• Hey, ik zoek dus ee naam voor mijn youtube account. Een soort van beautyblog maar ik doe ook vlogs, reviews... dus als er iemand een idee heeft, reageer dan alsjeblieft :) Ik dacht meer aan AmberBeauty ofzo (mijn naam is Amber) maar als iemand iets beter weet, laat me iets weten :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 18:32 ]

    Als je gaat gamen is AmberBeauty niet het slimste, omdat je er dan toch niet echt een beeld krijgt van iemand die serieus gamet.
    Verder heb ik geen idee.


    wat was dit ookalweer

    Heb je geen opvallende bijnaam? Zo is Toby Turner bekend geworden onder de naam 'Tobuscus' en dat was gewoon een bijnaam van hem. (:


    Caution first, always.

    Amberino? :] Zo wordt mijn goede vriendin genoemd, die dus ook Amber heet.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    KIaine schreef:
    Amberino? :] Zo wordt mijn goede vriendin genoemd, die dus ook Amber heet.


    ik word wel eens Ambi genoemd,
    AmbiBeauty?

    DivergentMe schreef:
    (...)

    ik word wel eens Ambi genoemd,
    AmbiBeauty?


    Zoals al eerder is gezegd in dit topic zou ik er geen beauty achter zetten als je wilt gaan gamen. Bijna niemand neemt je dan serieus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou er inderdaad geen Beauty achter plaatsen als je ook over games wilt praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DivergentMe schreef:
    (...)

    ik word wel eens Ambi genoemd,
    AmbiBeauty?


    Met "AmbiBeauty" zul je niet gezien worden als "serieuze gamer". Kun je niet iets heel anders doen, zoals bijvoorbeeld je favoriete bloem, of zo?
    Zelf heet ik op youtube "floralmoons". Dat heeft totaal niets met mijn naam te maken, maar mensen onthouden het wel.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga het echt hebben over beauty, fashon enz

    DivergentMe schreef:
    Ik ga het echt hebben over beauty, fashon enz


    In de 'inleiding' stond . Een soort van beautyblog maar ik speel ook games, ik doe vlogs, reviews...
    En over het algemeen vind ik beauty in een naam vaak een beetje.... wannabe.... staan.


    wat was dit ookalweer

    AmbiBambi?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    ambereviews? ofzo? ik kan wel voor je zoeken ken een website waar je een paar dingen in moet vullen en dan een ellelange lijst van youtubenamen krijgt die je kan gebruiken, pb me maar ;)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Nu dacht ik meer aan BelgianBeauty, ik woon in België en ik ga een Beautychannel maken. Tegenwoordig hebben beautychannels niet alleen maar video's over beauty, maar ook over boeken, routine's enz

    Je moet gewoon doen wat jij zelf wilt =). En uit al je reacties kan ik afleiden dat je er graag beauty in hebt, dus dan doe je dat toch gewoon =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay