• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:50 ]

    Wijs ze erop en wijs ze er gelijk op dat het later helemaal fout zal gaan, als hij niet meer afhankelijk is van hen.


    Your make-up is terrible

    Laat dit topic aan ze zien of vertel ze dat wat je net ons hebt verteld, want ik kan goed begrijpen waarom dat vervelend is. Ik zou hem allang een ram gegeven hebben, maar goed. In dit geval is dat niet handig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Probeer er op een volwassen manier met je ouders over te praten. Blijf kalm en laat je gevoelens je niet de baas worden door te gaan schreeuwen of stampen of wat dan ook. Als jij laat zien dat jij het serieus meent, kunnen je ouders er serieus naar gaan kijken. :)


    Life is hard and then we die

    CyberLord schreef:
    Laat dit topic aan ze zien of vertel ze dat wat je net ons hebt verteld, want ik kan goed begrijpen waarom dat vervelend is. Ik zou hem allang een ram gegeven hebben, maar goed. In dit geval is dat niet handig (cat)


    Mijn ouders luisteren dan toch niet. Ze luisteren nergens naar, wat ik ook zeg. Ik heb nooit ergens last van, of pijn. Ik had een keer mijn vinger gebroken, zeggen ze 'ach, dat gaat over een paar dagen wel over' terwijl ik daar helemaal niets mee kon >.<

    Oke, dit moet jij dus niet pikken. Ga maar eens goed met je ouders om de tafel samen met je zus erbij. Samen zijn jullie vast sterker dan alleen!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ken het wel een beetje, had hier thuis ook eentje. Maar sinds hij naar de middelbare school gaat valt het weer heel erg mee! (hoera)
    Ik had er vooral last van dat hij overal bij werd geholpen of dat hij geen klusjes hoeft te doen en gewoon mag computeren terwijl ik de tafel moet dekken. Ik denk dat het vooral ligt aan dat hij de jongste thuis is. Dan hoor je steeds 'Jij bent de oudste, wees verstandig!' als je op het punt staat er wat van te zeggen.
    Wanneer ik er heel veel last van had praatte ik er met mijn ouders over, op een rustige manier ( zover dat lukte xD) Vaak was voorbeelden geven een goede optie. Meestal snapte ze het wel en werd er wat aan gedaan.En omdat jij een zus hebt, en als die er ook zo over denkt, sta je met z'n tweeën vast sterker tegenover je ouders.

    En wanneer je broertje heel erg vervelend doet moet je gewoon heel erg boos worden (schreeuwen) dan zijn ze in een keer stil. (A) Is niet de slimste manier van oplossen, heeft er jammer genoeg iets teveel ervaring mee
    Maar je moet maar denken, het zijn kleine broertjes, die worden langzaam volwassen (ja soms wel heel langzaam) en er komt vast wel een dag dat het zo ver is... Hoop ik voor je

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:50 ]


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    CURLYMONSTER schreef:
    Oke, dit moet jij dus niet pikken. Ga maar eens goed met je ouders om de tafel samen met je zus erbij. Samen zijn jullie vast sterker dan alleen!


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Wijs ze erop en wijs ze er gelijk op dat het later helemaal fout zal gaan, als hij niet meer afhankelijk is van hen.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Wijs ze erop en wijs ze er gelijk op dat het later helemaal fout zal gaan, als hij niet meer afhankelijk is van hen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn beste vriendin heeft exact hetzelfde aan de hand. Haar broertje krijgt om de 3-4 maanden een nieuwe gsm, mijn vriendin loopt ondertussen al 6 jaar met dezelfde en de toetsen zijn zelfs zo versleten dat je de letters niet eens meer kan lezen. Als zij vraagt om een nieuwe "moet ze er maar voor sparen" als haar broertje om een nieuwe vraagt krijgt hij het de dag zelf nog. Zijt moet haar kleren zelf betalen en hij krijgt alles gewoon. En als ik bijvoorbeeld bij haar thuis ben en we zijn een film aan het kijken en meneer wilt tv kijken dan MOETEN wij de tv afgeven van zijn ouders. Als ik dit zie heb ik gewoon zo'n zin om die ouders een mep rond hun oren te geven.

    Maar ik en enig kind dus ik heb er niet echt last van.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    Mijn beste vriendin heeft exact hetzelfde aan de hand. Haar broertje krijgt om de 3-4 maanden een nieuwe gsm, mijn vriendin loopt ondertussen al 6 jaar met dezelfde en de toetsen zijn zelfs zo versleten dat je de letters niet eens meer kan lezen. Als zij vraagt om een nieuwe "moet ze er maar voor sparen" als haar broertje om een nieuwe vraagt krijgt hij het de dag zelf nog. Zijt moet haar kleren zelf betalen en hij krijgt alles gewoon. En als ik bijvoorbeeld bij haar thuis ben en we zijn een film aan het kijken en meneer wilt tv kijken dan MOETEN wij de tv afgeven van zijn ouders. Als ik dit zie heb ik gewoon zo'n zin om die ouders een mep rond hun oren te geven.

    Maar ik en enig kind dus ik heb er niet echt last van.


    Dat heb ik dus ongeveer wat die vriendin heeft >.<

    Heuj, ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Stom broertje dat altijd alles krijgt wat hij wilt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."