• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Neiva - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:59 ]


    †

    James - wezen

    Ze kijkt me verward aan. "Dus, je bedoelt dat je totaal niet meer op je vroegere zelf lijkt?" vraagt ze. "En ik bepaal mooi wel zelf of ik jong doodga. Daar heb jij niks over te zeggen." bromt ze daarna. Ik lach even geamuseerd. Misschien moet ik daar maar over ophouden want ze lijkt me behoorlijk volhoudend. "Ja, dat bedoel ik. Ik heb mijn uiterlijk geperfectioneerd en nu loop ik al een tijdje zo rond. Ik vind het wel prima zo." Ik haal lichtjes mijn schouers op als ik dat zeg.
    Als ik haar een harde duw geef, verliest ze haar evenwicht ook echt waardoor ze op de grond beland. Als ze merkt dat ik er ook nog op lach, kijkt ze me geïrriteerd aan, wat er voor zorgt dat mijn lippen geamuseerd omkrullen. "Ik was er niet op voorbereid." mompelt ze waarna ze omhoog krabbelt. Het liefst geef ik haar nog een duw, gewoon voor de lol, maar ik hou mezelf in. "En het is jouw schuld als ik straks een blauwe plek op mijn kont heb." vervolgt ze terwijl ze er even over heen wrijft.
    Ik lach en strijk mijn donkere haar naar achteren. "Oh echt? Zal ik er dan ook maar een kusje op geven?" vraag ik op een ironische toon aan haar, maar ik geef haar een charmante blik en tre mijn wenkbrauw op een vragende, charmante manier omhoog.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James lacht en strijkt zijn donkere haar naar achteren. 'Oh echt? Zal ik er dan ook maar een kusje op geven?' vraagt hij ironisch, maar ook met een charmante blik en zijn wenkbrauw vragend en charmant opgetrokken.
    Ik trek spottend mijn wenkbrauwen op en grinnikt kort. 'Nee dank je, doe dat maar bij Xavier en Athan,' antwoord ik. 'Aangezien die meer jouw types zijn, denk ik zo,' vervolg ik op ene lieflijke toon en met een onschuldige glimlach, hoewel ik nu wel haast zeker weet dat James homo is.
    Ik klak met mijn tong en kijkt wat ongeduldig om me heen. 'Zijn we trouwens al bijna bij dat meertje?' vraag ik. 'Ik heb geen zin meer om te lopen,' klaag ik waarna ik tegen een boom aanleun. 'En jezus James, volgende keer mag je wel wat minder hard duwen. Mijn kont doet echt pijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze trekt spottend haar wenkbrauwen op en grinnikt kort. "Nee dank je, doe dat maar bij Xavier en Athan.' antwoord ze. "Aangezien die meer jouw types zijn, denk ik zo." vervolgt ze op ene lieflijke toon en met een onschuldige glimlach, waarop ik naar haar grom. "Wil je daar nu alsjeblieft mee ophouden?" vraag ik op een geïrriteerde toon. "Dat met Xavier was overduidelijk iets eenmaligs en Athan valt al helemaal buiten beschouwing." vertel ik haar vervolgens en ik doe mijn best om niet bot te klinken.
    Ze klakt met haar tong en kijkt wat ongeduldig om zich heen. "Zijn we trouwens al bijna bij dat meertje?" vraagt ze. "Ik heb geen zin meer om te lopen." klaagt ze waarna ze tegen een boom aanleunt. "En jezus James, volgende keer mag je wel wat minder hard duwen. Mijn kont doet echt pijn." Ik trek een pruillipje. "Sorry!" prevel ik dan."Ik zei toch dat je een teer lichaam heb. Jij ging er tegen in hoor, niet zo aanstellen dan..." Hierop maak ik een snelle beweging en slinger ik haar over mijn schouder heen. "Je bent wel lui hoor, Willow." zucht ik vervolgens. "Maar goed, ik breng je wel gewoon, dat gaat ook wat sneller." Ik kan dan ook een stuk sneller lopen dan zij, wat nu wel heel erg handig is. Even later zet ik haar dan ook bij het meertje neer.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als James naar me gromt schrik ik even. 'Wil je daar nu alsjeblieft mee ophouden?' vraagt hij geïrriteerd. 'Dat met Xavier was overduidelijk iets eenmaligs en Athan valt al helemaal buiten beschouwing,' vertelt hij op een iets wat botte toon. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. 'Sorry,' zeg ik zacht. 'Ik dacht gewoon door wat je eerder zei dat je misschien toch op mannen viel,' mompel ik er achteraan.
    James trekt een pruillipje als ik heb gezegd dat mijn kont echt pijn doet. 'Sorry!' prevelt hij. 'Ik zei toch dat je een teer lichaam hebt. Jij ging er tegen in hoor, niet zo aanstellen dan'. Voordat ik er nog iets op kan antwoorden slingert hij mij al over zijn schouder. 'Je bent wel lui hoor, Willow,' zucht hij. 'Ik ben helemaal niet lui!' protesteer ik. 'Ik hou gewoon niet van lopen,' vervolg ik mompelend. 'Maar goed, ik breng je wel gewoon, dat gaat ook wat sneller'.
    Ik voel en merk dat James begint te lopen en even later word ik al weer neergezet. Als ik het meertje zie glimlach ik lichtjes en loop ik er naar toe. Het meertje ziet er erg aanlokkelijk uit om in te zwemmen. 'James,' begin ik. 'is dit meertje veilig om in te zwemmen?' Mijn ogen glijden over de oppervlakte van het meertje en ik zucht opgelucht als ik geen vissen of iets in die trant kan ontdekken. Die dingen zijn gewoon doodeng.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze bijt op haar lip en slaat haar ogen neer. "Sorry." zegt ze zacht. "Ik dacht gewoon door wat je eerder zei dat je misschien toch op mannen viel." mompelt ze er achteraan. Ik sla mijn armen over elkaar en steek wat hooghartig mijn neusomhoog. "Nou, ik kan me niet herinneren dat ik geïmpliceerd heb dat ik op mannen zou vallen. Ik zeg al de hele tijd dat het maar voor eens was." Ik zucht na deze woorden, die ik koppig uit, Ik zal nooit toegeven dat ik het heb overwogen door Xavier, zelfs niet tegenover hem en al helemaal niet tegen Willow.
    "Ik ben helemaal niet lui!' protesteert ze. "Ik hou gewoon niet van lopen." vervolgt ze mompelend. "Ja, dat noemen ze nou lui." grinnik plagerig als ik snel verder loop. Als ik haar neer zet, kijkt ze rond en glimlacht ze lichtjes, waarna ze er naar toe loopt. "James." begint ze en ik kijk haar vragend aan. "Is dit meertje veilig om in te zwemmen?" Hierbij glijden haar ogen over de oppervlakte van het meertje en ze zucht. "Natuurlijk, en anders red ik je wel." grinnik ik. "Hoezo, wil je nu gaan zwemmen dan?" vraag ik nieuwsgierig aan haar. Ik heb daar weinig zin in, maar toekijken vind ik toch niet erg.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James slaat zijn armen over elkaar en steekt hooghartig zijn neus omhoog. 'Nou, ik kan me niet herinneren dat ik geïmpliceerd heb dat ik op mannen zou vallen. Ik zeg al de hele tijd dat het maar voor eens was,' zegt hij koppig waarna hij zucht. Ik haal alleen maar mijn schouders op, omdat het me niet heel slim lijkt te zeggen dat ik niet weet of ik wel geloof.
    'Ja, dat noemen ze nou lui,' grinnikt hij plagerig terwijl hij verder loopt. Ik snuif even. 'Hmpf, dat ik niet van lopen houd wil nog niet zeggen dat ik lui ben,' zeg ik.
    Als hij me neerzet loop ik naar het meertje en vraag ik of het meertje wel veilig is om in te zwemmen. 'Natuurlijk, en anders red ik je wel,' grinnikt James. 'Hoezo, wil je nu gaan zwemmen dan?' vraagt hij nieuwsgierig. Ik haal weer mijn schouders op. 'Het water ziet er wel aanlokkelijk uit om in te zwemmen,' antwoord ik. 'Maar ik heb niet echt iets van zwemkleding bij me, dus dat gaat nogal lastig.' Ik zou natuurlijk in mijn ondergoed kunnen gaan, maar daar van zitten schone en droge in mijn tas, die nog bij het kamp staat. Als ik in mijn ondergoed zou gaan zwemmen, zou ik moeten wachten totdat dat weer droog is voordat ik mijn kleren weer aan doe. 'James, hoe doe jij dat eigenlijk met je kleding?' vraag in nieuwsgierig aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow haalt alleen haar schouders op en ik vraag me af of ze me wel gelooft. Ik zucht eventje diep, misschien moet ik haar er dan maar van overtuigen, ooit eens. Dat gaat me vast wel met gemak af. Als ik haar lui noem, snuift ze even. "Hmpf, dat ik niet van lopen houd wil nog niet zeggen dat ik lui ben." zegt ze. Ik lach kort. "Oh, jawel!" ga ik er plagerig tegen in. Dat is nou de precieze definitie ervan. 'Willow die niet van lopen houd'." Heerlijk om haar zo te plagen.
    Ze haalt haar schouders weer op als ik vraag of ze wilt zwemmen. "Het water ziet er wel aanlokkelijk uit om in te zwemmen." antwoord ze. "Maar ik heb niet echt iets van zwemkleding bij me, dus dat gaat nogal lastig." Ik knik even. "Je hebt ondergoed daarvoor, toch? Of draag je dat niet?" Hierna grinnik ik even. "James, hoe doe jij dat eigenlijk met je kleding?" vraagt ze dan nieuwsgierig aan me. Ik frons eventjes en lach dan zacht. "Ik genereer kleding. Zo om mijn lichaam." vertel ik haar. "Maar ik kan geen badkleding voor jou maken, als je dat soms denkt." plaag ik vervolgens. "Het is wel handig als iets kapot gaat."


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Oh, jawel!' zegt James plagerig. 'Dat is nou de precieze definitie ervan. Willow die niet van lopen houdt'. Ik kijk hem met een pruillip aan. 'Ik ben niet lui!' zeg ik weer. 'Jij hebt daar gewoon een rare definitie van,' brom ik vervolgens.
    'Je hebt ondergoed daarvoor, toch? Of draag je dat niet?' Ik trek mijn wenkbrauwen op terwijl James kort grinnikt. 'Tuurlijk draag ik geen ondergoed, dat doet niemand in mijn dimensie'. Het sarcasme in mijn stem is duidelijk te horen.
    Na mijn vraag over hoe hij het met zijn kleding doet fronst James even waarna hij zacht lacht. 'Ik genereer kleding. Zo om mijn lichaam,' legt hij uit. Ik wil net zeggen dat hij dan wel zwemkleding voor mij kan “genereren” als hij verder praat. 'Maar ik kan geen badkleding voor jou maken, als je dat soms denkt,' plaagt hij dan. 'Het is wel handig als iets kapot gaat'. Ik kijk James zo lief mogelijk aan. 'Jaaah-meees!' zeur ik dan. 'Je kan heus wel wat zwemkleding voor mij laten verschijnen! Ik wil niet zwemmen in mijn ondergoed, het duurt zolang voordat het droog is en ik heb geen zin om een paar uur rond te lopen in mijn ondergoed'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze kijkt me met een pruillipje aan. "Ik ben niet lui!" zegt ze weer. "Jij hebt daar gewoon een rare definitie van." bromt ze vervolgens. Ik grinnik kort maar besluit om er niet op in te gaan. Ze is veel te eigenwijs en koppig, daarbij maak ik er toch alleen maar een grapje van.
    "Tuurlijk draag ik geen ondergoed, dat doet niemand in mijn dimensie." zegt ze, het sarcasme in haar stem is duidelijk te horen. "Hm, dan wil ik wel naar jouw dimensie." zeg ik met een klein grijnsje op mijn lippen. "Klinkt erg interessant."
    Ze kijkt me zo lief mogelijk aan en ik weet alweer hoe ver het is. "Jaaah-meees!" zeurt ze dan. "Je kan heus wel wat zwemkleding voor mij laten verschijnen! Ik wil niet zwemmen in mijn ondergoed, het duurt zolang voordat het droog is en ik heb geen zin om een paar uur rond te lopen in mijn ondergoed." verklaart ze.
    Ik grijns verdorven. "O, maar ik vind dat je best wel een paar uur in je ondergoed rond kan lopen." zeg ik er op. "Daarbij is het een langdurig en intensief proces als ik het voor iemand anders moet doen, dat veel van mijn kracht vergt." ga ik dan wat serieuzer verder.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Hm, dan wil ik wel naar jouw dimensie,' zegt James met een grijns. 'Klinkt erg interessant'. Ik rol met mijn ogen. 'Smeerlap,' mompel ik. Helaas voor hem dragen mannen geen rokjes of jurkjes, de meeste tenminste niet, dus veel heeft hij er toch niet aan. Ik trek een vies gezicht als het beeld van een jongen, met een rokje aan en zonder onderbroek, in mijn gedachten verschijnt. Gat-ver-damme. Snel schud ik mijn hoofd in een poging het beeld weg te krijgen. 'Als je het ooit waagt een rokje te gaan dragen, en daar onder geen onderbroek, dan ga ik je vermoorden,' zeg ik tegen James.
    'Oh, maar ik vind dat je best wel een paar uur in je ondergoed rond kan lopen,' zegt hij met een grijns, die er wat pervers uit ziet. 'Daarbij is het een langdurig en intensief proces als ik het voor iemand anders moet doen, dat veel van mijn kracht vergt,' vervolgt hij iets serieuzer. 'Wie is er nu lui dan?' mompel ik. 'Als ik lang in mijn ondergoed moet rondlopen word ik nog ziek omdat ik het dan koud krijg, en hier zijn geen medicijnen om me beter te maken dus dan ga ik dood, en aangezien jij niet wilt dat ik jong dood ga moet je wel kleren voor mij maken'. Of hij geeft me zijn jas, die ziet er ook wel warm uit, en aangezien James een stuk groter is dan mij, zal de jas lang genoeg zijn om ook een stuk van mijn benen te bedekken.
    'Als ik ga zwemmen, ga jij dan ook zwemmen?' vraag ik dan aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow rolt met haar ogen. "Smeerlap." mompelt ze en ik grijns daarop. Ja, dat ben ik misschien wel een beetje en ik geef het ook gewoon toe. Zo erg is het nou ook weer niet. "Als je het ooit waagt een rokje te gaan dragen, en daar onder geen onderbroek, dan ga ik je vermoorden." zegt ze tegen mij. Ik kijk haar een moment inschattend aan met een opgetrokken wenkbrauw voordat ik in een geamuseerd lachen uit barst. "Ik wil niet weten hoe jouw dimensie in elkaar steekt, eigenlijk." vertel ik haar dan nog na grinnikend.
    '"Wie is er nu lui dan?" mompelt ze en ik werp haar een serieuze en waarschuwende blik toe. "Als ik lang in mijn ondergoed moet rondlopen word ik nog ziek omdat ik het dan koud krijg, en hier zijn geen medicijnen om me beter te maken dus dan ga ik dood, en aangezien jij niet wilt dat ik jong dood ga moet je wel kleren voor mij maken." verklaart ze dan. "Ik moet niets, Willow." vertel ik haar op een kalme en beheerste toon. "Van zoveel inspanning krijg ik namelijk een enorme honger..." vervolg ik, dit keer met een speels toontje door mijn stem verworven. Mijn blik word ook wat zachter.
    "Als ik ga zwemmen, ga jij dan ook zwemmen?" vraagt ze dan aan me. Ik kijk haar licht verbaasd aan terwijl mijn mondhoeken wat omhoog trekken. "Ik ben vandaag al wezen zwemmen, Willow." zeg ik dan tegen haar. "Maar oké, als dat is wat jij wilt..."


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James werpt me een serieuze en waarschuwende blik toe. 'Ik moet niets, Willow,' zegt hij op een kalme en beheerste toon. 'Van zoveel inspanning krijg ik namelijk een enorme honger...' vervolg hij, terwijl het nu wat speels klinkt en zijn blik wat verzacht. Mijn gezicht betrekt en ik schud snel mijn hoofd. 'Dan hoeft het niet...' mompel ik. Ik wil niet dat hij honger krijgt en daardoor opnieuw zal moeten eten, alleen maar omdat ik anders misschien ziek word.
    Na mijn vraag kijkt James me verbaasd aan en trekken zijn mondhoeken wat omhoog. 'Ik ben vandaag al wezen zwemmen, Willow,' zegt hij. 'Maar oké, als dat is wat jij wilt...' Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Als je geen zin hebt om te zwemmen hoeft het niet hoor,' glimlach ik licht. 'Het is alleen nogal saai als je in je eentje moet zwemmen,' voeg ik er aan toe waarna ik de veters van mijn schoenen alvast losmaak om vervolgens mijn schoenen en sokken uit te schoppen. Hierna doe ik mijn broek ook uit, blij dat ik een rode hipster heb aangtrokken en niet een string, en trek ik mijn shirt over mijn hoofd, waardoor mijn rode, kanten BH zichtbaar wordt. Ik merk gelijk dat het zonder kleren een stuk kouder is en huiver lichtjes terwijl ik naar het meertje loop, waar ik voorzichtig mijn teen in steek om dat temperatuur te voelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow haar gezicht betrekt en ze schud snel haar hoofd. "Dan hoeft het niet..." mompelt ze. Ik kantel mijn hoofd en kijk haar schuin en onderzoekend aan. Ze is niet bang, zoals ik had verwacht. Misschien omdat ik had gezegd dat ze geen prooi meer is. Maar waarom zegt ze dan dat het niet hoeft? Ik begrijp het niet helemaal niet. "Waarom niet?" vraag ik dan, mijn stem vragend maar beslist. "Je bent niet bang." concludeer ik. Menselijke wezens zijn zo moeilijk te doorgronden.
    Ze haalt nonchalant haar schouders op. "Als je geen zin hebt om te zwemmen hoeft het niet hoor." glimlacht ze licht. "Het is alleen nogal saai als je in je eentje moet zwemmen." voegt ze er aan toe waarna ze de veters van haar schoenen alvast losmaak om vervolgens haar schoenen en sokken uit te schoppen. Ik kijk wat verbaasd toe. "Ik weet nog niet of ik zin heb." beslis ik vervolgens. Nee, nu kijk ik liever toe hoe zij zich uitkleed, misschien voeg ik me daarna wel bij haar. Een beetje lol maken kan geen kwaad, toch?
    Hierna doet ze haar broek ook uit, waarna ik een rode hipster zie verschijnen. Hij staat gaat goed en ik lik even over mijn lippen, terwijl mijn blik even op haar onderlichaam blijft hangen. Ze haar shirt over haar hoofd, waardoor haar rode, kanten BH zichtbaar wordt. Ze huivert zichtbaar als ze naar het meertje loopt, waar ze voorzichtig haar teen in steekt om dat temperatuur te voelen. Ik volg elke beweging, hoe ze beweegt op die sierlijke vrouwelijke manier die mij altijd aan trekt.
    Hierop besluit ik dat ik toch met haar wil zwemmen. Dit keer ben ik alleen niet zo gek om gelijk zonder boxer rond te rennen, want Willow is een heel ander geval dan Xavier. Ik kleed me razendsnel uit en loop in stilte op Willow af. Mijn handen leg ik op haar lichte huid, waarvan ik de kleur kort in me opneem. Het is een mooie kleur en ik moet de neiging weerstaan om alles aan te raken. Ik besluit alleen kort mijn wijsvinger langs haar ruggengraat te laten glijden, waarna ik kort grinnik en haar over mijn ontblote schouder gooi.
    "Verrassing!" merk ik met een brede, jongensachtige grijns op. Hierna ren ik verder het koude water in, wat heerlijk verkoelend tegen mijn naakte huid aan voelt, terwijl ik Willow er in mee sleep en er even later meedogenloos in gooi.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    'Waarom niet?' vraagt James. 'Je bent niet bang,' concludeert hij daarna. Ik bijt op mijn lip en houd mijn blik op het water gericht. 'Omdat ik niet wil dat je honger krijgt doordat je kleren voor mij hebt gemaakt, en daardoor weer iemand moet, eh, opeten. Zo egoïstisch ben ik niet, dan word ik liever ziek,' mompel ik zacht.
    'Ik weet nog niet of ik zin heb,' zegt James. Ik haal alleen kort mijn schouders op.
    Vlak nadat ik met mijn teen de warmte, of beter gezegd de kou, van het water heb gevoeld voel ik James handen op mijn schouders. 'Jij verandert snel van gedachten,' grinnik ik. Met zijn vinger glijdt hij over mijn ruggengraat waardoor er een rilling over heen loopt. James grinnikt kort en gooit me plotseling over zijn schouder. 'Verrassing!' Vruchteloos probeer ik me nog uit zijn greep te wringen maar hij rent het water al in. Dan gooit hij mij van zijn schouders af - zachtjes gelukkig, anders was ik aan de andere kant van het meertje beland, nog wel verder waarschijnlijk – waardoor ik kopje onder ga. Het water is een stuk kouder dan ik had verwacht. Half rillend van de kou kom ik weer boven water. 'James! Je moet me er niet in één keer in gooien, dan kan ik er niet aan wenen'.
    Het water is hier nog niet heel diep, waardoor ik nog gewoon op mijn voeten kan staan, maar het komt al wel tot mijn borsten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ze bijt op haar lip en houd haar blik op het water gericht, terwijl ik haar onderzoekend aan blijf kijken. "Omdat ik niet wil dat je honger krijgt doordat je kleren voor mij hebt gemaakt, en daardoor weer iemand moet, eh, opeten. Zo egoïstisch ben ik niet, dan word ik liever ziek." mompelt ze zacht. Ik krijg een verraste uitdrukking op mijn gezicht en trek dan mijn mondhoeken vermakelijk omhoog. "Dat is zeer genereus van u, mevrouw." zeg ik dan wat plagerig tegen haar. "Voor mij en uw medemens."
    Als ik bij haar sta, heeft ze natuurlijk al snel haar woordje klaar. "Jij verandert snel van gedachten." grinnikt ik. Ik zeg er niets op en laat mijn vinger over haar ruggengraat heen lopen, waardoor er een rilling over haar heen loopt en ik tevreden grijns. Hier op slinger ik haar al snel over mijn schouder en gooi ik haar in het water, waarna ze kopje onder gaat. Ik sta nu ongeveer tot aan mijn middel in het water. Half rillend komt ze weer boven water, zo koud is het nou ook weer niet. "James! Je moet me er niet in één keer in gooien, dan kan ik er niet aan wenen."
    Ik grijns terwijl ik kijk hoe zij tot haar borsten aan toe in het water staat. Hm, jammer dat het water zo troebel is... "Nee joh, je kan er maar het beste in één keer in, anders duurt het allemaal zo lang." verklaar ik op een vermanende toon. "En zo koud is het ook weer niet... Moet ik je anders warm houden?" Bij deze woorden worden mijn ogen donkerder en lik ik kort langs mijn lippen.


    Your make-up is terrible