• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Neiva - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    Willow Nastya Reyes
    James trekt opnieuw een pruillip, lacht en geeft me een duw tegen mijn schouder. 'Hé, Willow! Dat had je nou niet moeten zeggen hoor. Het was net zo leuk,' zegt hij speels. 'En nu wil ik weten wie er op welke plek in jouw top drie staan en hoeveel verschil er tussen is,' eist hij dan. Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op waarna ik zacht grinnik. 'Ja, jij wilt wel meer,' zeg ik met een zachte lacht. 'En waarom zou ik jou vertellen wie er in mijn top drie staan?' vraag ik vervolgens. Mooi niet dat ik hem dat ga vertellen.
    Als James even over zijn lippen heen likt wordt mijn blik daar voor een paar seconden naar toegetrokken. 'Een situatie waarin ik het aan een ander overliet om te vertellen hoe geweldig ik ben, of niet ben,' zucht hij. 'Normaal kan het me weinig schelen en gebeurt het ook amper. Vind iemand me niet leuk? Niet interessant, want ik doe toch wel wat ik wil met ze. Maar dat kan niet bij jou, want ik ga je niet opeten, je staat niet meer op het menu. Toch luister ik naar je, waarmee ik mezelf verwar,' antwoordt hij wat gefrustreerd. Hij maakt mij ook in de war, ik snap niet echt wat hij bedoelt. 'Dus, wat je wilt zeggen is dat je jezelf verward door naar mij te luisteren, omdat je nooit naar iemand luistert?' vraag ik na een korte stilte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow trekt lichtjes haar wenkbrauw op waarna ze zacht grinnikt. "Ja, jij wilt wel meer." zegt ze met een zachte lach. "En waarom zou ik jou vertellen wie er in mijn top drie staan?" vraagt ze vervolgens. Ik kijk haar voor een moment peilend aan en haal dan mijn schouders op. "Geen idee, om mij blij te maken? Maar dat is niet echt een goede reden voor jou, denk ik." antwoord ik daarop.
    In haar blik zie ik de verwarring, ze snapt er waarschijnlijk net zo weinig van als ik. "Dus, wat je wilt zeggen is dat je jezelf verward door naar mij te luisteren, omdat je nooit naar iemand luistert?" vraagt ze na een korte stilte. Hierop ben ik ook even stil en dan knik ik. "Kort samengevat wel ja. En natuurlijk om de dingen die je zegt natuurlijk. Ik snap niet waarom ik het me aantrek." Ik haal opnieuw kort mijn schouders op en laat mijn blik afdwalen naar het gras naast mij, waar ik mijn vingers doorheen laat glijden.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt me even onderzoekend aan en haalt zijn schouders op. 'Geen idee, om mij blij te maken? Maar dat is niet echt een goede reden voor jou, denk ik,' antwoordt hij. 'Laten we het anders doen, wie denk jíj dat er in mijn top drie staan? Als je het goed raad dan zal ik het eerlijk zeggen,' stel ik voor. 'En als je het niet goed raad, dan vertel jij mij jouw top drie,' voeg ik er nog aan toe.
    James is even stil en knikt dan. 'Kort samengevat wel ja. En natuurlijk om de dingen die je zegt natuurlijk. Ik snap niet waarom ik het me aantrek'. Weer haalt hij zijn schouders op en richt hij zijn blik op het gras, waar hij met zijn vingers doorheen glijdt. 'Je trekt het je aan omdat ik zo geweldig ben natuurlijk,' grinnik ik sarcastisch. 'Maar goed, als je liever niet meer hebt dat ik je beledig, dan moet je het zeggen dan zal ik er mee stoppen,' vervolg ik op een lieve, geheel gemeende toon
    .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Laten we het anders doen, wie denk jíj dat er in mijn top drie staan? Als je het goed raad dan zal ik het eerlijk zeggen." stelt ze voor. Hierdoor veer ik iets op, dat klinkt goed. "En als je het niet goed raad, dan vertel jij mij jouw top drie." voegt ze er nog aan te, waardoor ik een bedenkelijke blik op mijn gezicht krijg. "Oké, vooruit." murmel ik. "Normaal zou ik denken dat ik, Xavier en Athan er in staan." zeg ik hardop nadenkend en ik druk mijn vingers tegen mijn onderlip. "Ik denk dat je Xavier of Athan hebt ingeruilt voor Damien, maar ik weet niet welke van de twee... Athan?" vraag ik dan twijfelend.
    "Je trekt het je aan omdat ik zo geweldig ben natuurlijk." grinnikt Willow sarcastisch. "Maar goed, als je liever niet meer hebt dat ik je beledig, dan moet je het zeggen dan zal ik er mee stoppen." vervolgt ze op een lieve, geheel gemeende toon. Ik trek bedenkelijk mijn wenkbrauw omhoog. "Natuurlijk wil ik dat je daarmee stopt. Jij zou het ook niet leuk vinden als ik je constant aan het beledigen was. Ik geef je juist alleen complimentjes." zeg ik dan tegen haar en ik grijns lichtjes, maar verbaasd.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James krijgt een bedenkelijk blik op zijn gezicht. 'Oké, vooruit,' murmelt hij. 'Normaal zou ik denken dat ik, Xavier en Athan er in staan,' zegt hij en hij drukt zijn vingers tegen zijn onderlip. 'Ik denk dat je Xavier of Athan hebt ingeruilt voor Damien, maar ik weet niet welke van de twee... Athan?' vraagt hij twijfelend. 'Je hebt gelijk,' mompel ik teleurgesteld, omdat ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig ben naar zijn top drie, waar ik nu denk ik nooit achter zal komen.
    Hij trekt bedenkelijk een wenkbrauw op. 'Natuurlijk wil ik dat je daarmee stopt. Jij zou het ook niet leuk vinden als ik je constant aan het beledigen was. Ik geef je juist alleen complimentjes,' zegt hij en hij grijnst lichtjes, maar ook verbaasd. 'Ik ben je heus niet constant aan het beledigen,' mompel ik verdedigend. 'En de helft is gewoon bedoelt al een grapje, dat weet je zelf ook wel'. Ik bijt kort op mijn lip. 'Maar goed, ik zal geen beledigende opmerkingen maken, ook niet als ze bedoelt zijn als een grapje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Je hebt gelijk." mompelt ze teleurgesteld en ik grijns breed en groots, trots op mijn goede geraad, want ik wist het echt niet zeker. "Nou vertel op, in welk volgorde?" vraag ik dan nieuwsgierig. "En welke volgorde was je oude dan?" vraag ik vervolgens, op een wat bedenkelijkere toon. Ik ben allang blij dat ik niet hoef te onthullen hoe míjn top 3 eruit zou zien want dan zou ik waarschijnlijk moeten liegen.
    "Ik ben je heus niet constant aan het beledigen." mompelt ze verdedigend en ik knik toegeeflijk. "En de helft is gewoon bedoelt al een grapje, dat weet je zelf ook wel." Ze bijt kort op haar lip en ik staar er even gebiologeerd naar. "Maar goed, ik zal geen beledigende opmerkingen maken, ook niet als ze bedoelt zijn als een grapje."
    Ik glimlach lieflijk naar haar. "Dank je wel, al mag het af en toe wel hoor, als het maar grapjes zijn. En niet te veel." zeg ik tegen haar, omdat ik weet dat zij gewoon zo is. "Ik kan wel iets hebben hoor." Hierna leg ik mijn hand zowat automatisch op een naakt stukje van haar been, die mijn jas niet bedekt en knijp ik er zacht in. Het voelt zo zacht onder mijn vingers, haar vrouwelijke huid. Snel trek ik mijn hand weer terug.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James grijnst breed als ik zeg dat hij het goed heeft en wat geïrriteerd sla ik mijn armen over elkaar. 'Nou vertel op, in welk volgorde?' vraagt hij nieuwsgierig. 'En welke volgorde was je oude dan?' vraagt hij daarna, maar nu op een bedenkelijkere toon. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb niet gezegd dat ik jou de volgorde zou vertellen als je goed zou raden wie er in mijn top drie zitten,' meld ik hem.
    Hij glimlacht lieflijk als ik gezegd heb dat ik hem niet meer zal beledigen, iets wat er wat vreemd uitziet omdat ik nog niet zo'n glimlach op zijn lippen heb zien staan, meestal staan zijn lippen in een grijns. 'Dank je wel, al mag het af en toe wel hoor, als het maar grapjes zijn. En niet te veel,' zegt James. 'Ik kan wel iets hebben hoor'. Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. Daar ben ik niet zo zeker van. 'Als jij het zegt'.
    Hij legt zijn even op mijn bovenbeen, op een stukje dat niet bedekt wordt door zijn warme, leren jas, en hij knijpt er zachtjes in. De plek begint lichtjes te tintelen. Als James zijn hand trekt leg ik snel zijn jas meer over mijn benen heen, zodat een groter gedeelte nu bedekt is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow heeft wat geïrriteerd haar armen over elkaar heen geslagen en schud dan met haar hoofd. "Ik heb niet gezegd dat ik jou de volgorde zou vertellen als je goed zou raden wie er in mijn top drie zitten." meld ze me en ik kijk haar even nadenkend aan. "Ik zeg wie er op mijn nummer één staat als jij zegt op welke plek ik sta." grijns ik vervolgens. Goh, wat ben ik toch weer slim vandaag.
    "Als jij het zegt." zegt ze, nadat ze haar wenkbrauw opgetrokken heeft. Ik knik lichtjes, natuurlijk zeg ik dat. Ik snap niet zo goed wat ze ermee bedoeld. Als ik haar heb aangeraakt, legt ze snel mijn jas meer over haar benen heen, waardoor er nu een groter gedeelte is bedekt. Ik kijk haar even schuldig aan. "Sorry." mompel ik, omdat ik aan haar reactie wel kan merken dat het fout was. "Ben je al droog? Dan kan je je straks weer aankleden." praat ik er snel overheen.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt me nadenkend aan. 'Ik zeg wie er op mijn nummer één staat als jij zegt op welke plek ik sta,' grijnst hij vervolgens. Bedenkelijk tuit ik mijn lippen. Ik zit te twijfelen, want als ik eerlijk ben weet ik niet eens wie er bij mij op één staat. Waarschijnlijk een gedeelde plaatst tussen James en Xavier, ook al is hij gay, ik moet toegeven dat hij van de mannen hier er het beste uitziet bovendien kan hij goed zoenen. 'Oké, best,' ga ik er mee akkoord. 'Je staat bij mij op de tweede plek,' lieg ik vervolgens.
    James kijkt me schuldig aan als ik de jas beter over me heen heb gedaan. 'Sorry,' mompelt hij. Ik wil zeggen dat het niks is, maar voordat ik dat kan doen praat hij al verder. 'Ben je al droog? Dan kan je je straks weer aankleden,' zegt hij. Ik voel even aan mijn BH, die nog een beetje nat is. Lichtjes schud ik mijn hoofd. 'Nog niet helemaal,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow tuit bedenkelijk haar lippen en even denk ik niet dat ze ermee akkoord zal gaan. "Oké, best." gaat ze er mee akkoord, wat me aangenaam verrast. "Je staat bij mij op de tweede plek." zegt ze vervolgens en mijn lippen krullen iets om. "Dat is inderdaad beter dan de derde plek ja. Dan kan ik wel raden wie er op één staat, arm ding." grinnik ik daarna wat plagerig. Hierna besluit ik haar even te plagen. "Ik weet eigenlijk niet wie er bij mij op één staat, ik denk een gedeelde plek." Nadenkend wrijf ik over mijn kin heen. "Ik twijfel nog tussen jou en Xavier." antwoord ik dan en kan een klein grijnsje niet onderdrukken.
    Als ik vraag of ze al droog is, voelt ze even aan haar bh waardoor ik even gefascineerd ben met dat beeld en alles wat er automatisch op volgt in mijn gedachten. God, dat gaat wel heel erg ver, niet nu aan denken James. Gelukkig brengt Willow haar stem me weer terug in de werkelijkheid. "Nog niet helemaal." antwoord ze. "Oké, dan wachten we. Heb je het nog koud?" vraag ik aan haar met een klein glimlachje op mijn lippen. Ze roept maar en ik warm haar op, zoveel ze wilt.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James' lippen krullen iets om als ik heb gezegd dat hij op de tweede plek staat. 'Dat is inderdaad beter dan de derde plek ja. Dan kan ik wel raden wie er op één staat, arm ding,' grinnikt hij plagerig. Ik snuif zachtjes. 'Ik weet eigenlijk niet wie er bij mij op één staat, ik denk een gedeelde plek'. Hij wrijft even over zijn kin heen. 'Ik twijfel nog tussen jou en Xavier,' vervolgt hij dan met een kleine grijns. Ik kijk hem wat triomfantelijk aan, niet zo zeer omdat hij mij op een gedeelde eerste plek zet, maar meer omdat dat met Xavier is. 'Dus, meneer geeft eindelijk toe dat hij ook op mannen valt?' vraag ik liefjes en ik kijk hem zo onschuldig mogelijk aan.
    'Oké, dan wachten we. Heb je het nog koud?' vraag hij met een kleine glimlach. Ik haal mijn schouders op. 'Een beetje, minder als eerst in ieder geval. Je jas helpt,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    In plaats van een verbijsterde blik, heeft Willow een triomfantelijke blik in haar ogen. "Dus, meneer geeft eindelijk toe dt hij ook op mannen valt?" vraagt ze liefjes en zo onschuldig mogelijk. Nu is het mijn beurt om verbaasd te kijken en vervolgens een korte lach uit te stoten. "Zo kan je dat opvatten, als je dat wilt." antwoord ik dan luchtig en besef me dat ik maar snel iets moet verzinnen. "Of je kan je bedenken dat de meisjes wel heel slecht zijn hier als ik overstap op jongens." ga ik dan verder alsof het niets is.
    Willow haalt haar schouders op als ik vraag of ze het nog koud heeft. "Een beetje, minder als eerst in ieder geval. Je jas helpt." glimlacht ze en ik glimlach licht terug. "Nou, dat is dan mooi om te horen." zeg ik. "Maar als je meer warmte nodig hebt moet je het maar zeggen, dat kan je krijgen." vervolg ik dan maar, omdat ik haar eigenlijk wil aanraken maar dat niet ga zeggen. Misschien zou het wel moeten, dan houd ze eindelijk op met denken dat ik homo ben volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James kijkt me verbaasd en begint dan te lachen. 'Zo kan je dat opvatten, als je dat wilt,' antwoordt hij nonchalant. 'Of je kan je bedenken dat de meisjes wel heel slecht zijn hier als ik overstap op jongens'. Iets wat beledigd sla ik mijn armen over elkaar. 'Maar goed dan dat je Xavier nog hebt,' zeg ik. 'Jullie zullen vast een mooi stel zijn,' vervolg ik onschuldig. Ik denk er even overna. James en Xavier als stel. Dat zou eigenlijk niet echt kunnen werken, aangezien ze beiden nogal dominant en koppig zijn.
    James glimlacht lichtjes als ik zeg dat ik het al warmer heb als net. 'Nou, dat is dan mooi om te horen. Maar als je meer warmte nodig hebt moet je het maar zeggen, dat kan je krijgen'. Aarzelend bijt ik op mijn lip. 'Wat extra warmte kan geen kwaad,' glimlach ik.
    'Zeg James,' begin ik dan opeens. 'Hoe slaap jij 's nachts eigenlijk?' vraag ik. 'Want ik zal hier wel moeten slapen, dus al de machine gemaakt is moet ik eigenlijk wel een slaapzak hier zien te houden, zonder deken kan ik niet slapen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow slaat ietwat beledigd haar armen over elkaar. Mooi, dat is nou net wat ik wilde. "Maar goed dan dat je Xavier nog hebt." zegt ze. "Jullie zullen vast een mooi stel zijn." vervolgt ze onschuldig. "Ja, vast wel. Twee van de knapste hier." grijns ik. "Nee, ik denk dat ik maar wacht op de volgende ronde hoor. Hij zal vast heel lekker smaken, lijkt me beter." vervolg ik dan bedenkelijk. Eigenlijk heb ik daar nog niet echt over nagedacht, wat ik nu met de rest ga doen, aangezien ik weet hoe erg Willow ervan van streek raakt.
    Aarzelend bijt ze op haar lip, dus ik weet eigenlijk al wat ze wilt, maar niet wat ze gaat antwoord. Daarin kan ze nogal onvoorspelbaar zijn. "Wat extra warmte kan geen kwaad." glimlacht ze dan. "Nou, kom hier dan." antwoord ik met een glimlachje en ik steek mijn armen weer uit om haar zo naar mij toe te kunnen trekken en tegen me aan te drukken. Ik snap niet hoe ze het steeds zo koud kan hebben, mijn lichaam is constant warm eigenlijk. Hm, haar huid tegen die van mij voelt weer geweldig. Zo vrouwelijk.
    "Zeg James." begint ze dan opeens en ik kijk vragend op. "Hoe slaap jij 's nachts eigenlijk Want ik zal hier wel moeten slapen, dus als de machine gemaakt is moet ik eigenlijk wel een slaapzak hier zien te houden, zonder deken kan ik niet slapen." Ik kijk haar even bedenkelijk aan. "Dan zal je bij mij moeten slapen want ik heb maar één deken." antwoord ik. "Niet dat ik het erg vind." grinnik ik er nog achteraan.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Ja, vast wel. Twee van de knapste hier,' grijnst James. En de twee arrogantste, maar dat zeg ik niet hard op, aangezien ik James belooft had hem niet meer te beledigen. 'Nee, ik denk dat ik maar wacht op de volgende ronde hoor. Hij zal vast heel lekker smaken, lijkt me beter,' vervolgt hij bedenkelijk. Mijn gezicht betrekt iets. Ook al is Xavier niet een van mijn favoriete personen, ik wil er niet aan denken hoe James hem opeet. 'Dat soort dingen moet je niet zeggen,' zeg ik op een zachte toon, terug denkend aan dat meisje in de bosjes, waardoor mijn ogen wat waterig worden.
    'Nou, kom hier dan,' zegt James. Hij steekt zijn armen uit, trekt me naar zich toe en drukt me tegen zich aan. Zijn warme huid voelt fijn aan, maar het idee dat James mensen als ontbijt, lunch en diner eet spookt weer in mijn achterhoofd rond. Ik schud even met mijn hoofd, alsof ik die gedachte er uit wil schudden maar het werkt niet.
    'Dan zal je bij mij moeten slapen want ik heb maar één deken,' zegt James. 'Niet dat ik het erg vind'. Weer schud ik mijn hoofd. 'Dan is het beter als ik een van de slaapzakken pak. Jij ziet er uit alsof je snurkt en ik kan niet slapen als mensen vlak naast me een varken na zitten te doen,' mompel ik. 'Bovendien krul ik me altijd op in de dekens en dat kan dan niet'.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 23:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered