• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    "Ken je grens" zegt hij op dezelfde toon als net en laat me dan net zo abrubt weer los als toen hij me naar zich toe trek. Met zijn andere hand zorgt hij ervoor dat ik niet op hem val. Als hij een zachte klop op de deur hoort duwt hij me van zich af en trekt zijn broek aan. "Liggen blijven" beveelt hij en terwijl hij naar de deur loopt kijkt me even kort en streng aan. Nu gaat hij echt te ver. Ik ga rechtop zitten met een woedende blik in mijn ogen. Wat" zegt hij geërgend tegen de jongen bij de deur. "S...sorry e..er is een be-bericht voor u" stamelt hij en hij steekt een briefje naar hem uit die hij aanpakt. Hij geeft de jongen wat kleingeld voordat hij de deur dicht doet en leest het bericht. Hij wordt lijkbleek en verscheurt het in stukjes en gooit het richting de prullenbak voordat hij zijn hand door zijn haar haalt en laat zich weer op het bed vallen. Het kan me niks schelen hoe bleek hij wordt ik ben nu echt woedend. "Hoe durf je" zeg ik boos terwijl ik hem kwaad en met tranen in mijn ogen aankijk. Ik stap ondertussen het bed uit, maar ik ben nog niet klaar. "Ik ben geen hond!" roep ik dan terwijl ik langzaam aan begin te schreeuwen. "Hoe durf je me zo vast te pakken en zo'n toon tegen mij aan te slaan! En jij maar zeggen dat ik je moet vertrouwen en er wel iets is! En ik trap met mijn stomme kop natuurlijk weer in jou stomme praatjes! Ik probeer je gvd (sorry voor gelovige) te helpen en vraag wat er is omdat ik om je geef en dan doe je dit!" schreeuw ik tegen hem terwijl ik naar mijn arm wijs die hij net heeft vastgepakt en waar zijn afdruk nog goed zichtbaar is.

    Nathan Richard Brooks

    "hoe durf je" roept Anna boos. Ze kijkt me kwaad aan met tranen in haar ogen. Het is niet de eerste keer dat ik het zie, dus het doet me niks. Ze stapt het bed uit. "Ik ben geen hond!" Ze verheft haar stem waardoor ze bijna schreeuwt."Hoe durf je me zo vast te pakken en zo'n toon tegen mij aan te slaan! En jij maar zeggen dat ik je moet vertrouwen en dat er wel iets is! En ik trap met mijn stomme kop natuurlijk weer in jou stomme praatjes. Ik probeer je godverdomme te helpen en vraag wat er is omdat ik om je geef en dan doe je dit" Schreeuwt ze naar me, ze wijst naar haar arm waar de afdruk van mijn hand nog zichtbaar is. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin en bekijk de plek met samengeknepen ogen. Zwijgend pak ik haar pols en trek haar, zachtjes dit keer naar me toe. Uit het nachtkastje haal ik een soort doorzichtige band. Ik rol er een beetje mee en het maakt een klikkend geluid. Gelijk word de band ijskoud en ik leg het om de afdruk en maak het vast met het klitteband. "Dat moet helpen" zeg ik. Dan kijk ik naar Anna op, mijn kleur heb ik nog steeds niet terug."Waarom?" herhaal ik dan. Ik maak een onverschillig gebaar met mijn schouders. "Omdat het kan. Ik ben een heel rijk, heel machtig man Anna. Ik knip met mijn vingers en het word gedaan" Ik haal nogmaals mijn schouders op. "Ik houd daarvan, ik ben nogal een bazig man" Ik krab even onder mijn kin. "Sta me toe je iets over mij te vertellen" Ik ga wat op het bed liggen en steun met mijn ellebogen achter me zodat ik Anna beter aan kan kijken. "Ik houd van seks en niets meer" zeg ik. "Dat is de reden waarom ik nooit en te nimmer aan vriendinnetjes heb gedaan, Geen behoefte aan gehad, ook" Ik bekijk Anna even onderzoekend. "En nu..Moet ik dat opeens wel doen van mijn familie. Ik moet een vriendin, trouwen kindjes en al die andere nonsens. Doe ik dat niet, Weg baan, Weg geld, Weg bedrijf voor mij en mijn broers. Als ik dat niet doe verpest ik niet alleen mijn toekomst maar die van mijn broers en zusje ook" Ik zwijg even. "Dat risico wil ik niet nemen. Dus ik heb belooft dat ik het zou proberen" Ik haal weer even mijn schouders op. "Maar het punt is" Ik ga weer overeind zitten en houd mijn hoofd een beetje schuin terwijl ik naar haar kijk. "Ik weet niet wat ik moet doen of hoe ik me moet gedragen. Ik ken alleen mijn bazige ik. het is wie ik ben. Noem me ziek maar het is zo. " Ik sta op van het bed waardoor ik weer boven Anna uitkom. "Het was geen leugen toen ik zei dat er iets was tussen ons. Als er niets was geweest had ik je op een andere manier geneukt...Als er niets was geweest, had ik je zo hard geneukt dat je nu niet meer normaal kon gaan zitten" Ik houd mijn hoofd weer een beetje schuin terwijl ik Anna aankijk. "Ik ben niet gewent om over dingen te praten die me dwars zitten. Ik houd het liever voor mezelf. Maar dit is dus wat me dwars zat...Dat ik totaal niet weet waar ik mee bezig ben....Een sprong in het diepe zegmaar" Ik leg mijn hand even op de koelband. "Het spijt me hiervoor. Het was mijn bedoeling niet" Mijn ogen verzachten iets.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Zwijgend pakt hij mijn pols en trekt me, zacht dit keer naar zich toe. Uit het nachtkastje haalt een soort doorzichtige band. Hij rolt er een beetje mee en het maakt een knikkend geluid. Hij legt de band om de afdruk heen en maakt het vast met het klitteband, Een koelpack. "Dat moet helpen" zegt hij en kijkt naar me op. Hij heeft zijn kleur nog altijd niet terug, maar dat kan me niks schelen. "Waarom?" herhaalt hij dan en hij maat een onverschillig gebaar met zin schouders. "Omdat het kan. Ik ben heel rijk, heel machtig man Anna. Ik knip met mijn vingers en het wordt gedaan". Hij haalt nog een keer zijn schouders op. Omdat het kan!! Jezus man. Hij krabt even onder zijn kin. "Sta me toe je iets over mij te vertellen." Hij gaat op het bed liggen met zijn ellebogen achter hem zodat hij me aan kan blijven kijken. "Ik houd van seks en niets meer. Dat is de reden waarom ik nooit en te nimmer aan vriendinnetjes heb gedaan, geen behoefte aan gehad ook." Hij kijkt me onderzoekend aan, maar mijn blik veranderd niet. "En nu.. moet ik dat opeens wel doen van mijn familie. Ik moet een vriendin, trouwen, kindjes en al die andere nonens. Doe ik dat niet, weg baan, weg geld, weg bedrijf voor mij en mijn broers. Als ik dat niet doe verpest ik niet alleen mijn toekomst maar die van mijn broer en zusje ook." Hij zwijgt even. "Dat risico wil ik niet nemen. Dus ik heb belooft dat ik het zou proberen". Hij staat weer op waardoor hij weer boven me uitsteekt. "Het was geen leugen toen ik zei dat er iets was tussen ons. Als er niets was geweest had ik je op een andere manier geneut.. Als er niets was geweest, had ik je zo hard geneukt dat je nu niet meer normaal kon zitten." Als ik niet boos was geweest, had ik hierom gelachen. Hij houdt zijn hoofd een beetje schuin terwlijk hij me aankijkt. "Ik ben niet gewend om over dingen te praten die me dwars zitten. Ik houd het liever voor mezelf. Maar dit is dus wat me dwars zat. Dat ik totaal niet weet waar ik mee bezig ben. Een sprong in het diepe zeg maar." Hij legt zijn hand even op de koelband. "Het spijt me hiervoor. Het was mijn bedoeling niet". Zijn ogen verzachten iets, maar mijn blik veranderd niet. Het deed pijn en hoewel ik blij ben dat hij nu wel eerlijk is moet ik het even laten bezinken.
    "Het kan mij niks schelen hoe rijk je bent en hoe machtig je bent en hopelijk weet je dat nu ook. Dat ik een vrouw ben en minder geld heb dan jij betekent niet meteen dat je me zo mag behandelen" zeg ik. "Je hebt mij pijn gedaan en je bent mijn respect verloren en je zal hard moeten vechten om die terug te krijgen als je die nog wil." zeg ik dan en ik loop naar het nachtkastje en pak mijn telefoon. "Misschien moet je het eens bepsreken met iemand die wel weet hoe je dat soort dingen aan moet pakken, je neef bijvoorbeeld." Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en pak mijn schoenen. Ik trek ze aan. "Ik ga naar mijn eigen kamer om te proberen nog wat te slapen. Ik hoop dat je hier even goed over na denkt en als je echt iets voor me voelt zie ik je wel weer verschijnen. Ik hoop dat het een keer tot je doordringt dat je mensen niet zo moet behandelen voordat het te laat is. Zie maar of je er morgen met je neef over praat". Ik maak de band los en leg hem op het nachtkastje neer. Ik loop naar hem toe, geef hem een zachte kus op zijn mond, draai me dan om en loop naar de deur. "Zie maar of de date morgen nog doorgaat" zeg ik nog. Ik doe deur open, loop de gang op en trek de deur achter me dicht. Ik loop naar de liften, druk op het knopje en wacht tot er een lift is. De tranen beginnen over mijn wangen te lopen. Ergens hoop ik dat hij achter me aan komt, me in zijn armen neemt en zijn excuses 10.000 keer aanbiedt. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Het zag er niet naar uit dat hij heel veel spijt had, het is wie hij is zegt hij.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 7:47 ]

    Maria Wolf.

