• Ik ben een Hogwarts verhaal aan het schrijven en ik heb drie rollen in de aanbieding.
    Ik zal in het kort vertellen waar het over gaat:
    Het gaat over een meisje die haar ouders verliest en niemand haar ziet staan,
    Ze is haar vrienden verloren (niet door de dood, haar ouders immers wel). Ze heeft
    de eerste drie jaar op Hogwarts gemist omdat ze met haar ouders moets vluchten voor
    hun leven. Als dan toch nog word toe gelaten op Hogwarts dan leert ze dat ze niet meer
    alleen is. En dat de mensen toch voor haar klaarstaan en dat ze een nieuwe thuis heeft
    gevonden.

    Waarom er hogwarts staat en niet iemands naam is omdat ik niet precies weet op wie ik haar verliefd moet laten worden.
    Dus als jij een idee hebt, laat het me dan weten, dat wardeer ik heel erg.

    één tip voordat je de rol invult: Lees eerst twee hoofdstukken (of meer mag ook natuurlijk) want dadelijk heb je een rol en bevalt je het verhaal niet.

    Ik heb dus drie rollen:
    1 slyntherin meisjes, zij zijn de twee nieuwe beste vriendinnen van Pansy. Ze zijn beiden wel geobsedeerd door Draco, zoals Pansy.


    vul dit in:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd:
    afdeling:
    karakter:
    uiterlijk:
    familie:
    bloedstatus:
    extra:

    Ik heb het over mijn verhaal The brightest light of the darkest sound

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:45 ]


    the plastic made dreams




    naam: Gwen Amy
    achternaam: Moore
    leeftijd: 17
    afdeling: Slytherin
    karakter: Gwen is een meisje dat best wel gemeen is. Ze speelt vals bij praktisch elk spel en ze geniet ervan als mensen boos worden door haar gemene acties. Ze heeft al vele capriolen uitgehaald. Ze heeft de wc's verstopt met wc papier, afwasmiddel in het drinken van de leerkrachten gedaan en de shampoo een keer vervangen door scheerschuim. Gwen geniet met volle teugen van de reacties van alle mensen. Ze doet dit echter ook om een andere reden. Ze wil aandacht van Draco op wie ze helemaal verliefd en gek is. Ze vindt hem helemaal geweldig. Hij is de volmaakte gemeenheid en daar kickt ze enorm op. Verder kan Gwen ook best wel lief zijn, maar die kant zal je niet snel van haar zien. Ze kan een ongelooflijke tut zijn en ze kan gevoelloos overkomen. Je zal haar niet snel zien huilen. Puur omdat ze haar negatieve emoties opkropt en verbergt. Ze houdt een dagboek bij, maar niemand weet dat. In dat dagboek schrijft ze wat ze eet elke dag. Niemand weet dat ze eigenlijk hartstikke onzeker is.
    uiterlijk: Gwen heeft prachtige blonde haren die over haar schouders zijn gegroeid. Ze is ongeveer 1 meter 70 lang en is daarmee niet zo super groot. Ze heeft mooie blauwe ogen en volle lippen. Haar huid heeft een prachtige bruin tint en ze heeft bh cup B.
    familie: Ze is de dochter van meneer en mevrouw Moore. Ze heeft een broertje en een zus die ook beiden op hogwarts zitten.
    bloedstatus: Volbloed
    extra: Ze heeft een tatoeage op haar rug in de vorm van een slang.


    26 - 02 - '16

    thanks,
    ik ben super blij dat je hebt gereageerd.
    ik zal je zo snel mogelijk in het verhaal stoppen.


    the plastic made dreams

    rol: een vriend van hoofdpersoon
    naam: Devin Gregory
    achternaam: Brooks
    leeftijd: 18
    afdeling: gryffindor
    karakter: Devin is op het eerste gezicht een stille onopvallende jongen. Hij vindt het niet leuk om in de spotlight te staan. Hij is altijd bang geweest om zichzelf aan anderen te laten zien. Devin is erg nieuwsgierig aangelegd. Hij wil altijd van alles over iedereen te weten komen, op welke manier dan ook. Ondanks dat is Devin in het bijzijn van vrienden een erg vrolijke en drukke jongen. Als Devin bij zijn vrienden is is hij een beetje de lolbroek. Door zijn onzekerheid naar onbekende toe kan hij verkeerd overkomen naar andere mensen dit is dus wel een klein minpuntje. In de klas is hij echt een soort murrbloempje en soms valt hij zelf niet op bij de leraren.
    uiterlijk:


    Devin is ongeveer 1,80 lang en is een beetje tenger gebouwd. Hij heeft bruin haar en bruine ogen. Hij draagt graag shritjes met verschillende opdrukken en skinny's.
    familie: Devin is de jongste uit een gezin van 3 kinderen, hij heeft nog 2 broers waarvan er eentje, Finn, nog op Hogwards zit. De oudste is shay. Zijn ouders zijn allebei succesvolle tovernaars geweest, maar hebben gekozen om een "normaal" leven te lijden.
    bloedstatus: Volbloed
    extra: Hij loopt vaak met een lolly in zijn mond.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:14 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    leuk!
    ik ga jou personage er ook in stoppen,
    thanks.


    the plastic made dreams

    sorry, geen foto, krijg em niet zo erin geplakt. $:
    rol: een random meisje dat vrienden wordt met de hoofdpersoon
    naam: Olivia
    achternaam: Finnigan
    leeftijd: 14
    afdeling: Griffyndor
    karakter: ontzettend verlegen, maar heel dapper. behulpzaam en liefhebbend
    uiterlijk: lang, hazelnootbruin krullend haar, hemelsblauwe ogen, klein van stuk, smal, heeft een heel fijn gezichtje
    familie: Sheamus Finnigan, haar tweelingbroer.
    bloedstatus: Volbloed
    extra: Olivia is een heel vriendelijk meisje, dat een crush heeft op Dean Tomas. Ze verschuilt zich achter haar boeken en leert heel veel. Haar beste vak is Leer Der Oude Runen, al zal ze nooit toegeven dat ze Toverdranken verschrikkelijk leuk vindt. De meeste mensen mogen haar, omdat het een hartstikke lief meisje is met een hard van goud. Een van haar beste vrienden is Luna Lovegood. Lily Ambrosius is een meisje waar ze niet zo heel vaak mee spreekt, maar ze worden op een gegeven moment wel vrienden.

    vind je het wat ? (:
    ik heb btw een abo op je story ! ;3


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    ja,
    Ik voeg jou ook toe,
    btw je bent zo aardig.
    sorry, klinkt vast eng.
    ik schrijf vanavond of morgen nog een hoofdstuk.
    Dan hoop jullie alle drie er in te verwerken.


    the plastic made dreams

    dat klinkt niet eng. ik klink eng, als ik onder de douche sta te zingen. :')


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    haha, goeie!
    Dan klink ik waarschijnlijk heel eng als ik zing, maar niet onder de douche want dan stik ik half. xD


    the plastic made dreams

    weet je wat pas echt eng is ?
    ik ga morgen naar kennissen in middelburg, maar heb mijn heup gekneusd - ja alleen ik kan zo leuk van de trap vallen - en nu willen ze dat ik kunstjes doe op de trampoline.
    ik + trampoline = enkele reis ziekenhuis.


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Ik heb ooit mijn middelvinger gekneusd, vraag niet hoe, want dat weet ik zelf ook niet.
    Maar ik dacht dat dat raar was, maar je heup kneuzen is ook apart. haha, ik zal maar geen trampoline springen, die reis naar het ziekenhuis staat dan zeker vast. xD


    the plastic made dreams

    kan je je voorstellen dat ik op paardrijden zit ? dat is de enige sport waarbij ik niet als een kneusje rondstrompel twee dagen later - nou ja, afgezien van die spierpijn.
    mijn hand is ook gekneusd ! xD tijdens mijn val kwam mijn arm in een rare hoek. gelukkig ben ik niet oud anders was mijn heup gebroken. :')


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Blij dat we jong zijn, anders had ik alles al gebroken. Of je valt van het paard af? xD


    the plastic made dreams

    naam: Malory
    achternaam: Fraks
    leeftijd: 16
    afdeling: Slitherin
    karakter: Ze is alleen vriendelijk tegen haar vrienden. Ook is ze heel Sociaal, ze is ook heel nieuwsgierig en zal er alles aan doen om alle sappige roddels te weten, maar als ze het weet dan verteld ze het niet verder. Ze heeft een grote mond, die haar altijd in de problemen brengt. Als ze iets wilt zal ze niet stoppen voor ze het heeft, maar ze zal hier wel niemand voor vermoorden. Soms een beetje egoistisch. Ze is echt supperleuk als je haar leert kennen, of als ze je leuk vind. Draco is haar grote crush telkens als hij naar haar kijkt begint haar hart sneller te kloppen, maar een minpunt is wel dat telkens als hij in de buurt is ze niet weet wat ze moet doen en daarom heeft ze haar vriendinnen, ze zorgen ervoor dat ze altijd ergens mee bezig is, meestal zijn dit gemene strekken zoals het tapijt beheksen zodat iedereen van de andere afdelingen hieraan blijft plakken. Iedereen vind haar mooi, maar zelf is ze wel onzeker maar dat weet alleen haar jongere zusje steffie die thuislessen krijgt.
    uiterlijk:

    Mooie golvend blonde haren en grote groen-grijs-bruine ogen een lichtere huid en mooi gevormde lippen. slanke lichaamsbouw met sexy heupen :D
    familie: Haar moeder is Grace, zij heeft vroeger ook in slitherin gezeten daarom is ze nu heel trots op Malory. Ze is altijd heel blij als ze thuis is omdat ze dan samen met Steffie, Ben en Malory is tenzij zij en ben op school zijn, Steffie is haar zusje van 8 zij krijgt thuisles tot ze naar Hogwarts kan gaan en Ben is 12 en zit in zijn 2de jaar op Hogwarts. Mijn vader is Nathan maar toen Steffie 2 was geworden is hij weggegaan.
    bloedstatus: Volbloed
    extra: Ze heeft een draak op haar rechter-schouder (tattoo) ze kan die laten bewegen met haar handen, geleerd van haar moeder. ze zit in het zwerkbalteam ... :D

    als de foto's niet zichtbaar zijn, dat spijt me maar ik ben nog nieuw en ik weet niet hoe ik dat tegoei moet doen ... :S :p

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 20:20 ]


    Stiles: "Wait Scott you didn't answer my... Am I not attractive to gay guys? He didn't answer my question."

    ik was wat aan het rond kijken ook al zijn we zoveel maanden verder weet niet of je nog wat rollen nodig heb?? dat verschilt namelijk per ieder de ene altijd wel en de ander nietndus vroeg me af xD ;-)


    You can't touch music but music touch you