• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Neiva - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    †

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt me grijnzend aan. 'Nee joh, je kan er maar het beste in één keer in, anders duurt het allemaal zo lang,' zegt hij. Ik steek mijn tong naar hem uit. 'Nou en, jij gaat toch nooit dood dus wat maakt het uit als je moet wachten? Je hebt er alle tijd voor,' brom ik, wat geïrriteerd omdat ik niet heb kunnen wennen aan het koude water.
    'En zo koud is het ook weer niet... Moet ik je anders warm houden?' vraagt hij. Zijn ogen worden wat donkerder en als hij langs zijn lippen likt wordt mijn blik er haast automatisch naar toegetrokken. Snel kijk ik weer terug naar zijn gezicht. 'Nee dank je, zo wanhopig ben ik nog niet,' grinnik ik plagerig. 'En als ik net als jou de vetlaag van een ijsbeer zou hebben dan zou ik het ook niet koud vinden,' vervolg ik op dezelfde toon.
    Met mijn handen wrijf ik even over mijn armen zodat die wat warmer worden, maar het helpt niet echt. Ik zucht en besluit het maar te laten. Ik krijg het hopelijk vanzelf wel warm, en anders zal ik James aanbod maar aan moeten nemen. Ik glimlach lichtjes naar hem en laat me dan op mijn rug drijven. Normaal gesproken zou ik dan naar de wolken kijken, om te zien of daar enige vorm in te herkennen is maar hier zijn geen wolken. Alleen een donkere lucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze steekt haar tong uit naar mij. "Nou en, jij gaat toch nooit dood dus wat maakt het uit als je moet wachten? Je hebt er alle tijd voor." bromt ze en ze klinkt wat geïrriteerd waardoor ik moet grinniken. "Jij gaat wel dood en naar eigen zeggen al snel, dus het maakt wel iets uit als jij moet wachten." ga ik er dan geamuseerd tegen in. Wat zij kan, kan ik beter.
    Haar blik word naar mijn lippen getrokken, maar ze kijkt al snel weer naar mijn gezicht. "Nee dank je, zo wanhopig ben k nog niet." grinnikt ze plagerig. "Niet?" voeg ik daar even plagerig aan toe. "En als ik net als jou de vetlaag van een ijsbeer zou hebben dan zou ik het ook niet koud vinden." vervolgt ze op diezelfde toon. Met haar handen wrijft ze een over haar armen heen, heeft ze het echt zo koud? Ik vind het wel mee vallen. Ze zucht en laat zichzelf op haar rug drijven.
    "Willow? Noemde jij me nou net dik?" vraag ik dan semi-beledigd. "Ja, volgens mij noemde je me dik." concludeer ik met een duister lachje, waarna ik mezelf ook helemaal in het water laat zakken en naar haar toe zwem. "Hm, volgens mij is die vetlaag waar jij het over hebt toch niets anders dan pure spieren hoor." vervolg ik dan en ik pak haar hand vast om die op mijn gespierde buik te leggen, die ik nog even extra overdreven aanspan onder haar vingers. "Nou, wat denk jij?"


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James grinnikt. 'Jij gaat wel dood en naar eigen zeggen al snel, dus het maakt wel iets uit als jij moet wachten,' zegt hij geamuseerd. Ik doe mijn mond al open om er tegen in te gaan, maar bedenk me dat hij gelijk heeft en pers mijn lippen op elkaar. 'Dan zou ik op mezelf wachten, en dat is niet echt wachten,' mompel ik.
    'Niet?' vraagt plagerig. Ik knik. 'Niet iedereen vind je zo geweldig en lekker, James, daarvoor moet je bij Xavier wezen'.
    'Willow? Noemde jij me nou net dik?' vraagt James half-beledigd terwijl ik op mijn rug drijf. 'Ja, volgens mij noemde je me dik,' concludeert hij dan met een duister lachje, waarop ik mijn wenkbrauwen op trek. Wat heeft hij nou weer voor een zelflol? 'Hm, volgens mij is die vetlaag waar jij het over hebt toch niets anders dan spieren hoor,' hoor ik hem dan vlak naast me zeggen. Hij pakt mijn hand vast en legt die op zijn gespierde buik. 'Nou, wat denk jij?' Ik haal mijn schouders op en laat mijn vingers er even over heen glijden. 'Moet ik iets voelen dan?' vraag ik onschuldig, maar met een grijns op mijn volle lippen en een fonkeling in mijn donkerblauwe ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ik zie dat ze haar mond opent, maar die erna weer dicht doet en haar lippen op elkaar perst. Ik grijns triomfantelijk, tot ze er toch weer iets op moet zeggen. "Dan zou ik op mezelf wachten, en dat is niet echt wachten." mompelt ze. Ik lach kort. "Natuurlijk, wat jij wilt." zeg ik op een manier van het-zal-wel-ik-geef-maar-toe-omdat-jij-te-koppig-bent en haal mijn schouders er iets bij op.
    Dan knikt ze. "Niet iedereen vind je zo geweldig en lekker, James, daarvoor moet je bij Xavier wezen." Nu pers ik mijn lippen op elkaar. "Ik denk niet dat ik nog hem hoef te wezen." snauw ik lichtelijk naar haar en wend dan mijn blik van haar af. Hij wijst me even hard af als ik hem nu afwijs, alleen weet hij dat nog niet, denk ik. Ik vraag me überhaupt af wat er mis met die gozer is. Hij weet ook niet wat hij wilt.
    Door haar opmerking over de vetlaag van een ijsbeer raak ik die gedachten weer kwijt, al weet ik niet eens wat een ijsbeer is. Het moet wel iets beledigends zijn, dat weet ik zeker. Ze trekt haar wenbrauwen op als ik een duister lachje laat horen. Na mijn vraag haalt ze haar schouders op en voel ik haar vingers over mijn spier heen glijden, die ondertussen ook een stuk onder water verdwenen zijn. "Moet ik iets voelen dan." vraagt ze onschuldig, maar met een grijs op haar volle lippen en een fonkeling in haar donkerblauwe ogen.
    Ik zacht en kort. "Ja, mijn ijsberenvet." zeg ik en ik zie de lol er wel van in, eigenlijk. Zo snel kan je me gewoon niet beledigen, want ik weet hoe het echt zit. Sommigen mogen daar best een voorbeeld aan nemen. Hierna manouvreer ik haar hand naar mijn borstspieren, die ik kort aanspan en weer ontspan. "En Willow, hoe zit het met jou spieren?" vraag ik dan met een grinnikje en leg mijn hand op haar platte buik.


    Your make-up is terrible

    [Amparo, kun je met Amberlynn reageren, dan kan ik straks ook weer verder ;p]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 23:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    James perst zijn lippen op elkaar. 'Ik denk niet dat ik nog hem hoef te wezen,' snauwt hij waarna hij zijn blik afwendt. Ik bijt kort op mijn lip. 'Sorry, het was maar een grapje,' mompel ik.
    Dan begin ik snel weer over zijn “ijsbeervet”. James lacht zacht en kort. 'Ja, mijn ijsberenvet,' zegt hij. Ik begin zacht te lachen. 'Goed dat je het zelf in ziet,' grinnik ik. 'Misschien moet je maar wat meer krachtoefeningen doen,' grijns ik vervolgens plagerig, omdat ik heel goed weet dat James die oefeningen echt niet nodig heeft.
    James brengt mijn hand naar zijn borstspieren, spant die even aan en ontspant ze weer. Ik grinnik even. Iemand wil graag laten zien hoe gespierd hij is.
    'En Willow, hoe zit met jouw spieren?' vraagt hij dan met een grinnik en hij legt zijn hand, die tot mijn verbazing warm aanvoelt, op mijn buik. 'Oh, die heb ik wel, maar ik denk niet dat ik daar echt veel mee kan verrichten tegen jou,' zeg ik. 'Daar heb je te veel ijsbeervet voor'. Ik klop even met mijn hand op zijn gespierde borstkas en trek mijn hand daarna terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Sorry, het was maar een grapje." mompelt ze. Ze heeft maar geluk dat mijn humeur snel kan omslaan, op dit moment tenminste. Ik kan ook enorm kwaad en kil omslaan, en dat dan ook blijven. Dat maak je liever niet mee, denk ik tenminste. Ik maak het al niet graag mee van mezelf.
    Ze begint te lachen om mijn ijsbeervet. "Goed dat je het zef in ziet." grinnikt ze. "Misschien moet je maar wat meer krachtoefeningen doen." grijnst ze vervolgens plagerig waarop ik bedachtzaam knik. "Ja, daar heb je wel een punt, Willow. Daar kan jij me vast wel bij helpen." plaag ik haar terug met ogen die donkerder worden en een veelbetekende grijns op mijn lippen. Ze grinnikt alleen als ik haar hand over mijn borstspieren beweeg. Het verbaasd me dat ze zo immuum is voor mijn flirten en charmes, zou ze lesbisch zijn? Zelfs mijn aanraking of mijn spieren doen haar niets, iets wat ik absoluut niet gewend ben en wat mij lichtelijk onzeker maakt.
    Haar hand voelt toch best koud aan onder mijn buik. Onder haar relatief lichte huid voel ik haar spieren wel, maar niet echt beduidend of zoiets. "Oh, die heb ik wel, maar ik denk niet dat ik daar echt veel mee kan verrichten tegen jou." zegt ze. "Daar heb je te veel ijsbeervet voor." Ze klopt even met haar hand op mijn gespierde borstkas en trek haar hand daarna terug. Ik geef haar een zuinig grijnsje. "Ik denk ook niet dat je daar tegen op kan." Zo goed ben ik nou ook weer niet met zelfspot.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als ik zeg dat James maar wat meer krachtoefeningen moet doen knikt James bedachtzaam. 'Ja, daar heb je wel een punt, Willow. Daar kan jij me vast wel bij helpen,' plaagt hij. Zijn ogen worden donkerder en er staat een veelbetekenende grijns op zijn lippen. Ik grinnik zacht. 'Nee James, daar kan ik je niet bij helpen,' zeg ik liefjes. 'Alleen als je me er iets voor geeft, misschien dat ik je dan help,' voeg ik er met een lichte grijns aan toe.
    Ik zeg dat ik hem toch niet aan zou kunnen met zijn ijsbeervet waarna ik op zijn borstkas klop en mijn hand terug trek. 'Ik denk ook niet dat je daar tegen op kan,' zegt James met een zuinig grijnsje. Ik haal mijn schouders op. 'Misschien lukt het wel als ik mijn best doe,' zeg ik. 'Maar ik ben te lui om het te proberen,' grinnik ik vervolgens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow grinnikt zacht. "Nee James, daar kan ik je niet bij helpen." zegt ze liefjes en ik kijk haar gespeeld teleurgesteld aan. "Alleen als je me er iets voor geeft, misschien dat ik je dan help." voegt ze er met een lichte grijns aan toe. Hierdoor trekken mijn mondhoeken gelijk weer iets omhoog. "Een ruildeal, hm?" vraag ik op een geïnteresseerde toon. "Dat lijkt me wel iets, wat stel je voor? Wat heb ik dat jij wilt?" vraag ik op een donkere, geheimzinnige toon aan haar. Ik krijg een steeds sterker gevoel dat Willow lesbisch is, hoe kan ze alles zo gemakkelijk weerstaan? Zelfs Xavier kon dat niet en op dat gebied ben ik een leek, ik deed maar wat.
    Willow haalt haar schouders op. "Misschien lukt het wel als ik mijn best doe." zegt ze. "Maar ik ben te lui om het te proberen." grinnikt ze vervolgens. Mijn mond gaat een stukje open en er komt een ruwe lach uit. Nu is het mijn kans om van onderwerp te veranderen, want dit vind ik eigenlijk niets. "Zie je wel, je bent echt lui." grijns ik plagerig. "De definitie van lui is tegenwoordig echt Willow." Ik sla eigenwijs mijn gespierde armen over elkaar heen.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes.
    Als ik zeg dat ik hem misschien help als hij me er iets voor geeft krullen James mondhoeken wat omhoog. 'Een ruildeal, hm?' vraagt hij op een geïnteresseerde toon. 'Dat lijkt me wel iets, wat stel je voor? Wat heb ik dat jij wilt?' vraagt hij op een donkere geheimzinnige toon. Ik grinnik kort. 'Kleren,' grijns ik waarna ik mijn hoofd schud en op mijn lip bijt. 'Maar dat is niet zo handig,' mompel ik vervolgens. 'Dus, wat heb je allemaal te bieden?' vraag ik dan.
    Ik zeg dat ik te lui ben om te proberen of ik hem aan kan waarop er een ruwe lach uit James mond komt. 'Zie je wel, je bent echt lui,' grijnst hij plagerig. 'De definitie van lui is tegenwoordig echt Willow'. Hierna slaat hij zijn gespierde over elkaar. 'En James is een synoniem voor patser,' grinnik ik en ik steek mijn tong even naar hem uit. 'Maar nee, ik ben niet echt lui. Ik ben alleen lui bij jou omdat jij me toch wel wilt dragen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow grinnikt kort op mijn voorstel van een ruildeal. "Kleren." grijnst ze waarna ze met haar hoofd schud en op haar lip bijt. "Maar dat is niet zo handig." mompelt ze vervolgens en ik knik. Sneaky bitch, gelukkig heeft ze het zelf door. "Dus, wat heb je allemaal te bieden?" vraagt ze dan. Ik haal nonchalant mijn schouders op en grijns lichtjes. "Alles, denk ik zomaar. Zeg maar wat je wilt hebben en ik zeg of je het kan krijgen. Voedsel niet inbegrepen." zeg ik op een wat nonchalante manier, maar wel eentje waarop mijn ego in door klinkt.
    "En James is een synoniem voor patser." grinnikt ze en ze steekt haar tong even naar me uit, waardoor ik een pruillip trek naar haar. "Maar nee, ik ben niet echt lui. Ik ben alleen lui bij jou omdat jij me toch wel wilt dragen." Ik lach zacht. "Het is leuk om jou te dragen, Willow. Plezierig zelfs." antwoord ik er op. Ik haal een hand door mijn haar waardoor dat ook nat word en mijn haar donkerder kleurt. "Maar hé, ik ben helemaal geen patser!" ga ik er dan tegen in. "Ik ben gewoon geweldig." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James haalt nonchalant zijn schouders op en grijns lichtjes. 'Alles, denk ik zomaar. Zeg maar wat je wilt hebben en ik zeg of je het kan krijgen. Voedsel niet inbegrepen,' zegt hij nonchalant, maar zijn ego is duidelijk te horen. 'Hmm,' begin ik en ik tuit bedenkelijk mijn lippen. 'Er is zoveel wat ik wil, maar dat kan jij me toch niet geven, dus, wat zeg je ervan als je een dag lang mijn slaafje wordt?' vraag ik op een lieflijke toon.
    Hij lacht zacht. 'Het is leuk om jou te dragen, Willow. Plezierig zelfs,' zegt hij en hij haalt een hand door zijn haar, waardoor dat ook nat wordt en donkerder kleurt. 'Maar hé, ik ben helemaal geen patser!' protesteert hij dan.'Ik ben gewoon geweldig,' grijnst hij. 'Dat hangt er vanaf wie je het vraagt,' lach ik. 'Maar goed, wat jij wilt,' vervolg ik waarna ik mijn benen dieper het water in laat zakken zodat ik “normaal in het water hang”. We zijn afgedreven naar een dieper stuk van het meer, waar ik niet met mijn voeten bij de bodem kan en moet watertrappelen om mijn hoofd boven water te houden. Ik trek James ook “recht” en leg mijn handen op de weerszijden van zijn gezicht terwijl ik hem zo serieus mogelijk aankijk. 'Je bent helemaal geweldig,' zeg ik dan, ook zo serieus mogelijk, maar aan de geamuseerde toont in mijn stem is te horen dat ik het niet meen. Toch blijf ik hem serieus aankijken, wat ik niet lang volhoud en na een paar seconden al zacht begin te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Hmm." begint ze en ze tuit bedenkelijk haar lippen. "Er is zoveel wat ik wil, maar dat kan jij me toch niet geven, dus, wat zeg je ervan als je een dag lang mijn slaafje wordt?" vraagt ze op een lieflijke toon. Ik kijk haar voor een moment verbaasd aan, maar dan barst ik in lachen uit. "Voor geen goud, Willow." grinnik ik vervolgens na en ik schud licht met mijn hoofd. "Probeer maar iets anders, meiske."
    "Dat hangt er vanaf wie je het vraagt." lacht ze, verder gaande op het dragen en patser gedoe. "Maar goed, wat jij wilt." vervolgt ze waarna ze haar benen dieper het water in laat zakken zodat ze 'normaal in het water hangt'. We zijn al afgedreven naar een dieper stuk van het meer, waar Williw blijkbaar niet met haar voeten bij de bodem kan en dus moet watertrappelen om haar hoofd boven water te houden. Ze trekt mij ook 'recht', mijn tenen raken net de zanderige bodem van het meertje, en legt haar handen op de weerszijden van mijn gezicht terwijl ze me zo serieus mogelijk aankijkt.
    "Je bent helemaal geweldig." zegt ze dan, zo serieus mogelijk, maar aan de geamuseerde toont in haar stem is te horen dat ze het niet meent. Toch blijft ze me serieus aankijken, wat ze niet lang volhoud en na een paar seconden al zacht begint te lachen. Mijn mond trekt samen in een malle streep en ik haal haar handen van mijn gezicht af. "Waarom blijf je hier überhaupt als je me toch maar zo-zo vind?" vraag ik, in mijn stem is duidelijk te horen dat ik me begin te irriteren en ik doe een flinke pas achteruit, waardoor ik weer gewoon plat op mijn voeten kan staan.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt me verbaasd aan en begint dan hard te lachen. 'Voor geen goud, Willow,' grinnikt hij. 'Probeer maar iets anders, meiske'. Ik trek een zielig gezicht. 'Hmmm, dan moet ik maar iets anders verzinnen,' zucht ik.
    Als ik tegen James heb gezegd dat hij “geweldig” is en daarna zachtjes lach vertrekt zijn mond in een smalle streep en haalt hij mijn handen van zijn gezicht. 'Waarom blijf je hier überhaupt als je me toch maar zo-zo vind?' vraagt hij. Het is duidelijk te horen dat hij zich begint te irriteren en hij doet een stap naar achteren. 'James,' begin ik met een zachte zucht. 'Je weet heus wel dat ik hier blijf omdat ik niet terug naar mijn vader wil,' mompel ik zacht. 'En heus, ik vind je echt wel aardig, maar ik weet voor de rest niet goed wat ik van je moet vinden, je bent nogal onvoorspelbaar voor mij'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow trekt een zielig gezicht. "Hmmm, dan moet ik maar iets anders verzinnen." zucht ze en ik grijns. "Ja, denk jij daar maar even over na." antwoord ik er op.
    "James." begint Willow met een zachte zucht als ik naar achteren ben gestapt. "Je weet heus wel dat ik hier blijf omdat ik niet terug naar mijn vader wil." mompelt ze zacht. "En heus, ik vind je echt wel aardig, maar ik weet voor de rest niet goed wat ik van je moet vinden, je bent nogal onvoorspelbaar voor mij." Ik frons even en zucht dan. "Ik weet het, het leek alleen leuk te worden en toen verpeste jij het." mompel ik en ik zucht opnieuw. "Ik wacht op de kant tot je klaar bent met zwemmen." zeg ik vervolgens.
    Met die woorden draai ik me om en binnen enkele seconden ben ik alweer het water uit, een beetje misbruik makend van mijn snelheid. Ik plof neer op het gras en veeg enkele waterdruppeltjes uit mijn haar, mijn blik houd ik op Willow gericht.

    [crap post lol]


    Your make-up is terrible