• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    [sure, Hij zit aan de bar]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Greg Zinferr
    Mijn keel voelde droog aan, daarom besloot ik om de bar op te zoeken. Met een vrolijke tred in mijn pas liep ik wat gangen door en keek kort om eens om wat deuren. Uiteindelijk zag ik een mooi uitziende bar. Ik liep naar binnen. Als eerst viel mijn oog op een jongen, of man, ik wist niet hoe ik hem moest noemen. Een klein glimlachje ontstond rond mijn mond. Met licht dichtgeknepen ogen liep ik naar hem toe. 'Heej.' begroette ik hem. Wachtend op mijn drankje bekeek ik hem. Hij was best knap, dat had ik meteen al gezien. 'Ik heet Gregory, alsjeblieft noem me Greg.' zei ik en leunde tegen de bar, door met mijn elleboog er op te leggen. Met mijn andere hand speelde ik met het kleine, zilveren kettinkje om mijn riem. Sommige mensen hadden zo'n reusachtige ketting naast hun been hangen, dat vond ik niet fijn dus had ik een kleine. Het was handig als ik niets had te doen of wachtte, mijn handen waren altijd erg rusteloos dus probeerde ik constant iets mee te hebben om te doen. Afwachtend of hij zijn naam zou noemen, keek ik hem aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nathan Richard Brooks.

    Een beetje verveeld zit ik aan de bar. Ik hoopte een beetje meer avontuur te beleven toen ik hiernaar toe reed. Dat heb ik ook wel een beetje met Anna. Had liever dat ze bij me gebleven was. Ik heb roomservice gebeld dat ze haar om 10 voor half 11 een ontbijtje brengen op mijn kosten met één rode roos, zonder briefje en zonder ook maar iets uit te laten van wie ze het krijgt. Ik besluit haar een smsje te sturen. Ik vind het naar dat je boos op me bent, Eet je nog met me morgen avond? -Nathan Ze heeft me nooit haar nummer gegeven...Een van de handige dingetjes aan heel rijk en machtig zijn. "Heej" hoor ik plotseling. Ik kijk op en zie een jongeman naast me zitten. Hij leunt met zijn arm op de bar. "Ik heet Gregory, alsjeblieft noem me Greg" Ik bekijk de jongen even onderzoekend met mijn groenblauwe ogen. "Goedeavond... Ik ben Nathan" Antwoord ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anna Bailey Miller
    Als de lift er eindelijk is, stap ik in de lift om vervolgens op de knop te drukken van mijn verdieping. Eenmaal op de juiste verdieping stap ik uit en loop ik naar mijn kamer die ik openmaak. Ik loop naar binnen, pak wat spullen en loop naar de badkamer waar ik een warme en lange douche neem. Als ik eenmaal klaar ben met douchen, trek ik mijn pyjama aan, poets ik mijn tanden en loop vervolgens naar mijn bed. Ik kruip onder de dekens, die na een tijdje opgewarmd zijn. Ik slaap bijna als mijn telefoon overgaat. Ik pak hem van mijn nachtkastje af: een smsje. Ik vind het naar dat je boos op me bent. Eet je nog met me mee morgenavond? -Nathan. Ik kan me niet herinneren dat ik hem mijn nummer heb gegeven, maar die zal hij wel geregeld hebben. Oke, op voorwaarde dat je me meer over jezelf verteld en het eerlijk zegt dat als ik iets vraag waar je geen antwoord op wil geven. typ ik als antwoord en druk op verzenden. Ik wil geen herhaling van vanavond en ik wil nu wel wat meer over hem weten zodat ik weet waar ik aan begin. Ik had zijn uitbarsting van vanavond niet verwacht. Iedereen heeft wel een mindere kant, maar van deze schrok ik en dit had ik niet achter hem gezocht. Het was een hele andere kant van hem. Het tegenovergestelde van hoe hij me aanraakte tijdens het vrijen, dat was zijn zachte kant, de kant die ik leuk vond. Misschien is mijn probleem wel dat ik andere mensen te snel vertrouw en geloof. Mijn hart is vaker gebroken omdat ze me alleen maar wouden gebruiken, veel heb ik er blijkbaar niet van geleerd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:20 ]

    Greg Zinferr
    Ik keek hem onderzoekend aan en nam ondertussen een slok van mijn drinken. Hij zat ergens mee. Ik leunde wat naar achter en nam nog een slok. Mijn hand dwaalde af naar mijn haar en ik strek er door. De blik van verveling en hunkering naar mensen verborg ik door het laatste deel van mijn drankje naar binnen te gooien. 'Hoeveel mensen zitten hier ongeveer, als ik vragen mag?' vroeg ik, toen hij klaar was met wat dan ook doen op zijn mobieltje. Nu hoopte ik dat ik langer haar had, zodat ik iets om mijn vinger kon winden. Gewoon om iets te doen te hebben. Met mijn rechterhand frunnikte aan de nagels van mijn linkerhand. Ik zuchtte en keek naar de dichtsbijzijnde tafel, wachtend op antwoord.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nathan Richard Brooks

    "Hoeveel mensen zitten hier ongeveer, als ik vragen mag" Ik haal mijn wenkbrouwen even op terwijl ik hem opnieuw onderzoekend aankijk. "Geen idee..." zeg ik een tikkeltje terug houdend. Wat een rare vraag. Dan hoor ik een bliepje van mijn telefoon. Oke op voorwaarde dat je me meer over jezelf verteld en het eerlijk zegt dat als ik iets vraag waar je geen antwoord op wil geven Ik kan een geïrriteerde zucht niet onderdrukken. Oké. Ik heb een tafeltje gereserveerd om half 7. Zie ik je 6 uur in de lobby? Ik voel me ongemakkelijk. Doordat ik over mezelf moet gaan praten en omdat ik die kerel naast me niet snap. "Gin-tonic" beantwoord ik de vragende blik van barman. "Dus..." mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Greg Zinferr
    Om zijn voorbeeld te volgen trek ik een wenkbrouw op. 'Ik dacht, misschien kan ik dan nog wat interessante mensen ontmoeten.' zeg ik licht uitdagend. Ik bestel nog een keer hetzelfde en leun met mijn hoofd op mijn hand. 'Dus...' mompelt hij.
    Ik drink in een keer het glas leeg. Ik hoopte een interessant en aanspreekbaar persoon te vinden hier, niet iemand die achter zijn mobiel zat. Het kon me totaal niet schelen wat die Nathan aan het doen was, ik wilde alleen iets te doen hebben, praten met iemand of zo. Ik keek om me heen, hopend een bordje te zien naar een ruimte vol mensen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nathan Richard Brooks

    "Ik dacht misschien kan ik dan nog interesante mensen ontmoeten" zegt Greg. Ik kijk de jongen aan. "dacht ik ook vanmiddag. Je kunt dan beter naar een club gaan dan" zeg ik schouder ophalend en eerlijk. "Al moet ik toegeven....hier zijn ook wel leuke meisjes" zeg ik droogjes en neem een nipje van mijn gin-tonic voor er een kleine glimlach om mijn lippen verschijnt, terug denkend aan een paar uurtjes terug. Ik kijk de jongen weer even aan met mijn groene ogen en word een beetje nieuwschierig. Maar waarom hij er zo bij zit begrijp ik helemaal niet. "Ben je op vakantie?" vraag ik dan, proberend een gesprek aan te knopen. Ik geef toe hier alleen zitten is best saai. Dan kan ik tenminste nog poging doen om gezellig te zijn,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Greg Zinferr
    'Nou ja, ik probeer wat geld te verdienen. Maar voor de helft is het ook wel vakantie hoor.' Even grijnsde ik zodat mijn rechte, witte tanden zichtbaar werden.
    'En over meisjes gesproken, ik heb er nog maar twee gezien.' Ik zei niks over mijn biseksualiteit, het leek me niet nodig dat te zeggen. De jongen leek aardig te willen zijn en daar paste ik me graag bij aan. 'En jij? Waarom zit jij hier?' Ik ging wat rechter op zitten en begon weer met het kleine kettinkje te spelen. Ik had een belangstellende blik in mijn ogen en keek hem daarmee recht aan. Hij had wat gezegd over een club, maar daar had ik geen zin in. Als ik in zó'n mooi hotel geen mensen kon vinden die ik aardig vond, was het wel heel erg, ik ging niet expres ergens heen om nieuwe vrienden te maken. Ik kreeg ze, of niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jaybee Saunders

    Ik liep vluchtig door de bar. Ik had mijn uniform gewoon aan, maar ik was zo goed als klaar voor vandaag. Ik vond dat ik wel een drankje had verdient en in de bar kon je ook nog eens meer vinden dan alleen drank, een scharrel bijvoorbeeld. Ik ging op de bar zitten met mijn benen over elkaar en glimlachte naar Mason. "Mag ik een cola-jacks, Mason? Ik kan het wel gebruiken." Er waren een paar kamers echt heel goor geweest. Ik streek het korte rokje van het uniform glad en keek de bar rond. Er zaten best wat aardige kerels en dames. Tja, wat kan ik zeggen, ik ben niet kieskeurig. Bij dames moet je alleen uitkijken welke je bespeelt en welke niet, bij heren soms ook nog wel. ik liep namelijk niet graag een blauwtje, al was dat eigenlijk nog nooit gebeurt. Ik pakte mijn drankje aan en begon er rustig aan te drinken terwijl ik elk individu in de bar beoordeelde.


    Bowties were never Cooler

    Anna Bailey Miller
    Oké. Ik heb een tafeltje gereserveerd om half 7. Zie ik je 6 uur in de lobby? Krijg ik niet veel later terug. Oke, is goed. Ik ga nu slapen. Ik zie je morgen. Weltruste x. Stuur ik dan nog terug. Ik leg mijn telefoon aan de oplader op het nachtkastje voordat ik goed ga liggen en het deken hoog optrek. Ik draai een paar keer voordat ik lekker lig, maar als ik een tijdje lekker lig val ik in een diepe slaap met een rare droom.

    Nathan Richard Brooks.

    "Over meisjes gesproken...ik heb er nog maar twee gezien, en jij...waarom ben jij hier?" vraagt ze jongen. "Mijn neef gaat trouwen. Moet wat dingen voor hem regelen. Vrijgezellefeest enzo" zeg ik en ik wuif het eigenlijk een beetje weg. Net op dat moment komt er een meisje in een kamermeisje uniform langs gelopen en ik kijk haar na. Ik kijk Gregory weer even aan en dan weer naar het meisje. "wat is het toch dat die uniformen altijd zo opwindend zijn" mompel ik. Ik kijk weer even naar het meisje voor ik een slokje van mijn gin-tonic neem. "Het zou verboden moeten worden." Ik slaak een dramatische zucht. Dan kijk ik Gregory geamuseerd aan. "Of denk jij daar soms anders over?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jaybee
    Ik zag een van de mannen kijken en gaf hem een knipoog. Die voldeed prima. Ik nam nog een slokje en wenkte hem speels. Eens kijken of hij op mijn vraag in zou gaan. Het zou wel leuk zijn. Ik had namelijk geen zin om vanavond alleen in mijn bezemkastje te liggen. Daar had ik al bijna de hele week gelegen en ik had nou niet echt zin om Mason te gaan verlijden. Ik haalde wat kersenchapstick uit mijn rokje en smeerde het op mijn lippen. Mmmmm kersen. Ik stopte het weer weg en nam nog een slokje cola-jacks.


    Bowties were never Cooler


    Aubree Aleah Rodriguez. Kleren.

    Ik liep mijn kamer uit en keek even rond. Waar moest ik ook al weer naartoe ? Ugh, ik ging wel gewoon naar de bar, daar zaten de meeste mensen. Ik liep naar de bar en ging daar op een kruk zitten. Ik bestelde wat te drinken, ik dacht iets van een cocktail ofzo geen idee eigenlijk, en keek even rond. Het zat hier best wel vol. Ik keek naar mijn handen die op de bar lagen. Mijn ietwat krullende haren vielen net over mijn borsten heen en een leren armbandje sierde mijn linkerpols. Ik was linkshandig, daarmee waarschijnlijk. Ik keek nog even rond en zuchtte. Hier zat ik dan weer, mooi vriendloos te wezen.
    Ik draaide me om zodat mijn rug tegen de bar leunde en keek de zaal rond. Vanuit mijn ooghoeken keek ik af en toe naar de jongen, of nouja, meer man eigenlijk, die naast me zat. Ik had er niet bewust voor gekozen hoor, dit was gewoon de eerste de beste kruk die ik tegen was gekomen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:33 ]

    Greg Zinferr
    'Uniformen moeten verboden worden?' herhaal ik nadenkend. Ik kijk naar het meisje dat een slok neemt van haar drinken en schenk haar een warme glimlach. 'Soms.' antwoord ik dan op Nathan, met ook een pretvonkje in beide ogen. 'Meisjes in uniform, te aantrekkelijk.' zeg ik hard genoeg zodat het meisje het ook hoort. Ik kijk naar de andere meisjes en grinnik even. Mijn hand strijkt automatisch door mijn haar. De grijns op mijn mond staat me goed en is groot. Ik leun wat naar achter tegen de bar. Ik kijk het meisje aan. 'Greg, aangenaam.' zeg ik tegen haar en geef haar weer een zachte glimlach. Hier bedoelde ik niks mee, een charmante introductie gebruikte ik zo nu en dan bij mensen, het liefst bij vrouwen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel