• Dus, ik ging gewoon naar Hotmail om mijn e-mails te checken, zoals gewoonlijk.
    Maar plots kon ik er niet meer op, omdat mijn e-mailadres "geblokkeerd" was. Echt heel raar, want ik heb nooit mijn wachtwoord zogezegd de wereld rond gespreid. Om daar terug er op te geraken moet er een sms'je naar mijn mobiel gestuurd worden, met een code die ik moest intikken en daarna was alles weer opgelost.
    En dat is niet de eerste keer, dit overkwam ook bij mijn oud e-mailadres.

    Heb je dit ook ooit meegemaakt? Indien wel, wat heb je daar tegen gedaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Had ik ook. Mail was 7 jaar oud, kreeg niet meer terug.

    Het kan zijn dat je e-mail gehackt was, of dat jouw e-mail - als gevolg van een virus - heel veel spamberichten heeft verspreid. Mijn zus had het ook een keer, maar ik weet niet zeker of dat ook met een sms'je was.


    The odds are néver in our favor.

    Dat heeft mijn moeder ook gehad en mijn vader heeft die blokkering op de een of andere manier weten op te heffen. Ik weet alleen niet hoe hij dat gedaan heeft.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan niet helemaal opmaken of je het aan niemand hebt verteld of wel aan iemand? Zo ja: aan hoeveel personen en aan wie heb je het de 2e keer gemaild? Vertel het je ouders en neem samen contact op met Hotmail als het aan blijft houden. Check je caps lock.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kyoshi schreef:
    Het kan zijn dat je e-mail gehackt was, of dat jouw e-mail - als gevolg van een virus - heel veel spamberichten heeft verspreid. Mijn zus had het ook een keer, maar ik weet niet zeker of dat ook met een sms'je was.

    Dat zou kunnen. Ooit had mijn e-mailadres spamberichten naar verschillende contactpersonen gestuurd, maar toch was het toen niet geblokkeerd.
    Ach joh, hoe doen die hackers toch...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sverige schreef:
    Ik kan niet helemaal opmaken of je het aan niemand hebt verteld of wel aan iemand? Zo ja: aan hoeveel personen en aan wie heb je het de 2e keer gemaild? Vertel het je ouders en neem samen contact op met Hotmail als het aan blijft houden. Check je caps lock.

    Ik heb het aan niemand verteld en ik verstuur amper e-mails naar personen, ik krijg enkel veel mails van Tumblr en van personen die ik van school ken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Keating schreef:
    (...)
    Ik heb het aan niemand verteld en ik verstuur amper e-mails naar personen, ik krijg enkel veel mails van Tumblr en van personen die ik van school ken.


    God, this is complicated. x.x Uhm, ik denk dat je toch contact met Hotmail moet opnemen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife