• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Samanda Evans

    Aandachtig luisterde ik naar haar verhaal. Het zette me aan het denken. Met nog een starre uitdrukking op mijn gezicht nam ik een slokje van mijn malt whisky.
    'Hoelang ik al weg ben? Nu bijna een jaar.' zei ik, even nadenkend en op mijn vingers uitrekenend. 'Ja bijna een jaar, nog een maand.'
    Ik kon het me niet voorstellen dat ze geïnteresseerd was in mijn verhaal, terwijl dat van haar zo veel erger was. Ik zuchtte, en nam mijn laatste grote slok whisky. Het werd rustiger in mijn hoofd, vast door de alcohol. In geen tijden had ik alcohol gehad en wist dat het daarom behoorlijk gevaarlijk was. Maar toch bestelde ik nog een whisky, die ik in een keer achterover gooide en er gelijk nog een bestelde. Daar nam ik een klein slokje van, maar zette hem toen neer. Met mijn vingers prutste ik aan de rafels van mijn korte broekje. Die rafels had ik zelf gemaakt en ik vond ze best goed gelukt. Ook de scheur in het linkerdeel was gaaf, ook al was die niet expres gedaan. Even ging ik verzitten zodat ik geen kramp in mijn bovenbenen zou krijgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Souvenir schreef:
    (...)

    Carlyle Broocke
    Ik moest lachen, ondanks het feit dat tranen in mijn ogen stonden. Ik mocht hem graag, dacht ik. ' Je kan er niets aan doen. De mens moet verdraagzaam zijn.' Een brede grijns kwam op mijn gezicht. 'Gelukkig zijn er mensen die ook graag zingen voor de haan gekraaid heeft', zei ik dan stilletjes. Ik nam nog een slok en leegde zo mijn glas. 'Je hebt een eh, hoe zal ik het zeggen? Droge humor.' Ik moest lachen. Maar zijgezicht verraadde niets. Nog niet.


    Austin Joshua Gray.

    Ik keek haar aan met mijn hoofd een tikkeltje scheef. Ik ? Droog ? Hoe kwam ze daar nu weer bij ?
    "Droge humor ? Ik ? MOI ? Nee, nooit, ik weiger dat te geloven !" zei ik waarna ik met mijn vuist op tafel sloeg. De tafel kiepte bijna om maar ik had snelle reflexen. Nouja, ik wou dat ik snelle reflexen had. Mijn glas belandde op de grond, maar de rest kon ik nog wel redden. Een ober keek me hoofdschuddend aan.
    "Wauw, meneer, hebt u dat gezien ? Ongelooflijk ! Het was gewoon een Ninja in de vorm van een bij !" zei ik met grote ogen.

    Yuri Leith Bishop

    "Ah ja, ik ben niet zo'n acteurkenner, maar ik vind de film wel mooi. Dom lomp geweld is wel m'n ding." grijnst Maria, die ondertussen de dvd in de dvdspeler aan het doen is. Ik grijns even. "Dan mag ik jou wel." zeg ik en ik wijs iets overdreven naar haar. Ik hou wel van meisjes of vrouwen die ook wel actiefilms willen zien en niet die zeikwijffilms, met hun eigen naam.
    "Dat was een kus van jou." zegt Effie en als ik naar haar kijk, zie ik de vage blik en de rode wangen, waardoor ik zacht moet lachen. "Ik zou jou een kus geven.. Niet andersom.. Hoe lossen we dit nu op?" vraagt ze en ik kijk haar even verbaasd aan. Daarna glijd mijn blik naar Maria en verschijnt er een geniepig grijnsje op mijn lippen, die een beetje scheef staat.
    "Ik heb daar de beste oplossing ooit voor." zeg ik en ik sla al triomfantelijk mijn armen over elkaar. "Nu moet jij Maria een kus geven." zeg ik op een wat kinderlijke manier en ik kijk weer terug naar Effie.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Ah ja, ik ben niet zo'n acteurkenner, maar ik vind de film wel mooi. Dom lomp geweld is wel m'n ding,' grijnsde Maria als antwoord op Yuri, daarvoor had ik nog zacht gegrinnikt op haar woorden, dat wij onze kleren moesten aanhouden. Nou je.. Het moest niet, maar ze zou dat wel waarderen.. Niet dat ik van plan was om mijzelf hier nu uit te kleden.. Al hoewel.. Ik begon te lachen en schudde eventjes mijn hoofd terwijl Yuri en Maria verder praatte over Stallone. Hij mocht haar daarom wel en had overdreven naar haar gewezen. Na mijn vraag keek hij mij even verbaasd aan en liet zijn blik daarna glijden tussen mij en Maria, waarna er een geniepig grijnsje op zijn lippen verscheen, ook al was hij dan scheef..
    'Ik heb daar de beste oplossing ooit voor,' zei hij en sloeg triomfantelijk zijn armen over elkaar. Vragend keek ik hem aan en even naar Maria, aangezien zijn blik daar ook was. 'Nu moet jij Maria een kus geven,' zei hij op een kinderlijk manier en keek mij toen weer aan. Even ging er een wenkbrauw omhoog en begon toen te lachen.
    'Ik moet haar een kus geven?' vroeg ik lachend en schudde eventjes met mijn hoofd. 'Been there, done that en dat was verrukkelijk,' zei ik zonder schaamte. 'Maar oké, als jij dat zo graag wilt.. Maar dan heb ik jou nog steeds geen kus gegeven meneer Stallone.' Lachend kroop ik richting Maria op en keek haar met een glimlachje aan. 'Tweede keer vlak achter elkaar gekust worden. Vertel straks maar hoe jij je daar bij voelt,' zei ik met een lachje en drukte zo mijn lippen zacht op die van haar. Al gauw haalde ik mijn lippen weer van haar af. 'Weer verrukkelijk, maar ik deed het maar niet te lang, volgens mij heeft meneertje daaro anders te veel lol eraan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maria Wolf.

    'Dan mag ik jou wel,' zegt hij met een priemende vinger in mijn richting. Ik knipper een paar keer verbaasd met de ogen, waarna ik grijns. 'My my, niet gedacht dat ik daadwerkelijk in de smaak zou vallen bij het andere geslacht,' zeg ik als ik verder klooi aan de dvd-speler. Nadenkend lik ik langs mijn onderlip en druk een paar knoppen in als de twee verder praten over hun kus-afspraakje. Ah, bingo, gevonden. Ik zet de dvd aan en klim weer op mijn bed. Ik trek een zak chips open.
    "Ik heb daar de beste oplossing ooit voor." Ik draai mijn oog wat naar hun richting. Die twee.. wat heeft zich tussen hen voorgevallen dat ik heb gemist? "Nu moet jij Maria een kus geven." Ik knipper een paar keer. God, nee nee nee.
    'Been there done, that en dat was verrukkelijk.' Ik draai mijn hoofd weg van de twee. Dit gaat niet de goeie kant op. Wat die twee ook van plan zijn, ze trekken mij er ineens in mee. Ik schud het hoofd wat zenuwachtig en begin dan wat onhandig te zwaaien.
    'No no no. Ik hou me hier buiten kay? Ik ben dronken en probeer een film te kijken, niet te worden gezoen-' 'Maar oké, als jij dat zo graag wilt.. Maar dan heb ik jou nog steeds geen kus gegeven meneer Stallone.' Effie kruipt mijn kant op.
    'Wow wow, wacht. Listen, die ene keer was voldoende. Ik wil je niet beledigen maar dit is niet echt m'n ding ya'see.' Ik doe mijn best om nog enigszins mijn cool te houden, iets wat me nu meer en meer moeite kost. 'Tweede keer vlak achter elkaar gekust worden. Vertel straks maar hoe jij je daar bij voelt,' zegt Effie die nu ineens heel dichtbij is. Nog voor ik met mijn handen kan zwaaien of weg kan krabbelen heeft ze me gekust. Alweer. Ik zwijg en verroer geen vin. De kus duurde nauwelijks twee tellen. Mijn gezichtsuitdrukking is verrassend neutraal en ik doe mijn best om de lichte blos op mijn wangen te negeren.
    'Ik heb teveel alcohol op,' constateer ik dan. 'Weer verrukkelijk, maar ik deed het maar niet te lang, volgens mij heeft meneertje daaro anders te veel lol eraan.'
    Mijn ogen glijden naar Yuri.
    'Verlangen. Wat een verdomde ellendige emotie is het ook, als we al van emoties kunnen spreken. In hoeverre is verlangen liefde of lust? Dat vraag ik me wel eens af als een pedofiel een klein meisje of jongetje te grazen neemt en oprecht beweert dat hij van hem of haar houdt. Naja, tijd voor wat bloedvergieten,' zeg ik als ik me weer omdraai naar de dvd en de zak opentrek. Met een beetje mazzel word ik nu buiten hun spelletjes gehouden, maar iets zegt me dat ik nog steeds niet veilig ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri Leith Bishop

