• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - De gemiddelde posts moeten toch wel 150 woorden bevatten. Anders word het te kort en word het topic te snel vol gespamt.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!


    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5
    Valérie Raven Stewards ~ Werk Ahri
    Maria Wolf aka Johanna Kaiser ~ Werk/gevlucht Uchiha
    Caelle Broocke ~ Vakantie Souvenir

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist
    Keith Rowlders ~ Werk JordanStyles
    Nathan Richard Brooks ~ Bruiloft Rechazame


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!


    Your make-up is terrible

    Effie Atkins

    'Ah ja, we hebben een redelijk monogame samenleving. Liefde is een egoïstische pain in the ass. We willen iemand alleen voor onszelf die we alleen liefde geven op de voorwaarde dat we het terugkrijgen. Zo steken we in mekaar. Maar hey, als we gelukkig worden van die ruilhandel en nageslacht op de wereld ermee zetten, waarom ook niet? 't Is alleen jammer dat we door die verliefdheid zo lastig door die roze wolk heen kunnen kijken,' grinnikte Maria en ze bestelde een glasje water, maar ik besteedde daar eerlijk gezegd maar vrij weinig aandacht aan. Eerlijk gezegd begon ik mij toch een beetje zorgen te maken toen Yuri niet met zijn hoofd omhoog wou.
    'Das nog eens een nuchtere kijk op het leven,' mompelde hij op de woorden van Maria. 'Je mag Ashley best een roze wolk cadeau doen hoor, die kan ze wel gebruiken.' Hij nam een slok van zijn drinken en legde zijn hoofd weer terug op de bar, maar wel zo dat hij ons nog kon zien. Maria zei als antwoord iets over Ashley en op haar blaren moest gaan zitten. Hij zei nog wat tegen Maria, een compliment wel te verstaan. Een glimlach sierde mijn gezicht, al helemaal toen hij een bedankje en sorry naar mij murmelde. Maria was het alleen niet helemaal eens over zijn compliment.
    'Mij? Nu hebbie toch echt de verkeerde voor je. Ik en mannen is als azijn en melk: gaat fout in de maag,' zei ze en haar telefoon ging, die zij gelijk op nam. Ik besteedde daar geen aandacht aan, dat waren mijn zaken niet. Ik ging iets aarzelend met mijn hand naar Yuri's gezicht en veegde zijn haren weg uit zijn gezicht.
    'Kom nu toch gewoon recht op zitten,' zei ik met een klein glimlachje terwijl Maria bezig was met haar gesprek. Niet veel later hing zij alweer op.
    'He, dit gaat de goeie kant op. Hopelijk krijgen we die klootzak achter slot en grendel voor 't end van de maand,' zei ze en eventjes duurde het voordat ik achter kwam dat ze het nog steeds over hetzelfde dingetje had waar ze de hele avond al over had. Al die bijnamen ook.
    'Dat is dan fijn om te horen,' zei ik met een glimlachje tegen Maria. Ik keek even naar de drinken van Maria en Yuri en bestelde zelf ook nog maar een drankje.. Beetje hypocriet nu, ik wel en Yuri niet. Ik zuchtte toegeeflijk en bestelde alvast ook maar voor Yuri en keek hem daarna eventjes aan. 'Ik ben veelte goedgezind,' mompelde ik zuchtend. 'Maar is dan ook echt je laatste en voor mij ook...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Caelle Broocke
    'Oke.' Ik stond op voordat hij het kon doen en stapte rustig naar binnen. Verbaasd keek ik even rond, om dan pas door te hebben dat de bar wat verderop was. 'Twee Ice Tea, alsjeblieft', zei ik tegen de man die achter de bar stond. Hij knikte en schonk er twee flesjes in de glazen die hij had klaargezet. 'Kan daar ook nog een kommetje chips bij?', vroeg ik. Ik had best honger, plus Austin zou dat ook wel niet afslaan. Niet veel later zat ik weer neer en nam halvelings gulzig een slok van mijn Ice Tea. Voor het geval dat Austin het gezien zou hebben, grijnsde ik schaapachtig. In mijn hoofd dwaalden allerlei gedachten over Austin rond. Het was leuk dat ik hier nu met hem zat, en dat ik niet alleen was. Langs de andere kant was het een beetje gênant, omdat we nog niets meer over elkaar wisten dan onze namen. De rest kwam later wel. Ik nam nog een slok.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:40 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yuri Leith Bishop

    "Ashley... de dame in kwestie neem ik aan?" vraagt ze, waarop ik triest knik. "Ach ja, wie z'n reet brandt moet op de blaren zitten." zegt ze met een kleine glimlach. "Dat heb ik vandaag al drie keer gedaan." mompel ik. Na mijn compliment trekt ze haar wenkbrauw op. "Mij? Nu hebbie toch echt de verkeerde voor je. Ik en mannen is als azijn en melk: gaat fout in de maag." Ik lach zacht en wil er iets op antwoorden, maar ze neemt op dat moment haar telefoon op. Toch antwoord ik, al heb ik geen idee of ze het nog hoort of luistert. "Dat ligt er helemaal aan hoe je er onder die kleding uit ziet, madame. Vaak word het wat minder melk en azijn daarvan."
    Ik wil meeluisteren, maar Effie voorkom het. Haar hand gaat aarzelend naar mijn gezicht toe en veegt wat haren weg. "Kom nu toch gewoon recht op zitten." zegt ze met een kleine glimlach. Ik zucht, maar neem de moeite nog niet om mijn hoofd ook daadwerkelijk op te trekken. 'He, dit gaat de goeie kant op. Hopelijk krijgen we die klootzak achter slot en grendel voor 't end van de maand." zegt ze en ik heb door dat ze het over het gesprek heeft en heeft opgehangen.
    "Dat is dan fijn om te horen." zegt Effie met een glimlachje tegen Maria. Totaal onverwacht besteld ze een drankje voor mij en voor zichzelf. "Ik ben veel te goedgezind." mompelt ze zuchtend. "Maar is dan ook echt je laatste en voor mij ook..." Ik glimlach en til dan toch mijn hoofd weer op. "Dankje, dat is echt wat ik nodig heb nu." Ik zucht en neemt een paar slokjes van het drinken. "Alcohol, wat moet je toch zonder."


    Your make-up is terrible

    Nathan Richard Brooks

    Anna die schuift naar de rand van het bed en slaat de lakens om haar heen voor ze naar de badkamer loopt. Ik volg haar met mijnn ogen en blijf even naar de badkamer deur kijken zodra die achter haar dicht is gegaan. Dan sta ik op van het bed en werp een blik op mijn telefoon. Paar gemiste oproepen van mijn broer en mijn neef. Ik haal mijn schouders op. Ik bel ze zo wel terug. Ik haal een boxer uit de kast en doe die aan. Ook zet ik de tv weer aan. Die akelige stilte is niks voor mij. Ik heb nog nooit een meisje gekwetst en dit rare gevoel erbij. Ik heb zo vaak een meisje gekwetst en het doet me nooit wat. Het is nou eenmaal wie ik ben. Ik zucht even en slenter dan naar de badkamer.Ik ga achter Anna staan, schuif haar haar over haar ene schouder. Dan wrijf ik even over haar armen, ook even over haar schouders. Dan schuif ik mijn armen om haar middel en trek haar tegen me aan en druk een kusje op haar schouder. "Het is niet meteen een afwijzing" fluister ik voor ik nog een kusje op haar schouder druk. "Ik had niet op deze manier met je gevreeën als er niet íéts tussen ons was geweest" Ik kijk haar via de spiegel aan. "Je bent een leuke meid en ik wil je graag beter leren kennen en zien waar dit op uit draait." Ik druk een kus op haar wang. "Niet verdrietig zijn, Je bent veel mooier als je lacht" Ik glimlach lief naar haar in de spiegel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ashley Jasmine Moore
    Katelynn hield me stevig tegen zich aan en we rolden weer goed op het bed, maar nog steeds liet ik haar niet los. ‘Dankjewel.’ Zei ze met een brede glimlach, ‘Echt heel erg bedankt.’ Zachtjes kuste ze mij op mijn voorhoofd en duwde mij nog wat steviger tegen zich aan. ‘Hiermee ben ik erg blij.’
    Ik haalde alleen diep adem en blies het toen weer uit, terwijl de gedachten door mijn hoofd maalden. Een stuk van me was kwijtgeraakt, het miste en het voelde zo raar zonder ring om mijn vinger. Hier gleed mijn blik ook kort over, terwijl ik mijn vingers erover liet gaan. ‘Geen probleem, ik ben tevreden dat ik jou nog blij kan houden. Waarschijnlijk was ik dus niet goed genoeg voor Yuri,’ praatte ik afwezig tegen haar, alsof ik er niet echt bij was. ‘Alleen ik weet niet waardoor het komt. Ik heb hem altijd laten weten dat ik om hem geef, bij hem wil zijn. Ik ben nooit vreemd gegaan, zelfs niet over gedroomd en nu?’ Ik zuchtte diep toen ik erachter kwam dat ik aan het ratelen was. ‘Sorry, alweer, je zult er wel gek van worden nietwaar?’ Vroeg ik haar, al was het niet echt een vraag, maar meer een opmerking. ‘Laten we maar gaan slapen, morgen heb ik alle kracht nodig en vraag ik een echtscheiding aan.’ Mijn rug draaide ik naar Katelynn toe, terwijl ik mijn ogen stevig dichtkneep zodat ze niet de pijn erin kon zien. Ik kon het gewoonweg niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katelynn Serenity White

    Permanente Rol


    Ashley bekeek eventjes haar vinger. Vast om naar haar ring te kijken. Arme meid. "Geen probleem, ik ben tevreden dat ik jou nog blij kan houden. Waarschijnlijk was ik dus niet goed genoeg voor Yuri. Alleen ik weet niet waardoor het komt. Ik heb hem altijd laten weten dat ik om hem geef, bij hem wil zijn. Ik ben nooit vreemd gegaan, zelfs niet over gedroomd en nu?" ratelde ze aan één stuk door toen ze opeens opschiet. "Sorry, alweer, je zult er wel gek van worden nietwaar?" vroeg ze aan me, maar gaf me geen tijd om te antwoorden want ze ging alweer verder. "Laten we maar gaan slapen, morgen heb ik alle kracht nodig en vraag ik een echtscheiding aan." Ze draaide zich om en ik keek nu naar haar rug.
    Ik legde mijn hand op haar rug en streelde er zachtjes over heen. "Ssssth, maar Ashley.' begon ik kalmerend. "Als ik Yuri was geweest, zou ik juit heel blij met jou zijn geweest. Je bent zo geduldig, rustig en lief." Ik ging van haar rug naar haar haren toe en streelde daar zachtjes en met lange strelen doorheen. "En ik word niet gek van je, praat alles maar van je af Ashley. Dat is zoveel beter voor je." Ik kalmeerde haar zo goed mogelijk, ze verdiende dit niet, alles behalve. "Als je wilt ga ik morgen wel met je mee, dat zou ik graag voor je doen. Dat zou me echt niks uitmaken." Ik ging tegen haar aanliggen en sloeg mijn armen om haar heen, zodat ze stevig tegen me aangedrukt zat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maria Wolf.

    Ik werp Yuri een wat vragende blik toe als ik heb opgehangen.
    'Zei je iets? Ik ben slecht in multitasken als ik alcohol op heb.' Ondertussen probeert Effie de man overeind te helpen zodat hij er wat minder belabberd uitziet. Ik krab wat aan mijn hoofd. God, wat moet ik hiermee aan? Ik kan misdadigers opsporen, maar ben geen vrijwilliger bij de AA. Effie bestelt een drankje voor haarzelf en Yuri. 'Jullie hebben me aangestoken. He jij daar, doe me nog maar een eeh...' Ik pulk aan mijn lip en denk na. '.. Malibu,' zeg ik deze keer. Wat zoetigheid voor de afwisseling. Zolang er alcohol inzit komen we al een aardig end.
    "Dankje, dat is echt wat ik nodig heb nu," zegt Yuri die aan zijn glas begint te nippen. "Alcohol, wat moet je toch zonder." Ik begin te grijnzen.
    'Er zijn veel leukere manieren om je ellende te verwerken. En nee, die komen niet allemaal op een sekstape uit. Aangezien ik toch dronken ben en slecht slaap; what about een logeerpartijtje bij mij op de kamer? Ik heb nog wel wat dvd's en er is een minibar met allerlei suikerrijk goed om ons mee zoet te houden. Men zegt dat de beste methode voor ellende afleiding is. We kunnen het erop wagen, niet?' Ik hoop dat ik Ben tijdens mijn gesprek niet heb laten weten dat ik dronken ben, heb zo erg mijn best gedaan om mijn stem onder controle te houden en zo nuchter mogelijk te laten blijken. Nu nog hopen dat het effect heeft gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Effie Atkins

    Niet alleen ik, maar ook Maria bestelde dan toch nog een drankje, met alcohol dit keer. Lachend schudde ik mijn hoofd, dit kwam niet echt eh.. bepaald goed. Ik zag Yuri een beetje glimlachen en uit eindelijk tilde hij dan toch zijn hoofd op,
    'Dankje, dat is echt wat ik nodig heb nu,' zei hij, zuchtte en nam toen een paar slokjes. 'Alcohol, wat moet je toch zonder.' Ik begon te lachen en schudde iets mijn hoofd.
    'Hmm, zonder dat kreeg ik je blijkbaar niet overeind,' zei ik lachend.
    'Er zijn veel leukere manieren om je ellende te verwerken. En nee, die komen niet allemaal op een sekstape uit. Aangezien ik toch dronken ben en slecht slaap; what about een logeerpartijtje bij mij op de kamer? Ik heb nog wel wat dvd's en er is een minibar met allerlei suikerrijk goed om ons mee zoet te houden. Men zegt dat de beste methode voor ellende afleiding is. We kunnen het erop wagen, niet?' vroeg Maria toen opeens. Ik keek haar verbaasd aan. Eerste nacht en ik slaap al niet eens in mijn kamer? Dit beviel mij wel. Lachend knikte ik op haar vraag.
    'Suiker spul dat ons zoet houd, volgens mij is dat eigenlijk best logisch,' zei ik lachend. 'Maar ik vind het een goed idee, maar dan moeten we ook wel de standaard dingen gaan doen, zoals elkaar opmaken,' zei ik en ik keek vervolgens eventjes plagend naar Yuri. 'Ik plaag je maar, vind eigenlijk niet zo geweldig als iemand mij opmaak, dus waarom zou ik dat wel bij een ander doen? Maar jij komt dan toch wel hea? Het word vast leuk!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    [Le Main Topicss, ik reageer straks of morgen xp Iemand voor Aubree ?]

    N4I5 schreef:

    [Le Main Topicss, ik reageer straks of morgen xp Iemand voor Aubree ?]

    Mason van MissLexi(?) vroeg nog naar iemand, misschien dat je met haar kan converseren? :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Mason van MissLexi(?) vroeg nog naar iemand, misschien dat je met haar kan converseren? :]


    [Is ze online ? Anders is het goed xp Whatever conserveren betekent, maar goed.]

    Yuri Leith Bishop

    Zelfs Maria besteld nu nog meer alcohol, terwijl die net over gegaan is op water. Wat een geweldige invloed heb ik hier. Ik grinnik even in mezelf. "Hmm, zonder dat kreeg ik je blijkbaar niet overeind." zegt Effie lachend en ik merk dat ik in een sleep van gegrinnik terecht kom door het drinken. Ik blijf maar grinniken op alles en vind het allemaal wel best nu.
    "Er zijn veel leukere manieren om je ellende te verwerken. En nee, die komen niet allemaal op een sekstape uit. Aangezien ik toch dronken ben en slecht slaap; what about een logeerpartijtje bij mij op de kamer? Ik heb nog wel wat dvd's en er is een minibar met allerlei suikerrijk goed om ons mee zoet te houden. Men zegt dat de beste methode voor ellende afleiding is. We kunnen het erop wagen, niet?" vraagt Maria opeens. Ik kijk verbaasd op. Oh, Ashley zou woest worden als ik erop in ging. Ladies night bij hen, ze zal nooit geloven dat ik geen seks ga krijgen. Nee, dat zit er niet in.
    "Suiker spul dat ons zoet houd, volgens mij is dat eigenlijk best logisch." zegt Effie lachend. "Maar ik vind het een goed idee, maar dan moeten we ook wel de standaard dingen gaan doen, zoals elkaar opmaken." zegt ze dan en kijkt even plagerig naar mij. Het duurt even voor ik besef wat ze gezegd heeft en wil er net tegenin gaan. "Ik plaag je maar, vind eigenlijk niet zo geweldig als iemand mij opmaak, dus waarom zou ik dat wel bij een ander doen? Maar jij komt dan toch wel hea? Het word vast leuk!"
    Ik glimlach even. "Goed, als er geen make-up en zielige films met ijs bij komen kijken, vind ik het allemaal best. En je mond houden tegen Ash of Katelynn, Effie." verklaar ik daarna op een langzame toon en ik steek waaschuwend mijn vinger omhoog. "Barman, doe die hele fles cognac maar." zeg ik dan tegen de barman om die mee te kunnen nemen naar haar kamer, waarna ik half van mijn kruk afrol als ik eraf wil glijden.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Ik hoor de tv aangaan in de slaapkamer. Ik hang de handdoek weer terug en haal even diep adem en dan komt Nathan de badkamer ingelopen. Ik volg zijn beweging in de spiegel tot hij achter me staat, mijn haar over een schouder schuift en over mijn armen en schouders wrijft. Hij doet zijn armen om mijn middel heen, trekt me tegen zich aan en drukt een kusje op mijn schouder. "Het is niet meteen een afwijzing" fluistert hij voordat hij nog een kusje op mijn schouder drukt. "Ik had niet op deze manier met je gevreeën als er niet íéts tussen was geweest". Hij kijkt me aan via de spiegel en ik kijk hem ook aan via de spiegel. "Je bent een leuke meid en ik wil je graag beter leren kennen en zien waar dit op uit draait." Hij drukt een kus op mijn wang. "Niet meteen verdrietig zijn, je bent veel mooier als je lacht" zegt hij terwijl hij lief naar me lacht in de spiegel. Ik glimlach even en ga een beetje tegen hem aan hangen. "Verdrietig is niet het woord denk ik" zeg ik dan zacht terwijl ik even naar ons zo kijk in de spiegel. Naar zijn stevige, veilige armen om mijn middel heen, zijn brede schouders. Het liefst lag ik de hele dag in zijn armen. "Eerder.. bang.. denk ik. Ik voel me.. anders ofzo." zeg ik dan. "Bang voor de gevoelens die ik misschien voor je ga krijgen.. bang voor datgene wat er al is bij mij na 1 avond en misschien ook bang om het kwijt te raken" ga ik verder en ik kijk hem weer even aan via de spiegel.

    Maria Wolf.

    Hij lijkt te aarzelen, dus ik besluit maar op mijn dooie gemak de alcohol op te drinken. Ik heb toch niet weer wat ongepast gezegd? Ik haal in mezelf de schouders op en neem op mijn dooie gemak nog een slok.
    "Suiker spul dat ons zoet houd, volgens mij is dat eigenlijk best logisch," gooit Effie er lachend uit. 'Hehe, ik zeg veel stoms als ik dronken ben,' zeg ik met een schuine grijns. Ze vervolgt haar vrolijke gezwets naar Yuri om hem over te halen en hem nog eens op het hart te drukken dat haar opmerking over make-up een grap is. Hij gaat overstag.
    "Goed, als er geen make-up en zielige films met ijs bij komen kijken, vind ik het allemaal best. En je mond houden tegen Ash of Katelynn, Effie." Ik steek een duim op. 'Helemaal prima.' Mond houden..? Hoezo? Ik krab weer aan mijn hoofd. Ah.. ik begrijp het al, de beste man is vreemdgegaan en is er bang voor dat zijn vrouw nu nogmaals zal denken dat ie van bil gaat met.. ons. Hmf. Ik en mijn spontane voorstellen. Naja, gezegd is gezegd en we kunnen nu enkel er het beste van maken. "Barman, doe die hele fles cognac maar." Zodra hij de fles in handen heeft, valt hij bijna van zijn stoel. Ik weet hem nog net bij een arm beet te grijpen en te voorkomen dat de fles uit zijn handen valt.
    'Hey, mijn reactievermogen is ook naar de knoppen nu. Denk dat 't 't beste is om deze te laten staan, heb nog wel een paar kleine wijntjes in de minibar, maar ik zou 't op prijs stellen dat je niet alles onderkotst in m'n kamer,' zeg ik met een glimlach, gris pijlsnel de fles uit zijn handen en geef die terug aan de barman.
    'Effie, zou je me willen helpen? Ik denk niet dat het goed gaat als ik hem alleen een arm geef,' zeg ik met een klein glimlachje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Effie Atkins

    Eventjes glimlachte hij en stemde dan gelukkig wel toe. 'Goed, als er geen make-up en zielige films met ijs bij komen kijken, vind ik het allemaal best. En je mond houden tegen Ash of Katelynn, Effie,' zei hij op een langzame toon en stak waarschuwend zijn vinger even omhoog. Beschamend keek ik omlaag. Ik had eigenlijk nu al de neiging straks om dit te vertellen. Het is gewoon leuk, er gebeurde toch niets? Toch? Ik knikte lichtjes, terwijl Maria zei dat het prima was.
    'Barman, doe die hele fles cognac maar,' zei Yuri, verbaasd keek ik hem aan en schudde lichtjes mijn hoofd. Ik schrok toen hij half viel van zijn stoel, gelukkig dat Maria wel snel reageerde en hem bij zijn arm greep.
    ''Hey, mijn reactievermogen is ook naar de knoppen nu. Denk dat 't 't beste is om deze te laten staan, heb nog wel een paar kleine wijntjes in de minibar, maar ik zou 't op prijs stellen dat je niet alles onderkotst in m'n kamer,' zei ze met een glimlach, waardoor ik even moest lachen. Ze griste snel de fles uit zijn handen en gaf die terug aan de barman. Een wijze keuze. 'Effie, zou je me willen helpen? Ik denk niet dat het goed gaat als ik hem alleen een arm geef,' zei ze met een klein glimlachje. Verbaasd keek ik eventjes en knikte daarna vrijwel gelijk met mijn hoofd.
    'Ja, natuurlijk,' zei ik met een glimlachje. Ik sprong af van mijn stoel en ging er eerst zeker van zijn dat ik zelf wel goed kon staan, straks lagen we daar met zijn drietjes. Ik begon al te lachen bij het idee en liep toen naar Yuri. 'Kom op. Ik zei dat het je laatste was meneertje,' zei ik lachend. Ik deed mijn arm om zijn middel en zorgde ervoor dat zijn arm om mij heen kwam. 'Hihi, nu is het andersom. Eerst moest jij mij helpen met overeind te helpen en ik nu jou,' lachte ik zacht. 'Voel jij je nu ook zoals ik mij voelde?' vroeg ik toen voordat ik het doorhad.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you