• Ik vind ze best awesome, maar het enige wat ik weet is dat het een band is... die muziek maakt.

    Duss.. kennen jullie ze? Zo ja, give me more info, want ik heb geen zin om op wikipedia te kijken ^-^







    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik hou van die band! En van alllee leden natuurlijk :3,
    jammer dat ik niet naar ze toe kon in de Melkweg, in Amsterdam. Maaaarja, volgende keer beter.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb hun nieuwe album sinds vandaag en I love it!
    Ik ben echt dolgelukkig nu.


    Has no one told you she's not breathing?

    Persoonlijk vind ik het eigenlijk geen goede band, maar mijn zus sleurt me steeds mee naar concerten dat ik het eigenlijk wel fijn vind om ze live te zien. Best vreemd eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Persoonlijk vind ik het eigenlijk geen goede band, maar mijn zus sleurt me steeds mee naar concerten dat ik het eigenlijk wel fijn vind om ze live te zien. Best vreemd eigenlijk.

    Oh, ik wou dat ik vaak naar hun concerten ging!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ze nu drie keer live gezien en ik vind ze echt geweldig. Het was ook mijn eerste concert (zo'n 2/3 jaar geleden, dus dat maakt het nog specialer. Hun muziek maakt me gewoon vrolijk en de filmpjes die er van de band te vinden zijn verder, zijn ook gewoon hilarisch. Ik raad je echt aan om hun DVD te kijken (Straight To DVD), aangezien ik daar gewoon echt zoveel om heb gelachen!

    Ik ben dit jaar naar ze geweest in de Melkweg, en het was echt de beste avond van mijn hele leven... Ze zijn zo ongelooflijk goed live. Ik ben al 1 week nonstop naar Don't Panic aan het luisteren en heb 2 vrienden van me al geconvert...

    Ik weet niet heel erg veel van ze, behalve dan hun namen (Alex, Jack, Rian en Zack) en dat ze uit Baltimore komen. De band bestaat uit alle originele leden...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik was ooit verslaafd aan hun liedje,
    volgens mij heet die Lost In Stereo.
    Maken wel goede muziek!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    You must love them.
    Maar, ik kan je ook niet veel vertellen, sorrrreeeh. Ik ben te lui om het te vertellen, dus zoek maar op wikipedia. Zo moielijk is dat toch niet?(:


    Food.

    Ik heb ze al twee keer live gezien en ik ben gek op hun nieuwe album (op al hun liedjes eigenlijk)
    Maarja, uhm tsja, je kan wat over ze lezen op wikipedia ;a Verder kan ik je vertellen dat ze geweldig zijn. <'3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind