• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Jaybee
    Ik luisterde met een half oor naar de rest van zijn preek. Het klonk allemaal zo ongeloofwaardig. Ten eerste omdat hij mijn naam al de hele tijd fout uitsprak. Ten tweede omdat ik er haast nooit echt iets van had gemerk en ten derde vooral dat ik de laatste 8 jaar vooral, mqar eigenlijk mijn hele leven alleen maar te horen heb gekregen dat ik niet goed genoeg was van de mensen om wie ik gaf. Dat sat er nu zo ingebakken, dat nu dat me nu van binnen uit aan het verslinden was. De complimentjes van vreemden waren leuk, maar diep van binnen wist ik gewoon dat ik een ongewenst stuk elende was. Dat kreeg hij nou ook niet zomaar uit mijn hoofd gepraat. "Dat is vast een truc om me gewoon nog verder weg te krijgen." was mijn oprechte reactie op zijn aanbod. Ik geloofde er gewoon niks van dat een succesvolle zakeman als hij een waardeloze elendeling als ik zou helpen, ookal zei hij dat hij om me gaf. Dat deed toch niemand echt.


    Bowties were never Cooler

    Greg

    Ik zag hoe ze haar glas leegdronk en keek toen naar het scorebord. Ik had volgens mij nog nooit zo hoog gehaald, ik was slecht in bowlen. Mijn hobby was het ook niet echt, hoogstens op feestjes deed ik het. Maar het was wel leuk. Eigenlijk had ik geen flauw idee hoe laat het was en zonder horloge kwam ik niet verder. Mijn ogen dwaalden door de ruimte op zoek naar een klok. Eigenlijk had ik totaal niks aan het weten van de tijd, maar dan had ik tenmjnste wat te doen. Een klok zoeken.
    Ik schrok nogal toen Aubree uitgleed. Ik ving haar nog net op en hielp haar overeind. 'dat deed je Zeker expres, zodat ik je kon opvangen.' fluisterde ik dicht bij haar gezicht en ik knipoogde even. Ik grijnsde.

    -Geen idee hoe lang hij is ik zit op mobiel-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    "Deed ik niet" fluisterde ik terug toen hij me opving maar zijn gezicht wel dicht bij het mijne was. Ik was even afgeleid door zijn knipoog maar herstelde me al snel weer.
    "Die vloer hier is echt glad hoor" zei ik toen serieus. Ik keek hem aan met een onschuldige blik in mijn ogen. Nogsteeds had hij me vast op de manier dat hij me had opgevangen. Awkward.
    "Uhm, je mag me nu wel weer loslaten hoor, wel als ik rechtsta, want als je me nu loslaat lig ik toch op de grond".

    Nathan Richard Brooks

    "dat is vast een truc om me nog verder weg te krijgen" zegt Jaybee. Mijn ogen sperren Zich een beetje open van verbazing. "meen je die??" vraag ik verbaast. Dan schud ik mijn hoofd. "nee ik bied je een baan als trainee in men bedrijf om je nog verder weg te krijgen" zeg ik sarcastisch en ik rol met mijn ogen. "maar he, jouw keuze, dan niet...zijn 100den die die plek met alle liefde willen. Ik ga je nergens toe dwingen" zeg ik. "het is laat, ik moet morgen optijd naar Donovan. Je kan hier slapen. Op de bank of t bed kijk maar" Ik loop naar de badkamer om mijn tanden te poetsen terwijl ik in mijzelf "dom wicht" mompel zodat ze het niet hoort.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee
    Ik luister naar zijn reactie. Dit bevestigt voor mij alleen maar meer dat hij het meent. Als hij opstaat om naar de badkamer te gaan doe ik dat ook. "Bedankt voor het duidelijk maken dat ik een elendige lastpak ben. Ik ga maar weer terug naar mn bezemkast. Van mij heb je geen last meer." Ik zou mezelf waarschijnlijk onder zuil drinken vanacht, iets wat ik al jaren niet had gedaan. Ik voelde me echt prut nu. Hij was nou ook niet zo bezorgt als dat hij me wilde voorhouden. Fijn om nogmaals bevestigt te krijgen hoe veel mijn familie wel niet van me hield. Ik sloot de deur achter me en slenterde naar de trap. Ik struikelde over de eerste tree en viel er vanaf. Onderaan bleef ik liggen. Ik wilde gewoon hier blijven liggen in de hoop dat niemand me zou vinden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:33 ]


    Bowties were never Cooler

    [volgens mij lees je niet goed staat namelijk dat ie t zacht zei zodat ze t niet kon horen mja zalwel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [volgens mij lees je niet goed staat namelijk dat ie t zacht zei zodat ze t niet kon horen mja zalwel]

