• Even serieus, het IQ van de mensen die hier wonen is gewoon niet bepaald hoog. En met 'hier' bedoel ik België > Limburg > Vooral aan de maaskant van Limburg (vooral Genk en Maasmechelen). De meeste* mensen hier (*let op, niet allemaal (cat)) zijn hier gewoon lomp en gemeen en gewoon echt dom. Met dom bedoel ik ook letterlijk dom, in de klas en in persoon. Met gemeen bedoel ik.. *denkt na* Weet je wanneer je loopt en je kijkt naar links, en rechts van je staat een of ander meisje die je niet kent die je vies aankijkt en dan loopt te roepen 'WAT ZIT GE TE KIJKEN JONG, IK MAAK U KAPOT, KAPOT ZEG IK U! HATERZZZZ ZIJN MAAR PRATERZZZZ' en dan zit je daar like 'um sorry?' wel, dat heb je hier dus gewoon een stuk of 3 keer aan de hand met verschillende meisjes. En nu vind ik een liedje van iemand die in Genk woont, die precies beschrijft hoe men hier doet/praat.



    Oké, sorry als iemand hier woont of iemand iemand kent die hier woont, maar ik heb het niet over iedereen. En nu dan, hebben jullie ook soms van 'waarom woon ik hier?' en tell me why. (krul)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 0:22 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Nee, ik ben tevreden in de stad waar ik woon.


    I love you Tim

    Ik hou van Antwerpen!
    En nu snap ik waarom mijn moeder me niet naar de wedstrijd Genk - Chelsea wil laten gaan... :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    ANTWERP, LOVE IT.


    count the blessings

    Soms vind ik dit dorpje waar ik woon wel een beetje irritant omdat iedereen iedereen kent en er zo weinig te doen is. Maar over het algemeen ben ik er erg tevreden over.


    ars moriendi

    Ik woon in Limburg, maar nie in Genk enso.. en waar ik woon zijn ze zo dus totaal nie (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Ik woon in Gent and I love it (krul) eigelijk vind ik dat liedje nog wel leuk ;p haha


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    PureObsessed schreef:
    Nee, ik ben tevreden in de stad waar ik woon.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik woon in een dorpje in Noord-Groningen, en het is hier echt verschrikkelijk. >_< Er is niks te beleven, en het is zo verschrikkelijk dorps... iedereen kent iedereen, en weet alles van elkaar... Ik ga later zeker weten in een stad wonen, dan ben je tenminste van dat gezeik van je buren af. >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik woon in Heultje, ooit van gehoord, dacht het niet he? XD We hebben een duivenmelkersclub en dat is het zo'n beetje. Het is een deeldorp van Westerlo >.< Serieus, hier is NIETS,
    ik ben zo eenzaam T.T


    I like bad guys, but they have to be good to me! :3

    Troost je, in Herk-de-stad is het niet veel beter... Trouwens; de kebab van de Ali baba is lekker

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:22 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    buh, ik woon in Antwerpen, maar ben Gents van origine, EN GENT IS AWESOME
    sorry voor hoofdletters


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    'WAT ZIT GE TE KIJKEN JONG, IK MAAK U KAPOT, KAPOT ZEG IK U! HATERZZZZ ZIJN MAAR PRATERZZZZ'

    o.m.f.g. a++++++ _O_ Geweldig, lopen die daar serieus zo rond ofwa :'D?


    Olive

    Ja, ik weet bij God niet waarom mijn ouders in dit kleine dorp wonen waar iedereen altijd om lacht en waar alleen stomme kinderen in rondlopen. Mijn ouders zeggen dit dorp te hebben gekozen omdat het huis zo mooi is, maar verder hebben ze er ook niks mee. ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 12:25 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb het niet zo meer op mijn dorp. Vroeger wel eigenlijk, maar veel mensen staan me niet meer aan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is hier ontzettend saai en ik woon veel te ver van de stad weg, moet altijd zo lang in de bus zitten dan (no_chears) Maar goed, ik wil nog niet op mezelf wonen dus ik zal me moeten aanpassen :'D


    -