• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik word gek. Zucht. :c
    Maar vandaag heb ik een maand met jou, hihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom? Normaal gesproken huil ik nooit. En nu?
    Nu huil ik zonder reden. Dat slaat helemaal nergens op.
    Maar ja. Ik ben gewoon moe waarschijnlijk. Ik wil naar bed.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Volgens mij irriteer ik me steeds sneller aan mensen. (cat) Maar ach, moeten ze zich maar niet zo aanstellen en niet zo egocentrisch zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Komt m'n moeder thuis, broertje en zusje hebben weer wat uitgevreten, moeder uitvallen. Komt ze net naar mij toe, boos dat ik me niet laat zien. Vroeger vond ik het niet erg, maar nu heb ik nergens meer om heen te gaan. Verdomme.


    Life is hard and then we die

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Geloof me, dat is geen honger. Ik vast de hele Ramadan van vier uur 's ochtends tot tien uur 's avonds, en dát noem ik niet eens honger.


    Of je laat het er gewoon bij dat ze honger zegt. Je hebt gelijk dat het trek is, geen honger. Maar ik heb dit topic al zovaak bepost met de mededeling dat ik zeer hingerig ben. We weten heus wel dat in Afrika mensen honger hebben, in ieder geval weet en begrip voor dat feit is goed. =]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elenei schreef:
    (...)
    O, jawel. Want dat signaaltje dat je dan doorkrijgt heet 'honger'. Dus, ze kan wel degelijk honger hebben :Y) 'Trek' staat nl. voor de psychologische drang naar eten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou van jullie echt waaar,
    Maar kunnen jullie je problemen met elkaar niet bter samen bespreken?
    Wat heb ik hier mee te maken, waarom betrekken jullie mij er nou iedere keer weer bij?
    Ik heb zelf genoeg problemen!


    •*• Lululu •*•

    Fuck it shit happens.


    26 - 02 - '16

    't Is soms ook niet te geloven met sommige mensen, kallere nog aan toe.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    God, zijn sommige mensen echt zo kortzichtig? Ik bied je een denk/kijkwijze aan waardoor het allemaal niet zo erg lijkt en het makkelijker is het te verwerken. Wat krijg ik, alleen maar gezeik. Waaaaaauw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    God, zijn sommige mensen echt zo kortzichtig? Ik bied je een denk/kijkwijze aan waardoor het allemaal niet zo erg lijkt en het makkelijker is het te verwerken. Wat krijg ik, alleen maar gezeik. Waaaaaauw.


    Je bedoeld het wel goed, maar jou denkwijze werkt niet altijd voor iemand anders..


    You are beautiful, you are love.

    Mèh.


    26 - 02 - '16

    Omnivium schreef:
    (...)

    Je bedoeld het wel goed, maar jou denkwijze werkt niet altijd voor iemand anders..

    Als ze in hun eigen denkwijze blijven hangen niet nee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als ze in hun eigen denkwijze blijven hangen niet nee.


    Ja, maar je kunt een denkwijze van een ander niet altijd laten veranderen. Da's iets wat je soms moet accepteren.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ja, maar je kunt een denkwijze van een ander niet altijd laten veranderen. Da's iets wat je soms moet accepteren.

    Jep en daarom ben ik gewoon gestopt met dat topic. Geen zin nog meer energie erin te stoppen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.