• Ik kan soms echt niet met eten omgaan. Ik was een keer alleen thuis en wou een boterham met stroop. Nu bleek dat die pot stroop was omgevallen en echt het hele aanrecht van de keuken zat onder. Het kostte me vier uur om de plak te verwijderen, ik was net op tijd klaar toen mijn moeder thuis kwam van haar werk.

    En jullie? Hebben jullie wel eens een blunder gehad met eten?

    Ik wild een keer een appel snijden. Sneed ik bijna het topje van mijn middel vinger er af -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nouja.. Het was niet echt een blunder, ik deed het eerder opzettelijk.
    We aten spaghetti, en mijn ouders moesten weg en ik, mijn zus en een vriendin zaten nog aan tafel. We waren elkaar een beetje aan het plagen, en toen gooide ik wat spaghetti naar 'r hoofd - dacht ik. Hij kwam uiteindelijk op de muur terecht, waar toen een oranje/rode vlek op zat. (': Gelukkig is het nu niet meer te zien.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    te veel op op te noemen, ik heb vanmorgen nog de halve pot jam op de tafelkleed gemorst(A)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Predictably schreef:
    te veel op op te noemen, ik heb vanmorgen nog de halve pot jam op de tafelkleed gemorst(A)


    Maar dat ben jij Dania


    "Ignite, my love. Ignite."

    als ik bezig ben met eten is het één grote blunder,..
    ik heb een x toen ik klein was per ongeluk appelmoes in het oor van me oma gegooid -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gister nog. Ik ging bloemkool snijden, maar ik heb die hele kool gemolesteerd x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb laatst het frituur vet op de grond laten vallen. :')


    -

    Ik was gisteren nog met de bus ketchup aan het schudden, maar die stond open, dus toen lag er allemaal ketchup op de grond. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, ik wou hamburgers bakken, toen ik alleen thuis was. En ik mocht dat eigenlijk niet.:X Dus ik bakken, vergat ik de afzuigkap aan te zetten, heel het huis rook naar hamburgers, maar gelukkig was mijn moeder niet boos, omdat ik haar op heb gebeld, en eerlijk heb gezegd dat ik toch hamburgers had gebakken. =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik was een keertje kaas aan het schaven en toen wou die kaasschaaf niet los dus ik een beetje trekken, schoot tie me vel in bij me duim.. had ik een beetje veel bloed en nog wel meer van zulke kleine dingetjes xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik eet veel noodles met chopsticks, en laat ik zeggen... :X daar daar kreeg ik aan het begin veel onzin momenten mee :P gelukkig ben ik nu een chopstick expert (cool)


    Yume ga chikara

    ik moest pizza ophalen,
    en ik wou in auto stappen liet ik de pizza uit de doos vallen xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget