijn glas voor ik nog een slokje nam. Te snel en ik zou het meteen weten ook. "Maar hoelang ben je al weg? Als ik dat mag weten." Nou, ik had het vast al gezegd. Dat als ik te nieuwsgierig was, ze het gewoon moest zeggen.

    [ Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik heb zelf geen flauw idee; Enkel waar mijn Mason is, weet ik. Nou ja, Fiona logischerwijze ook]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Maria Wolf.

    'Ik zou zeggen The Lion King, volgens mij is dat nu het veiligst voor ons,' reageert Effie. Ik glimlach. 'Heh, ik kan veel hebben, as you can see. Ik vind het prima.'
    'Ook eigenlijk niet, want die ene leeuw is pedo of zo.. Trouwens, Yuri, wou je die kus nog?' Ik knipper een paar keer met mijn ogen, waardoor ik begin te grijnzen.
    Kus? Ik heb kennelijk wat gemist. Mijn gedachten dwalen weer af naar Ian.
    'Wat is dat?' 'Ah, dit bedoel je?' vraag ik als ik de foto omdraai en haar de jongen laat zien.
    'Ian. Mijn oudere broer. Deze foto is de enige die ik van hem heb. Een auto ongeluk heeft 'm de das omgedaan.' Mijn broer en ik waren de beste vrienden en de grootste vijanden. We hadden een rivaliteit waar je u tegen zegt. Maar uiteindelijk heeft dat me verder gebracht..
    'Deze,' zegt Yuri dan en legt een film tussen ons in. Ik leg de foto terug in mijn borstzak en knik dan.
    'Ah. Ja, ik hou wel van wat lomp geweld op de avond,' grijns ik. Ik bekijk de achterkant van de film. Een keer voor een habbekrats gehaald ergens omdat ik 'm op tv had gezien. 'Di's de laatste, ik vond het wel lachen hoe ze-' Ik stop met praten als Yuri ineens Effie onhandig kust. Op mijn bed.
    'Zeg, ik zou 't waarderen als jullie de kleren aanhouden, persoonlijk,' zeg ik als ik van bed af kruip en de dvd in de speler gooi. Ik loop naar de minibar en haal voor mezelf een colaatje. Ze praten over Stallone en Yuri wendt zich intussen tot mij. "Hou jij ook van Stallone? Omdat je de film hebt," zegt hij.
    'Ah ja, ik ben niet zo'n acteurkenner, maar ik vind de film wel mooi. Dom lomp geweld is wel m'n ding,' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    - vraag ik als ik de foto omdraai en hem de jongen laat zien.
    Misschien heb ik het mis, maar volgens mij is Effie een meisje ;$-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh ja, zal 't aanpassen.


    No growth of the heart is ever a waste