    Ik begrijp niet wat Yuri allemaal loopt te bazelen, maar ik neem het maar voor lief. Ik weet hem samen met Effie de lift in te krijgen en kom uit op de tweede verdieping. Trappen zijn geen goed idee nu.
    Als we op de tweede aankomen, zoek ik naar de sleutel en mijn kamernummer. 214, bingo. Ik open de deur en laat hen binnen.
    'Nou, di's mijn kamer. Doe alsof je thuis bent,' zeg ik als ik de twee binnenlaat. Ik zet de opname van McCoy stil en haal de tape eruit. 'Goed, es zien...'
    Ik graaf in mijn koffer naar dvd's.
    'Voila, een paar Rambo's, James Bond, The Lion King.. naja, kijk maar wat je wil zien,' zeg ik en leg de stapel dvd's op bed zodat ze er beiden op hun gemak naar kunnen kijken. Ik loop naar de keuken en voorzie mezelf van wat drinken.
    'De minibar is daar, de douche daar en het balkon hier.' Ik graaf naar mijn doosje sigaren en haal er een uit. Ik ben geen vaste roker, maar zo af en toe een sigaar op z'n tijd is niks mis mee. Zo eens in de zoveel dagen neem ik er een. Op mijn dooie gemak ga ik op mijn - veel te grote - bed zitten en wacht tot ze een dvd hebben uitgezocht. Ik ben geen goede slaper, dus het feit dat ik 's avonds nu wat gezelschap heb maakt het nog enigszins goed. Ik haal een foto uit mijn borstzak. Mijn wijlen broer Ian. Op eenzame nachten denk ik terug aan de tijd waarop we het laat maakten met kaartspelletjes en samen herrie trapten in de buurt. De goeie ouwe tijd... waarom, je bent te jong om nu al te gaan.
    'Ian...'


    No growth of the heart is ever a waste

    Greg Zinferr

    Een verveelde zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik mijn hand over de balie streek. De sleutel van mijn kamer werd neergelegd en zonder nog verder om te kijken liep ik verder, de sleutel zacht heen en weer wiegend. Een geneurie klonk uit mijn mond. Rustig keek ik om me heen. Anders dan ik normaal was, normaal zou ik namelijk hyper actief rondjes rennen. Met mijn voortanden beet ik op mijn onderlip, dit deed ik een paar keer achter elkaar. Ik zag de trap en na veel rondgedwaal kwam ik bij mijn kamer uit. Mijn koffer gooide ik op bed, keek even met een goedkeurende blik door de kamer en liep weer in de richting van de deur. Toen ik weer in de gang stond, stopte ik de onhandige sleutel in het slot, prutste even en liep toen weg van mijn kamer. Waar ik heen zou gaan, daar had ik nog geen idee van.

    Samanda Evans.

    'En schiet een beetje op graag.' zei ik op kattige toon. Ik trommelde met mijn vingers op de toonbank. De sleutel werd nors in mijn hand gedrukt en met een hooghartige uitdrukking op mijn gezicht liep ik weg, mijn gehavende tas meeslepend. Tegen oudere mensen, zo rond de leeftijd van mijn ouders, was ik bot, kattig, arrogant, uitdagend... Zo veel verschil met hoe ik me gedroeg bij leeftijdsgenoten, dacht ik terwijl mijn ogen langs de rijen nummers op de deuren gleed. Daartegen was ik kalm en probeerde ik een betere indruk te maken. Toen ik mijn eigen kamer vond, stond ik even met open mond te kijken. De laatste twee maanden had ik het moeten doen met een vochtig, schimmelig matras op een zolder vol spinnen of tussen kriebelig hooi, in een maalkamer van een molen of ergens in een bos. Dit was heel anders. Ik keek met grote ogen naar het grote bed, reusachtige tv en lange bureau. Vooral de grote van mijn kamer was overweldigend. Dat ik er niet eerder op was gekomen om een hotel te vinden! Snel pakte ik een handdoek van een plankje en zocht een douche op. Ik douchte snel maar effectief en met nog vochtige haren stapte ik uiteindelijk de gang op. Ik had een simpele, korte broek aan en een shirt met een scheur aan de zijkant. Ik keek om me heen, niet wetend waar ik nu naar toe zou gaan.


