• Voor wetenschappelijk werk moet ik een taak over een sport (ik heb dansen gekozen) doen en dit is de inleiding. Ik kan heel goed tegen kritiek dus wees maar heel kritisch!


    Dansen, het is een manier waarop mensen zichzelf uiten. Het is leuk om te zien hoe de dansers hun hart kunnen luchten door een paar simpele bewegingen. Dat vind ik fantastisch.
    Je hoeft niet altijd woorden te gebruiken om jezelf uit te drukken, want uiteindelijk dans je met je hart, niet met je hoofd.


    Ik moest in de inleiding vermelden waarom ik dansen heb gekozen en dit heb ik getypt.
    Nogmaals, wees maar heel kritisch want ik moet mij harder inzetten!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 22:12 ]

    "Je hoeft niet altijd woorden te gebruiken om jezelf uit te drukken"

    Verder vind ik het goed, alleen wat kort.


    You are beautiful, you are love.

    hoe de dansers hun hart kunnen uitluchten
    Is uitluchten een woord??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Montmartre schreef:
    hoe de dansers hun hart kunnen uitluchten
    Is uitluchten een woord??


    Ik denk dat uitluchten uitdrukken moet zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Hmm of luchten...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dansen is een belangrijke vorm van expressie voor de meeste dansers. Je kunt erdoor beter je emoties kwijt, en daardoor raak je sociaal ook vaak beter. Je inlevingsvermogen word beter, je bent minder snel gefrustreerd of erg verdrietig omdat je die emoties kwijt kunt in dansen.
    Ook is dansen in sommige gevallen een hele strikte discipline, waarbij je veel uithoudingsvermogen krijgt en jezelf leert pushen door te zetten.

    Mss helpt dit je wat bij je inleiding^^, het mag wat langer, plus

    Montmartre schreef:
    hoe de dansers hun hart kunnen uitluchten
    Is uitluchten een woord??

    Uitluchten moet luchten zijn^^

    Plus
    Omnivium schreef:
    "Je hoeft niet altijd woorden te gebruiken om jezelf uit te drukken"

    Verder vind ik het goed, alleen wat kort.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mensen. Het is een inleiding, geen volledig verslag. Een inleiding moet niet verschrikkelijk lang zijn, want met deze hoeveelheid tekst voldoet het ook aan de opdracht die Klaus is opgegeven.

    Ik vind het goed, op de taalfouten die hierboven al vermeld staan na. ^^

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:26 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    @ iedereen hierboven. Nederlands is niet bepaald mijn sterkste vak :') het is een inleiding en de leerkracht zei dat het geen hele pagina in beslag moet nemen..