• Hallooooo .
    Momenteel heb ik enorm veel inspiratie (:
    Ik heb meerdere ideeën voor een story over one direction.
    Maar dan zou ik wel graag samen willen schrijven (:
    Dus ehm, als je mee wilt helpen zet dat dan even in een reactie xo

    :)
    Adios Amigos x

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:56 ]


    Het orakel van Delphi.

    Waar gaat de story dan over?? :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Waar gaat de story dan over?? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    DreamWishes schreef:
    Waar gaat de story dan over?? :Y)


    Winter is coming.

    Lol veel vragen, ik heb ze allemaal opgeschreven, en er twee uitgekozen:
    Dit zijn ze, (HP betekent Hoofdpersoon =) & is altijd een meisje)

    1-HP is zeventien jaar. Nog maar twee jaar geleden is ze haar zusje (Emily) kwijt geraakt, Emily was namelijk gestorven aan de gevolgen van kanker. Om haar verdriet te verwerken, schrijft ze brieven aan Emily. Ze doet er niets mee, ze bewaard de brieven. Op een dag als HP thuiskomt, ziet ze haar moeder die dood in de badkuip ligt. Haar verdriet word te groot. Haar vader heeft ze nooit gekend, die is weggegaan nog voordat HP was geboren. HP heeft niks meer en loopt weg van het huis waar ze zoveel verdriet had. Dagen zwerft ze rond op straat totdat ze een hele aardige jongen tegenkomt.

    2-HP is enorm depressief. Waarvan? Ze is misbruikt door haar vader. Vanaf jongs af aan. Ze snijd zichzelf en leeft in stilte. Het helpt niet echt dat ze ook nog op school gepest word. Wanneer ze zichzelf probeert te verdrinken, word ze gered.


    Het orakel van Delphi.

    Ik wil opzich wel met je willen schrijven , maar ik zit een beetje met de onderwerpen.. ik weet niet of ik het wel echt fijn vind om het te schrijven..


    Danmarks Dynamite.

    Undercoverx schreef:
    Lol veel vragen, ik heb ze allemaal opgeschreven, en er twee uitgekozen:
    Dit zijn ze, (HP betekent Hoofdpersoon =) & is altijd een meisje)

    1-HP is zeventien jaar. Nog maar twee jaar geleden is ze haar zusje (Emily) kwijt geraakt, Emily was namelijk gestorven aan de gevolgen van kanker. Om haar verdriet te verwerken, schrijft ze brieven aan Emily. Ze doet er niets mee, ze bewaard de brieven. Op een dag als HP thuiskomt, ziet ze haar moeder die dood in de badkuip ligt. Haar verdriet word te groot. Haar vader heeft ze nooit gekend, die is weggegaan nog voordat HP was geboren. HP heeft niks meer en loopt weg van het huis waar ze zoveel verdriet had. Dagen zwerft ze rond op straat totdat ze een hele aardige jongen tegenkomt.

    2-HP is enorm depressief. Waarvan? Ze is misbruikt door haar vader. Vanaf jongs af aan. Ze snijd zichzelf en leeft in stilte. Het helpt niet echt dat ze ook nog op school gepest word. Wanneer ze zichzelf probeert te verdrinken, word ze gered.

    ik heb geen tijd, mar het klinkt leuk!
    wil je me waarschuwen?


    •*• Lululu •*•

    Lijkt mij wel leuk. Het tweede idee spreekt me meer aan, hoewel het eerste idee wel origineel is (:


    Directly, or indirectly, everything we write is for someone.

    @Interceptor Ik zal je waarschuwen (:
    @teamLarry Dankje x


    Het orakel van Delphi.

    Mirchoff schreef:
    Ik wil opzich wel met je willen schrijven , maar ik zit een beetje met de onderwerpen.. ik weet niet of ik het wel echt fijn vind om het te schrijven..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik zou het leuk vinden om met je te schrijven maar ik zit een beetje met tijd vooral met deze "vakantie" maar wat verwacht je eigenlijk van degene die met je mee gaat schrijven?


    Physics is awesome