    (sorry, ik pas het even aan)


    Bowties were never Cooler

    Soubi schreef:
    [Kan je dan wel een samenvatting van jullie 2 geven? Even in grote lijnen wat er is gebeurd? ;d]


    [Mason is aan het opdienen in het restaurant. Fiona zit aan de bar met Samanda te praten, hoewel ze normaal gezien met Anna uit ging gaan, maar die heeft haar in feite laten zitten]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Greg

    'Graag.' zei ik en zette haar weer goed neer.
    'Die schoenen horen je te beschermen voor uitglijden.' zei ik met een knikje op haar schoenen. 'Als je nou eens je veter zou vast maken.'
    Rustig keek ik hoe de pionnen klaar werden gezet door een mechanisch ding. Eigenlijk had ik totaal geen zin, maar oké. Ik pakte een bal en rolde. Hij was echt vet slecht en gooide drie pionnen om, maar ik was er blij mee. 'Uw beurt.' glimlachte ik en plofte neer op een bankje dat naast het rek met bowlingballen stond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik keek even rond en beet op mijn lip. "Nee, ik heb geen zin meer, altijd verliezen, zelfs tegen iemand die zo slecht is als ikzelf, is niet leuk" zei ik grinnikend. Ik liep naar de vrouw, betaalde haar en zei dat ze het spelletje mocht wegdoen, omdat ik dringend wegmoest. Ik gebaarde met mijn hoofd naar de uitgang waardoor Greg naar me toe kwam lopen. "Eerst schoenen wisselen, maar, wat wil jij doen ?".

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:56 ]

    Greg Brookville

    Ik knikte en trok mijn schoenen uit en gaf ze aan de vrouw. Ik gaf Aubree de helft van wat ze betaald had. 'Nee ik hoef het niet terug.' zei ik droogjes.
    'Hmm..' ik wreef over mijn kin als antwoord op wat we zouden gaan doen. 'Geen idee. Ik ben hier pas net, geen idee wat je hier allemaal kan doen.' Mijn blik gleed door de bowlingzaal. Ik zag mensen vrolijk bowlen en kon me nauwelijks voorstellen dat ik daar net ook plezier in had gehad. Het zag er zo saai uit.
    Ik zuchtte maar weer eens, en pakte mijn andere schoen om die aan te doen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:00 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik keek hem even aan en zuchtte. Ik dacht even na toen ik mijn schoenen weer aandeed en het geld wegstak. Mijn tanden gingen automatisch naar mijn onderlip waar ze zich vastzetten. Mijn blik ging door de zaal.
    "Oké, we kunnen duiken, iets eten, carten, zo goed als eigenlijk" zei ik. Ik keek hem afwachtend aan, "Noem het en je hebt het volgens mij".
    Ik keek even rond, "Of je kan naar het strand gaan, er zal niet zoveel volk meer zijn, het wordt al wat later, iedereen heeft honger".

    Greg Brookville
    'Het strand is wel een goed idee.' grijnsde ik. Eigenlijk was ik niet zo'n buitenmens maar naar het strand kon geen kwaad. 'Het zal er vast heel mooi uitzien ook, met de zon die bijna onder gaat.' Ik grijnsde licht en liep alvast naar de deur, waar ik Aubree opwachtte.
    'Welke kant eigenlijk op?' lachte ik en keek naar buiten. Zelf had ik geen flauw idee waar het strand zou zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Aubree Aleah Rodriguez.

    Ik liep naar hem toe met mijn standaard glimlach om mijn lippen. Ik beet zacht op mijn lip en keek rond.
    "Links denk ik" zei ik toen. Tja, als ik goed was in oriënteren dan was ik er zeker van geweest, maar nu gokte ik het enkel. Ik dacht wel dat ik juist gokte hoor. Toen we links liepen en uiteindelijk aan de uitgang kwam van het hotel slaakte ik een vrolijk kreetje. "Ik had het juist" zei ik vrolijk. Goed welke kant was het nu ? Ik keek rond en begon knikte toen ik de zee ietjes verder zag liggen.
    "Het is die kant op" zei ik terwijl ik wees naar de juiste kant.

    Greg Brookville
    Ik zag de zee ook en liep er alvast op af. Even wachtte ik tot Aubree naast me liep en toen liep ik weer verder.
    Toen we bij het strand aankwamen en we op de duinen stonden, bleek dat ik gelijk had gehad. De zon gaf een rood oranje glinstering over het water en liet het strand een prachtige sfeer na. Ik keek er naar, en grijnsde. 'Ik zei het toch. Nu heb ik het juist.' Een kort lachje ontsnapte mijn keel en klonk door het ruisen van de zee heen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel