• Ik ben een Hogwarts verhaal aan het schrijven en ik heb drie rollen in de aanbieding.
    Ik zal in het kort vertellen waar het over gaat:
    Het gaat over een meisje die haar ouders verliest en niemand haar ziet staan,
    Ze is haar vrienden verloren (niet door de dood, haar ouders immers wel). Ze heeft
    de eerste drie jaar op Hogwarts gemist omdat ze met haar ouders moets vluchten voor
    hun leven. Als dan toch nog word toe gelaten op Hogwarts dan leert ze dat ze niet meer
    alleen is. En dat de mensen toch voor haar klaarstaan en dat ze een nieuwe thuis heeft
    gevonden.

    Waarom er hogwarts staat en niet iemands naam is omdat ik niet precies weet op wie ik haar verliefd moet laten worden.
    Dus als jij een idee hebt, laat het me dan weten, dat wardeer ik heel erg.

    één tip voordat je de rol invult: Lees eerst twee hoofdstukken (of meer mag ook natuurlijk) want dadelijk heb je een rol en bevalt je het verhaal niet.

    Ik heb dus drie rollen:
    1 slyntherin meisjes, zij zijn de twee nieuwe beste vriendinnen van Pansy. Ze zijn beiden wel geobsedeerd door Draco, zoals Pansy.


    vul dit in:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd:
    afdeling:
    karakter:
    uiterlijk:
    familie:
    bloedstatus:
    extra:

    Ik heb het over mijn verhaal The brightest light of the darkest sound

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:45 ]


    the plastic made dreams




    naam: Gwen Amy
    achternaam: Moore
    leeftijd: 17
    afdeling: Slytherin