    Maria kruipt weer op het bed en trekt een zak chips open. 'Been there done, that en dat was verrukkelijk." zegt Effie erop en mijn mond zakt een stukje open. Heb ik dat nou weer gemist? Natuurlijk, het kan ook weer niet anders hé. Maria schud haar hoofd en begint dan wat onhandig te zwaaien. Waar heeft die nou weer last van? Ik trek eventjes mijn wenkbrauw op, echt spraakzaam word ik niet van alcohol.
    "No no no. Ik hou me hier buiten kay? Ik ben dronken en probeer een film te kijken, niet te worden gezoen-" begint ze, maar Effie kapt haar af. "Maar oké, als jij dat zo graag wilt.. Maar dan heb ik jou nog steeds geen kus gegeven meneer Stallone." Ik grijns en Effie kruipt al gelijk naar Maria toe. "Maakt niet uit, dit is veel leuker." grinnik ik daar op.
    "Wow wow, wacht. Listen, die ene keer was voldoende. Ik wil je niet beledigen maar dit is niet echt m'n ding ya'see." begint Maria, maar volgens mij let Effie er niet al te veel op, des te beter voor mij. "Tweede keer vlak achter elkaar gekust worden. Vertel straks maar hoe jij je daar bij voelt." zegt ze en ze kust Maria zonder pardon. Ik joel zacht en klap in mijn handen terwijl ik breed grijns, welke man wilt dit nou niet zien? Helaas is het alweer over binnen enkele seconden.
    "Ik heb teveel alcohol op." constateert Maria dan. "Weer verrukkelijk, maar ik deed het maar niet te lang, volgens mij heeft meneertje daaro anders te veel lol eraan." Ik steek mijn tong uit naar Effie, die dat zei. "Mag ik ook eens?" vraag ik dan vervolgens en ik grinnik eventjes.
    "Verlangen. Wat een verdomde ellendige emotie is het ook, als we al van emoties kunnen spreken. In hoeverre is verlangen liefde of lust? Dat vraag ik me wel eens af als een pedofiel een klein meisje of jongetje te grazen neemt en oprecht beweert dat hij van hem of haar houdt. Naja, tijd voor wat bloedvergieten." zegt Maria en het klinkt allemaal heel random in mijn oren. Ze draait zich weer om naar de dvd.
    "Verlang jij dan nergens naar, Maria?" vraag ik zacht aan haar, op een verleidelijke toon. Toch kan ik me niet lang serieus houden en moet ik er wel zacht achteraan grinniken. "Of ben je bang om je grootste verlangens uit te spreken?"


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Mag ik ook eens?' hoorde ik Yuri vragen en vervolgens grinnikte hij eventjes. Eventjes lachte ik en luisterde toen naar de woorden die Maria opeens zei.
    'Verlangen. Wat een verdomde ellendige emotie is het ook, als we al van emoties kunnen spreken. In hoeverre is verlangen liefde of lust? Dat vraag ik me wel eens af als een pedofiel een klein meisje of jongetje te grazen neemt en oprecht beweert dat hij van hem of haar houdt. Naja, tijd voor wat bloedvergieten,' vertelde ze, waarna ze zich weer omdraaide naar de tv. Ik deed mijn hoofd iets schuin terwijl ik haar bedenkelijk aankeek.
    'Verlang jij dan nergens naar, Maria?' hoorde ik Yuri vragen op een zachte, verleidelijke toon. Blijkbaar kon hij alleen niet serieus blijven en grinnikte zachtjes. 'Of ben je bang om je grootste verlangens uit te spreken?' Eventjes keek ik hem aan. Op de één of ander manier klonken sommige dingen heel anders in mijn oren nu. Verlangen... Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek ze beiden eventjes aan.
    'Ik verlang om tegen iemand aan te kruipen,' mompelde ik zachtjes. 'Niet met gevolg kusje kusje blabla.' Ik zuchtte eventjes. Grotendeels was het mijn eigen schuld dat ik dat niet kreeg... Misschien moest ik maar eens kappen met jongens zo gauw te zoenen.. Misschien... Te veel nadenk werk. Ik schudde even mijn hoofd. Zo gaat mijn humeur de verkeerde kant op en eindigde ik zoals Yuri net aan de bar.. Zo ver wou ik het niet laten komen.. Bovendien was dat niet echt gezellig nu.. We hadden een soort van slaapfeestje, dan hoorde je niet depri te zitten doen. Zelfs Yuri was gewoon vrolijk!
    'Waar verlangen jullie naar?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. Misschien hielp dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maria Wolf.

    'Ah, deze scene is goed. Dan nemen ze die guerilla's te grazen,' zeg ik als ik naar het beeldscherm wijs en op een chipje kauw. Dit hele gedoe doet me vreemd voelen en ik vraag me af of het nog wel verstandig is om tussen deze twee te gaan slapen. Hoe dan ook, misschien moet ik me maar meer op het schieten focussen en minder op mijn zinloze gedachten.
    'Verlang jij dan nergens naar, Maria? Of ben je bang om je grootste verlangens uit te spreken?' Mijn ogen dwalen af van het scherm naar degene die de vraag stelde. Yuri. Ik ben veel gewend. Heel veel. We hebben geregeld samengewerkt met Moordzaken en een aantal hufters voor het gerecht gesleept. En die hufters vertelden maar al te graag wat ze met me zouden gaan doen als ze ooit vrij kwamen. Casanova is een ander verhaal. Hij is een reële bedreiging en ironisch genoeg stelde hij me in een brief exact dezelfde vraag als Yuri me nu stelt. Ik heb niet lang na hoeven denken over die vraag en heb voor mezelf het antwoord al vrij snel gevonden. En inderdaad, ik heb het niet uit durven spreken. Het zou mijn reputatie en mijn baan in gevaar brengen. Sommige verlangens dienen verlangens te blijven. My own guilty pleasure dat niet gedeeld dient te worden met anderen. Dingen die de maatschappij niet toelaat om hardop uitgesproken te worden. Mensen hebben best zieke geesten, alleen niemand uit het. En wanneer het gebeurt, dan staat er een heel team klaar om ze te arresteren.
    'Ik verlang om tegen iemand aan te kruipen. Niet met gevolg kusje kusje blabla,' zegt Effie dan. Dat verbaast me lichtelijk. Ik trek een grijns. 'Ah ja, I get what you mean.'
    'Waar verlangen jullie naar?' vraagt ze dan. Mijn ogen glijden van haar naar Yuri en van Yuri naar het beeldscherm. Het is het beste dat ik de mijne niet uitspreek. Want zie, mijn verlangens zijn van het.. zieke aard.
    'Er zijn inderdaad een aantal dingen waar ik naar verlang. Maar die verlangens horen verlangens te blijven en alleen in mijn hoofd te bestaan. Wat er in mijn geest op dat gebied omgaat, dient daar te blijven, voor iedereens welzijn. De maatschappij zou me niet toestaan om die dingen uit te spreken, dus je hebt gelijk, Yuri. Ik heb verlangens, maar ben te bang om ze uit te spreken,' zeg ik met een flauw grijnsje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ashley Jasmine Moore
    Troostend glimlachte ze naar me, het gaf me een vaag triest gevoel. Volgens mij moest het nog bij me doordringen dat het voorbij was, dat er iets aan mij was dat er ontbrak. Opeens wist ik het, had ik niet genoeg laten zien dat ik van hem hield? Misschien was ik wel gewoonweg te druk bezig geweest met de dingen die ik wilde, hamerde ik telkens op de dingen die hij moest doen of regelen. Had ik te veel van hem geëist? Ondertussen had ik voor zowel mijn zwarte, strakke rok als de netkousen al aangetrokken, maar toen ik dit dacht en hierbij ook nog eens de hand van Katelynn op mijn arm voelde, bleef ik stokstijf stilstaan. De witte blouse nog in mijn handen, welke ik stevig vastklampte.
    Hoorbaar slikte ik, waarna ik hard op mijn lip beet en in de verte staarde, afwezige blik in mijn ogen. ‘Je zou hier blijven.’ Hoorde ik zachtjes, ‘Je zei het zelf, waarom ga je nu weer weg?’ Katelynns stem zei de woorden wel, maar hoewel ik de woorden hoorde, kwam het niet bij me binnen. ‘Je zei het zelf, waarom ga je nu weer weg?’ Had ik te veel van hem geëist en is hij daarom het gezelschap van andere vrouwen op gaan zoeken, of is er iets gebeurd bij hem waar ik niets van weet? Ik snap er sowieso weinig van, maar dit is gewoonweg belachelijk. Waarom had hij geen goede reden erbij gegeven? Waarom doet hij alsof het mijn schuld is? Ik kan wel raden dat ik er als enige mee zit, hij leek maar al te opgelucht toen ik weg liep.
    ‘Anders ga ik met je mee hoor.’ Ik keek op, uit mijn afwezige gedachten naar Katelynn. Ze had een koppige toon in haar stem gehad. ‘Goed,’ zei ik haar, zelfverzekerd en totaal niet met de toon die ik eerder had. ‘Jij mag mee. Om het nog beter te maken: jij moet zelfs mee.’ Vertelde ik haar, waarna ik de witte blouse over mijn hoofd aantrok en deze vervolgens goed deed. Yuri kon het heen en weer krijgen, om het nog even netjes te zeggen. Ik zal hem eens laten zien dat ik over hem heen ben, dat ik hem niet nodig heb en heus wel iemand anders kan vinden.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:40 ]


    Yuri Leith Bishop

    "Ik verlang om tegen iemand aan te kruipen. Niet met gevolg kusje kusje blabla." zegt Effie dan. Ik frons, dat had ik niet achter haar gezocht. Ook geen mannenverslinder ofzo, maar gewoon iemand die rondhupst ofzo iets. Maria trekt een grijns. "Ah ja, I get what you mean." zegt ze. Ik vind Maria op zich vreemd, ze gedraagt zich wel stoer, maar raken die dingen haar dan niet?
    "Waar verlangen jullie naar?" vraagt ze dan. Ik hou mijn mond gewoon stevig dicht bij deze vraag en wacht totdat Maria antwoord. Ik verlang naar Ashley, hevig. Misschien ook wel gewoon om tegen haar aan te kunnen kruipen en haar te horen zeggen dat alles goed is, maar ik heb weinig zin om de sfeer nu te verzieken. Ik ben dan ook blij als Maria begint te praten zodat ik niet hoef te antwoorden.
    "Er zijn inderdaad een aantal dingen waar ik naar verlang. Maar die verlangens horen verlangens te blijven en alleen in mijn hoofd te bestaan. Wat er in mijn geest op dat gebied omgaat, dient daar te blijven, voor iedereens welzijn. De maatschappij zou me niet toestaan om die dingen uit te spreken, dus je hebt gelijk, Yuri. Ik heb verlangens, maar ben te bang om ze uit te spreken." zegt ze met een flauw grijnsje.
    Ik lach zachtjes en haal mijn hand door mijn warrige, blonde haar heen. "Flauw zeg, Maria! Ik herinner me het morgen vast niet meer als je het vertelt en nu zal ik er alleen maar om moeten lachen." zeg ik en ik geef haar een zacht duwtje, waarna ik de zak chips uit haar handen gris en mijn hand erin steek. Met volle mond praat ik verder. "Er zijn vast genoeg mannen die graag zieke fantasieën uit laten komen." Ik wiebel eventjes met mijn wenkbrauw als ik dat zeg. Heel charmant zal het er niet uit zien.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    Op beide gezichten zag ik wel iets zitten van verbazing, of ik verbeelde mij het.. Was het eigenlijk zo raar dan dat ik dat verlangde?
    'Ah ja, I get what you mean,' zei Maria. Een vriendelijk glimlachje schonk ik haar. Ik wachtte geduldig af wie er als eerste zou gaan antwoorden.. Ergens gaf ik er weinig hoop aan en dat was terecht ook. 'Er zijn inderdaad een aantal dingen waar ik naar verlang. Maar die verlangens horen verlangens te blijven en alleen in mijn hoofd te bestaan. Wat er in mijn geest op dat gebied omgaat, dient daar te blijven, voor iedereens welzijn. De maatschappij zou me niet toestaan om die dingen uit te spreken, dus je hebt gelijk, Yuri. Ik heb verlangens, maar ben te bang om ze uit te spreken,' vertelde Maria met een flauw grijnsje. Ik hoorde Yuri zacht lachen en ik keek toe hoe hij zijn hand door zijn haren deed.
    'Flauw zeg, Maria! Ik herinner me het morgen vast niet meer als je het vertelt en nu zal ik er alleen maar om moeten lachen,' zei Yuri en hij gaf Maria een zacht duwtje, waarna hij de chips uit haar handen griste en zijn hand erin stak. Ik fronste iets, volgens mij had ik die zak over het hoofd gezien. 'Er zijn vast genoeg mannen die graag zieke fantasieën uit laten komen,' zei hij met een volle mond. Zijn wenkbrauwen liet hij eventjes wiebelen, niet dat het er charmant uit zag, maar het liet mij wel lachen.
    'En volgens mij heb ik de eerste man al gevonden,' zei ik met een plagerig stemmetje. 'Maar Yuri!!! Jij hebt nog niet gezegd waar jij naar verlangde. Ik heb het verteld, Maria heeft het vertelt.. Nou ja.. soort van.. Ze verlangt naar haar zieke fantasieën, zoals jij ze noemde.. Al vind ik het haast onmogelijk dat een fantasie ziek kan zijn.. en ga nu geen voorbeelden noemen die ziek zijn!' Ik rekte mij uit en griste daarna de zak uit Yuri's hand. 'Ik lus trouwens ook wel wat,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hoelaat is t eigg in de rpg?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Wolf.

    "Flauw zeg, Maria! Ik herinner me het morgen vast niet meer als je het vertelt en nu zal ik er alleen maar om moeten lachen," zegt Yuri, waarna hij me een zet geeft en de chips uit mijn handen grist. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en weet nog net m'n evenwicht te bewaren zodat ik niet van het bed val. 'Daar hebbie een punt,' zeg ik met een klein glimlachje.
    "Er zijn vast genoeg mannen die graag zieke fantasieën uit laten komen," zegt hij met een perverse grijns op zijn gezicht. 'Hm. Laten mannen nu net geen rol hebben in de fantasie die ik in gedachten heb,' zeg ik met een onschuldige glimlach en wend me weer tot het scherm.
    'En volgens mij heb ik de eerste man al gevonden,' zegt Effie met een nietsverhullende grijns. 'Maar Yuri!!! Jij hebt nog niet gezegd waar jij naar verlangde. Ik heb het verteld, Maria heeft het verteld.. Nou ja.. soort van.. Ze verlangt naar haar zieke fantasieën, zoals jij ze noemde.. Al vind ik het haast onmogelijk dat een fantasie ziek kan zijn.. en ga nu geen voorbeelden noemen die ziek zijn!' Ik trek een schuine grijns.
    'Ah ja. Misschien overdrijf ik ook wel. Immers, ieders definitie van 'ziek' kan verschillen. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel benieuwd ben naar Yuri's antwoord hier. Heh, goeie scene dit,' zeg ik en peuter een chipje uit de zak naast me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri Leith Bishop

    "Hm. Laten mannen nu net geen rol hebben in de fantasie die ik in gedachten heb." zegt Maria met een onschuldige glimlach en ze wend zich weer tot het scherm. Ik moet er alleen maar breed door grijnzen, dat klinkt ook best goed eigenlijk. Ik zou nooit iets doen met hetzelfde geslacht, maar de gedachten bij vrouwen is voor mij al genoeg voor bepaalde dingen, die ik nu tegen probeer te houden. Zelfs met mijn dronken hoofd weet ik dat ik er nu niet aan moet denken.
    "En volgens mij heb ik de eerste man al gevonden." zegt Effie met een nietsverhullende grijns, waardoor ik mijn tong naar haar uit steek."'Maar Yuri!!! Jij hebt nog niet gezegd waar jij naar verlangde. Ik heb het verteld, Maria heeft het verteld.. Nou ja.. soort van.. Ze verlangt naar haar zieke fantasieën, zoals jij ze noemde.. Al vind ik het haast onmogelijk dat een fantasie ziek kan zijn.. en ga nu geen voorbeelden noemen die ziek zijn!" Hierdoor richt ik koppig mijn hoofd naar het beeldscherm toe.
    "Ah ja. Misschien overdrijf ik ook wel. Immers, ieders definitie van 'ziek' kan verschillen. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel benieuwd ben naar Yuri's antwoord hier. Heh, goeie scene dit." zegt Maria. Mijn kans om daarop in te spelen is ook weg, dus zucht ik en jat ik de zak chips weer terug naar mijzelf. "Ik voel een hevig verlangen om heel veel chips tijdens deze geweldige scene te eten." verklaar ik voordat ik een handvol in mijn mond prop.


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Ah, ja. Misschien overdrijf ik ook wel. Immers, ieders definitie van 'ziek' kan verschillen. Hoewel ik moet toegeven dat ik ook wel benieuwd ben naar Yuri's antwoord hier. Heh, goeie scene dit,' zei Maria. Ik keek eventjes haar kant op.. Scene? Ik schudde mijn hoofd iets, volgens mij was zij de enige die goed op de film lette.. Ik lette er in ieder geval niet op.
    'Ik voel een hevig verlangen om heel veel chips tijdens deze geweldige scene te eten,' verklaarde Yuri, waarna hij een handvol chips in zijn mond propte. Stiekem moest ik bekennen dat ik nog steeds nieuwsgierig was naar de verlangens van Maria en iets zei mij dat Yuri niet helemaal de waarheid sprak.. Of wel, maar eh.. ja..
    'Hey! Je heet geen Remi, dus delen!' zei ik met een lachje tegen Yuri. Ik boog wat naar hem toe en viste vervolgens de zak weer eens uit zijn hand, daarna ging ik rechtop zitten en keek niet begrijpend naar de film. 'Zeg, waar gaat deze film nou eigenlijk over? Niet dat ik het zal onthouden, maar wil het nu toch wel een beetje meer snappen dan wat ik nu doe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you