    [Kan iemand Gregory/Samanda meeten?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Fiona is in de buurt van het restaurant/bar als je wilt..maakt niet uit of het Gregory of met Samanda is]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    [O oké, ik doe wel Samanda]

    Samanda Evans
    Ik besloot uiteindelijk wat te gaan drinken. Mijn oog was net op een deur gevallen waar ik een bar achter had gezien. Zonder heel veel moeite vond ik die deur terug en kwam zo in een ruimte terecht, wat net zoals mijn kamer prachtig was. Ik schoof op een barkruk en bestelde een beetje voorzichtig maar wat water. Iets anders had ik al meer dan twee maanden niet gehad, op wat thee en slappe koffie na, die ik uit de automaat van supermarkten kon halen, dus durfde ik niet goed gelijk iets anders te drinken. Toen pas merkte ik op dat er een ander meisje zat. Ik liep niet naar haar toe, maar nam een klein slokje van mijn water. De gelegenheid dat de helft van mijn gezicht niet te zien was, benutte ik door met een vluchtige blik het meisje in me op te nemen. Ze had blond haar en een innemend gezicht, zo vond ik. Ik voelde me te opvallend, met mijn rode haar dat nog een beetje vochtig was, maar waar je wel aan kon zien hoe vreselijk dik het was. Een meisje, vroeger had ik haar vriendin genoemd, was daar altijd jaloers op geweest maar dat had ik nooit begrepen. Met nog steeds het akelige gevoel dat ik opviel, zette ik het glas neer en speelde een beetje met de uiteinden van mijn haar, die knalrood waren, in tegenstelling tot de rest van mijn donkerrode haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Flitwick, we (Assassin en ik) zijn echt blij met jou schrijfstijl en hoe je RPG'ed. Ziet er erg goed uit *O*]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    [Flitwick, we (Assassin en ik) zijn echt blij met jou schrijfstijl en hoe je RPG'ed. Ziet er erg goed uit *O*]


    [Omg, o dankje (: Ik RPG al best lang, maar ben nooit gewezen op mijn stijl dus heb hiervoor nooit geweten of ik goed RPG of niet (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nou als het slecht was, had je het ook wel gehoord (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [iemand nog voor Greg? Of is niemand online.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nathan Richard Brooks

    [Als Anna weg is blijf ik nog even zitten. Maar dan sta ik al snel op, doe een riem om mijn spijkerbroek. daarboven op een cashual geruit overhemd. Nadat ij sokken en gympies aangetrokken heb werp ik een blik in de spiegel. Precies goed. Ik pak mijn sleutels en portomonnee en begeef me dan naar de bar.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Effie Atkins

    Hij keek mij verbaasd aan en schudde vervolgens met zijn hoofd. 'Nee, was dat maar zo. Ik voel me eerder verpletterd door zwaartekracht dan op een roze wolk door leuke kusjes,' mompelde hij. 'Maar het mag wel.' Hij tuitte zijn lippen overdreven en lachte dan, terwijl hij vooruit probeerde te lopen tussen mij en Maria in. Ik begon te lachen en gaf hem een zachte stoot met mijn heupen.
    'Niet hier gek!' zei ik lachend. 'Ten eerste, dan vallen wij.. Niet dat ik dat erg vind.. Ten tweede, andere mensen zien dat. Dat ik mijn mond tegen die twee ging houden wil niet zeggen dat de rest dat ook doet en ten derde.. Dan vallen wij en liggen we op de grond..'
    We liepen verder en voor ik het wist, en vraag me niet hoe, waren wij aangekomen bij de kamer van Maria.
    'Nou, di's mijn kamer. Doe alsof je thuis bent,' zei ze wanneer ze ons binnen. Ze deed wat en ik moest even mijn greep eventjes om Yuri versterken. Hoe lang zou ik dit vol kunnen houden. Niet veel later kwam Maria al terug met dvd's. 'Voila, een paar Rambo's, James Bond, The Lion King.. naja, kijk maar wat je wil zien,' zei ze en ze legde de stapel dvd's op het bed neer. Ze liep weg, zei nog wat, maar ik was met Yuri naar het bed toe gelopen en bekeek de dvd's.
    'Ik zou zeggen The Lion King, volgens mij is dat nu het veiligst voor ons,' zei ik lachend. Ik dacht even na en schudde vervolgens mijn hoofd. 'Ook eigenlijk niet, want die ene leeuw is pedo of zo.. Trouwens, Yuri, wou je die kus nog?' vroeg ik lachend. Ik keek even op naar Maria die op het bed was gaan zitten en een papiertje uit haar zak haalde. 'Ian...' hoorde ik haar zeggen. Nieuwsgierig keek ik haar aan en hielp Yuri op het bed. Ik zelf ging er daarna ook op, nadat ik mijn schoenen had uit gedaan. Ik kroop over het bed heen naar haar en probeerde nieuwsgierig naar het papiertje te kijken. 'Wat is dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [iemand zin om Nathan te meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [iemand zin om Nathan te meeten?]


    [Gregory?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel