• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez. Kleren.

    Ik liep mijn kamer uit en keek even rond. Waar moest ik ook al weer naartoe ? Ugh, ik ging wel gewoon naar de bar, daar zaten de meeste mensen. Ik liep naar de bar en ging daar op een kruk zitten. Ik bestelde wat te drinken, ik dacht iets van een cocktail ofzo geen idee eigenlijk, en keek even rond. Het zat hier best wel vol. Ik keek naar mijn handen die op de bar lagen. Mijn ietwat krullende haren vielen net over mijn borsten heen en een leren armbandje sierde mijn linkerpols. Ik was linkshandig, daarmee waarschijnlijk. Ik keek nog even rond en zuchtte. Hier zat ik dan weer, mooi vriendloos te wezen.

    [Iemand voor haar ?]


    [Je kan naast Greg gaan zitten, Samanda mag ook. Kies maar, allebei in bar.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    [Je kan naast Greg gaan zitten, Samanda mag ook. Kies maar, allebei in bar.]


    [Okeaj, ik pas mijn reactie wel even aan, anders word mijn andere reactie waarschijnlijk veel te kort ofwel vol nutteloze dingen xp]

    N4I5 schreef:

    Aubree Aleah Rodriguez. Kleren.

    Ik liep mijn kamer uit en keek even rond. Waar moest ik ook al weer naartoe ? Ugh, ik ging wel gewoon naar de bar, daar zaten de meeste mensen. Ik liep naar de bar en ging daar op een kruk zitten. Ik bestelde wat te drinken, ik dacht iets van een cocktail ofzo geen idee eigenlijk, en keek even rond. Het zat hier best wel vol. Ik keek naar mijn handen die op de bar lagen. Mijn ietwat krullende haren vielen net over mijn borsten heen en een leren armbandje sierde mijn linkerpols. Ik was linkshandig, daarmee waarschijnlijk. Ik keek nog even rond en zuchtte. Hier zat ik dan weer, mooi vriendloos te wezen.
    Ik draaide me om zodat mijn rug tegen de bar leunde en keek de zaal rond. Vanuit mijn ooghoeken keek ik af en toe naar de jongen, of nouja, meer man eigenlijk, die naast me zat. Ik had er niet bewust voor gekozen hoor, dit was gewoon de eerste de beste kruk die ik tegen was gekomen.

    Nathan Richard Brooks

    Het meisje wenkt me. Ik kijk Gregory even aan. "Sorry kerel. Ik ga even plezier maken" Ik grinnik even. "Zie je vast nog wel een keer" Ik stap van de barkruk af, pak mijn drankje en loop naar het meisje in het uniform. "Goedenavond" zeg ik zacht en zwoel voor ik naast haar ga zitten. Ik besef voor het eerst dat ik niet eens echt iets van plan ben met haar, zoals ik dat normaal wel altijd heb met elk meisje. Ik denk even aan Anna. Ik wil háár meenemen naar de bruiloft. Zou ze gekwetst zijn als ik met een ander naar bed ging? Ondanks dat we niks hebben? Vast wel, meiden zijn zo ingewikkeld soms. Ik neem een slokje van mijn drankje en kijk het meisje onderzoekend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Greg Zinferr
    'Veel.. plezier.' lachte ik naar Nathan.
    Ik glimlachte verbaasd toen er een ander meisje naast me kwam zitten. Dit beviel me wel. De ander had Nathan gewenkt dus ik keek vriendelijk en met mijn warme glimlach naar het nieuwe meisje naast me. Ik stak mijn hand uit. 'Greg.' Mijn ogen bekeken haar lichaam even. 'Wil je wat drinken?' vroeg ik met een knikje naar de bar. Ik wist niet hoe ze zou reageren maar ze zag er aardig uit.

    [sorry dat hij zo kort is]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik keek verbaasd om waardoor mijn lichtblauwe ogen een paar andere ogen ontmoetten. Ik nam zijn hand aan, "Aubree" stelde ik mezelf voor. Ik keek hem even aan met mijn hoofd een tikkeltje schuin toen hij mijn lichaam bekeek. Subtiel kon je het niet noemen, maar het boeide me niet, ik werd wel vaker bekeken.
    "Wil ja wat drinken ?" vroeg hij waarna hij een knikje gaf naar de bar. Ik lachte eventjes, puur omdat de gedachte door mijn hoofd ging dat ik het ondertussen al doorhad dat je via de bar drinken kreeg. Maar ik zei het niet luidop, nu ik eindelijk eens kans had op een gesprek.
    "Sure, kies maar iets, maakt mij niet uit" zei ik glimlachend, waardoor een rij rechte, witte tanden tevoorschijn kwam, "Maar ik wil niet direct zat op de bar staan dansen, hou dat maar voor als het rond 2 uur is of zo".

    Jaybee

    Ik glimlachte toen de man naast me kwam zitten. Ik leunde wat naar hem toen, waardoor ik een klein beetje inkijk kreeg. "Zag u iets wat u leuk vind, meneer?" vroeg ik op een half beleeft half speels toontje. Ik draaide een lok van mijn haar om mijn vinger terwijl ik op zijn andwoord wacht. Zou hij een vriendin hebben? Zo ja, dan was die niet hier. Dus dan zou die er ook niks van merken wat ik nu met hem uit ging spoken. Ik kreeg een stoute glimlach op mijn gezicht toen ik daaraan dacht. Ik legde mijn ene hand op de zijne terwijl ik mijn laatste slokje cola-jacks nam.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Richard Brooks

    "Zag u iets wat u leuk vond meneer?" vraagt ze beleefd, maar speels. Er glijd een glimlach over mijn gezicht dat slechts een beetje van mijn witte tanden laat zien. "Ik vind dat jurkje dat je aan hebt wel leuk Miss" beantwoord ik haar met dezelfde toon. Ik neem net een slokje gin-tonic als ik haar hand op de mijne. Ik kijk even naar de hand en dan glijden mijn ogen omhoog naar. Zou Anna slapen? Zou ze net zoals mij nog wakker zijn? Ik denk dat ze al slaapt...Ze heeft morgen een belangrijke dag. Ik had het liefst dat ze bij mij zou gaan slapen...maarja toen verpeste ik alles weer. "Is het wel toegestaan om te drinken onder werktijd?" vraag ik zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Greg Zinferr

    Ik bestelde twee bacardi cola en keek haar aan. 'Ik bedoel er niks mee. Ik wil niet gelijk iets zoals dat meisje achter je. Mijn charmante introductie is gewoon bedoeld als aardig gebaar.' Ik rijkte haar een glas aan. 'Ik weet dat ik raar ben, sorry.' grijnsde ik en nam een slok van mijn drinken. Mijn benen rustten op de stang tussen twee poten van de kruk. Ik hield er niet van om mijn voeten in de lucht te laten bengelen, dan leek het alsof ik nog korter was. Ik was 1.80 en ik vond het zelf behoorlijk klein, wat niet zo was. Om de een of andere reden wilde ik zeggen dat ik bi was, maar dat sloeg nergens op en daarom pakte ik maar weer mijn glas, draaide hem een beetje in het rond en nam een klein slokje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jaybee
    Ik glimlachte mijn witte tanden bloot. "Mijn werktijd zit erop, meneer. Ik ben netjes uitgeklokt. Of is er nog een probleem met uw kamer?" Nu was het aan hem om te beslissen of hij me mee naar zijn kamer zou nemen of niet. Ik ging rustig verder met het spelen met mijn haar, terwijl ik zacht met mijn duim rondjes over de rug van zijn hand maakte. Ik had maar een glas op, dus sober was ik zeker, al was ik niet zeker of deze man dat wel was. Het maakte me eigenlijk ook niks uit. Zolang ik hem maar mee kreeg vond ik alles best. Ik had nou eenmaal drang voor dit soort dingen en zeker nu mijn ouders hier me niet meer in de hand hielden kon ik me er vrij aan toegeven. Daardoor dronk ik nu wel minder en ik rookte amper meer, maar sex was meer casual geworden dan bellen met mijn ouders.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:12 ]


    Bowties were never Cooler


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Zoveel te beter, ik kan zo'n mannen gewoon niet af". Ik liet de vloeistof wat ronddraaien in het glas, enkel en alleen omdat ik dat grappig vond om te doen.
    "Jij ? Raar ? Wel, ik zou dat nog niet zeggen tot je me langer kent dan 7 seconden, je komt er nog wel achter dat ik een paar vijzen kwijt ben". Ik nam een slok van mijn drinken en keek naar de bar. In tegenstelling tot zijn positie, hingen mijn benen gewoon in de lucht. Ik vond het wel makkelijk zitten eigenlijk. Ik was niet groot, 1m63 ongeveer dus daarom droeg ik hoge hakken, maar af en toe had ik gewoon eens zin in een paar All-Stars of Vans. Maar vanavond niet, vanavond waren het hakken. Met een zachte zucht keek ik even rond waarna mijn ogen vielen op zijn vriend.
    "Zo te zien is jouw vriend wel van het type dat ik niet bepaald leuk vind ?" vroeg ik toen mijn ogen rustten op zijn rug. Zelfs mijn blik wou ik er niet aan vuil maken, dat was ook de reden dat ik mijn ogen direct afwendde en terug naar Greg zijn gezicht keek.

    Nathan Richard Brooks.

    "Mijn werktijd zit er op, meneer. Ik ben netjes uitgeklokt. Of er is er nog een probleem met uw kamer?" Weer glijd er een glimlach over mijn gezicht. "Ik heb de duurste kamer van dit hotel..." zeg ik zacht. "Het zou wel héél erg zijn als er op de eerste dag van mijn verblijf al iets mis zou zijn met mijn kamer" Ik weet allang wat ze bedoelt, Ik ben een grote verleider en heb al vele meisjes op die manier in mijn bed gekregen. Daarnaast streelt ze met haar duim over mijn hand. Maar ik weet wie ze is, Daarom zou ik sowieso niet iets met haar doen. Ze herkent me niet, maar het is natuurlijk al vele jaren geleden dat ik haar heb gezien, Toch maak ik er even gebruik van.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee

    Die gast had iets vreemds bekends aan hen, maar what the hell?! Ik kreeg hem het bed in en daar ging het me om. Ik hopte van de bar en ging voor hem staan. "Zal ik dan toch maar even meelopen om te kijken of alles in orde is, meneer?" Ik friemelde wat aan de tule van mijn rokje dat het zo mooi omhoog hield. Hierdoor kon je nog net niet mijn kont zien als ik liep, wel as ik bukte natuurlijk. Ik gaf hem nog een stralende glimlach en ging een keer met mijn hand door mijn haren. Ik had een sleutelkaart voor alle kamers in mijn pakje zitten, wat best handig was. Sommigen smste me namelijk gewoon als ze wilden dat ik kwam en zo kwam ik zonder problemen elke kamer in. Zelfs de kamers met speciale sloten. Kamermeisje zijn had zo zijn voordelen... en niet alleen het uniform wat eigenlijk alle mannen al onweerstaanbaar vonden.


    Bowties were never Cooler

    Greg Zinferr
    'Hij is niet echt een vriend. Ik kom hier net aan en tegen hem kon ik praten, als enige. Hij is niet echt...' ik slikte even en nam een slok drinken. Ik had zin om 'Mijn type.' Te zeggen, maar dan kwam ik dus gelijk uit als bi.
    'hij is niet echt hetzelfde als mijn vrienden. Heel anders. Zo iemand...' Vervolgde ik en ik knikte zo naar het meisje bij Nathan dat alleen Aubree het zag. '...is dus niet mijn type.'
    Uit een bakje dat op de bar stond viste ik een roerstokje waarmee ik in mijn cola pookte, zonder er iets mee te bereiken. Op een beetje schuim na.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 23:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik knikte begrijpend. Hij had dus hetzelfde gedacht over zulke mensen. "Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat, op z'n zachtst uitgedrukt, nogal wanhopig vind". Ik volgde de beweging die hij maakte met het stokje en nam het uit zijn handen. Mijn hand raakte de zijne even aan, waarna ik het stokje te pakken kreeg en hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. "Goed, kom mee, ik weet wel iets waarmee ik je gegarandeerd mee laat lachen" zei ik terwijl ik mijn drankje vastnam om het mee te nemen. Niemand die er iets op tegen zou hebben. Door de hakken die ik aanhad was ik zeker 1m73 maar dan nog was ik kleiner dan hem. Oh. Ik nam de hand vast die het drankje niet vasthad en trok hem mee naar, tatataaa, de bowlingzaal. Mijn talent was ronduit belachelijk, serieus. Meestal belandde mijn bal in het gootje aan de zijkant of ik gooide hem zo op de baan dat ik voor een moment dacht dat ze zouden denken dat er een bomaanslag was geweest.
    "1 baan, 3 spelletjes" zei ik waarna de vrouw knikte, mijn kamernummer vroeg en zei dat we de schoenen mochten aandoen. "Oh, geweldig, nu ben ik zeker een dwerg" zei ik toen ik op mijn platte voet stond naast hem. Ik trok een zielig pruillipje en probeerde zielige ogen op te zetten. Met nadruk op proberen.