• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    Ik verveel me dood. -.-

    Talk to meh (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omnomnom. Eiersalade is zo lekker *O* Ik kijk nu al uit naar m'n bammetje morgen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zucht. Ik kan echt zo gek worden van m'n ouders, he. En school.
    Als het aan mij lag zou ik voor eeuwig bij mijn vrienden zijn. En vooral bij jou <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik verlang naar de cevennesalade met de opgewarme, uit elkaar vallende geitenkaas... Oh, wat zou ik dat graag 's zelf maken! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat ben ik toch weer aardig vandaag. Ik scheld je huid niet vol en ik negeer je niet. Wees blij :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom snapt hij niet dat ik hem leuk vind?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Sverige schreef:
    (...)

    Never ever let the hope fade away. D:
    Ik kan het beter wel doen, want als hij niet van je houdt, ook al ben je volgens hem precies wat hij zoekt in een vrouw, dan zal hij ook niet zomaar van je gaan houden.


    Life is hard and then we die

    Waarom heb ik altijd wel iets over jou te vertellen? Dat wil ik helemaal niet. Straks ga ik je leuk vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik kan het beter wel doen, want als hij niet van je houdt, ook al ben je volgens hem precies wat hij zoekt in een vrouw, dan zal hij ook niet zomaar van je gaan houden.


    Maar houd jezelf bij elkaar. Ik weet zeker hij niet wilt dat jij je zo klote voelt. Be there for u!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Illusie schreef:
    Waarom snapt hij niet dat ik hem leuk vind?

    Jongens snappen geen hints. Dus wees direct.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sverige schreef:
    (...)

    Maar houd jezelf bij elkaar. Ik weet zeker hij niet wilt dat jij je zo klote voelt. Be there for u!
    Nee dat wil hij ook niet en dat maakt het alleen maar lastiger.


    Life is hard and then we die

    Ik wil terugspoelen naar vanmiddag en het overdoen. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. (bloos)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee dat wil hij ook niet en dat maakt het alleen maar lastiger.


    Doe het dan voor jezelf. Er is zoveel meer dan alleen hem. Ik weet er niet alles van, heb je topics wel gevolgd erover. En het klinkt heel bot wat ik net zei, maar het is wel even the naked truth. Jij bent de hoofdrolspeler in je leven, de verteller van je eigen verhaal. Maar zorg wel dat de hoofdrolspeler een goed einde krijgt en de verhalenverteller het verhaal goed eindigt.
    En het is heel normaal dat je er zo van slag over bent, in Sex and the City zei Charlotte dat het liefdesverdriet ongeveer zo lang duurt als de helft van de duur van de relatie. Sex and the City is vooral bull shit, maar dat is volgens mij wel waar. Don't let you hair hang down and kick some ass!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgen zie ik je ein-de-lijk weer. 4 dagen is lang :'D


    -

    Ik zie je nu vrijdag pas weer. Mweh. Vind ik niet leuk.