• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Waarom hou ik me nooit aan mijn planning? Oh juist, die heb ik niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meh, ik wil niet slapen, ik wil niet naar school :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga soms echt te laat slapen. Zucht.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    Ik ga soms echt te laat slapen. Zucht.


    I Love You

    Toyfriend schreef:
    Ik ga soms echt te laat slapen. Zucht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet mee zodat je hem de hele avond kan versieren en ik vervolgens de hele avond alleen ben? Noh, zoek iemand anders. Ben liever in mn uppie forever alone dan in zo'n kutdiscotheek.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dit is echt weird, een jongen van vroeger heeft me zojuist meegevraagd naar het Nationaal Ballet van morgen haha. Ik weet nou niet wat ik er van moet denken dat hij daar heen wilt, zou hij echt een cultuursnuiver zijn? Nouja whatever, tis afleiding :'D


    Life is hard and then we die

    Ik mis je altijd nog meer als ik je voor de cam zie. Waarom ben je ook zo'n freaking schatje :>


    -

    Afraid to sleep. Blijf gewoon wakker tot me wekker gaat..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het staat vast; ik kom morgen mijn bed niet uit.
    Eerder slapen.

    Hihi, door jou ga ik altijd te laat slapen, het is eigenlijk niet goed voor me. Maar ik kan er ook niet mee stoppen <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik begin me echt steeds meer aan jou te irriteren.(cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blub. <-- zo levenloos voel ik me nu :') geen zin in school, maar ja. Toch maar weer zo op de fiets en dan fietsen naar school en de dag doorkomen. Moet wel lukken (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vandaag een vreselijke les die ook nog eens fucking lang duurt. Had ik al verteld dat hij vreselijk was. Bah. Heb er echt geen zin in. Maar ja, ben vandaag wel om half 2 vrij. Een voordeel bij een nadeel I guess.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen zin in school maar drie uurtje les dus dat valt nog wel te overleven,.