• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Ja ja, je hebt gelijk" zei ik lachend. Ik deed mijn schoenen uit en ging op het zand zitten. Mijn goudkleurige ogen waren gericht op de golven die veroorzaakt werden door de zee. De rood-oranje gloed van de zon scheen op mijn gezicht wat me deed glimlachen. Ik trok mij knieën op en legde mijn armen eromheen. Dezelfde glimlach als daarnet sierde mijn gezicht, maar deze was ietjes groter waardoor mijn witte tanden zichtbaar werden.
    "Ik kom hier elke avond naartoe, zeker weten" zei ik zeker van mijn zaak. Ik keek even opzij naar Greg, glimlachte even en richtte mijn aandacht toen weer op de zee. Het ruisen maakte me rustig.

    Greg Brookville
    Toen ze me aankeek, keek ik terug en glimlachte even. Ik zat met mijn benen in een knik naast mijn lichaam, ik steunde op mijn linkerhand die aan de andere kant van mijn lichaam stond. De zon gaf een vage invloed op mij en ik werd er heel rustig door. Er spookten allemaal rare dingen door mijn hoofd. Ren de zee in en zwem naar dat eiland was er een van. Het waren onmogelijke dingen, die wel vaker in me opkwamen als ik te rustig deed. Maar ik negeerde ze en werd uiteindelijk écht rustig. 'Ik ben bi.' zei ik plotseling. Zelf snapte ik niet waarom, maar ik zei het. Ik nam het ook niet terug of zo. Het was waar. Maar waarom ik het zei?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik keek opzij en keek hem voor een moment verbaasd aan. Ik opende mijn mond en beet op mijn lip. Wat moest ik nu weer zeggen ? Ik keek terug naar de zee en knipperde een paar keer met mijn ogen.
    "Waarom vertel je dat aan mij ? Ik bedoel, je kent me amper en volgens mij is dat niet echt ietsi dat je aan elke vreemde gaat zeggen" zei ik dan uiteindelijk. Ik hield mijn blik gericht op de zee, enkel en alleen omdat ik hem niet durfde aan te kijken. Straks zei ik iets verkeerd en had ik kans op een nieuwe vriend weer verpest.

    Greg Brookville
    'Weet ik niet.' zei ik droogjes. Ik staarde naar de zee. 'Ik weet niet waarom.' herhaalde ik. Ik probeerde mijn haar naar achter te strijken, maar dat ging niet door de wind die het weer terug blies. 'Ik weet het totaal niet.' Een korte lach schoot uit mijn mond. Daarna begon ik zacht te grinniken en even later lachte ik hardop. 'Sorry Aubree... Je mag van me weglopen, me slaan, me verachten of wat dan ook. Ik ben gek, oké?' zei ik nog steeds hard lachend. Ik viel met mijn hoofd in het zand en bleef lachen.

    [Meet Greg, the very very strange human]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en sloeg met mijn vlakke hand tegen zijn kaak. Ik keek hem droog aan, "Ja wat ? Je vroeg erom" zei ik lachend. Ik liet me ook achterover vallen in het zand en legde mijn handen op mijn buik die zachtjes op en neer ging.
    "Mijn ouders zeiden tegen me dat ze op zakenreis moesten voor een jaar, maar volgens mij wouden ze gewoon van me af" zei ik toen. Nu stonden we quitte. We hadden nu allebei iets gezegd dat bijna niemand wist. Ik draaide mijn hoofd een naar hem toe, "En ik doe wel alsof het me niet scheelt, maar ergens doet het wel pijn denk ik".
    Ik draaide mijn hoofd weer naar de lucht en zuchtte zachtjes.

    Greg Brookville

    Grijnsend wreef ik over mijn wang. Mijn grijns vervaagde toen ze vertelde over haarzelf. 'Dat is best erg.' zei ik een staarde voor me uit. 'Ik werd verstoten toen ik zei dat ik ook op jongens viel. Mijn kleine zusje was er kapot van, zij is de enige die ik mis. Verder mis ik niks, niemand.' ik sloot even mijn ogen en voelde de wind langs mijn gezicht. 'Mis jij je familie?' vroeg ik zacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik ging terug recht zitten en trok mijn knieën terug op. De wind blies mijn haren naar achteren. Ik sloot mijn ogen en beet op mijn lip. Een brok had zich in mijn keel gevormd. Ja, ik mistte mijn ouders enorm. Ik mistte mijn overbezorgde grote broers, mijn kleine zusje en mijn vriendinnen. De jongens waar ik goed mee overweg kon, puur vriendschappelijk en mijn gay best friend die ik verkoos boven mijn vriendinnen om te gaan shoppen.
    "Ja, ik mis alles thuis," zei ik toen even zacht. Ik twijfelde even of hij het had gehoord, maar volgens mij wel. Ik keek naar de lucht en knipperde een paar keer. Zelfs mijn 2 katjes miste ik, Karma en Moustache. Die 2 waren echt de liefste beestjes in de wereld.
    "Het is stom dat ze dat doen weet je, vroeg of laat krijgen ze er toch spijt van, maar dan ben jij waarschijnlijk degene die niet terug wil, misschien alleen om je zusje".

    Greg Brookville
    Terwijl ze nadacht, zag ik dat ze verdrietig was en terug wilde. Ook ik ging rechtop zitten. De stemming was over geslagen. Ik vond het niet vervelend of vreemd. Mijn ogen dwaalden over het water in de verte, dat glinsterde en zacht ruiste. 'Hoe kunnen je ouders je nou weg laten gaan terwijl je van alles daar houd?' fluisterde ik toen ik hoorde wat ze zei. Het deed mij meer pijn dan het mij pijn deed wat mijn ouders me hadden geflikt. Aan de ene kant wilde ik haar troosten, aan de andere kant wilde ik haar met rust laten zodat ze alleen kon zijn, zonder mij. Ik zou vast een vervelende last zijn voor haar en dat kon ik goed begrijpen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Is erg nog gereageerd op Katelynn door Ashley? Of moest ik nog reageren?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Geloof dat er niet op haar is gereageerd.. Dus je moet nog wachten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik haalde mijn schouders op. "Zo zijn ze gewoon" zei ik. Mijn ogen gingen niet weg van de golven. Ik kon me zoveel herinneren van mijn jeugd nu. Hoe we elke dag in de zomer naar de zee gingen als het goed weer was. Hoe mijn vader en moeder ons altijd insmeerden zodat we helemaal wit rondliepen. Ik wist niet waarom ze zo waren veranderd de laatste tijd. Hoe ze me zomaar naar een wildvreemde plaats konden sturen zonder echt na te denken over hoe ik me daarbij voelde.
    Ik likte even over mijn lippen en zuchtte, "Het was hun keuze, dus zo zal het ook hun schuld zijn als ik ze over een jaar of langer niet meer als ouders beschouw, maar gewoon als de mensen die me hebben opgevoed, meer niet".

    [Hahaha, okay.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soubi schreef:
    [Geloof dat er niet op haar is gereageerd.. Dus je moet nog wachten]

    (Ik weet niet hoor, maar ik heb wel gereageerd.)

    Arachno schreef:
    Ashley Jasmine Moore
    Ik wist zeker dat Katelynn door mijn schokkende lichaam wist dat ik nu aan het huilen was. Ze drukte me namelijk nog dichter tegen zich aan, om vervolgens over mijn wang te strelen. ‘Ik weet niet waarom hij het gedaan heeft. Ik zie geen enkele reden om op iemand als jou vreemd te gaan.’ Zei ze zachtjes, maar ik kon niets terug antwoorden. Voor even was ik mijn woorden dan ook kwijt, sprakeloos.
    ‘Hij heeft net toch wel moeite voor je gedaan?’ Ik knikte zachtjes, nog altijd huilend en schokkerig. ‘Dus hij houdt wel echt van je, maar waarom hij die anderen dingen doet, weet ik niet. Ik vind het ook raar Ashley.’ Er kwam een zachte zucht van Katelynn’s mond. ‘Ik vind het heel zielig voor je. Sorry dat ik zo weinig kan doen.’ Vrijwel direct schudde ik mijn hoofd. ‘Ben je gek?’ snikte ik, ‘Je doet al genoeg voor me: je luistert.’ Vervolgde ik, met een ietwat trillerige stem door het huilen.
    ‘Hoewel ik het erg lief vind dat je aanbood met me mee te gaan,’ begon ik, doelend op wat ze eerder had voorgesteld. ‘Ik moet het zelf doen.’ Zuchtend verliet ik de greep om mijn lichaam van haar, stond weer op uit het bed, maar draaide me vervolgens terug om een zacht kusje op haar voorhoofd te plaatsen. ‘Ga jij maar slapen, ik denk dat ik mezelf eerst de goot in zuip en dat hoef jij niet aan te zien.’ Grinnik ik waterig, terwijl ik alweer naar mijn kleding liep en deze aan begon te trekken.


    Arachno schreef:
    (...)


    Oh... je bent van naam veranderd, haha. Dat zag ik dus niet ;$
    Foutje!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Dit is mijn andere profiel.)